@ Emma, goed nieuws meid Op naar een tp van een prachtig cryootje! Ik duim, bid en klaver! Verder even ego. Niet zo'n goed nieuws helaas Weinig follikels. Rechts een stuk of 4 van maar 9 tot 11 mm. Links 2, 1 van 11 en 1 van 14. Baarmoederslijmvlies zag er wel supergoed uit. Dosering is verhoogd naar 300 (!) eenheden gonal. Vrijdag weer terug, hopelijk beter nieuws Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van! Mijn AMH is perfect, FSH is verhoogd. Eerste ICSI met 150 ging op zich best ok, 11 follikels. Tweede ICSI met ook 150 eenheden ging niet echt goed, 6 follikels. Nu 225 eenheden en het is bagger! Ze groeien langzaam, niet echt gelijkmatig (al valt daar nu nog niet zoveel over te zeggen) en het zijn er verdomd weinig
@sas: . Jemig, das wel weinig... laten jullie de poging doorgaan met dit aantal? Vooral als je weet dat je het al een keer beter hebt gedaan? @emma: wauw, gaat toch alweer snel Duim duim duim voor goed ontdooiende cryo's @sikki: whahaha jij een doorzetter? laat me niet lachuh! jingle bells... hmmm kon ze niets beters verzinnen ? @milla: hoeistie? @ladyz: groei bms GROEI! @sil: hoest met de stokkies tussen de oogjes? @natas: wat een verhaal van tante moet een rare gewaarwordeing zijn?! @hierzo: morgen 14 dagen na punctie en OMO as can be over en uit? of doe ik een klingel? (ze is en blijft een voorbeeld hier )
@ Marjah, omo JAK! Ik laat de poging doorgaan als ze allemaal doorgroeien. 6 vind ik nog wel ok. Als het er maar 3 zijn dan laat ik het afbreken. We zijn Gent nog in geweest en onder het genot van een grote kop chocolademelk hebben we hele diepgaande gesprekken gehad. Als deze poging mislukt en Gent komt met een nieuw strijdplan waar wij in geloven en waar zij ook echt in geloven dan willen we het nog 1 keer proberen. Ander wordt dit toch echt onze laatste poging. Voor sommigen misschien moeilijk te begrijpen, maar ik begin er echt wel klaar mee te raken en ik geloof er heilig in dat onze weg vanzelf op ons pad komt. Als dat zonder kindjes is, dan is dat helaas zo. Zal heel erg moeilijk worden en ook wel blijven, maar ik geloof er in dat wij er samen uit gaan komen. Hoe dan ook. Ik ben gewoon klaar met die teleurstellingen en weinig goede berichten. Ik snap niet hoe sommigen dat volhouden, knap hoor!
@Sik dat vind ik nou ook! Wie weet lukt t me hahah @ sas jeetje meis had zo gehoopt op meer....helaas klinkt t me heel bekend in de oren met gonal...eerste poging 9, tweede 7 en derde twee eicellen ondanks gonal op zelfde dosering wat jij gaat spuiten. Misschien menopur toch nog een optie voor als. Al denken we daar niet aan. Dit moet gewoon goed komen. Heel veel sterkte meis en een knuf. Toch weer even een domper . Hoop dat de ophoging wel wat gaat doen. En dat jij die keuze kan maken is groots sas. Diep respect. Ik kon dat niet. Ik hoop met heel mijn hart dat de keuze niet de weg van kinderloos is meis. Hele dikke knuf @ marjah je zit toch tien na tp? Er staat 18-11 tp....maakt ook niet uit. Gewoon driedubbele dikke mok Hoop dat jij een klingel doet! Hele dikke knuf
Ik zat inderdaad ook aan menopur te denken. Dat wil ik nog wel proberen. Ik vind het juist knap als je door kan gaan. Ik heb daar niet zoveel kracht meer voor.
