Haai meisjes . Helaas de oorpijn kwam in alle hevigheid terug gistermiddag, inclusief gruwelijke kiespijn, nog niet gehad maar stond op mijn kop vannacht va n de pijn,en misselijk en overgeven, paracetamol hielp niks vna ellende een halve ibuprofen genomen. Was heel bang dat het effect zou hebben op mijn kleine ventje maar ik wist niet meer waar ik het zoeken moest... Vanmorgen zat ik om negen uur bij de spoedtandarts en kreeg een wortelkanaalbehandeling met verdoving. Na tien keer verzekeren dat het echt geen kwaad kon de verdoving heb ik het toch maar gedaan. Thuis naar bed en kom er net uit, verdoving uitgewerkt maar helaas nog wel pijnlijke smoel en oorpijn... Maar vanmorgen lag er een proefdruk van geboortekaartje in de bus. Was van de week aan het surfen naar kaartjes en de tweede die ik aanklikt werd alexman heel enthousiast van en ik ook......dus maar meteen gemaakt hahaha. Hij is helemaal leuk al zeg ik het zelf...... En de naam hebben we ook voor ons mannetje! ♥ @ emma ik moest dus werken maar ziekgemeld nu voel me daar echt niet goed voor sowieso vanmorgen niet met de pijn maar nu even bijkomen.... Enne op moeheid na voelde ik tot twaalf weken ook weinig Emma. Geen last van borsten, alleen nu merk ik dat tepels en tepelhof veranderen en dat er blauwe aders opkomen. Misselijkheid ook pas sinds de twaalf weken. Het komt goed schatje! Je waarde is prima!!!! Hier was ie 115 tien dagen na tp!!! Wat een fijn reacties lieverd en eindelijk voor jou. Wat verdrietig voor schoonzus, jij weet als geen ander hoe het voelt! @ Sas hahahaha jij met je fb reacties hihi. Ik wilde ook vragne hoe nu met zwager is en met je schoonmoeder? @ Taaltje joe go schatje! Afvallen gaat met vallen en opstaan....jij komt er wel. Jammer dat je juist bij een vriendin niet alles kwijt kunt @ SIk joehoe babyshoppen!!!! hier kwam alexman gister met uberschattige jongenskleertjes thuis... *smelttt * @ Anne goed bezig meis. Echt knap. Ik kotste ze allemaal uit die shakes....niks voor mij Enne dat is het even wennen, maar ben zooo blij met een klein ventje. Gister zelf ook al wat gekocht....... ♥ @ Natas spannend meis er weer voor gaan!!!! @ Zorraatje je lijf doet wel gek he?!?! Waarom denk je alweer aan nieuwe ronde?? Misschien bellen voor controle echo? Hoe lang slik je nu provera of al stop??? @ Nyn is iedereen beter bij je schatje??? @ Loesie ging je vandaag niet ikea leegshoppen? veel plezier! Hoe is t met je pijn??? @ Klingschatje early thee morning alles goed?? @ Sil nogmaals knuf! Veel plezier morgen!! @ Lauwtje hoe is t met jou en ventje? Ook weer aan t werk?? @ Sabrien hoe is je eerste weekje gegaan?? @ Lieveblijerd hoe is t? Leuke verjaardag gehad???
@ LadyZ, ik kan je niet helpen. Heb te weinig verstand... van provera in ieder geval. @ Alex, och jee toch Gaat echt niet lekker bij jou hè! Nu dit weer. Brrrr, ben toch al zo'n bangebroek als het om tandpijn/kiespijn gaat! Heel veel beterschap schatje. En wat leuk van kaartje, en ook al de naam! Goed bezig Met schoonmoeder gaat het gewoon goed, gelukkig. Met zwager hetzelfde. Nog steeds niks gehoord. We hebben zelf ook niet gereageerd op het geboortekaartje, want voor ons hoeft het niet meer. Als ons verdriet op deze manier zo makkelijk voorbij gelopen wordt dan ben ik het kleine beetje respect wat ik voor hem had, ook helemaal kwijt. Sasman is heel duidelijk: hij komt er noooooooit meer in. Dat heeft ie letterlijk gezegd, zowel tegen mij als tegen schoonvader, schoonmoeder en inmiddels vandaag ook tegen zijn zusje. We kregen gister een uitnodiging voor de verjaardag van de vriend van mijn schoonzusje. Tja, wat moet je daar op dit moment toch mee?? Dus Sasman heeft zijn zusje gebeld en gezegd dat wij liever een andere keer komen omdat een confrontatie nu veel te vroeg is en omdat alles nog zo vers is... onze mislukte ICSI, de baby en de hele situatie. Ze kwamen ook alledrie. Gelukkig begreep schoonzusje het wel en heeft ze geen lijmpoging meer in het verschiet Sasman heeft ook gezegd dat we een volgende verjaardag vast wel komen, maar dan zijn we alweer in december dus dat scheelt alweer. Ik moet er niet aan denken dat wij daar zitten en iedereen allemaal blij loopt te doen richting de baby en de baby de hele kamer rondgaat en Sasman als oom gewoon keihard overgeslagen wordt. Ik heb er vannacht gewoon over gedroomd. Het doet toch nog steeds wel veel pijn, als ik er aan denk. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets doet bij je eigen broer! Die dan zelf ook nog eens in een klotige situatie zit. Vandaag sowieso een beetje emo, ben ongesteld aan het worden en dan merk ik weer wat hormonen allemaal doen met je gemoedsrust Maar ook dat komt weer goed! Er zijn nog steeds meer betere dagen dan slechte dagen en daar hou ik me gewoon aan vast.
