klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Echt?? Oh gelukkig! SIKKI!!!!!!! Die onderste vinden wij donkerder!!!!

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik vind 'm ook duidelijker hoor. Hoef er niet voor te turen.
    Dus ik klaver vrolijk met de rest mee.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik ben het eens met de rest de onderste is donkerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

joepie een 2e tweeling in het doolhof op komst ;) (of is dat te voorbarig? maar ik gun je het wel sikki!!! )

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    *kleine inbraak*

Sikki, ik denk aan je! De hele dag!!!
    En andere dames van het babyrint: jullie zijn ECHT HEEL TOF zo samen!!

*uitbraak*

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Even ego sorry...:(:)

Vanacht weer een hopeloze nacht elke 45 minuten mn bed uit omdat Luuk wakker schrok in blinde paniek...:(
    Dus heel de nacht niet geslapen.. vanmorgen leek hij goed in orde dus naar oma gebracht en ik ben gaan werken...
    op mn werk balen want mijn leuke samsung galaxy s heeft geen verbinding binnen in het bedrijf grrrrrrrrrrr haat stalen skeletbouw:x

Maar ineens komt Silman vanuit zijn pauze naar me toe en zegt dat Smoeder gebeld heeft en dat arme Luuk alles bij elkaar krijst en of ik naar huis wil komen want oma raakt in paniek....
    Dus nu thuis de tweeling op bed , Mathijs nog bij zijn tante , en een afspraak bij de dokter voor vanmiddag...:(
    5 nachten al zo goed als niet geslapen...enkel het uurtje op de bank sávonds... zit er even doorheen.... maar Sikki is wel even mooi SWANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sil: knuf voor jou, wat is dat nou met je kleine man...:( Sterkte meid en ik hoop dat jullie snel even wat slaap kunnen inhalen.
    KLAVERSMAK!!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Komt wel goed lady ik heb nu vakantie ;)
    7 juni pas weer beginnen ;)
    Luuk en sanne slapen nu allebei ze waren doodop..

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

KLAVER POWERRR!!

Sil: knuf op vermoeidheid :( Helemaal niet leuk en vooral HEUL slopend. Hopelijk kan je snel weer een nachtje doorhalen.

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Sil, knuf, Chamodent of beter: Dentinox in huis?

10. Jaaaa, ook ik zie dat het 2e streepje toch wel IETS duidelijker is :D

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goedemorgen doolhofchickies!! (en alle buschickies ook goedemorgen, net als alle andere meisjes hihi gezellig dat er zoveel meiden hier komen posipowerklaveren!!! :D)

Ik heb zojuist ff heel goed de streepjes gaan vergelijken en ik meen toch wel een iets donkerder streepje te bespeuren op het testje van vanmorgen!! Ik ben zo vreselijk benieuwd hoe hij straks met 4 week en 2 dagen zal zijn. Ik denk en hoop en klaver dat hij dan gaat lijken op mijn streep van 4 week en 2 dagen :D :D :D

Hoe ben je eigenlijk de nacht doorgekomen, Sikki?
    Heb je wel wat kunnen slapen?

Silvia, wat ontzettend naar dat Luuk zo vreselijk moest huilen en nog naarder dat het steeds al zo is en dat je 's nachts zo weinig slaapt!! :( Lijkt me echt heel zwaar. Helemaal als ik zo lees dat hij zo hard aan het gillen was dat oma van die paar uurtjes oppassen al gek werd. Hoe zal jij het nu dan wel niet hebben na dag in dag uit?? :(
    Hopelijk word het snel beter!! Dikki-ik-gun-je-je-uurtjes-slaap-zo-ontzettend-knuffel!!

