klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    horror! ik druk op verkeerd knopje en alles weer weg!
    is er een HaalTerugKnop op de MAC?

iemand? :( huilllllllllllllllll ik was net aanbeland bij kijken of het in 1 bericht paste, godfried!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    fuk, fuk, fuk.

wat een DOOS ben ik! :x

nou ja dan maar weer de samenvatting:

@emme: :$ pregnyl 2 = ei 4 = nod 18 = =gisteren! ! !
    :$

*wrijft diamant op*

@sik: welkom trug! en lekker verhaal/opmerking weer. je snapt niet waar mensen soms hun IQ en UQ hebben zitten he.
    volle wachtkamers ;)

@juulzon: welkom hier! en knuf voor mislukte poging... :(

@loesie: heheh! ja soms weet ik niet meer dat ik iets wel wist. erg he. teveel draadjes soms.
    roze draadjes!

@loesie: tis een meisje en we noemen haar Frenchy toch? :D

@juul/sik: ja mooi he, florine :D

maar sik, jij blijft toch wel bij Stay-C toch?????

@alex: hoest met jou? doe je sigtig?

@emma: DUIM!

@sas: zomaar en niet zomaar een knuffel! :p

@natas: hoest daar? hee waar heb jij ogen laten laseren?

@lauw: MP! hoest met jou en je kleine grote J? en verder? ik mis je aan de overkant! :(
    mijn GIL-relatie met ... (weet niet meer hoe ze heet) komt niet verder. huil! mis krijsen door de toko met/tegen jou. kom terug! :x

@zara: we hebben je vast, we hebben je vast, we hebben je vast!!!!
    het SAL gebeuren. een zwangere zaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@nyn: hoest met tuin? en de rest? smak!

@blijmeis: en daar met de drukte?

@bright: bijna weer thuis bij man en kind. gelukkig maar he!
    wat onwijs lang haar missen (en vooruit, man ;) maar das minder erg he :D).. huil!

@vliegende wijnfles: hoest met joe? lekker aan het vingerverven he ! :D
    eng ding moet weg. meu!

@emma: DUIMMMMM!

@sab: knuf voor verlof alweer over! zin an werk wel? en hoest met klein sabbabytje?

@annedore en taliaa: you go girls, qua afvalrace! *schop&klop*

@taliaa de antenne digitenne: woei pleegzorg! wat spannend!!!!
    wie wat waar hoe???

@emma: VINGER!!!!!!!!!!

@

ieks! er piept iemand!

het is dat bepaalde iemandje dat:
    - 4 nieuwe kiezen heeft
    - DOORSLAAPT SINDS 1/1 !!!!!!!!!!!
    - gericht PAPA zegt en MIAUW en soms beetje gericht MAMA
    - dat opeens puzzelvormspelletjes snapt en verschillende beestjes kan apporteren op commando! :D

*mag ik het roze varkentje smak*

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Joehoe Emma, ik zie je wel bungelen!!!

Vertel, hoe voel je je???????

Klingel, wat een DOOS ben jij!
    Je dochter deelt waarschijnlijk dan nog meer met d'r papa dan alleen d'r uiterlijk ;):D

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O wat spannend zeg!!!

Welkom terug Sikki. En ik vind het wel een beetje een kort-door-de-bocht-reactie van je collega. Ik denk dat ze er heel anders over had gedacht als ze nu met lege handen zou staan. Ik vind het altijd heel moeilijk om te zeggen "wat je had gedaan als...". Dat kan eigenlijk niemand voorspellen.
    Persoonlijk denk ik dat ze het wel had gedaan als ze nu in die situatie zat.

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Emma, wat houd je jezelf en ons in spanning!!!! Jij bent al voorbij nod en geen bloed!!! Ik seg vandaag testje doen ;)

6. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    * INBRAAK INBRAAK INBRAAK*

Even speciaal voor Talia: wij hebben begin vorig jaar besloten om pleegouders te worden. We hadden even onzettend genoeg van de mmm en hadden letterlijk en figuurlijk ruimte om een kindje in huis te nemen dat het echt nodig had. Inmiddels onze eerste plaatsing gehad. Als je graag wat meer info wilt over pleegzorg in de praktijk, stuur je maar een pb'tje.

*BREEKT WEER UIT*

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha wijffies!

Kling, ik zat me ineens te bedenken dat jij echt wel wist wat wij krijgen! Want iedereen denkt/dacht jongetje omdat ze met 15 weken al konden zien wat het werd en toen zei jij eigenwijs meisje...weet je nog!?:D

En balen van megarea foetsie!!! 's ook nie leuk!
    Wat is Florine een slim meiske zeg!!!!! Heerlijk he, die ontwikkelingen! Ik vond die babytijd heerlijk, maar nu snappen ze zoveel meer!!!
    S.iem herkent ook steeds meer woordjes. Als ik zeg: waar is de klok, wijst hier naar de klok en zegt hij: die!
    Zo leuk! haha!

