Zorra, succes vandaag!!! Hier ook *duim duim* voor Marjah voor een coulor test en Juulz voor een goed actieplan. Loes, gaaf van babykamer! Dus al lekker snel aan de slag! Bright, waren de frikaNdellen weer lekker Verder start ik me maar eens op m'n werk. Is ook wel eens verstandig ZwaaiSmak!
Zorraatje yes you can!!!!!! Knuf voor lieve wachtende verdrietige meisjes....wat oneerlijk is t toch allemaal! Zaartje succes meis. Hebben je allemaal vast hier!! Juulzon fijn dat je vriend toch mee kan.. Nyn poffer die stomme kabouters...... succes schatje! bright joehoe voor minder missel...pff wat vroeg. Heb je lekker gedut??? Loesie aaaaaa leuk babykamertje geshopt!!! Ga zo in namentopic kijken!!! Sil hoe is t meis? las drie zieke kindjes? BIB is inmiddels alive and kicking hahaha...tjonge was ie vorig weekend zo rustig deze week laat hij duidelijk merken dat hij er echt wel is Emmaaaaaaa alles goed schatje??? Anne hoe is deze week gegaan met afvallen??? Je gaat goeeeeed meis!!!!!!! Taaltje mok gewoon gejat....stom... Sas is geloof ik in feestvierstemming alles goed meis??? Lauwtje hoe is t met jou meis en je mooie kleine mannetje...nog tips waar je leuke jongenskleding kan shoppen Anne ook trouwens... Moet nog ff wachten op zomercollecties nu is t allemaal dikke wintervesten en dat doe ik mn ventje niet aan als ie hartje zomer geboren wordt.... Hier........gister rare dag. Kreeg ineens zeer pijnlijke steken beginnend in maagstreek die wel minuut aanhielden en over buik wegtrokken. Moest echt wegzuchten Soms drie keer achter elkaar dan weer tien minuten niet dan weer wel. Uiteindelijk toch gebeld met verloskamers voor overleg. Er bleek later gelukkig geen weeenactiviteit zichtbaar maar wat het dan wel was. Of maag die van streek was of bandenpijn al is dat raar omdat het in de maagstreek begon. Wel na een fijne nachtrust vandaag gelukkig nergens meer last van. Vanavond nog werken en dan zes dagen vrij. Gaan woensdag t/m vrijdag naar Efteling Bosrijk met hele schoonfamilie...
Mag ik even ego 'opscheppen' over mijn knullie? Hij doet het zo goed, ik ben zo'n trotse mama @Melle: hij weegt nu 7125 gr en is 66,5 cm lang. Dat is beiden (bijna) op de bovenlijn. Gewicht en lengte is in verhouding net iets onder de middenlijn. Dus een mooi gewicht bij zijn lange lijf Volgens de CB arts ontwikkelt hij zich iets sneller dan gemiddeld en da's volgens haar ook de reden dat ie overdag weinig slaapt. Geen probleem, als ie 's nachts maar goed slaapt en dat doet ie. Omdat ie zo lang is en hij zich zo snel ontwikkelt, mag hij van haar zijn eerste papje, ook al is ie nog geen 4 mnd. Zijn lijfje en brein hebben dat wel nodig, zei zij En ik ben het met haar eens. Dus de Bambix (rijstebloem) is inmiddels in huis. Prikjes waren weer enorm zielig Hij is direct daarna in slaap gevallen en bij oma is hij weer verder gaan slapen. Denk niet dat ie er verder nog last van zal hebben, had ie vorige keer ook niet. Net weer even zijn kledingkast uitgedunt. Moet echt maat 68 gaan shoppen!!! Wat vervelend nou Walgelijk trots ben ik he? Sorry
@Alex: ik vind eigenlijk overal wel leuke dingetjes: h&m, Hema, Zeeman, c&a. Best gangbaar. Qua merk heeft name it leuke dingen, vind ik. En s oliver ook! En binnenkort ga ik even een ordertje doen bij rainbowbabies
Lieve reacties @Zara: zag dat je de 1e Fostimon erin hebt. Daar gaan jullie weer! Idd op hoop van zegen! Zeker ff knutselen met die Fostimon ja. Ik heb het ook gespoten en ook wel 300. Sta je daar steeds die vloeistof van potje in potje te spuiten tot je ze allemaal gehad hebt Nou ja, het is voor een heeeeeel goed doel! @Alex: jij ook lekker shoppen! @Melle: mijn moeder belde net. Hij slaapt nog steeds. Kleine druif is zo moe van de prikjes. Ze vroeg of ze hem wakker moest maken voor fles Laat hem nog maar even liggen, sprak deze mama. Over een half uurtje een fles is ook prima En zoals mama zegt, zo zal oma doen
@Anne: terecht dat jij zo trots bent zou ik ook zijn. @all kom eens even vertellen....... Leuke dingen,niet leuke dingen, alles mag.
