Klinkt zeker goed, Emma! Voorkeur... ik keur het niet af. Heb het zelf niet, vind het allebei wel de charmes hebben maar kan me het ergens wel voorstellen. Ik vind een voorkeur niet zo gek, maar het ligt er wel heel erg aan in hoe verre de voorkeur echt belangrijk voor je is en in hoeverre het alles voor je bepaalt. Ik zou het wel afkeuren als mensen daarvoor naar een soort van Genderkliniek zouden gaan, puur en alleen omdat ze een geslachtsvoorkeur hebben.
:x Wie noemt mij een breezersletje???:x Voorkeur: ik kan me voorstellen dat mensen een voorkeur hebben. Maar om dan te stellen dat je niet weten hoe je de komende weken/jaren door moet komen en het een rouwproces noemt gaat MIJ persoonlijk tever. Maar goed genoeg hierover. @Sil: als je je verhaal wel kwijt wil, kan ook op gesloten forum of FB. @Emma: wat een keurige waarde. Wist je trouwens wel dat jij SWANGER!!bent?
*meeleeflees-inbraak* Emma, van harte gefeliciteerd met deze geweldige testen!! Ik wens je een super zwangerschap en over een maandje of 8 een gezonde baby! *meeleeflees-uitbraak*
Whaaaa Emma die waarde is meer dan goed schat!!!!! Je bent swang!!! vanmiddag drie uur geslapen...meisje wilde naar bed dus van geprofiteerd. Het gaat wat beter met oor nu maa rniet weg. Ach lieve sil wat een ellende lieverd. Heel erg veel sterkte...en lucht je hart maar hoor meis!!! loesie heeeeel veel plezier meis! Voorkeur...geen voorkeur maar vond het wel leuk dat mijn meiske een meiske was. En nu ging ik er gewoon omdat het bekend is dnek ik er weer vanuit dat het weer een meisje zou zijn. En nu is het een jongetje...en ik ben ubertrots en blij maar moet ook wennen. Niet omdat het een jongetje is maar wennen aan het onbekende denk ik. Het wordt het eerste jongetje aan beide kanten van de familie en vriendinnen hebben allemaal alleen maar meisjes... Vanmorgen bij de jongenskleding gekeken...dat voelt onwennig maar heb wel lekker geshopt voor mijn lieve kleine manneke! Oh wat kan ik niet wachten tot ie er is......
Een voorkeur, en zeker als het om een 2e kindje gaat, lijkt mij heel normaal hoor. Het wordt een stuk minder normaal als het jeleven gaat beheersen en je bij wijze van ervoor naar eenpsych zou moeten... Sil heeeeeeele dikke knuf , hoop echt dat jullie er samen uitkomen! Emma: IIIEEEHHH!! Wanneer ga je het je ouders vertellen?!! Klingel: Als wij breezersletjes zijn, ben jij natuurlijk OPPERmamabreezersletjuh, aangezien dit jouw topic is. So, nu ff naar mn schatjePaul kijken, the voice!!!
Dag lieve, lieve, lieve meiden hier!!! Als eerste een mega-felicitatie voor de prachtige tests Emma, wow! Dit was toch van de TP van een prachtige blasto? Echt super! Wil verder iedereen gewoon even terugknuffelen. Vind dit een heel bijzonder topic, en zit alweer met tranen in mijn ogen. Heb vandaag helemaal mijn dag niet, begon vanmorgen al. Huilerig en hangerig en even nergens de zin van in zien... Momenteel niet erg naar mijn zin op mijn werk, kan de motivatie niet vinden, mijn oude huis wat nog niet verkocht is en als we het verkopen zal ik het echt voor een zo lage prijs moeten verkopen dat we er nog op bij moeten leggen en maak me financiele zorgen... En dan iedere keer met naar de wc gaan flink geconfronteerd met ladingen druppelend rood... Slik maar weer ijzer tabletten, want weet uit bloedtesten dat ik al een ijzertekort heb... Gelukkig geeft de test van Emma wel weer moed dat het goed kan gaan met een TP... Sil, wat een lastige situatie en wat zal dat soms eenzaam voor je voelen... Zo lastig om dan te genieten van wat een wonder is... Ken je dit liedje? Jason Mraz - I Won't Give Up (Official Lyric Video) - YouTube xxx voor allemaal!