En heerlijk dat ze doorslaapt zeg!!!
    Heeft Florine trouwens ook een tijdje gehad dat ze 's nachts poepte?! Hier is het de hele week al raak...en omdat het zo dun is (tandjes?!) zit hij 's ochtends helemaal onder!!! Bah!:x

Emmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Jij stiekemerd!!!!! Hou jij het even spannend zeg!!!! Ik hoop het zo voor je!!!

Sik, ook hier, fijn dat je weer veilig thuis bent!
    Reactie van collega beetje vreemd. Ik ben van mening dat je niet kunt zeggen wat je zou doen als je met lege handen over zou blijven...ook niet hoeveel ICSI's, of je het weer zou doen, hoeveel je er zelf wilt betalen enz...dat moet je gewoon meemaken...
    En verstandig hoor, van rauw vlees! Laat je nie gek maken!

Eergister zei een (mannelijke) collega van mij ook dat hij het onzin vond dat ik geen filet american wilde...nou, ik ben echt niet bang aangelegd, maar dat gaat het toch echt niet worden!!!

Juul, jeetje, weer mislukt! Fijn dat je nog cryo's hebt, maar wat zul je de hele mmm vervloeken!!
    En verhaal van opa...ach meisie toch...dat is zo al ontroerend, laat staan in jouw positie...dikke knuf!!!

Taaltje, ik hoop dat jullie het beide wat vinden! Ik vind het een dappere beslissing hoor, om na zo'n avond/middag te gaan!!!! En dat manlief nu zo doorpakt! Ik ben benieuwd!!!
    Wanneer weer op weegschaal?!

Annedore, hoe gaat het?! 2e shake al op?!? Ik vond het zooooo ranzig, ik ging er van over m'n nek en viel bijna flauw. De champignonsoep is redelijk te doen...
    De vanilleshake vond ik het best, met wat kaneel erdoor!
    (en slagroom:Dgrapje)
    Ik hoop echt dat je het vol kan houden en dat er mooi wat kilo's afgaan!

Bright, nog 1 nachtje! YES!!!! En dan weer lekker naar huis!

Kling, waar was Frenchy toch ook alweer van?!?!? Hellup?!?
    Maar ALS het een meisje wordt, Frenchy it is!!!!;)

Alex, zwaai! Al blauw geshopt?!?

Sas, knuf voor jou!!!!

Lauwtje, waar is u!! Alweer nieuwe Jensspam in album!??
    Mijn moeder roept steeds dat als het een jongetje wordt, wij hem Jens moeten noemen, vind ze zo'n mooie naam!!!

Sab, verlof alweer voorbij joh!? Jeetje, wat gaat dat snel!!!!! Heb je nog mooie foto's van kleine E. in album?!

Bm, lekker genieten in kabouterhuis?!?! En wat vond papa van het filmpje?!?

Nyn, knuf voor jou!!!!

Ladyz, ook knuf voor jou!!!!
    En niet voor gekke ding in lies, die moet weg, So!

Sil, ook knuf voor jou!!!!
    Kun je het allemaal nog een beetje aan?!

Natas, ook knuf voor jou!!!!

Zaar, jeetje, wat zou het nu een keer tijd worden zeg!!!!!
    Ik fik van alles!!!

Hier,
    vanmorgen met S.iem naar KNO-arts geweest, vanwege eeuwigdurende verkoudheid en as woensdag worden zijn neusamandelen eruit gehaald!!!! Spannend!!!! Maar hoop echt dat het helpt! Ons arme snotneusje!!!

Verder idd de woensdag nu vrij. Op zich lekker, want mijn moeder blijft gewoon komen, dus ook nog eens gezellig, maar merk toch wel dat ik dan teveel doe. Vind het ook zo stom om op de bank te gaan liggen en te kijken hoe mijn moeder met S.iem bezig is.
    En dat accepteert hij ook niet altijd:D
    Maar goed, dat komt vanzelf wel!

De maandag en dinsdag blijf ik voorlopig nog even werken. Zeker tot de voorjaarsvakantie. Manlief gaat me nu op die dagen helpen met S.iem uit bed halen en aankleden. Dat scheelt al een heel stuk!
    Ik heb het echt getroffen met hem, hij doet zoveel voor me. Het hele huishouden komt nu op hem neer en hij doet het zonder mopperen. En als ik toch kom helpen, word ik gelijk weer teruggestuurd naar de bank!!! Een schat is het! *zwijmel*

Verder as maandag weer een GUO, nu uitwendig. Gaan ze nog even goed kijken naar het hoofdje en hij zal de rest ook wel kort meepakken, maar dat heeft hij ook met 15 weken allemaal gezien.
    Werd nog gevraagd, per brief, of ik mee wilde werken aan een onderzoek. Dan meten ze de baarmoedermond op om te kijken of ik kans heb op een vroeggeboorte. In Engeland schijnen ze dat al te doen en dan kunnen ze daar dus acties op ondernemen...
    Ik vind het prima...ben wel wat gewend inwendig, dus kan wel wat hebben!:D

Zo, ik ga nog even rondsnuffelen hier, kijken of er nog ergens wat te rellen valt en dan ga ik ook even languit!!!

