breekt weer ff in, BM, gefeliciteerd met je geweldige zoon! Dagje te laat maar nog steeds heel goed bedoeld! *smak* Doeiiiii!
ja haai! seg tis wat he. taarten, VARKENS en wat al niet meer gesmeten naar blijmeis in de whatssapchatorgie, maar hier dus niet blijmeis, morgen een fijn feestje gewenst! met veel plezier en liefde en glunder en trots en hoera! annedore, wat ga je goed in je afvalrace, trots! taliaa de amaliaa diafragma, phoei wat een kort nachtje dan seg! slapen de meisjes wel een beetje door? allemaal, grote lieve piemelsmak! nu uitbuiken op de bank na home made pizza en 3 mandarijntjes toe. BURP!
@ BM, alsnog gefeliciteerd met je zoon! @ Silvia, ik vind de sneeuw ook verschrikkelijk hoor. Erg mooi allemaal, maar van mij mag het na een uur weer spoorloos verdwijnen! @ Annedore, wat ga je hard met afvallen. Goed hoor! Respect! @ Silvia, jeetje wat heftig van je tante Wordt altijd zo verdrietig van dat soort dingen. Het is een vreselijke ziekte, die in veel gevallen ook nog eens veel te vroeg komt. Sterkte mopseltje! @ Zaartje, knuffel schatje! Ik hoop dat er van die 5 eicellen een prachtbeeb gaat ontstaan! Zenuwslopend weer hè... ook al ben je er een tijd uit geweest, het zenuwlappige gevoel is altijd snel weer terug. @ Marjah, vertel eens. Hoe is het met jou? Ik heb vandaag samen met mijn vriendinnetje een gigagave taart gemaakt! Ben er echt trots op Dat is mijn vriendinnetje die haar mannetje heeft verlaten. Morgen hebben we het feestje van hun kinders en voor de jongste hebben we samen een taart gemaakt. Voor haar even om haar gedachten te verzetten enzo. Ze had niet veel tijd, want haar oudste dochter is vandaag jarig. Dus ik was vast gaan vullen en bekleden zodat zij kon decoreren. Uiteindelijk heb ik nog een woezeltje gemaakt en geholpen met de creatieve invulling. Superleuk is ie geworden Verder hebben we lekker gebrainstormd over wat er straks allemaal gaat veranderen. Zoals het er nu uitziet ga ik straks een vaste dag oppassen, eens in de 2 weken. Heb ik ineens 2 kinders Zal even heftig worden, maar ik doe het ook erg graag. En 1 dag in de 2 weken moet wel te doen zijn denk ik. Ik zal de taart hier even spammen. Op facebook kan nog niet, want oma's, tantes en vrienden mogen de taart nog niet zien
Sas wat gaaf!!!!!!!!!!!!!! Echt heel mooi! En wat lief dat je een vast dag gaat oppassen. Zara: diamant staat aan voor veel mooie eieren en bevruchtingen. MOET EN SAL!
@Sas, WAUW wat een mooie taart!!! En wat leuk dat je gaat oppassen. @Zara, hoe gaat ie meis? Wanneer ook alweer FM?
Thanks meiden! En Sil, mijn bescheiden taarten kunnen echt niet op tegen jouw prachtexemplaren hoor! @ Nynke, ik wil ze inderdaad op deze manier helpen. Maar ik doe het ook omdat ik het zelf erg leuk vind. Dus ook wel een beetje egoïstisch hoor hihihi
Hallo liefjes Weer terug! Was erg gezellig en leuk maar ook erg koud. Meiske huilde woensdag na paar uurtjes dat ze het koud had dus toen lekker naar warm huisje gegaan. Donderdag en vrijdag weer in de efteling rondgewandeld. Wat was ik blij dat ik van te voren snowboots had gekocht en een muts. Man wat was het koud maar ook genieten van kindjes die geweldig genoten. Maar meer dan vier uur sjouwen redde mijn bekken niet...maar gelukkig was dat met deze temperaturen ook niet echt te doen.... Gister toen het begon te sneeuwen zijn we naar huis gegaan... Met als gevolg een barre sneeuwtocht van dik drie uur ipv anderhalf uur. Knufje voor jullie allen!! Sas mooooie taart!!!! Em hoe is ie? Nog recept nodig??? Lieve blijerd....geen whatsapp, geen nummer. daarom iets te laat maar niet minder gemeend. Gefeliciteerd met je liefste kleinste mannetje! Fijne dag vandaag!! Enne vinden jullie dat leuk, whatsapp orgies als ik het niet heb???? MOK grommmmmmmm....:x
Haaiii Alex, daar is u weer Ondanks kou dus wel genoten, heel goed! Recept is niet meer nodig, heb van een paar hele lieve zp meiden bollen gekregen en een arts gevonden die mij een receptje heeft gegeven . best handig een verpleeghuisarts in de familie
hey meiden, Hier beter laat dan nooit dus BM nog proficiat! sil: heel veel sterkte met dit rotbericht!! Hiero gister groot feest gehad voor ons mopje. We voelden ons toch wel beetje vreemd, ik dacht vooral terug aan vorig jaar en dan nu al een jaar verder en dus nu een officiele dreumes! Dinsdag weer uitgangsecho en dan begint de MMM-riedel weer echt. Dikke knuf voor alle meiden en heeft iemand iets van marjah gehoord???
