klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Emma, ik duimmmm klaver en fik!! Teepee moet vandaag! Zondagse tp's in januari brengen namelijk hele leuke kindjes. Ik heb het bewijs :D

Sikki, yeeeyy nog steeds een meisje! Fijn dat het bevestigd is dat alles goed is met jullie dochter!

Taaltje, ik lig steeds in een deuk als ik je banner zie *proest*! :D

Smak!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen! :)

emma! ik heb mijn glittergalajurk an! hou je ons op de hoogte????

sik! een meisje HA tralala! ben zo benieuwd naar de naam ook! vast een heul mooie bijzondere hippe leuke betekeningsvolle naam! :)

maar- ik heb ook een leuke optie voor je anders, Stay-C!
    hoe vind je die!

echt gezien in een geboorteadvertentie.
    ook heel toepasselijk natuurlijk, want ehhhh nou ja ze is gebleven, en das op zn engels dan natuurlijk stay, en ja die C das logisch, die staat natuurlijk voor ehhh Chardonnay!

:D

taliaaa de rebelse dahlia: in tegenstelling tot sommige anderen ben ik niet zo van de ' per banner heen en weer reageren tussen het pro(paganda)BV en het pro(paganda) FV kamp ' maar dat wist je al want daar hebben we gisteren over gefilosoglitterd! ;)

hoest met je kont, heb ik niet te hard geschupt?
    SCHOP!
    AAI!

lauw, haha zondagsTPkindjes! hoest ermee? dank voor liefkaartje nog.

sas, wat een onwijs moeilijke en klotige en dubbele situatie met zwager en sm :(
    tjongejonge ..

en welja, is degene die het het moeilijkste heeft nu weer het verstandigste?
    dat siert je wel erg trouwens.
    knuffel voor jou!

so tikken op de PC, dat zou ik vaker moeten doen seg, wat gaat dat een stuk lekkerder! :D
    maar nu even douchen en lekkere lunchbrunch happen.

florine slaapt sinds een paar dagen strak 12, soms 14 :$ uur aan 1 stuk! zonder de SO 2011 vaak wakker worden gedoetjes! BLIJ en WAKKER wij! :)

smak op jullie!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik mag het vast wel vertellen. Emma is nu onderweg om haar cryo op te halen.
    :)

Lieverd, ik duim,fik en klaver dat deze mooi blijft plakken.

4. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Whaaaaaaa, wat een fijn EMMA-nieuws. Oh, meid wat spannend. zet hem op!!!! Duim-klaver-fik!!!!!!!!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    HA!
    heel goed en gaaf!

go EMMA go EMMY! :D

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaah superemmanieuws!
    Dank je Nyn!
    DiamantAAN!
    Ooh meid, daar ga je weer, maar we hebben je vast!

Sil, dat bedrijf is van familie ja :)

Natas, lekker aan het lamballen :D

Zorra, toch gecancelled :(
    Wat ontzettend shit zeg!
    Ik hoop maar dat er in het VU ook een wonderdokter is die even goed binnenloert en antwoord geeft!

Klingel, wat heerlijk te horen van jullie wakker en blij status!
    En namen, moeilijk hoor.
    Stay-C had ik ook op m'n lijstje maar nu jij het hier zo neer hebt gezet gebruik ik het niet meer hoor :(
    Werktitel is in ieder geval Conchita, wat is afgeleid van La imaculada concepcion. HA!

En we zijn er ein-de-lijk uit qua meubeltjes.
    Volgend weekend rijden we weer terug naar Dusseldorf waar we de commode en linnenkast gaan bestellen.
    Levertijd is 12 weken, dus we moeten ook wel!
    Wiegje wordt het wiegje waar ik, mijn zussen en al mijn neefjes in hebben gelegen en nu nog de jongste van mijn zus in ligt.
    Het ledikantje volgt dan later nog.

Dus vandaag eindelijk tijd om even thuis in huistenue uit te zieken.
    En dan morgen wieder an die arbeit.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Heb niet zo ver teruggelezen, want druk met opruimen van restanten van supergezellige currypappadumnaanmangochutney avondje van gisteren :) Was gezellig, maar 6 volwassenen maken een hoop troep :D

Emma: wat een goed nieuws!! Blij voor jou!