*komt rinth binnengelopen* JOehoooeeeeeeeeee Ik ga mijn avatar nog echt niet veranderen!!! Lieve, lieve Emma, gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt kippenvel en tranen, geweldig! NOg veel maar dan geweldig!!! Lieve Saskia, Zorra, Zara, Juulzon en Milla voor jullie dikke knuffel! Hopelijk kunnen we deze berichten ook voor jullie gaan plaatsen. mocht ik nu iemand niet noemen die wel voor beebje bezig zijn ook voor jullie dikke kus en knuffel! Lieve Sil, dikke knuffel voor jou. Moeilijke situatie waar jullie in zitten, zeker als eentje het niet zo ziet. Hoop dat jullie snel weer beter met elkaar gaan. Alex, jou kijk ik streng aan en dan weet je denk ik wel genoeg he Blijmeis, gefeliciteerd!! *gaat weer op zoek naar uitgang, maar ja is altijd ff zoeken in een rinth he dus verwacht hier nog wel ff rond te hangen haha*
Emma!!!!! Gefeliciflappert met prachtige test en mooi HCG-getal! YYYYEEEAAAAAAHHHHH! Dikke knuffel voor alle lieve wensende/hopende/smekende/vragende MMM-meisjes. *Knuffie*
Jaaaa, allemaal, mijn papa/mama en mijn andere zus ook! Alleen ik niet meer! Heb dr. W ook nooit gehad, toen was dr. Van V. er nog! Em, superwaarde, heeeeeeeel mooi! Ach Juul. Knuf! Zal morgen dat liedje eens luisteren. Nu slapen! Smak
Emmaaaaa, waar blijft je banner mops??? echt super waarde en ben zooooo blij voor je!! Ik ben net wezen shoppen met din en heerlijk gehad!! Niks gepast, want: of t nu past of niet, straks past het iig niet meer byebye kilo's!! Moet wel zeggen dat ik niet heel goed bezig ben laatste dagen én niet gesport, dus zal niks af zijn, maar goed nieuws: krijg er geen terugval vam joehoe!! Verder weinig te melden! Oja, durf din nog niet te vertellen van pleegzorg plannen, zij heeft negatieve kijk op en dat wil ik niet horen, tralalalalalalalalavingersinmijnoren. ( ze werkt in heelspeciaal onderwijs..) Smakkerdddddddd Juulz, smak op offday en staalpillen, waarom geen floradix, werkt echt supergoedzonietveelbeter en zònder obstipatie! Zaaraa, wat doe je in dagelijks leven? ben niet nieuwsgierig hoor! Sassssss, lekker tv gekeken? Nu weer 30000 reacties op fb?
@Sil: ik kan me voorstellen dat je even met andere dingen bezig bent dan megarea's. Zal wel lastig zijn om met je man op 1 lijn te komen wat betreft dit onderwerp. Jullie belevingswereld is idd zo anders, wat je zelf al beschrijft. Hij bedoelt het vast niet zoals het op jou overkomt, maar ik kan me zo voorstellen dat jouw gevoel er niet goed bij is. Sterkte lieverd. @Juulz: Getsie Niet leuk om zo erg ongesteld te zijn he. Dat maakt de teleurstelling op de een of andere manier nog groter, dat vond ik altijd... Verwen jezelf maar lekker dit weekend! @Alex: Jongetjes zijn superleuk! Maar kan me gevoel van wennen heel erg voorstellen. Zou ik ook wel hebben als ik ooit een meisje zou krijgen... Geniet van klein mannetje in buik! @Loesie: Autootje erbij! Leuk en handig! En luxe hoor. Joe luxepaardje Cambridge ging gister ook weer goed! Woensdag eerste weegmoment, maar heb vanochtend ook stiekem even gewogen In 2 dagen al -1,7 kg Die 2,5 liter water drinken NAAST de koffie/thee vind ik echt het moeilijkst eigenlijk, maar ik doe het wel hoor. @Lauw: Bevallen met koortslip, vond je dat niet eng? En alweer 1 gehad ook dus. Jeetje, lastig hoor! Ik vind het echt heeeeeel moeilijk om Melle niet te knuffelen en te kussen Gisteren bij HA geweest. Maandag begin ik met de pil. Dat is echt heel raar Maar ja, spontane wonders kunnen nu eenmaal gebeuren, ookal werd ik 4 jaar lang niet zwanger... Dus zeker een half jaartje en als Melle 9 mnd is zien we wel weer verder, of ik nog nieuwe haal...