Sas, wat een mooie taart! Emma, handig zo'n arts in de fam! En voor jou weer een geruststelling nu je die bolletje langer kunt gebruiken. Bm, alsnog gefeliciteerd! Natasja, nog gefeliciteerd met je dreumes! Wat is het hier btw stil zeg! Na mn best wel grote dip van woensdag ben ik vandaag weer positief. Ik breek bijna mn nek, zo glibberig is het, dus ik verwacht morgen grote joekels van folikels te zien. Heb me er bij neergelegd dat het er 'maar' 5 zijn, als ze alle 5 maar zijn doorgegroeid. Morgen de 2e fm en ws mag ik morgnavond de pregnyl zetten!
Natascha nog gefeliciteerd met je dreumes!!! Zara spannend zeg ik heb je vast en ga voor 5 uit de 5 uit de 5
@Alex: welkom terug lieverd. Krijg je nu snel je telefoon weer terug? @Zara: ik duim me suf. Moet een mooi resultaat worden. @Natas: nog van harte gefeliciteerd met je dreumes. Wij hebben vanochtend heerlijk de sneeuw opgezocht. We moesten een uur rijden en naar ruim 1000meter hoogte maar dan heb je ook wat. wat hebben de kinderen genoten. Sleeen, sneeuwballen gooien en natuurlijk een sneeuwpop maken. SUPER!!
Haaaiii!! Zara, mijn duimen draaien voor je! Sas, mooooie taart! Zal vast gesmaakt hebben! Natas, nog gefeliciteerd met jullie dreumes! Leuke dag gehad? Spannend weer de molen in! Duimmmm Alex, DTL wat betreft foon! Mok! En welkom terug! Koud maar leuk gehad dus?! Smak! Emma, die banner staat je goed!! Nyn, lekker de sneeuw opgezocht. Fijn dat jullie zo genoten hebben! Anned, je bent al flink wat afgevallen, goed bezig! Knap hoor! Rest, piemelverwaarloossmak!
Hallo lieve allemaal! Heeft even wat langer geduurd voor ik eindelijk uitgebreid reageer, maaaaar, ga er nu ook even voor zitten. Had van de week al een keer een poging gedaan, maar toe was alles wat ik getikt had weg. Foetsie. Verschwunden Dus tik nu maar even in een Word-docje naast het topic, want dit overkomt me niet nog een keer!!! Zara: Loop ik nu zo hopeloos achter dat jij gewoon al de punctie achter de rug had??? Lees er nergens over (of lees ik weer eens op zijn Blondiaans dat ik erover heen lees????) Hoop dat alles goed is gegaan! Duimduimduim! Sas: WOW! Wat een onwijs mooie taart!! Hoe vond de kleine meid m? En hoe maak je zon mooie roze, gladde laag? Vind het echt een taart waar je als meisje van droomt Je hebt er oog voor!!! En leuk dat je gaat oppassen. Heb dat ook wel eens aangeboden aan mijn broers en vriendinnetje, maar is er in praktijk (buiten logeerpartijtjes en 1x een middagje) niet consequent van gekomen. Daarbij zal ik als ik dat echt wil gaan doen op vaste dag / dagen, dit ook op mijn werk moeten regelen. Wie weet in de toekomst Annedore: Wat kun jij trots op jezelf zijn zeg! Onwijs goed bezig met afvallen. Vind ik echt kanp en goed van je. En hoe voel je je er verder bij? Fit en energiek genoeg? En wat heerlijk te lezen wat voor een trotse mama jij bent op jullie kleine manneke! Wat mij betreft mag je gerust doorgaan met trotse verhalen hoor!!! Vind het wel mooi om te lezen. Sikki: Hoe voel jij je nu? Lekker om weer aan het werk te zijn of nog steeds niet 100% fit? Ben ook erg benieuwd naar de fotos van de het kamertje straks Nyn: zo te lezen hebben jullie een heerlijke sneeuwdag gehad vandaag! Klinkt goed! Naar 1000 m hoogte? Eeeh, waar zitten jullie dan?? Emma: wat mooi om zon banner te zien! Wanneer heb je nu de echo? Komende week toch? Spannend! En hoe voel je je verder? Al kwaaltjes? Natas: Nog gefeliciteerd met de kleine meid! Beetje laat J, maar toch! Kan me voorstellen dat zon eerste jaar wel heel bijzonder is, helemaal als je dan terugdenkt dat het een jaar geleden is dat ze op de wereld kwam Extra speciaal. Je vroeg nog naar Marjah. Ze heeft pas een nieuw topic geopend (poffertjes en pannekoeken), waar haar update staat. Ze is bij een acupuncturist geweest, waar ze toch wel energie uit heeft gehaald, als ik het zo las. Waarbij ze ook wel weer wat hoop heeft gekregen op dat mogelijk een eigen cyclus weer op gang zou kunnen komen .Ook de donor heeft aangegeven evt nog een keer donor te willen zijn Dus wel wat positieve ontwikkelingen begreep ik. Ze klonk sterk in elk geval! Alex: jij ook al van de sneeuw genoten! En alweer bijna 18 weken!!! Gaat snel zeg Hoe voel jij je verder? Weer helemaal goed? Syl: ben ook niet zo van de sneeuw en kou hoor, dus kan je de hand schudden J. Las trouwens verdrietig nieuws van je tante. Sterkte Klingel, jouw laatste berichtje stamt van een uitbuikende avond van Pizza en mandarijntjes J Vermoed dat je inmiddels wel uitgebuikt bet J. Hoest verder met je kleine meisje met mooie naam? Lady Z, Taliaa, Bright en Lauwtje & anderen die ik vergeet, zwaai zwaai ! Hopelijk alles goed met jullie? Las even terug wat jullie hadden geschreven, maar jullie hadden voor zover ik terug kon lezen alleen maar heeeeel luef gereageerd op iedereen! Dus daarom een zomaar-zwaai voor jullie!!! Hieronder even een mega-ego-update xxxx
