klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Ha moppies:)
    Hier even een dappere poging op aaipet!

@ alex, oh jeetje. Gember kan wel eens helpen? Sterkte hoor! En vanavond veel plezier!
    Als werken te zwaar is, is doorgaan geen optie he!!

@ sil, hoe gaat t thuis? En met silmanvrouw? Gaat t sinds betere nachten ook weer wat beter?( tussen de regels lezen door mij;))

@ sik, hoe gaat met werk enzo? Heb je al moeten vliegen voor leuk project?
    En buihuik wohhhhh.... Loveeeeee

@ ladyz, hoe zit het met jouw werk??

@ emma, welke dag hang je nu?? Heeft emmalijf nog tekenen afgegeven?? Denk aan je!!

@ zara, wij kennen elkaar niet denk ik? Van babyrinth niet iig:) haai:)

@ nynnnn, haaizwaai:)

@ blijmeis, hoe is het? Hoe staan de bouwplannengebrokennachtenenpeuteravonturen??

@ klinkkkkk, zelfs hier onder de bank ligt t niet ( je megarea) en daar ligt genoeg*schaam*

@ sas, haai meis:) weer gewerkt zag ik? :) leukkk... Hoeveel mensen heb je nodig voor party? Ik vind t mis. Ook wel eens leuk, maar alleen als jij komt en niet een of ander muts. :):)

@ anne, eerste werkdag gehad, gij bikkel!!

@ allemaal, mag ik een heeeeel trots melden dat ik 1,7 kg ben afgevallen op GOEDE manier, wahhhhh...
    Nog 8,8 te gaan. En het gaat lukken, echt waar!!
    Want dit gaat goehoed!!
    Weet je, ik maak gewoom keuzes.. Vandaag ook, bij lunch geen lekkere koffiehazelnootslagroomnootjesennougat genomen,maar kruidenthee. Hoppa, scheelt 300kcal en ik voelde me er niet verdrietig door ofzo hoor!:)
    Dussss...

En... Gistet positief gesprek met leidinggevende gehad. Grijns:) ook wel eens fijn, die veren;)

En... Wrs...volgende maand.... Naar de infoavond van pleegzorg.
    Bibberrrrrrrrr...echt zo ontzettend spannend. Want: wat vinden we ervan? Zitten we op 1 lijn? Is dit iets wat we kunnen bieden?
    Zoveel vragen!!
    Vooral manlief wil het graag NU, want dan weten we iig of het iets voor ons is.

Fysio... Tja. Meisje blijft nu ook een lage drempel voor het ervaren van evenwichtsverstoringen te hebben.
    We oefenen hard verder:)
    Verder nog alijd niks ergs aan de hand, dus oefenenoefenenoefenen!

Werk... Ja, gaat wel. Twijfelheeftallestemakenmetoekomst/plekje/huishart/alles..
    Dus ach, we zetten nog door:)

En ik zit best goed in mijn vel:):):) en hoera voor taliaalijf, ik ben ongesteld.

Zo, willen jullie mijn pincode ook?:)
    Smakkerd

Oh, bright: sterkte deze week. Vind je een bikkel! En jeeeetje ik schrok van l, op fb! Wat is ze grooooot al!!

Loesieieie, hoe gaat het meis?? Lukt t nog? Helpt minder werkenbekkenband al?? Hoop het zooooooo!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hahah, genant he! Ik heb dat een keer gehad tien we in Egypte waren. Combi van bloedheet weer en slecht ontbijten. Stonden we met een hele groep bij een bezienswaardigheid. Ik zat notabene,en ook nog eens in de schaduw. Word me toch een partij misselijk , tot 2 keer toe staan kokhalsen, werd helemaal zwart voor mn ogen. Tja, met 40+ graden toch wel verstandig om goed te ontbijten haha. Maar ik schaamde me dood.
    Anders standaard een kotszak aan je oren vastzetten?:D

@taliaa: haai! Pleegzorg, petje af hoor. Ik zou het niet kunnen denk ik.Ben er veul te emokipje voor.

Vanmiddag weer een date gehad in G. Omdat ik in 6 jaar tijd nog nooit zwanger ben geweest en ik bij ieder poging steeds minder eicellen had is er nu besloten om vol gas te gaan.
    Op cd 1 starten met decapeptyl, op cd 2 gaat de Fostimon er meteen bij. 300 eh, is meteen ook de maximale dosis.
    Zodravik ongesteld word moet ik ook meteen bellen voor een fm.Deze moet worden ingepland op cd 2,3,4 of 5.
    Zijn er dan te weinig follikels te zien wordt de poging meteen afgebroken of er wordt een iui van gemaakt.
    In G is het standaard dat de eicellen en het zaad naar Dussel worden gestuurd, omdat G daar geen vergunning voor heeft.
    Dan wordt het daar bevrucht en 3 embryo worden vers teruggestuurd en de evt. rest in bevroren toesand.
    Nu wil deze arts het bij ons anders gaan doen. Hij wil ze allemaal vers terug en wachten tot dag 5. Hij wil geen 'prut'embryo's terugplaatsen , maar zeker weten dat het sterke embryo ('s) is/zijn.
    Geen cryo's dus...
    Dit is toch wel een beetje slikken...maar na 6 jaar willen we ook wel weten hoe sterk onze embryo's zijn.

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Alex, wat balen van misselijkheid lieverd. Hopelijk snel over.
    @Taaltje, yay voor al afgevallen!!!! Topper ben je.
    En ja, juweeltje wordt supersnel groot. Lekker ding is het.
    @Emma, hoest nu? Al rood gespot?
    @Klingel, waar is je megarea?
    @Nyn, heb het niet helemaal meegekregen, maar alsnog sterkte en dikke knuffel.
    @rest, dikke smak. Weet het niet meer.

