rodelen! gets! dat is toch heel erg hard een glibberige baan af jakkeren met een helmpje? @rodDel: nou werkelijk, ik kan het gewoonweg niet geloven. ik kan het maar beter niet zeggen ook, jullie zouden van je kruk vallen. en diegene over wie het gaat wordt vast heel boos als ik zomaar vertel wat ik heb gehoord! nee, das niet lief, laten we er maar over ophouden. maar het is wel echt TE ongelooflijk!
@Klingel: als je het nou heel klein schrijft?? Dan kan het toch wel? En ik vertel niets verder hoor. Sorry lieve meelezers.
leuk he binnenpretjes die niemand snappen! @loesie: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!! @sil: was jij niet aan het werk? :x @emma: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!
over onderschrift... ik snap hem zelf niet zo goed eerlijk gezegd maar wou een slimme regel hebben hahahahaha ik ga straks aan het denken voor een ander onderschrift
word een beetje een eenzijdig gesprek zo met mezelf online..... ga maar weer wat doen en dan spiek ik straks wel voor grootste roddel van deze eeuw!!!???
proest! ik hoor florine wakker worden! en ME pc liep ook al vast, dit terwijl ME opa er 100 mee is geworden!