klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    **Even inbreken, sorry!**

Emma, gefeliciteerd met t GEWELDIGE nieuws!!!!
    Pfff wat een opluchting, ik zat steeds t babyrint te checken, ;)
    Knuffel voor alle lieve meiden hier!

**Breekt weer uit!**

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Yes! Een kloppend hartje voor de EmmaBeeb :) ! Zo fijn! Wanneer is de volgende echo? En hoe voel je je verder?
    Ben helemaal blij voor je... !!

Zara, kan me voorstellen dat je had gehoopt op meer eicellen. Morgen wordt je dus gebeld... En wanneer is de TP? Het doet mij de hele tijd denken aan wat iedereen dan telkens tegen mij zei "Maar er hoeft er maar één te blijven zitten"... Tuurlijk is dat waar, maar een reservespeler of 2 teruggeplaatst krijgen geeft je net wat meer hoop. Dus ik ga keihard duimen voor 3 uit 3! Diamant AAN!

Silvia, las inderdaad ineens een hele discussie op mijn topic ;).
    EEn ieder gaat er op zijn manier mee om en verwoord haar gevoel op een eigen manier...
    Moet zelf zeggen dat ik het bij andere zwangeren die ook in de MMM hebben gezeten niet heb, van die steekjes in mijn buik. Maar bij meisjes die heel jong per ongeluk zwanger zijn geworden, of vrouwen die al meerdere malen een abortus hebben gepleegd wel. Of bij vrouwen die het hebben over 'kinderen nemen', kunnen er wel eens verdrietige steekjes in mijn buik ontstaan. Ik word dan juist stil en verdrietig. Dan zucht ik altijd heel diep, onhoorbaar, van binnen en vind ik de wereld der voortplanting enigszins oneerlijk... Maar ja, meestal zie je dit niet aan de buitenkant :). Je ziet niet of iemand in de MMM heeft gezeten, maar wel hoe ouders met een kindje om gaan. Gelukkig is dat meestal liefdevol, maar als je soms andere taferelen ziet... Dan steekt dat ook...
    En wat Sas ook al zegt, andere stellen met een kleintje kunnen er niets aan doen dat het bij ons niet wil lukken, dat lukt me meestal wel te relativeren. En tuurlijk zorgt dat ook wel voor verdriet als je thuis op de bank zit of in het donker in je bedje ligt, denkend aan je liefste droom, waarin ik niets liever zou willen dan een kindje van mijn vriend en mij, hij zou zo'n superlieve paps zijn... We dromen nog verder, we geven nog niet op... Maar, wat ik al schreef, de gedachte over de kans dat het er isschien niet in zit voor ons, die durf ik nu wel toe te laten. Dan wil ik neefjes-nichtjes-kamer voor een logeerpartijtje in huis. En dan denken we na over hoe we het gemis een plekje gaan geven... En ja, die gedachte geeft rust...

Afin, we gaan weer diamanten aan zetten hier voor zara en ik zet 'm ook aan voor onze hopelijk mooi ontdooide eskimo's :) Pffff, morgen worden we gebeld... Neem mijn laptopje en dongel mee, dus hou jullie op de hoogte!!!

Knuff voor allemaal! En ook knuff voor zieke kindjes!

xxx

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Juulzon: mijn diamant staat AAN. Ik hoop zo dat jullie eskimo goed ontdooid is en lekker 8,5 maand mag blijven zitten. Moet en sal toch een keer seg!!

@Zara: ook voor jou staat mijn diamant AAN.

@Emma: joepie een mooi kloppend hartje. O, wat ik ben ik blij voor je!!

Dikke kus voor alle lieve babyrinthmeisjes.

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Emma, nogmaals gefeliciteerd met kloppend hartje! Blijft onwerkelijk maar dat bootje zit echt echt echt in jou buikje!

Zara, snap dat je gehoopt had op meer eicellen. Ik duim in ieder geval heeeel hard voor 3 bevruchtingen, MOET!!

Juulzon, voor jou ook duimmmmm voor eskimo!

