klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Anne, alvast veel plezier! Lekker genieten aankomende week :)

@LadyZ, vertel eens eerlijk, hoe gaat het met je meis...

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    Emma, ik dènkdat bloed eerder van bmmond komt, die is heeeel gevoelig. Dus emmaemmy zit lekker warm binnen!! T sal!! Smakkerd op hoofdje en overuren!!

Anned, 13 maanden??? Wist jij eigenlijk van pco voor kinderwens? En is jouw pco na pil erger of minder geworden!
    Hier trouwens mijn max op een paar maanden, maar dan wel met continu bloedverlies. K*tpco. Heb jij trouwens meer symptomen van pco?
    Fijne vakanie! Lekker genieten!! En zwaaien ja! Als je toevallig naar ehvn gaat om te shoppen, bel dan even, kom ik " toevallig" even langswaaien, annedoreknuffelenenmellesnuffelen.

Smak

Ps, net bij mijn zus gegeten, lekkerrrrrrrrr
    Marokkaans. Ze miste alleen nog een ingrediënt, dus was ze naar de Turk gegaan.:(:(:( Juistja, zo keek de turk ook:)
    Maar smaakte dus prima! Elize at voor 10!! Couscous, kaasroldingen, kip, naanbrood. Gek kind.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Emma: ik denk ook dat je emmy niet zo snel eruit komt zetten (klinkt wel heul raar:cool:) Ik zat bij G op de dag van de tp in bad, dacht toen ook dat ie eruit gespoeld kon worden:) nee dus:D

Hoe het echt gaat, eigenlijk wel precies zoals ik denk dat ik overkom...???
    Ik baal van het vocht en dat het allemaal afgeblazen wordt. Maar andere optie is er niet... Hoop aan de ene kant dat ze, als ze gaan kijken, iets vinden, maar aan de andere kant eigenlijk ook niet..
    Het is iets waar je niks aan kan doen en dat vind ik soms frustrerend. Bij laatste meting van gister was bms nog maar 4 en dat met 3 pillen progynova p/d en pleisters... Er is gewoon geen bms-dikkermakend-middeltje.... En ik ben van mening dat dit ook echt ons mmmprobleem is. Morgen hoor ik meer, misschien dus een hysteroscopie en hoe gezellig.... dan spuiten ze water in mn baarmoeder, omdat er nog geen vocht genoeg zit:cool:;)

Taliaa: ja dat heb je na het eten van al die friet SHOARMA, die kinderen van jou eten nu gewoon graag over de grens:D

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Emma, jouw mooie blasto-emmy zit echt nog in je baarmoeder, en hopelijk deelt-ie zich door en door en vindt-ie een mooi plekje om de komende 8,5 maanden in jouw buik te wonen!!!
    Heb zelf vrijdag een TP gehad (na dinsdag een punctie) van 2 mooie emmy's (geen blasto's, maar een 8- en 9 cellige emmy), in Gent. Ik had ook een beetje bloedverlies en dat was volgens mijn Gentse arts heel normaal. De baarmoedermond is nog erg gevoelig. En ze zei ook dat ik me geen zorgen moest maken als ik de dag van de TP en evt de dag erna nog wat bloedde bij het inbrengen van de utro, omdat het nog allemaal erg gevoelig was. Ze verzekerde me dat de emmy's (en in jouw geval je top blasto-beeb-in wording) echt veilig, als een hagelslag tussen twee boterhammen vol boter, zit.

Dus ik zeg: broeden maar! Opdat jij ook een klein draakje mag krijgen! (Het is het Chinese jaar van de draak dit jaar, 2012... Vandaar ook een 'geluksdraakje' in mijn aviator, staat symbool voor alle draakjes die dit jaar geboren mogen worden door ons MMM-etjes!!!)

Duim, duim, duim!

xxx

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Emma, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D Hoera voor Blasto!! En nu blijven plakken seg... moet en sal!
    Bruin bloed lijkt mij niet erg. Komt waarschijnlijk gewoon van gevoelige baarmoedermond. Blasto zwemt veilig rond, op zoek naar een warm plekje.

@ Loessie, wat ontzettend zielig voor je nichtje :( Heel veel beterschap voor haar.

@ LadyZ, tis gewoon balen zoals het gaat met je bm en je bms :( Zou fijn zijn als het eens een keer ging zoals het moest gaan!

@ Annedore, fijn van spontane ongi :) Nu kijken wat lijf doet, ben benieuwd. Zwaai inderdaad maar even, Bladel is niet zo ver weg van ons. Daar woont mijn schoonzusje, mijn lieve schoonzusje voor de duidelijkheid.

Dank voor alle hartverwarmende reacties over de situatie met zwager en sm.
    We zijn het erover eens, we zijn er zo klaar mee dat we niet eens een kaartje gaan sturen. Geen energie voor. Want wat moet je er in godsnaam in zetten??? Een schijnlheilig gefeliciteerd, terwijl we ontzettend gekwetst en verdrietig zijn. Alweer!
    Echt niet.
    Sm snapt ons gevoel en geeft ons volkomen gelijk. Ondanks de kloterige situatie is dat dan wel weer erg fijn!
    Moet wel zeggen dat ik me echt veel beter voel sinds ik een goed gesprek met haar gehad heb. Ik kan het verhaal nu loslaten. Ik denk er nog wel eens aan en word dan boos, maar ik ben niet meer 24/7 boos. Dat was ik wel voor het gesprek. Nu denk ik alleen maar: "ach, ze bekijken het maar. Ik heb Sasman, hij heeft mij en wij komen er wel. Ik zou niet willen ruilen met die losers!"

