Alle swaffelende piemels op een stokje!!!!! :x :x Stelletje.... stelletje....... Stelletje........ schatjes! Wat een gepiemel hier weer.... Ik heb het echt niet allemaal kunnen lezen maar hoop op een rea vanavond! SMAKKIES!!! (sletjes! )
nou ja seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x Hoe kan ik hier als oerdegelijke nette moeder in godsnaam toestemming voor geven, wie heeft dit onzedelijke gedrag hier in dit serene hoekje losgelaten Mijn gebreide lange onderbroek zakt er spontaan van af en dat is knap aangezieen ik een oude man van dik 75 ben met een gerimpelde piemel, maar dat terzijde.....billenkoek moet hier gegeven worden *zoekt de mattenklopper*
Hi slettesloeries!! D) Had gehoopt een uur lang sletterelarij te moeten teruglezen, maar helaas... Er is niet zoveel geslettebakt meer... Ach, scheelt een hoop teruglezerij Ikke weer zuruck uut't ZH. Niet dat het zo lang heeft geduurd hoor, ben ook nog ff door de stad gaan lopen. Heb bij de Etos billendoekjes gekocht (12 verpakkingen voor 10 euro). Best een goed koopje dacht ik zo. Verders nog ff voor een leuke broek gekeken, maar mijn corpulente billen zijn nog steeds te corpulent... Helaas. En ik weiger een maat groter te kopen, dus dat word weer ff wat strenger voor mezelf zijn. Maar daar begin ik morgen wel weer mee, vanavond gezellig op de bank hangen met Juulzon en chocolade en koekjes enzo Morgen weer een dag!!
Ik heb trouwens NUTTIG werk gedaan! Jullie vervuilen alleen maar een topic!!! Hoe vinden jullie mijn nieuwe piemelwarmers!? Ik verkoop ze uiteraard, zijn niet voor Loesieman, past nooooooooooooooooit! Bekijk bijlage 176189 zoooo...nu ga ik verder met tepelhoedjes haken!
Hahahaha mooi hoor loesie...zeker geleerd op de kantkloscursus van kling... Seg nyn breezersletje...ben je nu weer op vakantie met je hond???? Aaaa daar is blijmeis weer! Maart goeie deal. Viel spass met juulzon!
Hier hele huiskamer op de kop. M.athijs heeft geld verdiend en gespaard en nu heeft hij zelf een grote racebaan gekocht, dus papa en alex zijn hem nu aan het opzetten halve huiskamer in beslag genomen dus.hihihihi
taliaa, ik ben blij dat ook jij je hebt gedistantieerd van dit zedeloze topic. zie ik je zo in ' punnik je eigen tampons ' ? ik ben nu eerst nog even rechtsdraaiende tofuballen aan het frituren. (schijn je zwanger van te worden als je op vakantie bent met je hond)
soon in a theatre near you! ik had net john aan de lijn, maar ik wil ook even met joop onder ik bedoel om de tafel gaan!
wat zeg je nu, heeft nyn een franse baquette ingebracht?? *verhuist definitief naar ' dreadlockende hippiemamas- voor wie gelooft dat er meer is tussen wierook en henna ' * :x
het dildokostuum wil in JOU! ik ben er al een aan het maken op maat, je vk heeft op mijn verzoek even de omtrek, diepte en breedte van je doos doorgegeven, dus er wordt er nu een gemaakt in taiwan! fits like a glooooove!
prachtig! helemaal zelf gebreidgebreeeen? ohnee helemaal niet prachtig! :x maar ik denk dat mijn zelfgeteelde linksdraaiende komkommers er ook wel warm in kunnen blijven he? dan bestel ik er toch eentje.
GETS alex dat is eng! ik reageer al lezende, en ik zie nu dat jij ook zei van op vakantie gaan met je hond! maar verder houdt elke overeenkomst tussen JULLIE en zedige MIJ op. ik ga dan ook nu snel weer verder met het besprenkelen van zelfgeperste maagdenolie op mijn poezelige voetjes.
SOOOOOOOOOOO ik ben weer bij met reageren! @blijerd: knuffel op joe! mis je! @maartje: goeso van ziekenhuis, en jammer dat je geen billendoekjes in je corpulente bilnaad kon vinden! @nyn: veel plezier op de campingpong! @rest: :x
ohnee. zeg, weet alexman ervan dat silman en alex een relatie hebben? vind je dat normaal?? :x @alex: ik weet dat je een nynfo bent maar nu ga je echt te ver! je kan toch geen babyrinthmannen nemen! of je laten nemen! :x
een nynfo? is dat iets met met liefnyn te maken heeft? oh my, dit ga ik zelfs niet meer snappen! @sil, serene hoekje: 13 punten! @llemaal, ik heb me weer kostelijk vermaakt (en nu maar hopen dat ik echt geen meelezers heb, wahahaha)
Een nynfo.....uhm ik vind nyn heul lief hoor maar.... Hahahhahaha gil hilarisch...... *piessss * Glijdt het goed die maagdenolie van je....