SMAK

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Loesie jij zit nu in de lounge en het het voedingsgedeelte:):)
    Ik heb overigens ook aan de onderzoek meegedaan, vind die dingen superbelangrijk! Alleen was het diag.centum hier niet echt ingericht daarop, haha. Maar goed.

Emmaaaaaa, wij maken ons de kop gek meid...smak

Sik, wahhhh welcome back!!

Murphy, ja jij schreef ook op pleegtopic? Is ni gesloten clubje geworden.
    Heb zeker een heeeeele boel vragen. En kan niet wachten op de infoavond:) thnx

Klinkel, de rechtsomdraaiendeyoghurt, wasbaregekantklostemaandverbandjeverkopende, goeroemama's zijn helemaal van slag. Of je ajb je reactie op wilt halen!! Volgens het met ecologischedruivensappeninkt geschreven regelement mag er niet meer dan 3 keer per jaar gesproken worden over de schaamstreek( proest, alleen al van dag woord krijg ik de kriebels). En ze hebben net de vaginamonoloog besproken.
    Dus... Of je al je PIEMELS op wilt halen:)

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Whahahah! Hoe komen jullie erop zeg!

Emma: jij bent schwang hoor!! Gebruik je die mutsbollen?Schpannund! Trek je het nog een beetje??

Juulzon: over dat ontdooien gesproken..in Dussel hadden ze schijnbaar zulke goede apparatuur dat ze riepen dat er 80% kans was op succelvol ontdooien. Ik had maar 1 cryo en die is toen goed ontdooid...
    Goed dat je je man streng doch rechtvaardig hebt toegesproken, hij moet maar luisteren. So!
    Ik moet zeggen dat ik jouw momentjes wel herken, maar dat het me eigenlijk steeds minder doet..Denk dat wij zover zijn dat we het beter van ons af kunnen zetten. Na zoveel jaar teleurstelling op teleurstelling ben ik er een beetje murw van. We weten heel goed wat we samen hebben...wat dat betreft is die lange rustpauze wel goed geweest..
    Maar ik heb natuurlijk nooit een miskraam gehad, dan zou ik er ws heel anders instaan..:(

Sikki: Wat heb je in Madrid gedaan dan?? Wat voor werk doe jij eigenlijk?
    En die reactie van die collega slaat natuurlijk weer helemaal nergens op! Lekker lullen als je al kindjes hebt.
    Ze heeft natuurlijk wel gelijk dat zh overlopen ermee , maar als je echt een kind wil heb je geen keuze he..Tenzij je wil adopteren ofzo..

Klingel:
    Wat is een pipelle??
    Lief he als die ukkies gaan praten!!

Loesie:
    Wat is GUO?
    En goed dat er zulke onderzoeken gedaan worden, ben alleen maar gewend dat ze hier met alles achterlopen...

@de rest: zwaai!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het is weer ouderwets druk hier. Gezellig!!:)

@Emma: jij maakt het spannend!! Geen bloed nog maar ook geen bruin? Als dat zo is vind ik het echt rete spannend. En dat je hier niet veel komt nu is volgens mij om jezelf te beschermen of niet?;) Lieverd, mijn diamant staat AAN!!

@Annedore: succes met je dieet. En als je het even te moeilijk hebt kom je maar heerlijk klagen hier hoor.

@Alex: Je mooie meisje kan heerlijk prins en prinssesje gaan spelen. Zoleuk!!
    Waarneer telefoon weer terug?

@Klingel: die appel van jou doet rare dingen seg!!:x Maar gelukkig maak je lieve meisje dat wel wee goed.
    Hebben jullie al vakantieplannen??

@Saskia: wat bijzonder van de diamanten.

@LadyZ: nog geduldig aan het wachten?;) DTL!!

@Sil:alles wel goed bij jullie?

@Taliaa: wat super goed van goed afvallen. En nog veel fijner dat manlief ook achter de pleegzorg staat, of in elk geval zich goed wil laten informeren. Spannend.

@Zara: wat een spannende plan van aanpak. Ik hoop zo dat het het gewenste resultaat gaat opleveren. MOET!!

@Bright: nog maar 1 nachtje!!

