klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Schatjes schatjes schatjes!

Ik lig op bank te luieren en probeer bij te lezen, maar ik vrees dat ik er hier nu toch eerst maar weer even Brightstyle in Swaffel, anders wordt de drempel te hoog en blijf ik te lang weg! ;)

Ik piemel even wat kleine dingen alvast:

Knuf voor Alex en CTuitslag schrik ... Lekker kort door de bocht ook van eerste reactie seg...
    Hoe voel ie je mu? Knaagt het nog :( of wel weer vertrouwens?

Bright lief bright beterschap smak!

Loesie, wat fijn van haar veel voelen :D

Sas hoe gaat ie met jou? Beetje vrede met familieperikelen? Meu?

ZARA darling. Bijna junken! En inderdaad de verborgen (verdriet) verhalen achter mensen hè, als je maar durft te praten met elkaar/vreemden hè.. 1op6 is ook eigenlijk onwijs veel, vruchtbaarheids problemen...

Hier in t dorp loopt een omaatje rond. Man al heel lang dood. En ze duikt op iedere baby ze ziet. Zo ook de mijne;) een jaartje geleden.
    ' ja wij konden geen kinderen krijgen '
    Ik: wat erg voor u, wat was er aan de hand?
    ' kind dat wisten wij helemaal niet. Als je ze niet kon krijgen dan kreeg je ze niet.... Daar waren toen nog geen pillen voor '

Sielug, moest denken dat misschien een rondje Clomid al genoeg was geweest... Ze is er nog zo mee bezig... :(

Juul, met hormonen kunnen er inderdaad twee, soms drie (bepaalde ziekenhuizen doen iui met drie) eitjes groeien ; iets meer kans..
    Zelf 7 iui gehad, 6 met hormonen, meestal 2 ei. Zie er zelf niet echt risico van in mits uiteraard voorzichtig met de hormonen,

Risico kan anders zijn, naast toch Eem tweeling ;), over stimulatie maar die kans is meestal heel klein. Uitzonderingen daargelaten.

Zelf heb ik (zeker na al zo lang bezig) weinig fiducie in iui... Maar het is bij ' geen duidelijke grote problemen ' de stap voor IVF/ICSI nu eenmaal...

Ziekenhuizen? Elke zou goed moeten zijn maar de slagingspercenages verschillen behoorlijk, en Duitsland en België liggen beduidend hoger.

Haar idee van harde schilletjes.... Hoe komt ze daarop ? Denk dat je dat echt niet zo kan concluderen. Het kan ook gewoon heel gemene domme luie langzame pech zijn... :(

Begrip ik dat je alleen naar de evaluatie moet? :( knuf!

Sik, beetje sick? Doe je Sigtig? Zo benieuwd naar kamer en stijl!
    Wordt vast heel hip en tof en tijdloos.
    Hier ook meegroei kamer hoor! Commode en kast komen uit grote mensen slaapkamer lijn ;)
    Mag ook wel met haar kleding collectie... :)

Gotsie wat tikt de iPad toch lastig seg..:x
    Daf terzijde, even door:

Zorra vliegende broccoli hoest daar? Wat wie waar, aan de pil? Ik moet even een blz terug kijken geloof ik... Vast een knuffel!

Annedore em Taliaa, afval race chicks, KLOPScHOP!!!!! :)

Lau, nog bedankt voor de heerlijke neger! Wist je dat het ook een ex van zorra is? Hij heet Humpie! :D

Nyn hoe was huisarts? Hoe is hoofd? Smak op je. Hoofd, een lief zacht smakje :)

Drukke Blijmeis met bijna dreumes!
    Take care schatje. Wat voor studie trouwens?
    Meer bouw nieuws, en andere leuke bouw praat?

.... Ieks ik weet t even niet meer! Er is nog meer en ik vergeet nu meisjes, sorry! Het piemelt me!

Hier alles heul goed en blij :)
    Later meer update van mijn kant, nu lekker verder Chillen. Smak!