Emma, had gisteren niet meer gereageerd op jouw intake *solly*
    Maar ben onwijs happy voor jou en emmaman dat jullie zo 'snel' mogen gaan starten met de IVF! Is niet snel, want jullie wachten en strijden al lang genoeg. Maar ik bedoel: het is nu eind mei en als jullie volgende maand mogen starten, dat klinkt zo lekker doorpakken!! :D
    @ overstimulatiegevaar: dat is minder gezellig. Heb ik 1 keer dat gehad *bizarmetvervroegdeovergangmaargoed* en mannnn wat voelde ik mij beroerd en eng maaaaaaaaaaaaaaaaaar als daar tegenover staat dat je dan eenvriezertje vol zult hebben, is het alleen maar mooi als je de vriezer vol hebt!! :D Zie je, wij klaverpoweren ook voor joe!!

Vandaag ff naar het ZH voor bloedprikken. Schildklier (moest weer van de internist) en ook ijzer enzo (moest van de gyn) ivm de naderende bevalling *eng* maar *heberookzinin* Nee, niet zin in bloedprikken, wel zin in Maartjebeeb in armen te houden!! :D

Gisteravond ben ik eindelijk begonnen aan een patroontje te maken om de naam van de beeb op een mutsje te gaan borduren!! :D Hoop dat het wat gaat worden!! Tis namelijk 300miljoenjaar geleden dat ik eens wat geborduurd heb ;) Ach, en als ik de muts verpest: er zit een Hema 2 straten verderop, anders haal ik zo een nieuw mutsje ;)

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    WEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Kijk eens naar mijn banner!! Eindelijk onder de 50 dagen!! :D

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Taliaa nieuws flash:
    Sikki ik moet van taliaa zeggen dat ze je linkerteen heeeeeeeeeel hard vasthoudt!!!!

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sil,
    Meis, hoop dat kindjes na slaapje een stukje beter te pas zijn. Dikke knuf op vermoeidheid!!

@Maartje,
    WOOOOHOOOO< nog onder de 50 dagen....
    Maar ehm, als je bij 37 weken wordt ingeleid, dan zat je al onder de 50 dagen hoor ;)

SMAK

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi leuke nieuwsflash!! :D

Haha, Bright je hebt gelijk, maar de banner is zo magisch ;)
    Maar ik ga met 37 a 38 weken ingeleid worden. Vast niet met 37.0 weken :)

ff kijken, uitgaande van beeb in armen met 38.5 week (straks schiet het inleiden niet op en ben ik dagen bezig... dus ff slag om de arm...) dan is het nog slechts 39 dagen!! :$:$:$
    :D:D:D

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, wauw nog steeds een 2e streepje! Ik vind het moeilijk te zien of hij donkerder is, maar hij is in ieder geval niet lichter ;).

Ik blijf klaverennnnnnn.

@Maartje, jeetje mina wat gaat het toch hard bij jou! Nog minder dan 50 dagen en je hebt je wonder in de armen *smelt*.

Succes met borduren!

@Sil, wat een ellende dat je al zoveel nachten amper geslapen hebt, hoe hou je het vol! Hoop dat de huisarts iets kan betekenen. Heb je zelf een idee wat het kan zijn?

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sikki: zet je zonnebril eens af joh! ;) Dat onderste streepje is echt wel donkerder!!! :)

Ik blijf klaveren voor een januari TWEELING :D We moeten de tekens toch niet vergeten he ;)

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sikki, mijn oogbal ziet 2de streepje ook ietsje donkerder!! :D
    Heb je nog wel een oogje dicht gedaan vannacht? En hoe zit het met bruin/roodverlies? Is het al gestopt?

Ik zit hier sinds gister gewoon compleet te stuiteren!! Wat is dit spannend zeg en wat gun ik dit jullie zoooo ontzettend!

KLAVERRRRRRRRPOWERRR!!

Sil, wat zal jij kapot zijn! :( Arme luuk zo van slag en arme mama met slapeloze nachten.. Dikke knuffel!!

Maartje, woowww 39 dgn! Jeetje, voor je het weet ligt maartbeeb in je armen!

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Annedore, nog een weekje en je zit op de helft!!!!

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En dan zit jij alweer 4 dagen over de helft ;):D

Haha, misschien bevallen wij nog wel op dezelfde dag :)

Deel Deze Pagina