Goed, daar is de ego-update weer... Dit weekend maar weinig achter internet gezeten, maar weer eens ouderwets gelezen. Tijdschriften - had nog een stapel met zeer gevarieerd leesvoer liggen: Van Linda tot Quest, van Viva&Flair tot Elsevier en van Flow magazine & VT Wonen tot NRC aan toe. Vandaag dan ook heel lui, lang op bed gekomen. Heb namelijk echt last van de kou, krijg onwijs snel pijnlijke voeten als ik buiten loop (want fietsen is hier ook nog met gevaar voor eigen leven, glibberglad!). Dus niet hardgelopen dit weekend, maar wel mijn eigen oefeningen en even op de roeitrainer gezeten. Maar vooral niet te lang . Merkte dat ik de laatse dagen in mijn hoofd zat, op een ontspannen manier. Vanmorgen met vriendlief gesproken over mijn gedachten voor de komende tijd. Zoals jullie misschien nog wisten, zat ik voor een dilemma. Wanneer de TP? Deze ronde? Of ronde wachten? Van de prof mocht het deze ronde al, als we dat wilden... Vriendlief twijfelde, maar... We willen deze ronde WEL voor een terugplaatsing gaan. En wel beargumenteerd: - De prof zegt dat het prima kan, dat het niet meer kans heeft om een maand rust te nemen. - aangezien er een redelijke 50% kans is dat er NIETS goed ontdooit, is er ook een kans dat er geen TP is en dat we weer een nieuwe rond in moeten gaan. Het is een prettig gevoel deze gedachte te hebben, want ik voel me daar ook klaar voor. - Er is ook een kans dat er wel een TP plaatsvindt (ook 50%!) en dat de TP mislukt... (is dan 80-90%, want helaas is de kans dat het NIET lukt nog altijd groter dan dat het wel lukt...). In dat geval wil ik de komende ronde WEL voor de pipelle gaan. - Waarom bij mislukking wel Pipelle? Omdat we dan in totaal 5 terugplaatsingen hebben gehad, waarvan er dan 4 mislukt zijn en BBZ is geworden. En ze dus allemaal niet in de baarmoeder zijn ingenesteld. Wie weet ligt het dan wel aan het baarmoederslijm... Dus dan kunnen we komende ronde de Pipelle-ronde doen en daarna weer voor een verse behandeling... Vriendlief kon zich hierin goed vinden. Zijn gevoel, legde hij uit, was dat ik misschien gewoon zo snel door wilde en niet zou luisteren naar mijn lichaam, maar slechts naar mijn wil. Ik legde uit dat als ik nu idd snotverkouden zou zijn of niet fit, of nog pijn zou hebben, ik echt niet voor een TP zou willen gaan. Maar dat als ik me fit voel op het moment van de eisprong, ik niet in zou zien waarom deze ronde niet.. En zo hadden we besloten... En welnu, vanmorgen was de test nog niet smiley blij, maar mijn gevoel zei echt dat er een eisprong aan komt.... Dus ik was benieuwd of mijn gevoel gelijk had en ik deed aan het einde van de dag nog een testje. En jawel, een smiley Nu zegt het protocol in Gent echt dat je in de ochtend een positieve ovu-test moet hebben, dus volgens hun geldt vandaag niet... Hoe zien jullie dit? Zal morgenochtend nog een testje doen en als deze nog een smiley heeft, moet ik dat dan als dag van de positieve test rekenen? Wat denken jullie? En heeft iemand ervaring met wanneer dan de TP zou moeten zijn? Is dat dan vijf dagen NA de positieve ovutest? Dus zaterdag? Of zal het dan vrijdag zijn en is de dag van de positeve ovutest dag 1 en dus vrijdag dag 5? En nog een vraag, wil eigenlijk toch wel utrogestan gebruiken, omdat mijn luteale fase zo kort is (zal de prof ook wel mailen hoor), maar vanaf wanneer moet ik dat dan gebruiken? Vanaf de dag van de eisprong (dinsdag denk ik dan?)? Of pas na de TP? Kortom, spannend weer!!! En wie antwoorden heeft op mijn vragen, graaaag!!!! Sorry dat ik u allen een beetje verwaarloosd heb, maar zat even in gedachten en in mijn omowitte iglo ... Nog een knuffel voor allemaal!!!