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Had ik net een megarea geschreven, druk ik op een verkeerde knop :( Dus nu even snel:

@Emma: wat een mooie banner! Wat fijn he :)

@Loesie: goed van S.iem! Fijn dat ie geen last heeft :) Mijn vader heeft ook de 500 kcal gedaan en hij doet ook nog eens zwaar lichamelijke arbeid. Hij voelde zich er idd niet goed bij, maar ging door omdat het gewicht er zo snel af ging. 23 kg in 6 weken.
    De 800 variant is er in verschillende versies. Die eigenlijk oplopen tot 1200 kcal. Ligt eraan wat je zelf wilt. Ik heb gekozen voor de versie van 1000 kcal waarbij ik dus 1 shake, 1 reep of soep, 1 stuk fruit, 1 melkproduct en 1 400 kcal maaltijd eet. Is best te doen.
    Mijn eerste weegmoment was woensdag en ben al 3,4 kg kwijt :)

@Taliaa: ik sport niet. Ik fiets iedere dag al ruim een uur in weer en wind. Vind ik wel genoeg ;)

@Klingel: zo zielig van omaatje :(

Ga maar eens een shake maken en dan Melle in zijn bedje mikken. Hij slaapt tegenwoordig overdag in zijn ledikant in zijn eigen kamer. Stoere man :)

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Moppies, even een blauwe licht- zonnetje schijnt zwaai!
    Maandag heb ik mn jaarlijkse examen en ondanks dat dit mn 14e examen wordt, moet ik toch even goed leren... ben er natuurlijk vanaf mei ook al "uit"..... Dus even druk met mn neus in het saaiste boek van deze aardkloot:cool:

KUS!

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @LadyZ, succes met studeren!!

@Anne, wat goed, al 3,4 kg kwijt...knap hoor!

@Klingel, goed om te horen dat bij jullie alles goed en blij is, dat horen we graag natuurlijk :);).

Verder een dikke smakkerd voor iedereen!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Halloooooooo hier was ik ook weer een keer...
    Wat gebeurd er toch een hoop hier in het kleine hoekje van zp :)
    Ik geloof dat er nergens op zp zo een groep lieve meiden is behalve hier...
    Wat een medeleven en meedenken met elkaar...
    Ik ben heel blij jullie te hebben ontmoet (helaas nog niet irl)
    Ook ik val er hier in als jullie het niet erg vinden..
    Ik schaam me diep dat ik jullie ( en de rest om me heen ) zo verwaarloosd heb.

Dikke knuffel voor iedereen....

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Vandaag beoordeling gehad op mn werk alles voed kleine opslag gehad maar geen mogelijkheid een andere functie te bekleden voorlopig.... wil graag uit de werkplaats weg...
    nu heeft silman het idee geopperd im een scholing of cursus te gaan volgen zodat ik helemaal een andere baan zou kunnen gaan zoeken....
    vind het idee wel goed eigenlijk.... denk dat 2 werkgevers wel goed ziu kunnen zijn voor onze relatie...aangezien we bij dezelfde baas werken op dezelfde werkvloer....24/24 zou dan minder worden...;)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Ha moppies:)
    Ben beetje moe, moet echt mezelf dwingen om eerder te gaan slapen.
    Afvallen: enorme dip vandaag! Dikke chocoreep op en chips. Bah. Burp...
    Dus vanavond strengggg zijn!!

Sik, wahaha,grapjas, heb al 3!!!! Korte cyclussen hoor:)
    Haha. He, slinger maar eens heel gauw foto's op t net van babyaankopen!

Sas, ha, wist je dat er een boete stond op zomaar toeteren? Haha. E doet jouw man aan hard hardlopen :) zag een strakpakje voorbij racen in het dorp:)

Ladyzzz wahhhh succes hoor!! Studeerze!!

Klinkel, helemaal blij, fijnnnn. Vertel, wat doet wonderbijzondertje nu?

Allemaal: zwaaaiiii. Hier even drukdruk, moemoe. Maar komt goed:)
    Vloeien is éindelijk gestopt, dus weer helemaal gerust. Is toch elke keer spannend, menstruaties worden steeds langer en ben zo bang dat het straks weer terugbijaf is en ik aan 1 stuk ongesteld ben...:( maar goed, dat is nu nie van toepassing, dus ik ben blij:)

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @LadyZ: hoe durf je mij nu te vergeten seg:x Succes met studeren en heb je het zh nog gebeld met je vraagjes??

@Zara: bijna de eerste spuit er weer in toch? Gets wat spannend weer. Ik blijf domweg hopen, want hoop doet leven.