Trustensmakje!

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden, thanks voor jullie angstweghalende woorden ;).
    Vandaag nog wel steeds wat heel licht bruine afscheiding, maar zoals jullie zeggen komt het gewoon van baarmoedermond, so!

@Juulzon, wat lief dat je even jouw ervaring komt vertellen.
    Ik volg je eigen topic trouw :). En hoop zo ontzettend voor je dat het dit keer gaat lukken, dat je emmy's een lekker plekje uitzoeken om 9 maanden te groeien. Ik duimfikklaver!

Lieve LadyZ, ik had een beetje het gevoel dat je er hier een beetje luchtig over praat, terwijl ik vind dat ook jij hier je frustraties en verdriet eruit mag/moet gooien ;). Het is nl gewoon klote dat je bms zo moeilijk doet :x:(.
    Dikke knuffel...

@Sas, gelukkig kan je er nu gevoelsmatig wat beter mee omgaan.
    En heel goed van geen kaartje, zoals je zelf al schrijft, wat moet je inderdaad op dat kaartje schrijven. Stop al je energie maar lekker in elkaar en dierbaren die het wel waard zijn ;).
    Knuffeltje...

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    SnotterziekthuisgeblevenSMAK!

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sik, beterschap!!!!!

Em, ik heb bij 3 terugplaatsingen geen bloedverlies gehad, maar bij die van S.iem wel! Vond dat ook maar eng, maar je kunt zien dat het dus niks te betekenen heeft!!!!
    Ik fik hoor!!!

Sas, idd geen energie meer insteken, zijn ze niet waard!!!!
    Lekker genieten van alle leuke dingen die nog op jullie pad komen! Zoals woensdag!!!!:D

Hier,
    mijn nichtje gaat eindelijk de goede kant op.
    De antibiotica moet binnen 48 uur zijn werk gaan doen. De wonden beginnen te drogen en te genezen en dat is een goed teken!!!
    Het is wel heftig geweest! Want eerst leek ze alleen maar zieker te worden...

ach, S.iem valt! ff troosten!

SMAK

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Seg Taaltjedroomenmaaltje...ik zag ergens jouw banner voorbij komen...en jou tekst eronder...
    Vertel eens...welke kant gaan die dromen uit?!?!

En ook voor Zorra nog een dikke knuffel! Echt mok:( voor al die rare fratsen in je lijf...
    Hoop dat ze eens goed kunnen uitzoeken hoe het nou werkelijk zit!

SMAK

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Update....
    Provera gekregen, 10 dagen slikken en dan wachten op ongi. Op dag 1 bellen om te kijken of hystoscopie (schrijf je dat zo?) Gepland kan worden, dit gewoon in de vu. Mag nog kiezen voor algehele narcose, maar denk dat ik de bikkel maar ga uithangen....ahum.. Voor zover bms-soap deel 1232955

Sik: beterschap!

Loesie: fijn dat het beter gaat!

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*

@LadyZ: Ik heb twee keer een (diagnostische) hysteroscopie gehad (en moet er weer eentje als we besluiten voor een brusje te gaan ;)) en twee keer een operatieve.
    Ik vond het prima te doen zonder pijnstilling en ik zou er zeker niet voor onder narcose gaan. (Nou vind ik dat sowieso eng...).
    Ik zal niet zeggen dat het fijn is, maar als je een flinke pijnstiller neemt van te voren kom je er vast wel door!

*breekt weer uit*

edit: Als je de dag erop op stap gaat, vergeet dan de pcm niet. Van de eerste keer had ik geen last, maar de tweede keer had ik de dag erna enorme spierpijn.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ontzettend bedankt voor je geruststellende woorden (en nu weet ik meteen hoe je het schrijft:D) Ik heb dus nu besloten om voor de "nog zo'n moeilijk woord" prik te gaan met daarbij diclofinac oid.
    Jij ook veel succes met "als jullie gaan voor"!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Heb ons net op tijd gered!
    Waren we bijna van pagina 2 afgevallen :$

Zorra, hier ook de hysteroscopie gedaan zonder narcose.
    En geen eentje pijn!
    En ze hebben mij zelfs nog tot 4 mm gedilateerd (de baarmoederhals verwijdt met het inbrengen van steeds dikkere staafjes) wat ze normaal alleen onder narcose doen.
    Maar ze kwamen er met de camera anders niet door.
    Heb er geen last van gehad.

Maar goed, iedereen is anders en kan ook de hysteroscopie anders ervaren.
    Afwachten dus ;)

Loesie, fijn dat het beter gaat met nichtje!

