Sil, wat vermoeiend die slapeloze nachten. Hopelijk gaat het snel beter!! Sas, heeel veeel succes morgen. Denk aan je lieverd. Sikki, lekker een rustige zondag. geniet ervan!!!!! Emma, duim ook voor jou morgen!!! kus voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Sabrien, was ik zomaar vergeten te zeggen wat een mooi meisje Emma is *smelt*. Hoe gaat het met jou en je meisje? @Sas, alvast heel veel succes voor morgen, ik denk aan je en heb je stevig vast meis. Hoe laat moet je? @Sikki, geniet lekker van het cocoonen en pimpelen...uhhh pingelen
http://www.youtube.com/watch?v=7-_RfUofCp0 Eens even een keer wat anders hier.. Love music! Lekkere spam zo voor het slapen gaan.. Of bij het opstaan! Enjoy!
*inbraak* Milla lieverd, succes vandaag! Denk aan je! SMAK *breekt weer uit* *rent terug* *legt een kwartje in de inbreekspaarpot* *rent weer weg*
SWAFFELIJST Bekijk bijlage 201706 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3 28.11.2011 Milla 1e FM voor IVF 3 02.12.2011 Bright 1e FM 16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa 22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate 06.01.2012 Sikki 20 weken GUO maart 2012 complete-roze-baby-shower!! Ik haal het lijstje weer ff naar boven hoor. Milla en Sas, héél veel succes vandaag! Ik denk aan jullie en heb jullie stevig vast!!! Komen jullie vertellen hoe het is gegaan? Dikke smakkerd
hier ook dikke knuffel voor milla en sas, we duimen volop tot de blaren erop staan! Hopelijk snel positief nieuws hier te lezen!!!
Sas en Milla, ik hoop op goed nieuws van jullie vandaag!!! *duim duim duim* Natas, wat een schik met jullie tante! Sterkte! Sil, knuffel voor jou voor slapeloze nachten. Jeetje, dat je toch nog niet omvalt! En werk je nu ook nog gewoon 5 ochtenden? Emma, wat een prachtig bms zeg! Ik heb het nog nooit zo dik gehad bij een tp. Hoop dat eitje mooi meegroeit en er plek is voor jou voor de tp! Zorra, knuffel voor jou! En mok op stom zh :x SMAK voor alle lieve meisjes!!!
Hier ook duimpjes voor volle eierdoosjes vandaag!! Moet en sal!! Sil knuffel meis. Dat je nog rondloopt. Emma jij toch ook weer vandaag?? Idd mooi bms....! Sik jij niet zo dik?? Hm ik had 14 mm dus echt heel dik was dat dus... Lekker gepingeld op de piano?? Natas gelukkig is ze bij en die verwardheid kan zeker bij postcomateuze toestand horen. Hopelijk trekt het bij de komende dagen. Knuffel! Hier mn laatste van de zes vrije dagen aangebroken. Even met mams bij papa geweest. Daarna bij mams geluncht en nu lekker aanrommelen in huis. 13 december mag ik de eerste keer naar de gyn.
SWAFFELLIJST Bekijk bijlage 201706 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3 28.11.2011 Milla 1e FM voor IVF 3 02.12.2011 Bright 1e FM 13.12.2011 Alex 1e afspraak gyn 16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa 22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate 06.01.2012 Sikki 20 weken GUO maart 2012 complete-roze-baby-shower!!
@Alex, nu alweer die 6 dagen vrij gehad , wat gaan de dagen toch snel als je vrij bent....jammer hè?! @Sas en Milla, kunnen jullie al wat vertellen? Hoop zo op goed nieuws van jullie kant! @Cryo: vanochtend weer geweest, follikel en bms weer mooi gegroeid. Dus vanavond Pregnyl en dan hoopbidklaver ALS cryootje goed wil ontdooien aanstaande zondag de tp!!! Ikke is blij Ik merk wel dat ik van moment tot moment leef. Eerst bibberen of we wel mogen starten, dan bibberen of er wel een plekje vrij is met eisprong in zicht en dan nu weer bibberen of cryootje wel goed zal ontdooien. Maar goed, we zijn in ieder geval op weg...
Ooooo emma wat een mooi nieuws! Ja het is echt toeleven naar elke stap he. Maaaaaaar teepee inzicht. Enne nou en of dat dat cryootje goed ontdooit. Die wil dolgraag in een warm en mooi nestje. Spannend meis. Heb je vast!
Emma, wat een goed nieuws!!! *duim duim* voor zondag! Alex, jij ook 13 december naar de gyn, ik ook En dan 16 december naar drs. Papa en dan weten we waarschijnlijk wat het wordt. Bizar! Waar is Milla naar onderweg Piano pingelen is trouwens echt heel erg leuk! Ik kan al Jingle Bells met 2 handen spelen. Hahaha! Volgens de lerares gaat het heel erg goed, want ik heb de eerste 3 lesboeken al uit! Ze vond dat ik een enorme doorzetter ben (ik ga door en door en door en door totdat het perfect is), maar wel een beetje te voor piano spelen... Het moet namelijk wel ontspannen blijven. Goh, waar kennen we dat doooooooooorgaan toch van
Onderweg naar geertgen is milla Hihi doorzetter....mijn mams is ook pianolerares.ik kon t ook maar heb eigenlijk al jaren niet gespeeld... Goed hoor trouwens! Hier ook drs p voorgesteld...maar alexman vind t zonde als we t bij de 20 weken echo ook kunnen weten. Maar ik wil eerder hahaha
Haha Sikki, goh waar kennen we dat door, door, doorgaan van jou nog meer van . Lieve Sikki, je bent gewoon in alles een doorzetter en een vechter! 16 december naar drs. Papa! Wauw, zou ik zelf zeker ook doen, lijkt me geweldig . Ga je ons eigenlijk laten weten of het een jongen/meisje wordt of houden jullie het voor julliezelf?
Tuurlijk mogen jullie het ook weten! Ik kan toch niets voor jullie verzwijgen Alex, jammer dat manlief niet wil. Gelukkig vindt mijn mannetje alles prima! En ach, die 5 tientjes (of zoiets) op al die behandelingen zijn de kosten ook niet meer