Aaaaah Sas wat een klote situatie toch zo Het is gewoon niet leuk zulk soort dingen en al helemaal niet als het om je bloedeigen (schoon)famillie gaat een hele dikke knuffel en voor mij zijn jullie kanjers!! ik heb respect voor jullie dat jullie die knoop zo radicaal hebben kunnen doorhakken om geen contact meer te hebben (ik zit er nog steeds mee in mn maag) dikke knuffel lieverd....je verdiend het dubbel en dwars!!!!
Heb het liedje net bekeken en beluisterd en heel erg mooi ik ben ook niet het opgeverig type hoor en ik weet gewoon dat dit van tijdelijke aard is... maar het is er nu wel en moet dus verwerkt en bewerkt worden... verder ben ik stapeldol op mijn man en op mijn bloedmooie kinderen , dus wij komen er wel alleen even een dipje, komt in de betse huwelijken wel eens voor natuurlijk
Sas, hele dikke knuf. Het is toch ongelofeljk dat mensen zo onvoorstelbaar ongevoellig kunnen zijn. Zakt mn broek vanaf. Dat je niet weet hoe et is om in die molen te zitten kan ik nog wel inkomen. Maar een beetje inlevingsvermogen is toch niet moeilijk?? Is het geen optie om een brief te sturen, het is toch familie.dan hebben jullie er n ieder geval alles aan gedaan of is het echt einde verhaal? Dr was iemand hier die vroeg wat ik voor werk doe. Ik ben assistent bedrijfsleider in een schoenen_ en kledingwinkel. Juulzon, hele dikke knuffel! T is al klote genoeg, zonder dat het je ook nog eens wordt inewreven door een heftige menstruatie... Emma, leuk dat je ouders zo reageerden, ik denk dat hier ook het dak eraf gaat als het zover is. Kut dat je schoonzus 3mislukt pogingen achter de rug heeft. Kan me voorstellen dat de tranen hoog zitten. 'gelukkig' weet jij als geen ander hoe ze zich moet voelen...geen onwetende domme opmerkingen. Ze ko. mt er heus wel overheen, ff slikken en weer doorgaan. Gaan ze weer de molen in of was het definitief de laatste poging? Alexandra, oorpijn sucks!!! Hoe gaat je zoontje heten? Doe anders maar de 1e 5 letters, ben goed in raden! Natasja, spannende tijden weer voor jullie, fingers crossed!. Sikki, ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt! Chica's allemaal een fijne avond nog!SMAK Ps ben blij weer terug te zijn, blijft zoals juul al zei ,een bijzonder topic!xxx Ladyzorra, wat is progynova? Irritant dat je zo in dubio zit..ik zou het zh bellen en ff vragen wat je nu moet doen..