Hier vandaag nog thuis gebleven.
    *snotter snotter*
    Morgen maar weer werken.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    Getver sik, dat klinkt eng. ( en dan te bedenken dat er over een tijdje dat achterstevoren gaat geboren en dan niet 4 mm... ;))
    Goed uitzieken jij! Duurt wrs iets langer ivm minimeisjeinbuik!
    Hoe gaat het met aankomen? ;) haha sorry..
    En meubeltje, maak me gek!!

Emma, hoe gaat het?????

Ladyz, ik denk ook echt dat je zo nuchter bent als je hier schrift. Maar hier ook janken als me thuis jankt he!!
    Is er niemand hier/zp/freya met deze problemen?? Die al iets unieks heeft ondergaagn ofzo??

Loesie, ha, hoeist? En ja dromenvangenenverlangen... Ach... Weet je, ik ziemerkervaar steeds meer dat plekjes op meer manieren zijn in te vullen. En dat heb ik al heel lang, alleen nu verdwijnt echt die enorme wens om die keukentafel zelf vol te krijgen.
    Snapje? Maar toch, wieweet, alsooit... Dan gaat de vlag uit, maar anders.. Voorlopig ook ok.
    Maar eerst andere dingen. Werkenthuismoederenstoppenmanswerk etc etc....

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) Ik zal me even voorstellen: Nynke is de naam, moeder van drie kinderen, breezersletje en verder best lief!!:D

@Sikki: joepie van goede 20 weken echo. Nog meer joepie van baby voelen en een heleboel joepie voor de meubels. Gets seg je bent gewoon echt zwanger en gaat over 20 weken gewoon bevallen!!:p
    Beterschap verder lieverd. Niet te snel gaan werken hoor.

@Loesie: wat een verhaal van je nichtje.:( Gelukkig gaat het de goede kant weer op.
    KUT van bi.:x En je mag best klagen over mok lijf hoor.

@Blijmeisje: heb je geen verbinding meer daar in je bos??:) Hoe gaat het met je kanjers, je werk, het project??

@Klingel: fijn van goed slapen Florine. En *huil* om je mooie filmpje.

@Annedore: ik ga zo je mooie Melle bekijken. Knap jij alweer wat op? Volgens mij zitten jullie nu lekker ergens in het zuiden vreselijk te genieten van elkaar. Goedso!!

@Bright: bibber...... morgen echo. DiamantAAN en handje vast.

@Sabrien: waar hang jij ergens uit? Vast heerlijk aan het genieten.

@Juulzon: ik fik,duim,klaver en diamant ook voor jou. Ik hoop zo dat deze twee draakjes plakkers zijn.

@Emma: druk met broeden? Diamant staat ook voor jou aan. MOET!!

@Saskia: wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met sm. En nog fijner is dat ze zo achter jullie staan. Echt wat ben ik toch trots op je!!

@Alex: waarneer weer telefoon, ik mis je.:( Hoe is het met je lieve meisje?

@Sil: hoe gaan de nachten nu? Hoe is het tussen jou en Silman nu?

@Taliaa: ik ben trots op je kaasbroodjes actie!!:D Dromenvangenenverlangen, dat heeft tijd nodig net als werkenthuismoederenstoppenmanswerk. Komt goed schatje.

@LadyZ: klinkt niet fijn zo hysterische;) dinges. Ik ga je handje vasthouden en ergens toch hopen dat ze een oorzaak kunnen vinden. dat G een wonder is is zonder twijfel maar een tweede wonder zou ook heel erg welkom zijn!!

@Natas: hoe is het met tante van je man? En jullie wens voor een tweede?

@Lauwtje: hoe is het met mooie en lieve J?

:) Dit is uit het hoofd dus ik hoop so dat ik niets en niemand ben vergeten.

Hier gaat het weer goed. Ben een week echt flink ziek geweest. Nu hoest ik nog als een oude vent van 80 en nog wat koppijn door volle holtes(n)?!. In de nacht van zondag op maandag was Marijn ziek. Overgeven en koorts. Gelukkig knapte die snel op. Nu hopen dat de ziektekiemen weer weg zijn.
    Afgelopen vrijdag is het beton voor de muur eindelijk gestort en zaterdag is Dre gelijk begonnen met de muur. Project tuin is van start!!

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Swaffelzachtsmak!

Want swaffelen met een harde is mishandeling :x

;)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    is er nu niemand meer in het doolhof sinds mijn slappe swaffelsmak? :x

bright: vertelll hoe was de echoooo?
    sik: so blij voor jullie!!!

rest: liefs en sorry voor nog steeds even geen klingeliaans lange epistels! druk druk druk.

maar denk aan jullie en mijn diamant staat AAN voor de emmaemmy! en de hele rest!

kus

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die was zooooooooooooo lekker, lig nog steeds in katzwijm:D
    En omdat die verrekte kabouters mn huis weer niet gevonden hebben en ik dus zelf moet schoonmaken/ opruimen/ wassen:x

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even ego:

Echo was goed!! Mooi knipperlichtje gezien in een prulleke van 0,8 cm!!

IK IS BLIJ!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    Jaaaaaaaa bright!!!! Super zeg!!!!
    Zoooooo blij voor je!!

Deel Deze Pagina