@Lauwtje: waarneer moet jij weer werken? Of ga je niet meer te werk? Alles goed met jullie J.ens?

@Loesie: wel echt rust pakken op de woensdag hoor *kijkt streng* Fijn dat manlief en je moeder je zo helpen.

@Juulzon: :( echt omowit en rood zijn kleuren die we hier niet willen zien.
    Ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben met de prof de 30e.

@Sikki: wat een aparte reactie van je collega:( Ach ja, je hebt mensen en fietsbellen.
    Ik geniet zeker van de lente en haard.;)

@All die ik vergeten ben: ((knuff))

Hier alles prima. Druk met het tuinplan. Wat moet waar, welke planten/bomen wil ik etc etc. Leuk, leuk, leuk!!
    Mijn vader had mijn oom gesproken en tot nu te gaat het nog goed. Hij heeft niet teveel pijn en heeft zelf het idee dat hij nog wel langer leeft dan de twee maanden die de arts van het amc hem gaf. We zullen het zien. Ik heb een lange mail geschreven en een mooie kaart gestuurd. Bellen vind ik en waarom:(, best wel eng....

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Loessie, je hebt het zeker getroffen met je mannetje! Maar hij ook met jou, je bent gewoon lief :) En hij weet dat je geen misbruik van hem maakt, maar dat het gewoon beter voor je is. Pure liefde dus :)
    Wat sielig voor Siem, maar hopelijk gaat het heel goed helpen dat zijn amandelen worden verwijderd. Wel erg spannend voor paps en mams!

@ Nynke, dat is ook moeilijk om dan te bellen. Ik vind het heel mooi van de lange mail en de kaart. Dat zegt meestal meer dan bellen. Wel fijn dat het tot nu toe nog goed met hem gaat en dat hij er zelf een positief gevoel bij heeft. Wat moet dat moeilijk zijn!

En bezig met jullie tuinplan, leuk leuk :D Wordt vast en zeker heel erg mooi. Jullie hebben ook een grote tuin toch? Komt er een zwembad in?

@ Emma, ik heb zo'n gevoel dat jij een meisje bent wat dacht ongi te worden, maar waarvan haar lijf haar toch gefopt heeft ;)
    Ik hoop het zo!!!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik hoop het ook!! Wat zou dat mooi zijn!!!!!!!!!!!!

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Vraagje, wat voor behandeling heeft Emma ondergaan, versch of diepvries?
    En wanneer is haar nod? En wel bolletjes of alleen de pregnyl gebruikt? Omdat die bolletjes de boel kunnen tegenhouden he, bij mij gelukkig nooit gebeurd, maar je hoort wel eens verhalen...
    Heb mn i pad vandaag meegenomen naar mn werk omdat ik so senuwlappig ben naar Emma!!
    Meiden, heb jullie best wel gemist hoor!
    Nyncke, mag ik vragen waarom je gestopt met het probereneenbabytemaken? als het prive is hoef je het natuurlijk niet te zeggen. Vind het gewoon jammer voor je . :(

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Loesje, ik vergeet helemaal om op je kindje te reageren. Sielig dat hij geopereerd moet worden. Dat wordt heel veul ijsjes kopen voor hem!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Zara: Emma heeft een prachtige blastocryo terug geplaatst gekregen. Bollen weet ik niet zeker. Pregnyl wel. Dat was 2 Jan. Morgen officiele bloedtest in het zh.
    Emma heeft meestal al een paar dagen voor nod bruinverlies, waardoor ze al weet dat de poging mislukt is. Of dat nu zo is weet ik niet. Emma heeft zich verstopt namelijk.;)

Waarom we gestopt zijn: daar kom ik later op terug. Moet nu hond uitlaten en kinderen van school halen.

Fijn dat je terug bent Zara!! KUS

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Blastocryo moet toch gewoon goedkomen?!! Snap wel dat ze hier niet komt hahah, die wordt al gek van zichzelf, laat staan dat ze ons gezenuwlappel aan moet horen!
    OMOOMOOMOOMOwit rules, So!!!!!!
    Nou, ga maar weer wat doen voordat ik anders ontslagen word.;)
    Nyn: smak terug!

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Emma mag btw gerust een plasje naar me toesturen hoor als ze zelf niet durft te testen...:D

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sorry, man = ziek, en dan weten jullie het wel he........!
    Ik schop m iig heel snel weer aan het werk, hoppa!

Kus!

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Haha, mannen zijn nog zieliger dan kleine kinderen als ze ziek zijn. Is maar goed dat zij niet hoeven te werpen.:D

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Morgenochtend zal emma zich toch wel melden??

Regelement, juist ja...
    Kruip ook in een holletje.... Shitopeenstokjezeg...schaam

Deel Deze Pagina