Mogguh... Echt sloopnacht van de eeuw gehad, dus... Maar: lief emma: smak op uwwww en nega gevoel. Ik houd hoop, maar jij kent emma lijf... Smak Wat ik nou toch had, ik kreeg van de week weeën.. Zat echt te puffen in bed. Dus ik dacht: zal wl mega ongesteld worden. Dus voorzorgsmaatregelen genomen en toch in slaap gevallen... En nu, paar dagn later nog altijd niks?? Raar lijf. Liefss, taliaa En anne jeueuh, eindelijk jullie ook bij de heppiepeppiegezinnen
Emma en Juul, ook vanaf hier een dikke knuffel!!! Ik fik nog even door voor jullie! Rest verwaarloossmak, ziekenboeg hier! Nu weer aan het opkrabbelen! Smak
emma: oh em, weet niet zo goed wat te zeggen maar wil toch wel iets zeggen om te laten weten dat ik aan je denk. Maar jij kent lijf t beste maar ik hoop sooooooooo dat lijf je gewoon stiekem voor de gek houd en dat het allemaal schijn blijkt te zijn......Duim voor jullie lieffie! mila: ook ik was nieuwsgierig hoe het met jullie gaat maar je bent lekker met moeders op vakantie. Geniet en hopelijk kom je een beetje tot rust, tot jezelf en kun je de batterij weer een beetje opladen. sas: knap hoor hoe jullie je hierdoor heen slepen. Nogmaals heel veel respect hiervoor. En inderdaad lekker nadenken over vakantie, zijn weer even andere gedachten en natuurlijk een heerlijk vooruitzicht. nynke: jeetje, wat een heftig en verschrikkelijk nieuws zeg. Alleen al als je je een voorstelling maakt hoe zoiets moet zijn, krijg er gewoon kippenvel van, gadver. Heel veel sterkte en dikke knuffel!! ego-bericht: Hier ( alweer ) wat drukjes geweest afgelopen 1,5 week. Met manlief en de oppas-oma's overlegd en omdat ik het zo goed naar mijn zin heb heb ik de knoop doorgehakt en ga ik ipv 24 nu 28 uur per week werken. Had hier een tijd over zitten twijfelen omdat ik wi dat mijn meisje niets te kort komt en ik ook niets van haar wil missen maar manlief heeft het overzichtelijk gemaakt en kwam met goede punten waar ik wat mee kon: 1. het is maar 4 uur per week meer 2. ze gaat altijd naar 1 van de oma's dus geen kinderopvang 3. manlief is altijd op vrijdag thuis. 4. ik werk ook 1 weekend in de maand dus uiteindelijk zal het weinig schelen met minder quality-time met moeders. 5. door die uren meer kan ik mijn takenpakket op t werk uitbreiden en krijg ik dingen erbij die ik al langere tijd graag wou doen maar qua uren gewoon niet aan toe zou kunnen komen. En nu de knoop is door gehakt ben ik er ook wel happy mee. Ik weet van mijzelf dat ik een leukere moeder ben als ik werk, maar dat is heel persoonlijk. En we zijn natuurlijk al volop bezig met de voorbereidingen voor mw haar 1ste verjaardag!!!! Onvoorstelbaar, alweer 1! Fijne zondag allemaal, ik heb late dienst dus geniet nog even van mijn kopje koffie!
Even een luiezondagswaffelsmak, beetje druk geweest afgelopen dagen en maandag en dinsdag weer werken..... Emma en Juulzon: ik bidduimklaverfikdiamant hier echt nog even door! Voor alle andere: pats!
Emma, wat hoop ik zo op het moment dat jij zegt, ' jeetje wat heeft mijn lijf mij verrast...' *duim duim duim* En voor nu een dikke knuffel!!! Luie zondag zwaai naar alle meisjes!