Goedemorgen allemaal! Weer een nieuwe week @Juul: ik heb er geen verstand van meisje...vind in ieder geval je beargumentatie wel goed! Zou denk ik hetzelfde gedacht, gevoeld en gedaan hebben. Denk idd dat wat betreft lachende Claire, je vandaag moet tellen... Voel me wel okee bij het afvallen. Heb het wel HEEL erg koud steeds, maar dat schijnt erbij te horen @Alex: Heb even gemist dat je er even tussenuit ging, maar zo te lezen was het heeeeel erg leuk Fijn dat je zo genoten hebt met gezin. @Nynke: sneeuw EN bergen is nog veel beter dan alleen sneeuw. Lekker hoor! @Natascha: jij ook nog van harte met je dreumes Kan me het gevoel rondom de 1e verjaardag zo goed voorstellen! @Emma: heel fijn dat het gelukt is met de bollen! Idd fijn een arts in de familie. Bedenk me dus NU pas dat ik dat ook heb Maar wel heel indirect en zie/spreek hem alleen met verjaardagen e.d.. Maar hij is notabene gynaecoloog @Melle: slaapt echt zo fijn in zijn eigen kamer in ledikant. Zo lief En hij schaterlacht nu ook!!! SMELT Allemaal een fijne week! smak
Haai! Even een lieve grote duimvingerknuffel voor de ZARA! Hoe voel je je? Spannend allemaal. Eng ook. Wanneer uitslag bevruchting en TP? Annedore, wat lief v schaterMelle! Natas, ook nog gefeliciteerd! Wat gaat de tijd snel hè! En wanneer weer MMM dan? Sil, nog niet gereageerd hier op tanteverhaal, wel via whattsap, maar hoe is het nu? Meu.... Juul, je klinkt nu alsof je het voor jezelf zo comfortable mogelijk wil maken, verstandig. even aankijken hoe je je voelt. En je indekken wat betreft ontdooi enso, ik snap/herken dit wel- om niet teveel hoop (en evt pijn) te krijgen... de TP na wordt niet altijd op zelfde dag gedaan, verschilt wel per ZH/kliniek. Ik weet nog dat ik om 10:00 op een zaterdag een nega Ovu had. Daarna bij gyn een echo waarbij ei wel redelijk groot was. Afspraak was dat ik maandag terug zou komen. Maar ik was al so EIgeil en EIgenwijs dat ik in de kliniek nog gegild heb om nieuwe Ovu test, wat denk je, een Dat was rond 13:00. Toen is de TP gepland voor die dinsdagsmiddag, 3 dagen na dus, pregnyl moest ik junken die zaterdagavond (of twijfel ik nu, zondag avond?) Bollen, ik sou ze schieten vanaf vermoedelijke ei spring, nu dus ongeveer. Verder is cyclus natuurlijk hè? Dan moet je er twee zeker? Maar meer kan ook schaadt niet, zou het alleen wel even overleggen hoor! Nyn lekker in de sneeuw gespeeld, heerlijk! Kindjes blij, mama blij Alex hoe gaat ie daar? Wanneer komt je gsm eens terug seg :x Sas pracht taart! Ja, die je gemaakt hebt, niet jijzelf Oppassen, wat leuk! En maar, niet auw? Heb ik al eens eerder gevraagd, antwoord is nog steeds ' nee niet echt ' hè? Wat goed (van je) Dikke knuffel! So, nu even nieuwe thee zetten. Florine zegt mama en BOEH en MIAUW, so leuk! Smak!