Ik ben even helemaal van slag... Net gehoord dat alexman zijn nicht de zwangerschap moet afbreken. Ze is dertien weken nu. Hadden een extra echo in radboud in nijmegen en bleek kindje zo veel ernstige dingen te hebben dat het niet levensvatbaar is... Ondanks iets zekerder maakt me dit in 1 klap weer zo onzeker en bang. Al die nare verhalen
Sas een hele dikke knuffel, ik vind je juist heel sterk als je die keuze kan maken. We hopen alleen dat het zover niet komt Alex wat eng en naar zeg..snap dat jij je dan zo onzeker gaat voelen Marjah ik blijf toch nog even door duimen en klaveren voor jou hoor Sikki lieverd met de kerst pingel jij al een aardig stukje weg gezellig!!! hebben jullie het nu al verteld aan de raad? Blij meis ik las goede nieuws op het smoelenboek gelukkig zeg wat heerlijk dat je alles af kan sluiten nu !!! Loesie hoe gaat het daar?? @maak me er verder even af met een dikke knuffel voor iedereen zo sorry! @ego. ik loop op mijn tandvlees nu, vrijdag en zaterdag nacht de hele nacht opgelopen met S anne wat ze had??? niemand weet het alleen maar huilen huilen huilen..zaterdagnacht had ze iedereen wakker dus zat ik op een gevevn moment met 3 kids beneden uiteindelijk M en L weer op bed gekregen en alleen S nog bij me die is uiteindelijk in de box in slaap gevallen en ik dus op de bank. toen manlief uit bed kwam ben ik weer even naar bed gegaan om bij te slapen. Afgelopen nacht was L aan de beurt, gisteravond werd hij al wakker met benauwdheidsklachten dus een pufje gegeven en geknuffeld en toen weer naar bed, de hele nacht heeft hij liggen blaffen met als hoogtepunt om 4.30 dat hij bijna stikte en dus echt geen adem meer kreeg ik schrok er wakker van zo'n akelig geluid was het. heb hem uit zijn bed gegrist en heb de douche op heet gezet en heb lopen ijsberen in de badkamer een half uur lang even stomen, als ik hem rechtop hield op mijn armen dan was het goed, toen dacht ik dat het gezakt was en wilde ik hem meenemen in ons bed en toen raakte hij helemaal in paniek en maakte zulke enge geluiden dat zelfs mijn man er wakker van werd, dus naar beneden met zijn drieen en daar weer een pufje gegeven toen l tot rust was gekomen en niet meer in paniek was is manlief naar bed gegaan en ben ik beneden gebleven met L hij is later in de box in slaap gevallen maar ik durfde niet te gaan slapen omdat hij zo raar ademde... ben naar de dokter geweest en hij heeft kroep aanvallen kunnen een paar dagen duren dus moest me voorbereiden dat het vanacht weer zou gebeuren, maar ik kreeg wel te horen dat ik super gereageerd had door te stomen met hem in de badkamer en niet in paniek te raken... (was wel doodsbang hoor moet ik eerlijk zeggen) maar goed L en S beide koorts M vervelend omdat hij nu aandacht mist door twee zieke kindjes.... dus ik ben echt heel erg moe nu morgen weer werken dus ik hoop op een goede nacht vanacht anders gaat het niet lukken denk ik knuffel allemaal!!!!!!! p.s ik krijg een ipad voor mijn verjaardag ben alleen pas in februari jarig
Sas wat een enorme teleurstelling! Hoop echt dat het nog bij trekt allemaal... Kan gewoon niet zo zijn dat je al deze moeite voor niets doet! Dikke knuffel voor jou..! Alex wat een schrik! Kan me voorstellen dat het je schrik geeft. Hier wel goed nieuws.. Links 5 en rechts 5. Allemaal rond de 18 mm. Net nog gespoten, morgenavond pregnyl en donderdag de punctie. Heel spannend allemaal weer maar blij met het goede nieuws!
O wat fijn Milla!!! Spannend ook, je gaat hard nu! @ Silvia, hele dikke knuffel voor jou! @ Marjah, ja adoptiewens komt steeds meer naar de voorgrond moet ik zeggen. In februari de VIA en dan gaan we knopen doorhakken. Eng, dat wel!