Lieve meisjes, Een hele dikke verwaarloos knuffel. Ik voel me al een tijd de hele dag niet lekker en heb ook absoluut geen zin om achter PC te zitten. En typen op foon gaat ook zo lekker snel Aanstaande week ben ik de hele week in Utrecht voor een training, dus ook dan verwaarlozing ben ik bang. Heb er zin in, maar ook zo niet omdat ik dan Juweeltje moet missen de hele week. HUIL!! Dus voor nu dikke swaffelpiemelsmak X
Hoihoi Ik durf hier bijna niet meer te komen, omdat ik zo lang niks van me heb laten horen. Maar we gaan inderdaad weer een poging wagen, in het Geertgen deze keer. Is goedkoper dan Dusseldorf. En we hadden er een goed gevoel bij na de intake, veel gemoedelijker dan in D.. Vind het wel doodeng, maar na bijna 2 jaar rust wordt het wel eens tijd. Over 2weken moet ik ongesteld worden en dan gaat de 1e spuit er weer in, slik. Dinsdag hebben we weer een date in G en dan krijg ik de meds etc... Hoe gaat het met jou? En zoooo super dat Sikki hartstikke schwang is!heb haar destijds gefeliciteerd en stiekem volg ik jullie nog wel hoor, zo nu en dan.. Heb kortgeleden Maartjes bevallingsverhaal gelezen en was helemaal ontroerd erdoor, zo mooi geschreven! Helaas in Nyncke nog niet schwang? hoop echt dat het snel toch raak is, lijkt me erg teleurstellend als het altijd vrij snel gelukt is en nu duurt het langer.Dikke knuffel! En hoe is het met Sylvia en de kiddies? En Loesje, weer een beebie in buik, gefeliciteerd! Emma, jij zit in de wachtweken begrijp ik?Spannend zeg! Juulzon, jou kende ik volgens mij nog niet, maar had stiekem in je eigen topic gelezen dat het heeeeel spannend is! Duimduim Verder weet ik ff niemand, ben te lang niet meer geweest.
zwaai naar lieve Zaar!!!! En mocht je de behoefte voelen, je mag hier alle perikelen weer met ons delen hoor!!!! In het babyrinth ben je altijd welkom!!!! Spannend hoor dat je weer gaat beginnen en super dat je een goed gevoel hebt overgehouden bij Geertgen!!! Ik hoop dat het jullie veel moois gaat brengen!!!! Knuf voor Bright, hopelijk voel je je snel weer beter! En *huil* voor weekje zonder L! Maak er wel iets moois van! Knuf voor Ladyz, lekker rustig aan doen!!!! Knuf voor Emma, hoe gaat het nu met je buikje?! Knuf voor Juulzon, omdat ze het verdiend! En de rest natuurlijk ook! Ik ga koken, manlief is met S.iem naar een nieuwjaarsborrel bij vrienden, oh, komt hij net aan! Smakje!
Dag lieve meiden, Geloof dat ik langzaam maar zeker me ook maar bij dit Klingeliaans gezelschap ga melden, want merk dat er hier wel heel veel lieve meiden zijn die er voor elkaar zijn en meelezen enzo... Voel me op vele topics steeds meer iemand met een apart verhaal. Een aantal van jullie kennen mij nog niet, dus zal een korte intro doen.... Ben zelf 35, mijn vriend is op 30-12 40 geworden. Zien mijn banner voor het MMM verleden... Na het te lang op natuurlijke wijze te hebben geprobeerd, dus door het lokale zh in Lalalalala (bekend bij Maartje en Annedore) aan de clomid gezet. 12 maanden lang, tevergeefs wat ik toen nog gewoon vond, had immers iedere maand een prachtig follikel. Dat was in 2009. in 2010 overgestap naar MCK, spuiten (Puregon) en IUI. Tweede IUI was raak, maar... miskraam. De IUI-en daarop (tot 6 pogingen) geen succes. Oh ja, tussendoor nog een HSG in Lalalala, in 2009. Dus terug naar MCK, werd na de IUI's dus IVF. 1e poging met Puregon en deca 5 follikels. 1 matig embryo, mislukt. Na bloedwaarde bepaling (FSH en AMH) over op 150 eh Menopur, met deca. Werd escape IUI, 1 follikel. Mislukt... Mijn waarde van FSH was ad hoge kant, maar niet schrikbarend, AMH wat laag (1,2) maar ook niet schrikbarend, conclusie MCK. Volgende poging IVF, de tweede punctie met 300 menopur en cetrotide. Jawel, 8 follikels, 6 eicellen... maar, slechts 2 emmy's. Wel 8 en 7cellig. En jawel zwanger. Dat was het verhaal van Buitenbaarmoederlijke zwangerschap in Thailand in februari 2011... Bijna een jaar gelden alweer, slik... Daarna rust. Tot eind mei, toen weer begonnen met de vierde poging IVF, 3e punctie. Weer bij MCK. Jawel, 13 follikels, 12 eicellen! Maar slechts 2 matige