sil elke keer als ik je onderschrift zie ga ik hem taaltechnisch ontleden. kan ik niets an doen, is mijn afwijking maar eh, denk je dat mensen zonder gezond verstand wel weten waarom ze kindjes wensen? dat wou ik even weten! en oh ja mag de 2e M een m worden? enne, nou ja nog meer sorry ik ben MELIG en ik zit sowieso in een redigeer-vibe want ik ben de menukaart voor een restaurant aan het herschrijven
@Annedore: in principe gaan alle kindjes met drie jaar naar school. Sommigen niet hele dagen maar toch. De eerste drie jaar zijn hier zijn te vergelijken met groep 1 en 2 in NL. Alleen leren ze de eerste drie jaar al wel alle letters,cijfers,schrijven en een beetje rekenen. School is ook veel pittigeren dan in NL. Veel meer leren en weinig handenarbeid etc.
3! wat jong ja! geen crea vakken nee daar in LDF? mok! @emma: hoe voel je je? hoest met onzekerheid? eng he die eerste weken. je kan amper geloven dat het eindelijk zo ver is en blijft. hopelijk groeit met je buik je vertrouwen!
jeetje! lekker scherp ben jij seg vandaag! neem eens een glas wijn ofso, kan best, bijna 12:00! en F telt voor oneindig!
anyWEE, ik had begrepen via via dat er hier overdonderend nieuws zou worden vermeld, waar blijft het????
Zeer weinig crea vakken. Tekenen, twee uur sport en muziek. Maar ook vakken als rekenen lijken inmiddels meer op wiskunde.
ja joh? geen speelsigheid op die leeftijd? gek, dat verschil eigenlijk! zit jij nu echt aan de wijn! :x hee daar is emma!
Niemand spetterend nieuws?? Gets wat saai seg! Zwaait naar Bloemetjes,Emma, zuurtje en de andere meelezers.
nyn, ik heb ook wel wat geinigs te vertellen, maar ik weet eigenlijk niet of ik het door mag vertellen .. is echt een klapperrrrrr van een roddel!
Ik heb al best wat kindjes te spelen gehad en Sterre heeft twee keer een knutselfeestje gedaan. Maar weinig creatief die Franse kinderen. Met hulp komen ze een heel eind hoor, maar verder... Erg jammer maar gelukkig ben ik wel creatief en vinden mij kinderen het ook erg leuk.