SMAK!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    nou, ik hoop niet dat er een boot in haar buik zit!:D
    Jeej, een kloppend hartje, geweldig mooi nieuws!!!!!!
    Juul, ik ga keihard duimen voor je, please laat er morgen een tp zijn!!!!!!!!!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Zara, natuurlijk had je meer gehoopt. Maar ik heb de diamant aan voor deze 3 kanjers! Spannende dagen. We hebben je vast.

@ Silvia, ik ben het helemaal met je eens hoor :) Ik denk ook niet dat ik me zo zou voelen. En waarom ook? Daar is helemaal geen reden voor.
    En ik vind dat geen verschil maken, of je nu spontaan de eerste ronde zwanger bent gemaakt of je hebt er voor moeten knokken... iedere zwangerschap is waardevol, en geen enkele zwangere zie ik als een k..w.... Wel kan het pijn doen als ik hoor hoe sommigen met zoiets waardevols omgaan, maar wie heeft dat niet. Ik ben juist blij dat niet iedereen door deze ellende heen moet. Dat gun ik niemand, en zeker mijn vrienden en familie niet.
    Maar goed, ik hou er ook over op nu ;) Ik heb er genoeg over gezegd, en mijn punt was wel duidelijk dacht ik zo.

@ Emma, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D Een kloppend hartje. YES! Gefeliciteerd lieve schat, het is je zo gegund!

Ik heb echt een heerlijke dag in de sauna gehad. Heb onwijs genoten zeg :)

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    PROEST... ik bedoelde "de eerste ronde zwanger bent geraakt" ipv "gemaakt" :D

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zwanger... op welke wijze dan ook, je bent hoe dan ook zwanger gemaakt :) als je het bent... Door wie dan ook :) *Grappig*!!!

xxx

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Emmaaaaaa, whoeiiii gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!

Zara, duimmmmm voor bevruchting!!! Knuffff

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Juulzon: duim,fik,klaver diamantAAN.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, spannende de dag vandaag!
    Lieverd, 3 is niet veel, maar 3 kan genoeg zijn.
    3 is ook vaak mijn aantal geweest. Heul vaak zelfs!

Ooo lieverd, ik hoop lieverd op rijpe eicellen en mooie bevruchtingen!
    En dan gaan ze gewoon lekker lang broeden in de stoof bij Unterhose.
    Tot ze op dag 5 als mooie blasto weer veilig in jouw buikje komen.
    DiamantAAN!
    KaarsjesAAN!
    DuimendraaistandAAN!

Juulz, jij zit nu in de auto.
    Op weg naar Gent om jouw mooie cryo's op te halen!
    En ophalen zul je ze, dat MOET!
    Ik hoop dat ze goed ontdooid zijn lieverd.
    50% kans moet 100% kans voor Juulz worden!
    Ook voor jou DiamantAAN!
    KaarsjesAAN!
    DuimendraaistandAAN!

Emma, ook hier lieverd

Gefeliciteerd met jullie kloppende hartje!!!

Meis, wat ontzettend heerlijk!
    Je bent nu al 7 weken en 3 dagen echt echt echt zwanger :D

Sas, er is idd genoeg gezegd.
    Maar ik wil nog wel even zeggen hoe mooi ik jou vind.
    Jouw persoonlijkheid en hart is zo groots en mooi en rijk en sterk!
    Wat Anne ook al zei, alles valt in het niet bij jouw woorden.
    Dikke smakkerd lieverd!!!

Taaltje, ein-de-lijk heb ik het ook gezien!
    En slecht is ie ook nog geworden ;)

Alex, fijn dat je je iets beter voelt door het te uiten.
    Dat mag en moet gewoon hoor.
    Dikke knuffel!
    Het is toch ook niet fijn dat je na al die tijd eindelijk zwanger bent en er niet optimaal van kunt genieten?
    Het is net zoals iedereen zegt als je zwanger wilt worden 'je MOET het loslaten'.
    Nou vind dat knopje maar.
    En nu zegt iedereen 'je MOET genieten'.
    Waar zit dat knopje dan?
    Gevoelens kun je niet zo makkelijk laten sturen.
    Evenals je ook een pijnlijk lichaam niet zomaar uit kan zetten.
    He Loesie ;)

Hoe is het nu met jou?
    Gaan het iets beter nu je een dag minder werkt?
    Dikke knuf!