emmy's. Niet zwanger. MCK zag geen toegevoegde waarde voor ICSI voor ons. Bloedonderzoek op schildklierwaarden en B!2 etc.etc. De hele dusseldorf-lijst, leverde niets op. Alles was ok. Naar Gent. Intake op 8-8. Ze zeiden gelijk: volgende poging wordt ICSI. Maar, toch wijsheid eerst chromosomen te onderzoeken. Weer wachten. Uiteindelijk eind oktober groen licht, jawel, ik ben vrouw en vriendlief is man. Geen afwijkingen gevonden. Start met poging ICSI-1 (inmiddels voor een 4e punctie). Die poging is afgebroken ivm weinig groei van folli's. Op 5 december gestart met poging ICSI-1-2... Weer groeide er weinig en alles groeit heel traag bij mij... Uiteindelijk groeide er maar weer weinig, toch lieten we de punctie doorgaan. 4 follikels leverde wel 4 eicellen op en allemaal bevrucht én doorgedeeld! En dat was deze poging... Er werden op 6 januari 2 mooie emmy's, 8 en 9cellig teruggeplaatst. Nog nooit zo'n goede oogst! Ook werden ze gehatched, dus ik dacht: nu moet het toch lukken.... Maar goed, testen zijn nog steeds omowit en dinsdag is D-Day alweer. Verwacht er niks van, bekende rug en koppijn, dus hoop is al aardig vervlogen. Ben nu maar vast aan het hopen dat we gauw een cryo TP mogen. Weten jullie hoe dat werkt? Heb nog nooit eerder een cryo gehad. Moet ik eerst een maand rust nemen? En wanneer doen ze cryo TP in eigen cyclus en wanneer met hormonen? Probeer maar weer hoop te putten uit iets nieuws. Sommigen van jullie hier ken ik dus al, maar andere nog niet. Zal er dus nog een beetje moeten inkomen hier, vergeef me daarvoor ! Oh ja, verder familie: 2 broers, 1 jonger en 1 ouder, beide al vader. Jongste broer L heeft 2 kids, zoontje van 2j 4m en een dochtertje die zo oud was als ons frummeltje (van de BBZ) anders geweest, 4 maanden. Mijn oudste broer, D heeft een meisje van bijna 2 en ze hebben in januari de eerste echo van Nr 2. Ook weer zo confronterend, al ben ik blij voor ze. Schoonfam: vriendlief heeft 2 broers, hebben beiden een dochter, 1 van 5 (zijn bezig met een 2e), andere nichtje is 5 en een half. Oh ja, woon nu niet meer in Lalalalalala, maar ergens in Zuid-Holland... Tot zover mijn meeklets-CV.!! Liefs, Juul
Loesje, smak!en ben jij echt al zolang schwang??! Ben echt te lang niet geweest hier.. Juulzon, jij hebt echt een hoop meegemaakt al. Ontzettend klote van je zwangerschap, lijkt me echt zo vreselijk!
Saskia, ik las je onderschrift...Goffer zeg, je mag niet mij achterna gaan hoor!! Heb niet alles teruggelezen hier, is onbegonnen werk, maar wanneer ga je die cryopoging doen? Zat net in het gedeelte , alleen en zwanger , te lezen (is stom, dat moet ik ook niet doen he) en dan heb ik zo'n last van het Calimerosyndroom. Bah, er zitten grietjes bij die nik, maar dan ook niks voor elkaar hebben en dan , vaak op lullige manier, zwanger raken.er was er eentje die zich afvroeg of je met 17wkn nog abortus kan doen.:x Terwijl er helaas vrouwen zijn die er zo voor moeten knokken..jij gaat me gewoon beloven dat het met die cryo helemaal goed gaat komen, oke? SO!! Hoe gaat het btw met Jo, schrijft ze hier ook nog mee?
Ik heb amper bijgelezen, maar wil even een hele dikke knuffel geven aan Juulzon en Emma. Ik hoop dat het verhaal een andere wending gaat nemen dan gedacht, maar voor nu voelt het gewoon erg K. En dat gevoel herken ik erg goed. Zelf ken je je lijf en het is moeilijk om positief te blijven als je die herkenbare dingen weer voelt. Maar meiden, wat hoop ik toch dat het dubbeltje de andere kant op valt! @ Taliaaa, ben jij swang misschien?? @ Zara, zwaai! En weer op naar een nieuwe poging, wat ontzettend spannend! Ik duim, fik, klaver, diamant voor je! En dank je voor je berichtje richting mij. We hebben eind maart een gesprek in Gent voor de cryo. De cryo zal ergens in april teruggeplaatst worden. Ben er eigenlijk niet zo mee bezig. Ben vooral heel erg klaar met de mmm. We zullen zien welke kant ons pad op gaat... Smakje! Ben moe zeg... helemaal afgebeuld door mijn 7-jarig nichtje Gister een hele dag gaan zwemmen en vandaag naar Toverland. Het was een erg leuk weekend, maar wel vermoeiend.