Ha meiden, Was ik weer! Sik, lekker geshopt! Hopelijk heb je veel mooie dingen kunnen kopen!!!! Vast wel! Alex, jeetje wat een gedoe zeg! Halve ibuprofen kan echt geen kwaad en die verdoving ook niet, anders hadden ze echt dat risico niet genomen!!! Hopelijk lag het toch aan die kies en gaat het snel beter! En wat schattig dat alexman kleertjes heeft gekocht!!!! En al een geboortekaartje, dan wordt het ook wel echt he! De naam staat dus helemaal vast!? Altijd al gehad ook, voor een jongetje!? Die naam? Zara, leuke job! Bevalt het goed?! Hoe gaat het verder?! Natas, wat spannend zeg, dat jullie ook weer gaan beginnen binnenkort! Hoop echt dat het snel lukt! Sas, jeetje! Kan me voorstellen dat het je soms ook weer aangrijpt hoor! Het is toch ook niet niks! Goed dat Sasman zusje heeft gebeld om alles uit te leggen! Heel verstandig! Dikke knuffel voor jou!!!!! Kling, hoest daar?!?! Florine helemaal van de pijn af nu van kiesjes enz?! En nog steeds lekker doorslapen!? Ladyz, sorry ik kan je geen antwoord geven...maar wat (?) alex zei, misschien een echo laten maken om te kijken hoe of wat?! Knuf voor jouw lijf!!! Knuffelkonijn, haha, ik zal je een pbtje sturen snel! Sil, je bent een topper hoor! Een doordouwer! En het komt vast wel goed! Maar loop jezelf niet voorbij he!!!! Juul, knuf voor jou en je emobuien! Heel normaal en ook lekker aan toegeven! Marjah, hoe is het met jou eigenlijk?!? Alweer bezig met een nieuwe poging?! Taaltje, je bent ook een topper met je afvalrace!!! En idd jammer dat je het idee hebt dat je niet bij je vriendin terecht kan. Toch een heel belangrijk ding nu in jullie leven wat speelt. Wanneer is die bijeenkomst!? Anne, wow, 1.7kg al!!! Knap hoor!!!! Volg je de 500 of 800 cal. versie?!? Em, aaah lieve schat! Tuurlijk ben je emo, al die verhalen en felicitaties zijn nu voor jou!!!!! En dat is eerst zo onwerkelijk! Wat gaaf dat je familie zo reageerde! Dat is echt iets waar je zolang van droomt! Dat je het je ouders enz kan vertellen en nu was het moment daar! Heerlijk toch!!!!! Heb je ook al een afspraak voor een echo?! En kom op met die banner!!!!! Geniet ervan, ook al is het nog eng! Bright, lekker geknuffeld met man en kind! Of kind en man?! haha! Geniet van je weekend! Bm, leuke verjaardag gehad?!? En cadeautjes natuurlijk! Nyn, we stoppen idd met die gekke discussie! Verder alles goed moppie?! Hier, WIJ ZIJN UIT DE NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!! En ik heb een beetje gewonnen, haha! Ik kwam met die naam, maar manlief was eerst nog niet zo overtuigd. En toen zei ik in de auto dat ik gedroomd had dat ons kindje geboren was en dat we nog een paar dagen geen naam hadden. Toen begon ik weer over mijn naam en toen zei hij zo ineens: oke, dan doen we die!!! BEN ZO BLIJ!!!!!! Eindelijk een leuke naam waar we het allebei mee eens zijn! Heb ook al een geboortekaartje gevonden die manlief ook heel mooi vindt, dus eigenlijk kunnen we ook een proefdruk maken! Alex, we gaan volgende week zondag shoppen!!! Leuk leuk!!! Morgenochtend hebben we verjaardag van kindje van vrienden, die wordt 1 en 's middags verjaardag van een vriend van een andere groep en dan gelijk housewarming! Druk druk, maar wel gezellig! Mijn nichtje is trouwens op dit moment weer op de kinderafdeling. Ze had gister weer wat los vel op haar handen, volgens de arts was dat niks, want die bacterie moest nu wel weg zijn, maar nu kreeg ze ook wat verhoging. Ze mo (oh, word net weer gebeld over de afloop) Nou...ze zijn weer op de terugweg. Arts heeft haar helemaal onderzocht en het lijkt gewoon een griepje te zijn. Ze mocht evt een nacht ter observatie blijven, maar ze deden dan verder niks, dus dan namen mijn zus en zwager haar net zo lief weer mee naar huis. Dan mochten ze morgen terug komen, om nog eens alles op een rijtje te zetten. We wachten maar weer af! Maar nichtje was verder goed te pas! Het is wat... Zo...ik ga eens wat geboortekaartjes nog bekijken! Fijne avond! Liefs!