@Alex: wij zijn al bijgekletst. Was gezellig;)

@Emma::$ jij een banner?? Ben je swanger dan?:D

@Saskia: hoe is het met jou lieverd? Aan het genieten van en met vrienden zo lezen elders.;)

@Sikki: nog aan het kwakkelen of gaat het iets beter. Je weerstand is in de zwangerschap gewoon lager. Ik had er ook last van en ik gebruikte toch geen pretspul.;)
    Fijn dat ze het kamertje gewoon nog maken voor jullie. Al antwoord op je ledikant vraagje?
    Wat een werkdilemma's:( jammer dat het niet gaat/mag in drie dagen. MOK. Hopleijk komt er een goede oplossing.

@Taliaa: toch het begin is er. De info avond is een mooie stap de goede richting op.
    Nog steeds goed bezig met afvallen en sporten? You go girl!!

@Juulzon: ik geef jou ook een hele dikke knuffel. Gewoon omdat je hem verdient. Mannetje niets meer gezegt over de 30e?:(

@Bright: fijn van goede echo!! En natuurlijk mag je er gewoon weer inswaffelen. Dat is het fijne van het bbr. Dat kan en mag allemaal hier.

@Loesie: doet lijf nog een beetje lief? Hoe is het met S nu? Geniet van je bib.

@Klingel: waarom bent u zo blij als ik vragen mag?:) Beetje jammer dat we nu geen magaswaffelrea meer krijgen hoor.:x

@Annedore: wat ga je goed!! Hoe bevalt het werken weer??

@Blijmeisje: druk met taarten bakken? Hoe gaat het met huis?

@Sil: fijn van goede beoordeling. Enig idee in welke richting je een opleiding/cursus wil gaan doen?

Ik hoop dat ik nu niemand ben vergeten.:)

Hier alles goed. Ik heb op mijn kop gekregen van de ha:) mocht de volgende keer niet weer zolang wachten met langs komen. Ik heb een neus en voorhoofdsholte ontsteking. Nu dus een megakuur ab en extra pijnstilling. Nu dus ook snel weer achter pc weg.

SMAK

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nyn een kus en knuffel op je holtes......hihihi klinkt lekker ranzig

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Hawaï!!

Nyn, seg wordt een rea van een halve pagina al niet meer als een rea gezien van mij?! :x

:p
    Kus op je holtes ja, lekker!
    En waarom ik blij ben, nou dit omdat daarom, alles is gewoon zo happy en hoera, saai hè, of niet!
    Florine is echt so grappig, brabbelen en springen en apporteren " haal Ernie! Pak Bert! " :D ik lach me een pamper de hele dag :)

Dat dus enso!

Taliaa de chocolaatje mag best een keer, zie hierboven wat ze allemaal doet! Nieuwe banner, geen plek meer voor nog iemand wie dan ook melding meer, bewust?

Sil, goeso v beoordeling! Wat voor soort switch zou je willen maken? 24/24 is wel veul ja!

Emma, smak op je banner!

Alex, wanneer is je gsm er weer? Dus whatssapper?

ZARA wanneer junkespuit?

Vliegende dame had jij vorig jaar (!) niet een heul hoog cijfer voor dat examen? Herinner ik me?

Anneeore wow wat goed van zoveel kilo eraf! Klap klap!

Sik smak op je gammel en ik wil je kamer zien en jammer van niet tegelijk in Enschede! Ben heerlikk verwend bij de kapperlords.

Rest, grote lieve Swaffel!!!!!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag schatteboutjes van me!

Hoe is het met iedereen.
    Druk de holletjes aan het opruimen en klaarmaken op te verstoppen voor de koude dagen die komen?

Bright, haha zin in frikadellen!
    Ik sprak gisteren en vriendinnetje van me die vertelde dat ze zo misselijk was in het begin van haar zwangerschap dat ze stiekem in haar pauze iedere dag een flinke bak patat speciaal naar binnen werkte in een snackbar om de hoek van haar werk.
    Pas later vertelde ze het aan haar collega's toen ze voorbij de 12 weken was. Lachen joh!
    Zwangere in kwestie is trouwens graatmager, dus kon het ook goed hebben ;)

Loesie, S. nu z'n neusamandelen kwijt.
    Gaat het nog steeds zo goed nu?
    Of heeft ie toch wel een beetje last gekregen?
    En wat een bijzonder verhaal van broer van schoonmoe!
    Hier ook een oom en tante zonder kinderen, maar niemand weet waarom...
    En wat fijn van beeb veel voelen!

Juulz, ik heb geen verstand van IUI dus ik kan je niet helpen.
    Bijna maandag...