Zara: heel veel succes de aankomende tijd! Toch wel weer spannend. Juulzon: welkom in het gezelligste (en dierbaarste) topic van zp! Helaas ook al met een heel (mmm)verleden... Hier staat mijn diamant "aan"
@Juulz: welkom in het babyrinth. Hier vind je genoeg holletjes om in weg te kruipen als het moet en lieve meisjes die dekentjes, drankjes en knuffels toe stoppen. En natuurlijk mag je ook altijd komen schreeuwen en janken, al hoop ik dat dat snel niet meer nodig hoeft te zijn. Ja, om een andere reden. Dat je eindelijk op de trein zit en perron 3 langs je ziet razen Ja, ik lees nog steeds soms in je hoekje mee, maar vond het lastig om te reageren Wij scheelden maar een paar dagen met onze zwangerschap....... Ik had het je zo gegund.... Liefs uit Lalalala
Dank voor de welkomswoorden! Anne, spreek je streng toe Snap wel dat je het moeilijk vond, omdat we idd even samen blij zwanger waren! Maar dat neem niet weg dat ik niet blij ben dat jullie manneke er eindelijk is, jullie hebben ook lang genoeg op hem moet wachten... Mijn schoonzusje heeft hetzelfde een beetje met mijn nichtje, zij is van eind oktober. Maar voortaan ook gewoon daar posten En succes met het afvallen, las dat je een zware kuur gaat doen toch? You go girl! Sas, al bijgekomen van het weekend met nichtje? Jullie gaan in mrt wer naar Gent zie ik? Weet jij meer over hoe het daar werkt met een cryo TP? Lady Zorra, dank jewel voor het welkom mét diamant-aan! Vrees alleen dat-ie voor mij voor deze ronde van de verse TP weer uit kan, weer een omo-test en ongiekrampen (morgen is 14 dagen ná de punctie, dus dat zegt genoeg..). Laten we maar hopen dat een van de cryootjes in mijn buik wil wonen voor 8,5 maand.... Wanneer dan ook... Zit jij momenteel eigenlijk in de MMM voor een brusje? Zara75, als ik jouw banner zo lees... Ook al een lang traject achter de rug... Pffff... Dit jaar dus weer verder in NL... Spannend... Heb je nu jan/febr eerst een intake of mag je gelijk weer van start met spuiten enzo? Loesie, 20 weken alweer!!! Is het voor je gevoel snel gegaan of waren de onzekere weken nog erg killing? Dat lijkt mij best moeilijk, als je middels de MMM zwanger bent geraakt is volgens mij iedere echo zo spannend als het maar kan... Bright, gefeliciteerd met de mooie echo!!! Fijn! Emma, hoe voel jij je??? Hopelijk beter dan hier!!!! Duimduimduim voor tenminste één goed aflopende wachtweek!!! Natascha, als het het voor jou goed voelt meer te werken, doen! Snap wel dat het een hele moeilijk keus moet zijn, maar als ik het zo lees is er een goede, lieve opvang. Wel spannend weer, aan het werk en dan ook meer uren. Ook leuk en uitdagend! Klingel, leuke naam heeft jouw meisje ! En leuk om op dit topic mee te schrijven! Sabrien, mooi gedichtje in je banner!!! Sylvia, ook mooie tekst... Helemaal waar... Anyway, mijn update is dus omowit en lage rugpijn, dus dat zegt genoeg. Nu maar eens uitvogelen hoe het werkt met cryo-tp in Gent. Wil eerlijk gezegd het liefst als het kan gelijk weer doorgaan voor de TP... Maar of ze dat doen...???? Heb uberhaupt nog nooit eerder een cryo gehad, dus wordt voor mij een cryo-primeur!!! Fijne dag allemaal, ga hier weer aan het werk (schrijf stiekem!) xxx
@Zara, haaaaaaaiiiiiii @Juul, WELKOM Had ik de afgelopen dagen toch wel een heel positief gevoel over deze poging, nu is dat positieve gevoel helemaal weg! Sinds vanochtend, na het opstaan, continue zeur in onderbuik. Een zeur alsof bruine afscheiding/ongi ieder moment gaat doorbreken . En mijn lijf kennende gaat dat ook gebeuren. En mijn gevoel daarbij: ik ben boos :x Zaterdagavond keken Emmaman en ik elkaar aan en zeiden we allebei dat we zo ontzettend klaar zijn met dit alles. Iedere maand, iedere poging is het tot nu toe wachten/hopen geweest op he-le-maal NIKS! En oké, kom ik weer met mijn gerelativeer . Hoe groot is nou de kans dat je na 3 terugplaatsingen zwanger bent, we moeten blijven hopen en stug doorgaan, we hebben nog zoveel pogingen te gaan! Maar ergens hoor ik heel zachtjes een stemmetje, een stemmetje dat me bang maakt dat het misschien wel nooit gaat lukken, hoeveel hoop we ook hebben en hoeveel pogingen we ook doen. Maar daar wil ik nu nog niet aan denken, deze 3e terugplaatsing is nog niet officieel mislukt. Maar toch hè, toch ben ik een beetje bang...en dat gevoel zal denk ik steeds sterker worden naarmate we meer terugplaatsingen hebben gehad...