Haai, na radio stilte van een enorm lange tijd hier in dit topic, heb ik net de moeite verzameld om toch weer eens te gaan koekeloeren bij jullie. En waar valt mijn oog op: jemig! dat jullie me nog niet vergeten zijn. Ik kon het lang ff niet aan om jullie gezellige gebabbel aan te horen (lees: lezen). Beetje holtime en gewoon de balen van alles. Ik had er ook gewoon even genoeg van en om eerlijk te zijn, dacht ik tot afgelopen vrijdag ochtend dat de mmm voor mij over zou zijn. Cryo's worden immers toch niet goed ontdooid.... Okee dat was toch ook wel zelfbescherming, maar vrijdag heb ik serieus nog tegen mezelf gezegd dat het een heuglijke dag was.: ik had nl (voor mijn gevoel) mijn laatste utro en progynova geslikt. Tot mijn verbazing kreeg vrijdag te horen dat mijn emmie toch goed ontdooid is ! Yeaaahhhhhh. Dus toch weer op de wachtbank. soms blij mee en soms niet. Eigenlijk weet ik het nog niet. Misschien ben ik stiekem toch wel meer aan het afsluiten dan ik dacht. Nou ja. Nog niet bijgelezen (van bijna 2 maanden), maar dat ga ik vast binnenkort wel eens doen. Nu borrelen (lees: frissen), waznt ben immers zwanger tot tegendeel bewezen is. kus, M
Och marjah, stiekem is het toch joepienieuws,,, een mooie emmy in buik... En weer op die vreselijke wachtbank. Hebben je vast hoor!! Bright, wahhh, je zit zeker helemaal aan l vastgeplakt nu? Haha. Hoe vond zij het zonder mama? Loesie, zeg eens, hoe gaat het nu? Trek je het mbt werken enzo? Hoelang heb je met s doorgewerkt? Sas, ik wil er niet eens meer woorden aan vuil maken, bah... En jij bent een kei!!! Smak! Nog ff mbt pleegzorgenvriendin.. Kwam misschien een beetje kort door de bocht over. Maar vriendin zal vooraan staan om te steunenaantemoedigenmeeteleven. Maar waar ik nu de positieve kriebels heb, is zij nuchter. En ziet veel ellende mbt hechtingsstoornisen enzo, en wil mij een realistisch beeld geven en ik zie het nu wrs te positief. En ik wilde even niet van dat gevoel af. Als info avond dichterbij komt vertel ik alles en kan ze ook meedenken mbt vragen enzo. Echt waar, ze is een toppertje!! Dus Alex, al aan het wennen aan de piemel in je buik? Emma, oh jankkkkkkkkkkk wat heerlijk meis!! En wat moeilijk om het schoonzusje te vertellen... Wederomjank. Ik zat me ineens te bedenken, ik weet helemaal niet wat jij in het dagelijks leven doet?? Ga vlug zoeken Oja, kotkot, onze auto is gehemeld.. Nu dus op zoek naar een andere, maar wat een dillema's zeg. Hoe duur, oud, veel km, en... Hoeveel zitplaatsen. Ons budget is erg beperkt, en een auto met 4 ziplaatsen en plek voor een buggy en draagdoek zou voor nu genoeg zijn. Maar dan kan er nooit een vriendje/ moeder/ nichtje mee.. Wahhhh. Wat zou het leven toch fijn zijn als je 30miljoen had gewonnen. Of nee, niet fijn, maar op sommige punten wel makkelijker.. Sil, hebben jullie een zafira? En meis, een dikke, dikke knuffel!!