@sas: sjonge wat ontzettend heftig / deprimerend / zenwuslopend, als dit mogelijk jullie laatste poging is. Ik denk dat mensen niet kunnen / mogen oordelen wanneer anderen er voor kiezen om te stoppen met het verder gaan van behandelingen. Deze mensen hebben al zo'n lang, heftig, zwaar gevecht achter de rug van zoveel jaar, daar kan NIEMAND over oordelen. Alleen heel veel respect voor hebben!! Bij deze dus. Toch blijven we hier hopen, duimen, klaveren voor jou en dat er bij de volgende meting toch meer flinke eieren mogen zijn! @milla; wat een fijne berichten joh! En zeker weer hartistikke spannend want het is zo donderdag! Hopelijk kun je deze dagen een beetje doorkomen en gedachten verzetten of veel werken. @marjah: hoe is het met jou meid, heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Hou vol!! @alex: he gaver, krijg altijd kippevel bij dat soort berichten en dan ook nog zo dichtbij. Verschrikkelijk. Ja, dan sta je helaas weer met beide benen stevig op de grond en weet je hoe kostbaar en wonderlijk het is! hele dikke knuf
@Lieve Sas, wat een domper .... Hopelijk gaat alles nog even goed groeien door die ophoging! Ik word wel een beetje emo als ik lees dat dit heel misschien de laatste poging zal zijn . Dat is waar ieder mmmmeisje bang voor is denk ik. Maar ik vind het wel heel sterk dat je zo duidelijk je grenzen kan stellen, dat je echt aan jezelf denkt van wat je wel en niet wil of aankunt. Ik vind het heel dapper.... En ik kan me heel goed voorstellen dat je niet eindeloos door wil gaan, dat je klaar bent met keer op keer die teleurstellingen, dat je het genoeg vind geweest. MAARRR, ik ga heel hard duimenfikkenklaveren dat jullie dit besluit nooit hoeven te nemen, het is ook nog niet zover! Hopelijk helpt Gent jullie droom uit te laten komen. Dikke knuffel lieverd... @Sil, tjongejonge meis, dit is echt niet leuk meer zo. Hopelijk knappen S en L snel op en kan jij weer een beetje doorslapen. Dikke knuffel meis... @Milla, wat een goed nieuws!! Mooi aantal follikels hoor. En donderdag punctie, spannend weer! @Alex, wat een schrik! Dit soort dingen kun je nu beter niet horen, maakt je alleen maar onzeker. Knuffel lieverd... @Marjah, ik blijf nog ff stug doorduimen hoor meis
Alex, jakkes wat een naar bericht! Dat maakt mij dan altijd zo bang en onzeker!!! Sas lieverd, ik duim dat je stokkies nu echt even een flinke boost gaan geven! Maar, ik zou ook zeker de poging afbreken als er te weinig follies overblijven. Want je weet dat jouw lichaam meer kan/moet kunnen en dan zou het wel heel jammer zijn van de laatste vergoede poging. En wat betreft stoppen of doorgaan. Lieverd, ik heb zoveel respect voor stellen die durven te stoppen! Die kunnen aangeven dat hun grens bereikt is. Mijn grens was, raar genoeg, niet bereikt. Maar iedereen heeft andere grenzen, dus laat je niet gek maken door anderen hierin! Smakkerd lieverd!!! En voor nu, nu hou ik je heel stevig vast en duim voor goed nieuws vrijdag! Milla, bij jou gelukkig wel goed nieuws. Vandaag alweer de pregnyl en donderdag de punctie. We houden je hier vast!!! Marjah, dikke knuffel voor jou. Weet gewoon niets zinvols meer te zeggen... SMAK! Sil, vannacht al weer iets meer kunnen slapen? Natas, knuffel voor tante!!!
@Natas, hoe is het eigenlijk met jou? Heb ik toevallig gemist hoe het er bij jullie voorstaat qua behandelingen?