Pfff, zware nacht gehad door verstopte neusen hoesten. Had best last van zelfmedelijden ;)
    Net nog eve met thuis gebeld, gaat goed gelukkig. Juweeltje ook nog even aan de lijn gehad. Huil :(

Zo lekker uit eten en dan morgen alweer op de helft.

X

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Zara, klinkt als een goed strijdplan. Heb je er vertrouwen in?

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Nee, ik vind het doodeng allemaal! Meteen de hoogste dosering terwijl ik weet hoe snel ik kan gaan.
    De dokter heeft ons verzekerd dat er met die deca geen voortijdige eisprong op kan treden, maar met dat stomme lijf van mij weet je het nooit he..;)
    Wachten tot cd5, betekent dus een slachting onder mn emmies. Straks hou ik niks over, moet ik ook niet aan denken. Poging weg..
    En zeker omdat we zelf moeten dokken maakt het het allemaal nog net iets spannender.
    Aan de andere kant,we moeten toch iets proberen he...en die arts was zo standvastig, neem aan dat hij ervaren is, de meiden in het geertgenforum lopen iig met hem weg..
    We zijn gewoon totaal niet meer onbevangen, dus we zien overal beren op de weg...

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Pfff, wat een onzekerheid. Het moet wel goed voelen hoor!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Het voelt goed in de zin van tsjakkaah! we gaan er weer tegenaan!
    Het is gewoon eng om de regie uit handen te geven denk ik..

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taliaa, daar was ze weer :)
    Super goed voor afvallen!!!! Hoera, je bent echt goed bezig! En helemaal fijn dat je goed in je velletje zit.
    Ook hoera voor ongesteldheid, al had ik van de week een hele andere droom over jou ;) Ja, echt waar.
    En wat stoer van info-avond pleegzorg! Lijkt me zo bijzonder. Hier is het ook nog steeds een optie. Ben heel benieuwd hoe jullie de info-avond gaan ervaren.
    En qua party is er geen minimum schatje, zeker niet aangezien jij op de hoek van mijn straat woont hahahaha! Gemiddeld is tussen de 6 en de 8, maar dat is echt geen must. Hoe meer, hoe beter uiteraard :D Ook voor jou, want jij krijgt 5% van de omzet aan producten.
    Mag altijd een party organiseren, ik kom, maar je bent het nooit verplicht!!
    Ik doe het voor mijn lol, en mijn gastvrouwen moeten er ook zeker lol in hebben :)
    Wel een superleuke kinderlijn nu, junglegirls! en boys.

@ Bright, beterschap met hoesten en verstopte neus! Op de helft schatje, dan mag je juweeltje weer lekker knuffelen!

@ Zara, echt een strijdplan! Maar geen cryo's lijkt me wel slikken inderdaad. Maar kan me ook voorstellen dat je eens wat anders wil, en vooral eens wil kijken of er überhaupt emmies zijn die het redden tot dag 5.

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Inbraak:

Lust er iemand lekkere Deca???? :cool:

Zo ja; laat maar ff weten.

Uitbraak

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Liefjes............

Het is een jochie!!!!!!!!!! Zo trots en blij!!
    Oooo ongelooflijk, heb wel drie keer gevraagd zit er echt een piemel aan...maar ja hij liet het wel zien dus..

Zara idd heel strijdplan..ik had dezelfde ;) En ook weinig eicellen met gebruik van gonal f...nu met fostimon 300 had ik uiteindelijk 13 eicellen...

Liefbright knuffel schatje en idd morgen al weer op de helft!

Taaltje afvallen gaat goed hoor! Doorgaan!
    En werk fijn. En pleegzorg info spannend en eng. Maar ik vind het wel wat voor jou.

Rest knuffie!
    Zal echo fotos later ff inscannen inclusief piemelpic :D

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Woooooohoooooooo voor piemeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Woehoe!!! En piemel, ik zei het :D En iedereen volgens mij hier...
    Gefeliciteerd Alex!

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hihi ja dr waren maar weinig mensen die een meisje dachten ja...
    Ik heb een anacondaatje in mijn buik :D:D:D

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Yaayyy alex, je hebt gewoon een piem in je buik!! :D

Bright, nog een half weekje doorbikkelen tot je juweeltje weer kunt knuffelen!

Taal, jij goed bezig! Wauwie! Ga zo door! Gaat helemaal goedkomen met jou, echt wel!
    Fijn om te lezen dat je goed in velletje zit! :)

Zara, hoop dat strijdplan eindelijk jullie grootste wens gaat vervullen! Mag wel een keer na 6jaar pfff.. Spannend hoor!

Emma, hoe ist met jou? Ongi al in aantocht? Hoop het niet want mag niet!

Nyn, beterschap met ziekeboeg! Knuf!

Rest, smak!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Alexxxxxxx wauwwww en alles erop en eraan?
    Smak!!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Er zit in ieder geval een piemel op en aan :p:p

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    neee er zit alleen maar een piemel in mijn buik.....:D:D:D

Ja voor zover hij nu kon zien is alles mooi en goed aanwezig

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Waar blijft die echofoto?!! wil die reusachtige piemel wel eens goed bekijken, als je hem nu al kunt zien!!:D

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    whahaha...sorry hoop dat het me vandaag lukt...moet nog werken straks!

Maar jullie houden de anaconda tegoed :D

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    werkelijk!

wat is dat hier voor piemelpraat! :x

Deel Deze Pagina