Klingel, jij lekker vol aan het genieten.
    Haha, apport!
    Ik zie het zo voor me.
    Welke kapperlords?
    Jammer dat ik er niet was. Volgende keer gewoon weer laten weten hoor, als ik er ben dan moet je VERPLICHT aanwapperen!
    Kun je misschien al een glimpje van de kamer van Conchita opvangen.
    Meubeltjes worden over 7 weken geleverd, dus voor die tijd moeten we eens aan de klus.
    Siklief zegt dat ie ZELF gaat schilderen. En dat is heul uniek!
    Ook al zit ie in de verf, het erop smeren laat hij altijd over aan anderen (ook al is hij heel secuur en kan hij het echt wel).
    Maar nu dus een doe het zelf klusje!

Anne, wat goed al zoveel kwijt!
    *applause*
    Vind het echt heel knap van je!
    En elke dag een uur fietsen. Wow.

Zorra, maandag examen.
    *duim duim*
    Maar idd wat Kling zei, ik weet ook nog dat jij vorig jaar een megascore had!
    Natuurtalentje :D

Sil, in je holletje is niet erg lieverd!
    Mag en moet soms even gebeuren.
    Fijn van goede beoordeling.
    Jammer van geen andere functie, maar misschien alleen maar goed omdat het je nu dwingt na te denken over wat je misschien ECHT zou willen.
    Fijn dat Silman scholing voorstelt. Dat betekent dat hij je er wel in support en dat is belangrijk!

Nyn, foei! Niet meer zo lang doorlopen he!
    Kusje op je hoofdje.
    EN laat Nynman maar even flink wat hout sprokkelen, want ook bij jullie gaat het koud worden!

Emma, jij zwangere dame :D
    Hoe is het. Kun je het nog volhouden tot de eerste echo?

Zara, fit weekend verwacht je je ongi toch?
    Ik heb je vast!

Blijerd, blij zelf taarten aan het bakken?
    Ben jij ook al zo'n taartenbakster!
    En dan volle bak in boshuis voor verjaardag van DREUMES.

Alle andere lieverds, dikke knuffels en smakkerds!

Hier vandaag 15 jaar samen met Siklief!
    Time flies when you're having fun :D

Was gisteren met Bosschedinnetje bij de Thai wezen eten in Oosterbeek.
    Had haar al een tijdje niet gezien.
    Eetdate werd steeds verzet, maar gisteren ging het eindelijk door.
    Komt ze binnen met een bol buikje :$
    Blijkt ze al 18 weken zwanger te zijn van haar derde (de andere twee zijn een meisje van 4 en een jongetje van 5), maar ze wilde het mij perse zelf live vertellen. En na haar 12 weken had ik haar nog niet gezien.

Vind het zo leuk! Heb gewoon een zwanger dineetje in mijn fase!
    Ik had nooit verwacht dat ik die nog zou hebben.
    Al mijn vriendinnetjes zijn ouder en de meesten voorzien. Had bij haar ook nooit gedacht dat er nog een 3e zou komen, want zij wilde wel, maar haar vent niet. Maar nu dus wel :)
    Dus nu samen babyshoppen met vriendinnetje! Joehoe!
    Zij is trouwens van het patat speciaal verhaal van hierboven :D
    Bij de andere 2 is ze nooit misselijk geweest en nu dus wel.

Bijzonder detail is dat wij samen met het Eindhovense dinnetje (mijn beste vriendin die in december is bevallen) heel close waren tijdens onze studie. De drie musketiers.
    En nu blijken we ook nog even alle drie tegelijk zwanger te zijn geweest!
    Zo bizar!
    Ze grapte al, iedereen was nu zwanger of bevallen dus ze vond dat zij nu ook nog wel een keer mocht ;)

Oh Kling, ken je Brigitte met d'r hond nog?
    Zij mailde mij dat ze weer geboekt heeft. Ter info ;)

Fijn weekend meisjes!

SMAK!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: niet saai hoor juist fijn. ;)

@Sikki: wat leuk van zwanger dinnetje. Samen zwangeren is zo leuk. Ik scheelde met de eerste twee drie maanden met mijn dinnetje.

