Emmaaaaaa.... Je houdt het spannend!!!! Heb tegenwoordig ook een diamant , maar ook ouderwetse duimen en kaarsjes en die staan allemaal aan voor jou.... Heb je al getest???? Knuff voor allemaal (heb vandaag mijn dag niet) xxx
liefjes alleen even een snelle piemelsmak Twee dagen gewerkt en ben echt helemaal kapot. Je wil me niet zien lopen/strompelen. pffff Emma je hebt mijn hcg meer dan verdiend dus bij deze heb jij hem morgen in je bloedtest. SO! En omowit is verboden hoor....................hcg it is!
Ja, ik doe met Alex mee en stem TEGEN omowit op testen. Ik hááát als grootsponsor van het KV omowitte testen.... Dus ik stem VOOR roze streepje voor Emma!!! @all: ben nog steeds moe en saggo van het ongie zijn, dus niet in zo'n vrolijke mood, sorry... xxx
@Zara: ik zou nog even antwoord geven op je vraag. In het kort komt het er op neer dat ik na een jaar proberen nog niet zwanger was, manlief zijn twijfels krijg en we besloten hebben te stoppen. We hebben drie lieve en gezonde kinderen, hebben het financieel goed en kunnen lekker leven. Het was/is best moeilijk geweest maar je moet er samen 100% achter staan en anders er niet aan beginnen. @Emma: diamant staat aan, klavertje vier ligt ernaast en ik zal vanavond voor je bidden @Juulzon: dikke kus voor jou. Kut omo!!:x En geen sorry seg! @Alex: denk jij eens heel snel aan jezelf en je kleine. (knuf) @LadyZ: sterkte met je man. Hopelijk kan hij morgen weer fijn naar zijn werk.
Gil!!! Ten eerste, mag ik even seggen dat ik vind dat wij zo enorm leuk en lief zijn? Nou, ik vind dus dat wij so enorm leuk en lief zijn! En grappig bovendien! Alsmede piemelig! So dus. @EMMA melden!!! Grote piemels, 2 dagen na NOD...geen bruin... Ik zal je nooit zwanger verklaren voordat jij het doet maar ik poets wel weer mijn, DE, aanstaande dia op! @talia de taille met minder kilo's: proesttttt om je schaamstreekterugroepactie Ik ben alleen geband van het forum :x dit omdat me opa er ook 100 mee is geworden dus ik kan niks meer terug (in)brengen aan piemels... @juulzon: sorry als je al deze rare praat niet helemaal volgt , anders moet je gewoon even alle vorige delen terug lezen Hihi. Maar we zijn ook zonder begrip heel goed in vasthouden tijdens MMMoederwordpoging. @loesie: o ja ik weet het weer! En ik ben het er nog steeds mee eens blijkbaar @alex knuffel op je geslooptheid pas je nu wel goed op jezelf? @nyn smakkkkkkkkkk op jou! We zijn aan het kijken welke periode Waarheen. Weeegschaaal!!! Italië is ook inde picture; ene in juni andere (lees WITTTTTTT!!!!!!!!! ) in sept? @sik jazeker deelt ze haar PCtalent met papa! Of bedoelde je blondheid? Die heeft ze van mij Of IQ :x @inbraak inzake MMMdrugs: lief! Ik heb nog steeds pure groenten.....dure pure groenten... Moet ik ze self gaan junken ofso Al mijn Uruzgan bollen zijn op. En best wel grappig, alle drie de meisjes die ik ze afgelopen winter heb gestuurd zijn zwanger geworden die ronde @blijmeis IS MORGEN JARIG! @loesie nachtpoep nooit een patroon geweest nee. Alleen een ongelukje ooit. Buhhh fies! Successterkte dus! Kan je geen tips geven. Florine Winnie de pooooht altijd in de ochtend. @sil (Hihi moest aan je denken door Winnie ) hoest daar? In meelees maar niet meeschrijf modus? Hopelijk niet door vervelende dingen? @rest sorry ik ga! Slapen! Man meeslepen en knuffelsnurk. Smak!!!!!!!
Ohja vliegend broccolietje, jeetje succes met Zorro. Is hij erg manlijk ziek aan het zijn? Hier gaat Klingman altijd vast opgebaard liggen, zon dramaking is het
Lieve meiden, bedankt voor jullie ge-diamant, geduim, gefik en geklaver. Want zie, het heeft geholpen! Volgens mij ben ik ZWANGER Na 3 jaar en 11 maanden heb ik nog nooit zoiets moois gezien . Nu snel douchen en richting het VU voor bloedtest!
Ook hier: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb echt tranen in mijn ogen! *jank* Wat een prachtige testen!! Van harte gefeliciteerd lieverd!!!! ZWANGER!!! JOEPIE!!! Wat een speciale dag! En bloedprikken is nu slechts een formaliteit!!! Whoppa!
Whaaaaaaaaaaa proficiat met deze mooie test, wauwwwwwwww!!! Succes met bloedprikken!!! Geweldiggg!! Geniet ervan lieverd, wat een verassing!!
Kreeg een krijs via whatsappert......... Emma wat doe jij nu ineens??????? Gewoon even een dikke vette posi test laten zien hier... whAaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!!!! Loesie thnx voor krijs
Lieve Emma, ontzettend gefeliciteerd lieverd. Wat een.mooie duidelijke testen. O, wat ben ik blij!!! Sas,Juulzon, LadyZ,Zara en alle andere wensmama,s dikke Knuff voor jullie!!
Woooooooohoooooooooo Emma is een meisje dat dacht ongi te worden maar gewoon SWANG is!!!!!!! Wat fantastisch, geweldig!!!!! Gefeliciteerd lieverd. Op naar een mooie bloedtest!!!! Dikke knuffel voor Sas, LadyZ, Juulzon en Zara.