Hier niks bijzonders!! ook wel eens fijn vandaag gewerkt. Voor het eerst zelfstandig eem vacpomp wissel gedaan. ( ben je trots alex?) en laatst een tracheacanule vervangen ( nu dan trots alex?) wahhhh nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen. Maar goed hebben jullie niks aan Verder ben ik t sporten beu en lijd ik ernstig aan afkickverschijnselen aan frietshoarma. Ben ik al een week niks afgevallen en voel ik me nog steeds op mijn rozewolkhappydepeppie Dus cheeers En anne, wohhhhh...knappe vent. Wat ik me dan afvraag he? Hoe zit dat met " er klaar voor zijn"? Zijn zijm darmen dan verder? Want hij gaat niet van een lepeltje eten toch? Zijn serieuze vragen. Ik ben met ruim 4 maanden begonnen met bijvoeden, dus ben niet in shock ofzo hoor
Ga morgen uitgebreid reageren hier (thuiswerkdag )... Maar, zou jullie advies willen vragen nav mijn bezoek aan Gent vandaag.. Hele verslag is erg lang en staat op mijn eigen topicje. Heb jullie visie wel nodig... Tot morgen!!!!! (schrok wel even van jouw berichtje alex, gelukkig alles goed!!! En Anne, glimlach om jouw trotse verhaal Mag! Moet! ) xxx
Oh meiden, heb zo'n last van obstipatie Continu aandrang maar het kan er gewoon niet uit Heb echt last van mijn onderbuik en ben beetje bang dat dit niet goed is voor beebje, en ik wil het niet kwijtraken door klote obstipatie... Vanmiddag het VU gebeld en lactulose gekregen, hoop dat het heel snel werkt! Sorry hoor voor mijn gezeur, maar het gaat nu al 2 dagen zo en ben bang voor wat het effect is op beebje...
Lieve Emma, mijn darmen zijn al jaren van slag en tijdens mijn zwangerschap..... ik zal je de details besparen OK 1 biecht... heb uit pure frustratie zelfs kiwi's MET schil gegeten Maar dit kan ECHT GEEN kwaad voor de baby, het is alleen heeeeeeeeeeeel irri voor jou. Lactulose helpt vast, geef het even de tijd. Anders lijnzaadolie, alleen ik ging daar van over mn nek (oja ik kon soms wel 10 dagen niet) Juulz: ga zo even lezen! Anned: suer leuk en mooi dat je zo trots bent!!!! Taliaa: heel knap (al snap ik er geen fluit van) Nyn: positief nieuws vertellen..... ben geslaagd
Vandaar ook dat aambeien een zwangerschapskwaal zijn, welcome to the life of a pregnant lady!!!! whahahahahahaha KNUFFEL!
Taliaa, ehm niet afvallen kan ook komen door sporten he. Sporten levert spieren op en die zijn zwaarder dan vet dus..... Zora, gefeliciteerd!! Knap gedaan, wat was cijfer? Nynke, let jij wel op met husihouden? Volgens mij ben jij nog niet helemaal beter *kijkt streng*
Whahaha, gekke ladyz, kiwi met schil, hahaha Maar bedankt voor je geruststellende woorden! Hoe is examen gegaan? *edit* niet goed gelezen Gefeliciteerd met het halen van je examen!!!!
Het is meer dat zij vond dat hij het echt al nodig heeft op deze leeftijd. Het is niet echt een darmenkwestie, want dat eerste papje is gewoon rijstebloem en dus geen granen. Pas bij toevoeging van granen hebben we het over een darmenkwestie. Zo legde de CB arts het ons uit. En nee, niet van een lepeltje hoor Maar meneertje heeft gisteravond om 22.30 dus zijn eerste papflesje verorberd en hier heerlijk op geslapen tot 7.30 Hé, niet afvallen zegt niet altijd iets over het aantal cm dat je wellicht toch kwijtraakt he! Lekker in deze modus blijven en dan val je vanzelf wel weer af @Zorra: *schouderklopje* @Juulz: heb in je topic gereageerd! @Emma: ooohh, ik had dat ook. Durfde ook niet te persen Wel gedaan en Melle bleef gewoon zitten hoor Gelukkig is er nu wel uit Zonder persen nogwel