Manlief heeft vanochtend heel veel hout gezaagt dus we kunnen weer vooruit. Nu is hij druk bezig met de muur en ik vermaak de kinderen.:D

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Zorra: succes met studeren! Komt vast wel goed :)

@Nynke: wees je wel voorzichtig met jezelf? Sterkte met holtes.
    Werken bevalt wel weer eigenlijk. Moet er niet aan denken om thuis te blijven. Maar ik zou op zich best Melle de hele dag in de draagdoek met me willen meenemen :p:D Lekker samen werken! ;)

@Sikki: komen er ook foto's van kamertje? Please? :p
    Wat bizar om je vriendin ineens zwanger en al te zien. Maar zo bijzonder dat jij ook een babybobbel hebt :)

Het contact met mijn vriendin was erg verwaterd in haar zwangerschap. Heb ik wel eens over verteld. Ze was nogal tactloos toen zij in 1 x zwanger bleek te zijn en wij al langer dan 3 jr probeerden. Dus had niet zo veel zin meer in contact.
    Toen ik 34 weken zwanger was kwam zij er via internet achter dat ik zwanger was en zocht zij weer contact met mij.
    Ineens begrijpt ze het allemaal wel en toont ze dat begrip ook. Echt een hele andere houding. Uit alles wat ze zegt merk ik dat ze zelf de ervaring van makkelijk zwanger worden/blijven en moeder worden nodig had om ECHT te beseffen wat het betekent wanneer dit niet vanzelfsprekend is. Nu hebben we weer goed contact :)

Dat kwam zomaar even naar boven borrelen :)

Hoor mijn knulletje door de babyfoon.
    Hij heeft beetje last van 3 maanden sprongetje volgens mij.
    Hele ritme overdag is foetsie. Bijna niet meer slapen en 's ochtends om 6 of 7 uur voeding willen ipv om 8 of 9 uur ;)
    Gelukkig slaapt ie wel gewoon nog door 's nachts :)*klop klop*;)

@Silvia: je bent goed bezig met je loopbaan he? Goed hoor! :)

En allemaal nog bedankt voor afvalracesupport :D Niet mee stoppen please, doet me zo goed! :)

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh ja! Bijzonder: vandaag is het precies 1 jaar geleden dat Melle is ontstaan in mijn buik :):)

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @alle lieve babyrinthers
    Nog steeds niet in de ik-ga-lekker-babyrinth-lezen-modus :(
    Ik heb ff snel ge-control-f't om marjah (ja erg aso, ik weet het...)

Ik lees iets over berustend en spannend enzo.
    En dat is het.
    Maar vooral zo zenuwslopend. Ik heb het nog niet eerder zo meegemaakt denk ik. Of ik ben er helemaal klaar mee (in de zin van zat van)

Ow ik hoop dat ik binnenkort toch gewoon weer de puf heb om jullie (te) gekke gebabbel te lezen. Hopelijk met goed nieuws, maar ik ben zo bang dat zwanger worden er voor mij niet meer in gaat zitten.
    Zit al dagen te piepen op die (lekkere zachte) bank. Onder een dekentje, kopje thee erbij, van die enorme lekkere bedsokken aan.
    ene keer een high en een andere keer een low, lees krater, lees zo diep als het diepste punt van de diepste oceaan. meestal het laatste en weinig keer het eerste. Jullie horen het wel... of ik straks high ben of low ben.

Tot zo ver mijn super-aso-ego-bericht
    :)

Voor nu: fijn weekend en tot laterrrrrr
    SMAK

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marjah:( ik weet gewoon even niets te zeggen. Ik blijf gewoon nog door klaver en mijn diamant staat AAN. ((Knuff))

@Anne: bijzondere dag vandaag. Knuffel je mannetje maar lekker. Fijn dat werken bevalt, dat je liever je mannetje bij je hebt snap ik;) Fijn van je vriendin ook. Jammer dat het eerst even anders was. Is soms ook zo lastig allemaal.

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Liefjes een verwaarloossmak van mij!
    Drie dagen gewerkt en dat hakt er behoorlijk in.

Vanaag poets boodschap en opruimdagje thuis. Vanavond komen vrienden en mijn mams is als het goed is bijna thuis na een week vakantie. Mijn meiske kan niet wachten oma te knuffelen.... ;)

@ Sik bijzonder samen zwanger zijn he....hier helaas door de jaren heen al mijn dinnetjes al zwanger geweest van tweede of derde....

@ Zorraatje yes you can!!!

@ Blijmeis druk met verjaaragsvoorbereidingen??

@ Nyn was zeker heul gezellig!!! :D, en volgende keer wordt deze zuster ook heel boos als je zo lang doorloopt. Ja bij jullie ook kou op komst.... lekker je mooie haardje stoken!