Taliaa ja ik heb een zafira en ben er super happy mee Marjah welkom terug in ons oh zo fijne hoekje van zp (het fijnste hoekje durf ik eerlijk te zeggen) spannen d zeg... we hebben je vast en idd zwanger tot het tegendeel bewezen is...en dat is pas over 9 maanden als je baby er is en je dus echt niet zwanger meer bent maar een mama!!!!! Ik.... Ik ga vanmiddag naar Enschede toe met de meiden van zp een high tea workshop volgen... heb er zin in man blijft thuis met de kids dus heerlijk even me time zonder dreinende kinderen om me heen whahahaha... Vanochtend wel heerlijk mogen uitslapen tot 8 uur trouwens heerlijk!!! @Ons wondertje thnx voor je pb ik ga je vanavond beantwoorden als alles even rustig is hier in huis
Uit welk jaar sil? En hoe zuinig rijdt hij? Veel plezier vanmiddag!! Geniet er maar heelveel van!! Loesie, jaha... Maar dat swaffelt voor geen milimeter
Mijn auto is uit 2009 en hij rijd gemiddeld 1 op 10 in de stad en 1 op 14 op de snelweg helemaal volgeladen en ik heb een automaat en dat rijd al duurder normaal gesproken dan een schakel auto
@ Sil, hier zitten we er ook wel mee in onze maag hoor Ik denk dat het wel blijft. Want het is gewoon niet leuk. Je kunt niet eens meer fatsoenlijk naar een verjaardag gaan, want je komt elkaar daar toch tegen. Wij kiezen nu gewoon voor de makkelijke weg. Het doet gewoon té veel pijn om er nu mee geconfronteerd te worden. En ze hebben ons gewoon te vaak veel te veel pijn gedaan. @ Zara, wij hebben zo ontzettend veel problemen gehad in de schoonfamilie dat het nu wel klaar is. Elke keer de energie die wij erin gestoken hebben... en het leverde alleen ellende op. Dit keer zijn wij niet degene die de stap gaan zetten. Als je eigen broer niet eens even kan bellen als hij vader geworden is, maar wel de rest van zijn adressenboek af gaat, dan is het wat ons betreft helemaal klaar. De hele familie heeft meerdere keren tegen hem gezegd dat hij moest bellen en dat heeft hij tot op heden niet gedaan. Het kindje is op 3 januari geboren. Dit keer is hij echt te ver gegaan, en gaan wij niet weer ons gevoel opzij zetten om anderen een plezier te doen. Komt misschien heel hard over, maar wat wij allemaal meegemaakt hebben met onze schoonfamilie... @ Loessie, jaaaaaaaaaaaa! Een naam voor jullie mannetje Maar wat zielig van je nichtje. Gelukkig blijkt het een griepje te zijn, maar wat een stress weer. @ Marjah, daar is ze weer En een emmy in je buik. Ik duim, bid, hoop, klaver, fik en diamant! En ik snap je gevoel volkomen. Ben ook echt aan het afsluiten, merk het in alles. Snap dan ook wat je zegt dat je aan de ene kant niet eens blij bent. @ Taliaa, snap wel dat je even dat lekkere gevoel vast wil houden en geen beren op de weg wil zien nu mbt pleegzorg. Dat komt later wel. Ik heb het ook met de adoptie. Dat deel ik ook niet met mijn nuchtere medemens. Komt wel als het echt die kant opgaat. @ Klingel, een luie swaffel... ook geen idee hoe dat eruit ziet. Alhoewel, Sasman heeft soms wel eens te neiging om me in te swaffelen als hij onder de douche uitkomt en ik mijn lenzen in sta te doen. Dan komt er ook zo'n slap anacondaatje mijn kant op in @ Sil, veel plezier vanmiddag! Metime is ook heel belangrijk, en vooral heel erg leuk @ Emma, zo'n mooi moment als je het vertelt tegen je familie. Heb daar zo vaak van gedroomd, en ik weet zeker dat hier ook echt het dak eraf zou gaan. Zelfs bij mijn schoonmoeder, weet ik sinds kort Over schoonmoeder gesproken... lekker naïef hihi! Sasman was er afgelopen week (jaja, hij komt meer los richting haar) en toen vertelde sm dat ze had gelezen dat we naar Sri Lanka gingen aan het eind van het jaar. Nu heb ik de vorige keer tegen haar verteld dat we ons aan het oriënteren waren op adoptie en dat voor ons gevoel de mmm nu wel klaar is. Ik wilde even polsen wat ze ervan vond. Nu zei ze tegen Sasman: ik las het van Sri Lanka, leuk! Dus misschien word ik aan het eind van het jaar wel weer oma! Hahaha, super super lief dat ze die link legt en ik vond het helemaal erg lief dat ze het ook meteen zo ziet dat ze dan oma wordt en adoptie dus volledig accepteert. Maar ze dacht dus werkelijk dat je daarheen kan gaan en zo maar even een kindje uitzoekt in een weeshuis, net zoals een hondje in het asiel. Ik neem het haar niet kwalijk hoor, zo denken helaas veel mensen. Misschien dacht ik zo ook wel een jaar of 6 geleden. Weet eigenlijk niet wat ik toen dacht. Dus Sasman heeft de procedure kort uitgelegd en ook gezegd dat we in februari de verplichte cursus hebben en dat daar zelfs al een wachtlijst van een jaar voor is. Verder hebben wij gisteren een heerlijke avond gehad bij oud-collega's van mij die sinds een jaar of 3 een relatie hebben. Leuk stel! Nu zie ik ze natuurlijk heel anders dan op het werk. En het was enorm gezellig! Zij hebben geen kinderen en die komen er waarschijnlijk ook niet. Hij is 27, zij is 33 en het gevoel is er gewoon niet. Alleen nu is zij bang dat het gevoel komt als het te laat is en daardoor twijfelt ze heel erg. Ik vond het bijzonder om het ook eens vanuit een andere situatie te kunnen bekijken en het was een fijn gesprek. Haar zus is 32 en wil al heel lang kinderen, maar kan de juiste man niet vinden en is dus nog alleen. Dat is ook erg zeg! Wij kunnen het met elkaar delen, maar als je zo'n sterke kinderwens hebt en je bent alleen... jeetje, dan heb je het allebei niet! Dat zou ik echt onwijs erg vinden.