Lieve Zaar, daar ben je weer! Wat fijn om van je te horen. Hoe is het verder meisje? Hoe was jullie bruiloft vorig jaar??? (je had nog je mooie bruidsboeket geshowd) Ben je weer helemaal opgeladen en klaar voor de nieuwe poging? Dapper hoor, om er toch weer voor te gaan na zo'n lange adempauze! En lieverd, wij houden hier allemaal je handje vast voor de komende spannende poging bij het Geertgen. Juulzon, OMO :x Hoe anders had ik het toch voor jou gehoopt... Ik weet niet hoe het gaat met de cryo's is Gent. Heb er zelf nooit cryo's gehad. Maar volgens mij mag je normaal gesproken na 1 rustmaand door. Maar het kan zijn dat ze jullie eerst willen spreken net als Sas en dan kan het langer duren. Gewoon even overleggen met de vroedvrouw. Emma, ik duim hier als een dolle door voor jou!!! Kusje op rot gevoel. Ik snap het heel goed hoor! Loesie, hoe is het met de ziekenboeg? En een dagje minder werken. Goed zo! Jij en beeb zijn belangrijk nu! Maar zal toch moeilijk zijn. Anne, hoe is het bij jouw ziekenboeg? En las ik nu ergens dat je alweer snel moet beginnen met werken??? Sassie, helemaal afgebeuld door je nichtje Goed geslapen en nu weer fit? Taaltje, al weer beter geslapen? Sil, jij ook? Alex, morgen toch echooooo? Ben benieuwd of het een Jip of Janneke is! Net zoals ik bij Loesie benieuwd ben trouwens Zorra, weer aan het werk vandaag en morgen. En, hoe nu verder met werk? Al een knoop in hoofd doorgehakt? En hoe is het eigenlijk met dat enge ding in lies? Geen last meer van? Natas, jij meer werken. Wat fijn dat je daar zin in hebt en dat dat geregeld kan worden! En hoe met wens voor nummer 2? Bright, jij nu een week van huis en dus een week van meisje weg. Gelukkig ben je niet alleen Succes! Blijerd, ik las dat jullie gisteren lekker hebben genoten van de geneugten van het wonen in het bos. Was een lekkere dag voor! Nyn, bij jullie is het zeker al voorjaar... Of nog lekker genieten van de haard? Lauw, jij stilletjes aan het genieten van jullie ventje? Klingel, Juulz zegt dat bloemenmeisje zo'n mooie naam heeft. Weet je dat Siklief die naam ook heeft geopperd Ik vind het zo moeilijk om een mooie naam te kiezen. We hadden eigenlijk al vanaf de eerste positieve test 1 naam en die heeft nog steeds onze voorkeur, maar ineens begin ik te twijfelen... Maar ik weet ook niet wat het anders moet worden. Keuzes, keuzes... En moeten we nog voor de zekerheid een jongensnaam achter het handje hebben? We hebben trouwens afgelopen zaterdag de kinderkamer besteld!!! In Dusseldorf of all places... Morgen vliegen naar Madrid. Heb nog wel een kop vol snot (kom dit keer echt moeilijk over de griep en verkoudheid heen) en zie dus wel een beetje op tegen vliegen en drukverschil in hoofd. Maar goed, overleven we vast ook wel weer! Snottersmak!
Heb trouwens ook nieuwe buikfoto's in album geplaatst. Is echt al mega aan het worden Dat wordt nog wat aan het eind... Mijn lijf heeft echt heel moeilijk gedaan over 'zwanger worden'. Maar 'zwanger zijn' geeft het zich schijnbaar helemaal aan over
Werk-kwakkel-knuffel! Speciaal voor Emma en Juulzon en ook voor Annedore haar eerste werkdag! En haaaaai welkomterug voor lieve Zara!