Emma, wat een GEWELDIGE waarde!!! En lieverd, die onzekerheid blijft. Misschien nog wel heul lang Maar ik ga toch een poging doen je gerust te stellen. Ik had eigenlijk ook nergens last van. Ja, af en toe een beetje buikzeur, maar geen zere tieten of misselijk. Misselijk nagenoeg helemaal niet gehad, en tieten begonnen pas vanaf week 12 ofzo te groeien en maar echt pijnlijk, neuh. En Emma, wel ALLES komen vertellen hier he Dit MOET gewoon goed gaan. DiamantAAN! Mijn boeddha, gelukspoppetjes, kaarsjes en diamant staan nog steeds bij elkaar op het 'altaar' Voor alle meisjes die het nodig hebben! Er schijnen bijzondere dingen te kunnen gebeuren meisjes!!! Hou hoop! Sil, voor jou een hele dikke knuffel. Moeilijke tijd dus. Blijven praten is zeker heel belangrijk. En hoe fijn zou het toch zijn als jullie eens samen kunnen zijn zonder de kindjes, al was het maar een paar uurtjes. Sterkte lieverd, ik denk aan je! Juulz, huilerig en hangerig mag en moet! Lekker aan toegeven meisje. En hier af en toe je hartje komen luchten. Zara, Sas en ja ook jij Zorra, een lekkere dikke pakkerd!!! Anne, wat goed van Cambridge en de nu al behaalde resultaten! Hopelijk motiveert dat! En jij aan de pil. Ook al zoiets aparts Fijne zaterdag meisjes! Ik ga weer iets wonderlijks doen vandaag. Babyspullensjoppen...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Em is gewoon swang! Lijf heeft jou toch mooi gefopt, wat geweldig zeg!! wauw, wauw, wauw!!! Echt soooooooooooooooooo geweldig! Entrouwens; enige symptommpje wat ik tijdens swang zijn heb gehad is bij 10 wkn 1,5 week misselijk dus je hoeft niet altijd meteen van alles te voelen hoor meid!!! Wauw, echt super-geweldig-gaaf-top-piemel-de-friemel!!! @sil: dikke knuffel voor jou meid, ik kan er ook niks zinnigs over zeggen maar kan je goed begrijpen en lijkt me ook erg dubbel. Hou je taai!! ego-bericht: Hier besloten om op de verjaardag van ons meisje ( 1 febr ) weer te starten met MMM!
Oh lieve meiden en meeleefleesmeiden, wat een lieve woorden weer, wordt er helemaal een beetje emo van . Gisteravond hebben we het onze ouders en zussen verteld, en wat een mooie en leuke reacties! Vooral die van mijn moeder . Ze werd helemaal emotioneel, barste in tranen uit en knuffelde ons helemaal plat, zo mooi en bijzonder . Wij vonden het toch wel heel moeilijk om het mijn schoonzus van de 3 mislukte ICSI's te vertellen. Ze was héél blij voor ons maar ik hoorde haar de tranen wegslikken en dat vond ik zo verdrietig en moeilijk. Ik gun haar zóveel meer.... @Sikki, bedankt voor je geruststellende woorden . Kan me nog wel herinneren dat jij ook weinig last had van klachten. En vandaag lekker babyspullenshoppen...veel plezier!!! @Juul, dikke knuffel op niet goed in je vel zitten . @Taliaa, heel goed van geen terugval terwijl niet gesport! You Go Girl!!!! Jammer dat je vriendin niet durft te vertellen over pleegzorgplannen. Jammer dat zij dan haar negatieve ideeën gaat vertellen terwijl jullie er zo'n goed gevoel bij hebben. Zou ik zelf ook geen zin in hebben hoor, kan het me dus wel voorstellen dat je het voor je houd . @Bright, lekker aan het knuffelen . @Alex, hoes't met misselijkheid en kokhalzen in de trein . Oorpijn gelukkig weer iets beter. Doe nog maar lekker relaxed dit weekend, of moet je werken? @Sil, dikke knuffel lieverd! @Sas, voor jou ook een dikke knuffel . Ik wil het niet weer oprakelen hoor, maar ben toch wel een beetje nieuwsgierig. Want hoe gaat het nu met zwager en schoonzus, hebben jullie uiteindelijk nog iets van ze gehoord? @Klingel, thanks voor navragen en geruststellen . Dikke knuffel! @Zara, hoes't met jou meis? @Nyn, heb je ook foto's van tuin in aanleg? En ziekenboeg weer gezond? @Loesie, hoes't met jou? Bij jullie de buikgriep ook weer helemaal voorbij? @BM, hoe was verjaardag? En bevalt boshuis nog steeds? En hoe staat het met huisbouw? *tjongejonge wat een vragen * @Annedore, succes met shakes, kun je het een beetje volhouden deze eerste dagen? @Lauwtje, hoes't met jou dan? Als ik iemand vergeten ben, sorry. Maar dan toch een dikke smakkerd .
Goedemiddag! Emma: lekker geslapen? Ik had ook weinig klachten, op een gegeven moment erg misselijk, maar dat was de 2e keer ook minder. Mijn scores waren 178 bij G en 192 bij 2e zwschp, dus je hebt een heeeeeeeele mooie score! Sikki: veel plezier vandaag!! So leuk Taliaa: you go girl! Ben je straks de pitspoes van G Even een vraagje.... Ik ben en blijf een beetje vreemd natuurlijk Na mijn progynova kuur heb ik provera gekregen om ongi op te wekken, maar ik heb sterk het vermoeden dat deze gewoon wegblijft en ik "vrolijk" aan een nieuwe ronde ben begonnen. Maar omdat ik me moest aanmelden voor de hysteroscopie weet ik nu niet wat ik moet doen... Nog even afwachten?? Maar dan is de plek in maart straks ook weg.... en ik heb nu met mn werk afgesproken dat ik tot 1 juni heb, maar ja zo tikt de tijd wel heel snel weg..... pffft