Hey allemaal, na een kijkoperatie, een miskraam en 7 maanden clomid zonder resultaat ga ik in december beginnen met puregon en pregnyl prikken. Ik heb alles in huis, een duidelijke uitleg gehad in het ziekenhuis maar vind het toch best spannend allemaal. Ik zit nu in mn laatste clomid cyclus en als deze klaar is begin ik met spuiten. Ervan uit gaande dat deze geen resultaat oplevert natuurlijk. Ik zou graag ervaringen horen/uitwisselen! owja, ik ben 27 jaar en kom uit Rotterdam en nu al met al dikke anderhalf jaar bezig voor een beebje. ik hoor graag van jullie!! groetjes Aylioun
Ik krijg 16 dec alles mee voor puregon te prikken 1e keer ook voor mij, dus lees echt wel mee. Geen chlomid, bij mij zitten de eileiders dicht, dus ivf is enige optie. 18 okt operatie gehad. Heel spannend allemaal
ahh allebei helemaal dicht? Rot zeg. Maarr op naar IVF, als het een beebje brengt ondergaan we t allemaal graag toch?! Ik begin eerder met prikken dan jij gloof ik, ik hou je op de hoogte!! scaryyyyy groetjes