Sas: knuffel op vervelende zwagerschoonzussituatie. Je bent wel heel erg meevoelend met je sm, dat siert je enorm! Trots op jou!

Taliaa: hoe durf jij je kinderen nu nog steeds eten te geven? :p

Klingel: wat goed van Florine! Lekker voor jullie ook :) Slaaaaaapies doen!

Sik: wat fijn dat jullie meisje weer even gezien hebben. Las ergens iets over overslag rompers. Mee eens! :D Lekker shoppen!

Zorra: knuffel op baarmoeder. Stom :( Wat wordt jullie geduld op de proef gesteld.

@iedereen: knuffel :)

@Melle en mama: Melle is zo'n lieve baby. Hij huilt zo weinig, slaapt zo goed, lacht zo veel. Ik ben zo verliefd op hem! :)
    En mijn oma dacht dat Melle volgende week niet mee gaat naar Landal, maar dat we hem morgen voor 4 nachten bij mijn ouders zouden brengen. Hoe ze dat nou bedacht heeft :$ Moet er niet aan denken zeg!

Oh en deze mama is ongesteld geworden. Da's even wennen zeg met mijn PCO lijf ;) Nog steeds geen pil gehaald, wel in de planning, maar vergeet het steeds. Wacht nu sowieso even tot volgende menstruatie, want ben wel echt benieuwd wat lijf doet...

Ga weer verder met opruimen, manneke zal zo wel wakker worden. Dan mag ie mama meehelpen kiezen welke outfits ze gaat inpakken voor ons weekje Brabant :p

SMAK

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Jaaaa Emma!!!!!!!!!!

Ik ga mijn glitterjurk snel aandoen!!!

DUIMFIKBIDKLAVERDIAMANTAAN!!

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Yessss! Voor emmy van emma! Duimmmmmm!!!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    YES EMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Wat goed zeg!!! En nu weer fikken:D:D:D

Verder ego,
    Mijn nichtje (kind van zus, 5 jaar) is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis met een staphylococcenbacterie...een huidinfectie dus. Ze heeft heel veel pijn en blaren en de vellen laten steeds meer los op haar lichaam...Het lijken een soort brandwonden.
    Ze lag eerst in Almelo, maar vanwege infectiegevaar en omdat die wonden steeds erger worden wordt ze zometeen met de ambulance naar Groningen gebracht...:(
    Arm meiske en arme papa en mama en zusjes en opa en oma enz...

We zijn er allemaal ondersteboven van...
    Het is niet levensbedreigend, maar goed, meiske heeft zoveel pijn, ze gilt het uit...zo sneu...
    Ze heeft altijd van die 'gekke' dingen...
    Zij is vorig jaar ook van het stapelbed gevallen, weet niet of jullie dat verhaal nog kennen...daar hadden we het met sinterklaas nog over...

Maar hopen dat ze snel opknapt!

Liefs

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Ahhhhhh loesdrnichtje,arm meid. Dat is echt verschrikkelikk:(
    Sterkte voor kleine meid en jullie!!

Emmaaaaa wahhhhh, ok,ik wurm me in glitterjurk!! Speciaal voor jou!!

Ladyz, wat een raar lijf dus:(:( Weet eigenlijk niet wat te zeggen, ik hoop heel erg dat er ergens een manvrouwdokterachtigiets is wat dit kan fixen!!

Klinkelschopwinkel, weet niet wat ik erger vind, die trap of dat je mijn poezelige billetjes gaat aaien, jasses..
    En nee, jij niet, ik wel, en dat hebben we gefilosoglitterd en joe noow whaai ai overreageer;)
    En misschienwelooitnietmeergevoelens... Toen wij isabella voor het laatst wakker maakte voor de late voeding zat ik echt te jaaaaannnnnkkkkkeeeeennnnnnn : noohooit brulbrul meeheer jankjank saaahaaaamen snifsnif pauw en witteman kijken..
    Hahah( dat keek ik terwijl kolfsessie begon en isa lekker bij me begon te dutten)
    En wattttttt lekker om zo lang te kunnen dutten. Hoe gaat eten btw? Vn kleinmeisje. En drinken? Lukt bekertje al wat?
    Wat ik me trouwens afvroeg: voel jij tsr nog?