@ Klingel je klinkt uber de heppy de peppie...foon dinsdag of donderdag wrs. Mok hij is al drie weken weg nu....
    Enne we hadden er weer eentje hoor van de week ;) :D Ik kon je helaas niet whatsapperen maar je vraagt er altijd naar...vreemde voorwerpen ;)

@ Loesie hoera voor Loesmobiel! :D

@ anne wow meis echt supergoed bezig! Ga zo door. Bijzonder dagje vandaag...ontstaan van je kereltje. Hoop dat ie snel zijn ritme weer heeft.

@ Emma zwangere schatje....komt geloof een beetje. En ik denk dat receptje regelen wel lukt voor je mocht het nodig zijn ;)

@ Sil yeah voor beoordeling. Jammer voor geen mogelijkheden in je huidige baan. En ik seg doen een cursus, gaan voor je eigen werkplezier!! En je relatie! Knuf!

@ Sas lekker aan het borrelen en wijnen en rennen ;)

@ taaltje jij ook al zo goed bezig met sporten!

@ Juulz knuf meis! Bijna maandag. Gelukkig gaat je lieve paps mee.

@ Marjah ik kan je alleen maar een hele dikke knuf geven!

@ Bright joehoe voor spartelend mooi beebje!!! Zo fijn die nieuwe vk van je! Is juweeltje weer opgeknapt?

@ sabrien met je hoofd in weer werken? Hoe gaat het met je meiske???

@ Zaartje...ongi er al? Eerste spuit erweer in? Heb je vast!! Duimfikklaver!!! Diamant AAN!

Geloof iedereen gehad. En zo niet...niet bewust.
    Swaffelknuf op jullie voorhoofd!

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Marjah, hele dikke knuffel, ik begrijp je zo ontzettend goed. Ik hoop vurig voor je dat je cryootje lekker blijft zitten!

ff ego, voel me ff niet zo stoer..
    Dan denk je dat het allemaal goed gaat, 2 jaar pauze gehad van die mmm.
    Ik ben gelukkig en de komende ivf is puur zodat we later geen spijt krijgen dat we niet alles uit de kast getrokken hebben.
    Komt er vandaag een hele goede vriend langs, die ik al 2 jaar niet meer gezien heb.
    Met heugelijk nieuws± Hij wordt vader!
    Ze hebben er meer dan een jaar over gedaan.Onderzoeken gehad.Terwijl ze de uitslag van het bloedonderzoek afwachtten bleek ze zwanger.
    Uit het onderzoek kwam dat haar eicelvoorraad zo slecht is dat ivf waarschijnlijk niet eens mogelijk zou zijn. Een wonder dat ze spontaan zwanger is geraakt.
    Ik heb de hele middag enthousiast gedaan, maar de tranen zitten nu erg hoog.
    En ben van mezelf geschrokken.Ik dacht nl dat ik me er mee verzoend had dat zwanger worden nu eenmaal lastig gaat bij ons.
    En dan hoor ik zulk nieuws en ik kon wel door de grond zakken van ellende.
    Ik voel me alsof ik keer op keer faal, waarom raak ik niet zwanger? De 1e ivf kwamen de eicellen mn neusgaten uit, dus daar lag het probleem niet.En iemand die niet eens meer ivf zou kunnen doen raakt spontaan zwanger.
    Ik ben echt heel blij voor ze, maar het is zo confronterend.WEER. Wij zijn nu de enige zonder kinderen, al onze vrienden hebben kinderen of zijn zwanger.Terwijl wij als 1e eraan begonnen zijn.Kan het wel uitgillen van frustratie.
    Het is gewoon kut om weer zulk blij nieuws te moeten horen .Je weet dat je nog een hele middag met zo iemand moet gaan zitten praten, terwijl ik het liefst naar boven was gerend om in mn bed onder de dekens weg te kruipen en een potje te janken.
    Leuk, jij wordt papa en ik mag morgen weer de 1e hormoonspuit zetten, dat is míjn beloning na jaren aanmodderen.
    Gelukkig ken ik mezelf, vandaag janken en morgen weer opkrabbelen , ik moet wel.
    Sorry voor mn ego relaas, maar het moest even uit mn systeem, anders word ik knettergek.

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Arme Zara. Zo herkenbaar.
    Wat een verdriet.

Sterkte meis. En heel veel succes met jullie nieuwe poging.

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    sluit me aan bij ieoor!
    zucht :(

Deel Deze Pagina