En ook dikke knuffel voor alle zieke rinth meisjes!
    Heel veel beterschap!

Hier gisteren een matrasje besteld voor het wigje.
    Zit gewoon 5 weken levertijd op :$
    Had ik niet gedacht.
    Maar ja, omdat het een jaren 70 wiegje is moet er een matras op maat in van 40x90. Net afwijkend van normale wiegjes.
    Siklief wil er ook een aerosleep in en zo'n speciaal waarschuwingsmatje.
    Iemand daar ervaring mee?

Smakkerds meisjes!
    Ik hoop op goed Zara en Juulz nieuws straks!!!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Had net op mijn eigen topic geschreven dat ik nog geen nieuws had en in de stress aan het schieten was ;)..

Maar terwijl ik allerlei berichtjes van Diamanten AAN aan het lezen was, werd ik gebeld:

Alletwee zijn goed ontdooid, maar of er nu 1 of 2 teruggeplaatst worden kon ze niet zeggen...????
    We zullen zien, in elk geval eentje! Ben zoooo blij!!!

Strx meer... Hoop voor Zara ook op mooi nieuws!!!

(en later reageer ik even uitgebreider hoor op jou Sik!)

xxx

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Joehoe voor Juulzon!!!
    Ik duimmmmmm!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O Juulzon, super meid!!!!!!
    Sterke cryo's... das alvast een goed teken. Ik duim, bid, klaver, fik en DIAMANT!
    Maar wat een goed nieuws alvast :D

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :) We leven toch allemaal met elkaar mee :) Ik gun het je gewoon heel erg, net zoals alle lieve wensmeisjes hier...

Heb je een mooie foto?

@Juul: fantastisch! Ik zeg: lekker allebei in jouw holletje terugplaatsen! Dat willen ze vast :) En dan bidden, klaveren, fikken en diamanten dat ze lekker blijven zitten. Op de goede plek graag! *spreekt cryo's ernstig toe* ;)

@Sikki: bedoel je een Nannycare als waarschuwingsmatje? Die heb ik eind december besteld, maar nog niet binnen ;) Volgende week even bellen. Deze wordt door mijn verzekering vergoed en heb er goede verhalen over gelezen...

Wij gaan zo naar de stad. Kleine koekenbakker heeft groeispurt gehad en past ineens niet meer in zijn winterjasje. Maar de voorjaarscollecties hangen er al ;) Dus zal wel een ingewikkelde missie worden :D
    Kleine koekenbakker ligt ook niet meer heel vrij in de kinderwagenbak. Die van de bugaboo is 75 cm en Melle is nu 67 cm, maar toch ligt ie aardig strak erin :(
    Weet dat je het zo lang mogelijk moet uitstellen, maar denk dat we er niet aan ontkomen dat we eind van de maand de bugaboo gaan ombouwen. Jammer, want dan is het tijdperk dat de maxicosi erop kan dus voorbij en dat is zo handig :)

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Juul, WAT GOED!!!! Alletwee ontdooit, helemaal geweldig.
    DiamantAAN, dat ze maar een lekker warm plekje vinden voor de komende maaden.

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Emma, zo blij voor je met goede echo!!!!!
    Super!
    Wanneer nu weer?

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Juulzon wauw alletwee goed ontdooid!!! hoop op 2 terug ;)
    Cryo's maken ook hele mooie kindjes ;) ik kan het weten he :p

Zara weet joj al iets?????

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Yessssssssssssssss Juul, wat goed zeg! En natuurlijk plaatsen ze alle 2 terug, dat moet en sal!!
    Hier nog afwachtend, ze bellen tussen 12 en 5, aaaargh veel te lange periode!!
    Sikki, you is lief! 't Is gewoon een shock om te beseffen dat mijn eitjes echt aan het opraken zijn, na jaren te hebben moeten aanhoren dat ik moet oppassen voor overstimulatie. Uber S maakte zich er ook zorgen om en het wordt nu maar weer bevestigd..
    't kan opeens zo snel gaan...
    Misschien moet ik eens zo.'n fsh test doen, verkopen ze bij l10 .eens kijken of die waardes verhoogt zijn. Of vragen of ze in het G ook op amh testen...

