weet je wat ik doe, ik vertel vanavond GIGAmegaKLAPPERRRRRRRRRRRR van een roddel! uurtje of 1930? is iedereen vast wel met zak piemelchips op schoot aanwezig. en als ik daarna gebannnnnnnd word van ZP dan kunnen jullie me opvangen! (loop ik alsnog over naar het zwartwit draaiende radicale geitenwollen jodeltopic) *ren*
ja ik moet ook echt stoppen nu. broodje eten en dan kids iphalen. tegen 13.00 uur thuis voor roddel spotten
Kinderen hebben dan geluk vanavond. Die mogen opblijven. Echt dat ik de grootste roddel van ZP niet wil missen!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Roddels, I LOVE IT! Maar volgens mij is dit wel waargebeurd hoor! Maar misschien moet ik er niet zoveel mee bezig zijn! Om 19.30 zit ik klaar hier, maar help me ff onthouden via whatsapp, want ben nogal een vergeetachtig doosje!!!! SMAK
Hmmm ik had via eerdere berichten gehoord dat er vanmiddag geroddeld werd........... voor niks de hele middag vrij gehouden Kleine stampmok
@Nynke: goh, best pittig voor een kleintje van 3. Maar aan de andere kant wel een goede manier om eventuele achterstanden vroeg te signaleren, zodat kindjes meer kans hebben om vanaf 'groep 3' goed mee te kunnen draaien met 'het gros'. Wel jammer van weinig crea, vind ik ook wel belangrijk voor ontwikkeling. @roddel? WAAR? Vanavond pas? Weet niet of ik er dan ben. Loop ik straks weer mega achter *boehoe*
Heb afgelopen weekend voor de liefhebbers nog een nieuwe buikfoto in m'n album geplot. Ik word echt HUGE
Huge?? Mooi!! Bol!!! Prachtig!! Jeetje, kom ik hier om te rellen, niks aan de hand. Maar ik trek mijn stelten vast aan!smak
Seg waargebeurde verhalen kwamen toch altijd op woensdagavond??? Ik heb visite om 19.30.... tekenaar voor verbouwing huis, dus moet ook echt even serieus opletten dan.... Anders komt er geen verbouwing huis maar echtelijke ruzie Nou Klingel, mocht je gebant worden vanavond, dan kan je OOK nog naar het topic: dierentuintassen breien met biologisch geverfde wol door me opa!!! Eens kijken of ik vanavond nog een zp spiek gaatje kan vinden ALS ik eraan denk.....