goeiemorgen lieverds, Hiero manlief nog in bed en dochter weer naar bed dus rijk alleen en nu eens alle tijd om op zoveel mogelijk te reageren ( zelfs pen en papier erbij gehaald om alles te onthouden wat ik bij wie wilde zeggen / vragen ) @sas: wat apart / anders om te horen hoe een kinderwens of juist geen kinderwens bij anderen is en voelt. Ook lekker gezellig geborrreld en die momenten zijn ook veel waard. Ik moest wel enorm lachen om jouw opmerking over slappe anaconda van sasmannetje, haha. @BM: hoe is het meid met huis-boom-beestje?? Goed gevoel erbij / erover / erin? @annedore: weer aan de pil. Wie had dat verwacht. Apart hoe lichaam toch op dingen kan reageren of juist helemaal niet. verder alles goed met gezinnetje? @sik: nog lekker geshopt voor babyspullen? Wie had dat verwacht he want SIK IS ALWEER 22 WKN!!! WHAAAAAA!! @ladyz: ik zou je twijfels in zkh aangeven want ik heb in de MMM wel geleerd dat eiegen gevoel heel vaak juist was! Ik zou het echt overleggen en wat je ook aangeeft, straks is je kans weer weg en dalijk denk je achteraf 'had ik maar' . Maar dat is mijn advies en gevoel erbij. En ik blijf roepen, vertrouw op je eigen gevoel! @alex: hoe is het met jou, hopelijk al minder kies en oorpijn? Neem de rust en tijd om weer op te knappen hoor. @sil: vandaag dus lekker 'sil-tijd' voor jou en een leuke workshop. Geniet ervan, moeders heeft het verdiend! @juulzon; hoe is het vandaga met je? Die rode duiveltjes wrijven het altijd weer in en dan voel je je ook weer zo labiel met al die hormonen, aargh! Knuffel voor jou! @zarah: blij dat je weer terug bent hoor! En ik sluit me helemala bij je aan dat het zeker ene heel bijzonder topic is met allemala van die lieve meiden die in hetzelfde schuitje zitten maar daardoor wel goed met elkaar kunnen meeleven en tips en adviezen altijd binnen handbereik zijn! @loes: jaaaaaaaaaa, naam is er dan! Wat leuk en moeilijk he. Maar jullie zijn eruit, ben erg benieuwd hoor. @taaltje: wanneer is uitvaart voor auto? Hou ik even moment stilte Maar even serieus, is natuurlijk erg vervelend, zeker omdat het met een gezin aan veel dingen moet voldoen en veilig moet zijn! en die krengen kosten altijd handen vol geld. Hoop dat je toch tegen een mazzelaartje aanloopt bij puur toeval! En jackpotje winnen maakt sommige dingen idd echt wel gemakkelijker zoals auto kopen! @marjah; oh lieve schat, komt heel dubbel over maar was toch wel weer erg blij wat van je te horen. Je was en bent hier voor vele mensen ook een grote steun en weet mensen weer uit hun dipje te halen terwijl jezelf ook in een moeilijke situatie zit! Maar jij nu dus ook op de wachtbank! Hoe is je gevoel erbij? Vrijdag over 1 week dan dus de dag? Emma is nu wel een heel mooi voorbeeld, ik hoop sooooooo ontzettend dat je haar mag gaan volgen!! Meiden, dikke knuffel voor jullie en voor iedereen; Ik heb echt heel veel aan dit topic, is niet goed te beschrijven maar hier heb je altijd alle vrijheid om alles kwijt te kunnen. Van vrolijke, geweldige tot vervelende en verdrietige dingen. Ik hoop dat dit nog heel lang blijft bestaan maar dan natuurlijk met nog veel meer roze en blauw!!