Bright, geef jij eens even antwoord van wanneer echoechooooo?? En hoe voel je je? Mvm al geweest enzo?

Anne, waar in braboland zit je??? En welk dieet ga je doen? En malle oma:):) al had melle's oma het wel leuk gevonden, denk ik zo;)

Stay-c are you ...... Kidding me?? Wahhhhhhh
    Hier in de buurt sowieso erg veel Ehm.... Verschillende namen..
    Ik vind destanie( ja juist ja) toch wel erg mooi hoor!Of youamie.. Handig als je veel klinkers in wordfeud hebt!

Verder sikkiiiii wahhh, je gaat meubels kopen, je bent toch zeker niet swang he? Hondje genomen??;)

Nynnn, hoe gaat het? En met je rijkdom?

Oh, mag ik even gillen?? De nachten gaan èindelijk wat beter! Elize wordt echt minder vaak wakker en .... Ze huikt bijna niet meer voor het slapen gaan. We merken nog wel dat ze na een drukke dag echt even moet verwerken en dan nog wel moppert, maar nu is het twee gillen, dan wat gekeuvel en dan slapen..
    Zo relaxed!!

Liefss, taliaa
    Gaat heeeerlijk schaatsen kijken!

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Emma: Ik heb m aan hoor!!!!:D

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Loesie: sterkte met je nichtje..... gatsie...

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Even snel voor emma. Whoei! Superfijnnieuws. Diamant aan.

Oh loesie wat vreselijk heel veel sterkte voor je hele familie meis. Knuf

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhh lieve meiden, wat een lieve berichtjes :)

Ik was even aan het relaxen op de bank dus vandaar nu pas een reactie :)
    Nyn, bedankt dat jij het hier alvast vertelt hebt :)

Vanmiddag dus toch een mooie blastocyst teruggeplaatst gekregen.
    Wij zijn weer happy met deze kans op...
    Nu weer die spannende wachtweken *bibber*

Lieve meiden, dikke knuffels en vanavond of anders morgen reageer ik even uitgebreider ;).

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Taliaa: wat fijn dat E nu rustiger gaat slapen. Voor haar en voor jullie :)
    Wij gaan naar Landal bij Bladel of zo :) Mijn geheugen is nog niet zo best :) Wil nog even langs Geertgen (Elsendorp/Gemert) rijden. Even het afgelopen jaar afsluiten. Vorig jaar op 17 januari startten we daar met de ronde waarvan ik zwanger werd van Melle :)
    Ik ga trouwens Cambridge doen. Mijn vader is daar vlak voor Melle werd geboren 23 kilo in 6 weken mee afgevallen :D En aangezien ik 50 a 60 kg kwijt moet, lijk me dat ook wel wat. Het is rigoreus, maar ik kan op dit punt niet anders :( Mag 3 maanden na de bevalling starten, dus op 18 jan heb ik de intake...

@Loesie: sterkte met je nichtje. Wat schrikken zeg :(

@Emma: goed broeden he :)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Annedore, weet je, je moet doen wat je mentaal aan kunt. En als jij kunt cambridgen, dan moet je dat doen! Houd wel je lichaam in de gaten!! Mn met suikers!!!
    En je zit dicht in de buurt, zwaai je even?! :)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Ennuh, jouw afterbirth cyclus wint van de mijne hoor!!:)

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden, ben nu alweer UW :). Net nl wat bruine afscheiding en tja dan gaat mijn hoofdje direct weer overuren maken en mij proberen te overtuigen dat emmy dan vast mee naar buiten is gekomen :cool:.

Nu zag ik bij teepee wel wat bloed aan slangetje zitten. Maar dat betekent dus dat bruine afscheiding UIT baarmoeder komt, toch? Dus ook kans dat emmy mee naar buiten is gekomen, toch?

Argh, ik haat mijn onzekerheid!!! :)

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sjah, typisch, want ben wel eens 13 MAANDEN niet ongesteld geweest ;) Maar ben er blij mee hoor!
    Ik ga als een wilde in de rondtezwaaien morgen :p:D

Fijne avond!:)

Deel Deze Pagina