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zara al nieuws??? Duim, diamant, flikker...

Ego-update:

Eén draakje...!

Er is één emmy teruggeplaatst, de andere heeft het niet overleefd :(. Er waren dus nog twee reservespelers in de diepvries: een 10-cellige en een 6-cellige.
    Van de 10-cellige waren enkele cellen afgebrokkeld en hij is daarna niet verder gaan doordelen.
    De 6-cellige daarentegen heeft er 1 cel bijgekregen en was 7 cellig op het moment van terugplaatsen. Volgens de gyn die de TP deed was er nagenoeg geen fragmentie, dus het zag er mooi uit.

De TP zelf was niet zo'n pretje dit keer. Waar het normaliter zo gepiept is, waren ze nu weer aan het zoeken naar mijn baarmoeder. Kreeg ik te horen dat mijn blaas niet vol genoeg was en kreeg de opdracht veel te gaan drinken en me een uurtje later weer te melden... Nadat ze eerst hadden gezocht en lekker wat hadden gepoerd van binnen (niet lekker dus...). Met nare krampjes in mijn buik zijn we maar naar de troostoze Gentse kantine gelopen en heb een smoothie, een yoghurtje en een kop thee gedronken.
    Had hierdoor gelijk een beetje een negatief gevoel :( Wat eigenlijk nergens op slaat. Had stiekem gehoopt dat beide emmy's goed ontdooid waren, omdat ze door de telefoon wel gezegd hadden dan ze alletwee goed ondooid waren. En dan ook nog weer dat gepoer in mijn buik en op mijn buik duwen (want ze zoeken uitwendig de baarmoeder om zo te zien of de emmy precies in het midden vv baarmoeder wordt teruggeplaatst.
    Aan de andere kant mag ik niet klagen, want ze benadrukte nogmaals dat de ontdooikans in Gent echt 50% is en dat klopte dus in theorie precies bij ons...

Volgens vriendlief hebben reservespelers, zoals we deze eskimo noemen, de drang om zich te bewijzen als ze van het wachtbankje af komen, dus gaat hij even laten zien dat-ie wel kan groeien :).. Heel schattig hoe mijn stoere Juulman dat weer verwoordde :).

Afin, na al dat drinken, weer terug naar de wachtkamer. Overigens, het was wel familyday deze zaterdagochtend op de 2e verdieping voor de TP, want er zaten echt allemaal stellen met kindjes van een jaar of 1,5 / 2.

Weer terug in de stoel en dezelfde procedure. Nu konden ze de baarmoeder wel zien (en ze duwden weer heel hard op mijn buik).Baarmoedermond was weer een inwendige zoektocht (auw!), ligt bij mij echt helemaal naar achter gekanteld en diep verstopt. Ben normaal gesproken echt geen aansteller, maar de tranen stonden in mijn ogen. Volgens de diensttdoende gyn was dat 'normaal'. Oké, als zij het zegt, dacht ik met in gedachten opgtrokken wenkbrauwen...

Maaaaar, uiteindelijk is er één draakje, 7cellig, teruggeplaatst. Gezien mijn korte luteale fase raadde zij wel aan utro te gebruiken, dus dat blijf ik doen. Wordt normaal gesproken 11 /12 dagen na de positieve ovutest al ongesteld, dus da's 9/10 dagen na de eisprong. Dus eigenlijk zou ik as vrijdag 17 februari al ongeveer weten of het gelukt is..
    Maarja, wie weet houdt de utro de boel wel weer tegen, is utro goed in, blijkt uit vele verhalen.

Ga vandaag maar even rustig aan doen, strax boodschapjes doen en verder niet veel...

*En we zitten weer op het wachtbankje*

Deel Deze Pagina