Er zijn 3 eicellen gevonden. Nu is het keihard duimen dat er bevruchting ontstaat. Morgen tussen 12 en 5 worden we gebeld. Had gehoopt op meer eicellen, maar helaas! Ga nu ff chillen, buikje doet pijn.
LiefZaartje, natuurlijk had je op meer gehoopt! Maar we gaan nu ons even keihard concentreren op deze mooie eicellen en dat ze maar mooie embryos mogen worden!!!!!!!! Hier fik/klaver/diamant ik alles bij elkaar voor je!!!!! Juul, jij hebt ook een mooie schrijfstijl! Als gevoel nog goed is, dan 'gewoon' doorgaan! Snap ik heel goed! En we gaan ook voor jou keihard fikken/klaveren en diamanten op goeie ontdooiïng!!!! Emma, nog 1,5 uur!!!!!!!!!! En dan gaan jullie vast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi hartje zien!!!!! Alex, hoe is het met jou na openbaring?! Heb je het idee dat het helpt! Dikke knuf!!! Rest, zwaai! SMAK
wil niet in Juulzon's topic doorgaan over "wijven dus ik schrijf hier eeen korte reactie Ik heb mezelf nooit een "" wijf gevoeld toen ik zwanger was. ik snap ook niet dat die meiden zeggen dat zij zich een "" wijf voelde als ze in het zh liepen met een dikke buik. Ik heb er hard voor moeten knokken om trots te mogen zijn op die buik, ik voelde me soms wel schuldig als ik een stel tegen kwam waarvan ik wist dat ze ook problemen hadden. maar dat is heel anders dan mezelf een "" wijf voelen of noemen. Ik heb me altijd bevoorrecht gevoeld dat het gelukt is en ik een kindje (of 2) mocht dragen.ik zou dat die meiden die in die wachtkamer zaten ook toewensen en ik zou het lullig vinden als ik daar met mn dikke buik zou lopen maar ik zou geen "" wijf zijn.... niet in mijn ogen... als ik op straat een dikke buik voorbij zie lopen kan daar wel een kilometerslange mmmgeschiedenis aan hangen, of is de vader van die baby ongeneeselijk ziek en was dit het enige moment om nog een kind van samen te krijgen... je kan niet zien wat er aan de binnenkant speelt en dus ook niet of iemand een "" wijf is... dit nav een reactie op het topic van Juulzon dat meerdere meiden zeggen dat ze zich ook een "" wijf voelen omdat ze zwanger zijn en dan stellen tegenkomen die problemen hebben met vruchtbaarheid. en nu hou ik erover op (wilde juulzon's topic ook niet verder vervuilen hiermee want het staat helemaal los van haar
Zara 3 eicellen MOK... dan gaan we voor 3 uit 3 en dan 1 in armen ok ik duim fik en klaver gewoon keihard door voor je
Zara, 3 is toch wel een beetje mok ja Maar het kán, dus ik hooooop heel erg met jou en ons allemaal mee!! Emma, je beleeft nu spannende momenten! Ik uw met je mee!
Zara: niet waar je op gehoopt gehad. Nu dan hopen,duimen,klaveren en fikken voor 3 uit 3. DIAMANT AAN!!!
@Zara: 3 is geen 5 Mijn diamantje glitterttwinkelt voor 3 prachtige embryo's! @Emma: echo al gehad? Is alles goed? Ja, toch? @*piep*wijf voelen tijdens zwangerschap. Ik heb me niet een *piepwijf* gevoeld, maar vond het wel de hele zwangerschap lang erg dubbel. Zeker op het eind met enorme toeter en waggel. Vroeg me regelmatig af of er in restaurants, in de stad of zelfs bij de dierenarts misschien net mensen/vrouwen waren die naar mijn buik keken met pijn en verdriet omdat ze het zelf ook zo graag willen. Zoals ik me regelmatig heb gevoeld toen het maar niet wilde lukken. Maar aan de andere kant was ik ook heel trots op die buik en hing ik er elke dag met veel liefde mijn zwangerschapsbelletje op Ik vond genieten zo moeilijk, maar heb mezelf gedwongen het zoveel mogelijk te proberen. Toen ik bijna was uitgerekend stond ik te wachten bij de gyn en daar wachten de stellen voor de fertiliteitspoli ook. Ik had pijn en kon niet zitten, dus ik stond, als enige. Ik voelde de ogen in mijn bolle babybuik prikken Vond het echt erg voor die stellen dat zij steeds met zwangeren geconfronteerd worden op de fertipoli. Ben zo blij dat wij dat niet gehad hebben (Geertgen). Nu met baby in bugaboo vind ik het ook dubbel. Erg trots en blij, maar soms vraag ik me af wie er pijn en verdriet voelt bij het passeren van mijn rode, blije bugaboo.....
Liefies.. Emma heeft een mooi kloppend hartje gezien! Sorry em, maar vind t sneu als jullie je zorgen maken!
Zara lieverd... Snap dat je niet volledig blij bent met de opbrengst, maar het belangrijkste is dat deze het super gaan doen!! Daar ga ik heeeel hard voor klaveren!
PPfffffff.....diepe zucht van opluchting. Emma, ik ben zo blij voor je!! Kippenvel!!' Niet boos zijn op blijmeis dat ze het verklapt heeft hoor, ik zat echt te bibberen. Echt fijn om te 'horen' dat het allemaal goed is Thanks blijmeissie
Owh sorry lieve meiden, ik heb jullie niet met opzet laten wachten op nieuws Maar ben alleen maar aan het rennen en vliegen en mensen spreken dat het me nog niet gelukt was hier het goede nieuws te komen vertellen. Dusssss Blijmeis....BEDANKT dat jij het gezegd hebt Maar het hartje klopt inderdaad , zo mooi en bijzonder maar ook heel onwerkelijk, want groeit dit boontje echt in MIJN buik???? Boontje lag volgens gyn mooi op schema @Zara, MOK om 3, kan me zo voorstellen dat je op meer had gehoopt. Nu duimenfikkenklaveren voor 3 uit 3 bevruchtingen die mooi doorgroeien tot de 5 dagen DiamantAAN!!!!! @Juul, voor jouw eskimootjes ook diamantAAN!!!! @Sas, dikke knuffel, wat ben jij een sterk mens, diepe respect meis *smak*