@Milla: mooi je vlindertje. En wat een mooi resultaat. Ik hoop zo op mooie bevruchtingen. *diamant aan* @Annedore: fijn dat de andere fles lijkt te helpen. Krijgen we nog nieuwe spam??? * kijkt heel lief* @LadyZ: wat een *piep* zh. Wachten???:x Moeten we allemaal op gesprek?? Heb je al een gesprek met je leidinggevende gehad? @Taliaa: hoe is het met gevoel en verstand? Bijna eerste verjaardag van E.lize. Alles klaar?? @Alex: wat een snert bericht seg. Werkze vandaag lieverd. @Saskia::x verdorie wat een kut zooi! Sorry vor mijn taalgebruik. Ik hoop dat ze door de ophoging nog wat verder groeien en vooral gelijkmatig doorgroeien. O, wat en dilemma lieverd. Ik kan je geen advies geven, dit is een beslissing die jullie zelf moeten maken. Maar vergeet niet: je bent geen opgever. Het opgeven van een droom is als dit vergt erg veel moed. ((knuff)) @Emma: ik duim,fik en klaver dat de cryo mooi ontdooit en daarna vervolgens heerlijk warm blijft zitten. Zondag dus de uirEIking. * hangt jurk vast klaar* @Sil: trek je het nog? Is het geen optie dat jij een ochtend vrij neemt maar wel de kinderen naar de oppas brengt? @Natas: fijn dat ze bij is gekomen. Herstel na coma duurt lang en blijft voor nu nog onzeker. @Sikki: ik mis je hier en op whatsapp Conoonen en pingelen is wel erg leuk. Jij een doorzetter geen idee waar ze dat idee vandaan haalt seg. Weten collega's van Sikkiman het nu al? @Sabrien: mooi meisje, mooi kaartje en super mooie tekst. Hoe is het met jou nu? @Marjah: stomme omo. Ik hoop met heel mijn hart dat je een klingel gaat doen. Ik bid,duim,fik en klaver dus gewoon stug door. @Blijmeisje: druk, druk, druk?? Wel super van het goede nieuws op fb!! Kom jij nog naar de date trouwens? @Loesie: beterschap voor jou lieverd. @Bright: waar hang jij uit??? @Klingel: gooi dat meisjes in bed en kom je eens even melden seg!!:x Sorry voor iedereen die ik ben vergeten. Hier alles oke. Zondag lekker de kerstboom versiert en het huis is de kerstsfeer gebracht. Helemaal leuk en gezellig. Verder heb ik last van heimwee. Heb ik altijd vlak voor we weggaan. Ben dus druk bezig mezelf bezig te houden en dat lukt aardig.
@nyn; dikke knuf op heimwee, vanuit hier een on-tie-ge-lij-ke sint / kerst / emo knuffel voor jou!!! @em; update vanaf hier, vrijdag worden mijn ogen gelaserd en dan mag je dus niets van hormonen gebruiken. We willen dan weer gaan starten in dec / januari. Even kijken wat goed voelt....Maar ik krijg altijd veel hormoon-swings van de provera dus dan kan ik hier rustig komen spuien zodat manlief in ieder geval nog een beetje bespaard blijft ( beetje dan he, want vrouwlief moet toch het meeste werk doen ) Verder nog geen vooruitgang bij onze tante, nog heel erg verward dus ook psychiater erbij geroepen. Marcel is er zondag geweest omdat ze steeds bleef herhalen dat ze hem had zien verdrinken en zondag zei ze ook steeds dat die niet zo dicht langs de kribben moest spelen. Verder lichamelijk nog geen vooruitgang. Als ze wat beter is, gaan we een keer met zijn drieen omdat ze noah ook graag wil zien maar daar is ze nu gewoon nog te zwak voor.
Ego.... Ik baaaaal... Vanmorgen wakker met dezelfde hoge bloeddrukklachten als in zwangerschap meisje. Nu is t alleen veel vroeger. Bloeddruk veels te hoog net op werk gemeten, 150/104 ipv 110/75 vorige week. Morgen moet ik bij de ha langs perse, eigenlijk had ze geen plek. Bah ik baal hier echt van had zo gehoopt op geen herhaling en nu zo vroeg al... * gauw verder werken*