Alexandra, ik kom hem persoonlijk naar je brengen na de vakantie periode hoor jij bent de enigste die ik persoonlijk kan afleveren
Goh, zomaar 12 uur lang geen berichtje!!!! Wow! Taal er wordt 1st een rietje van 2 ontdooid, dus als ze het alle2 overleven worden ze ook beide teruggeplaatst!!!! En...ik heb net een beetje bruinverlies gespot, dus mijn ongi komt er al aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!! Maandag ws bellen voor utrogestan en suprefact en dan kan de kermis weer beginnen!!!!! Sik, dan lopen we aardig tegelijk op of nie?! Taal, mooi rooster, daar kun je wel mee leven toch!? Rest, smakkerdesmak! Morgen meer! Liefs
Sikki lieverd Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Voor deze bijzondere dag wens ik jou een bijzonder kado een wonder om preciezer te zijn, ik wens je toe dat dit de aller aller laatste verjaardag word met jullie tweetjes, volgend jaar groots vieren met zijn drieen of zelfs vieren dikke knuffel meis voor deze bijzondere maar ook emotionele dag....
Lieve Sik! Van harte gefeliciteerd met je verjaadag!!!! Silvia heeft het mooi verwoord, ik wens je dat ook! En ik hoor je denken, dat hoopten we de vorige keren ook! En dat is ook zo, maar we gaan daar gewoon mee door, net zolang tot de dag komt dat er 1 of 2 kindjes bij zijn! Op welke manierr dan ook! Geniet toch een beetje van deze dag! Liefs
*Breek weer even een keertje in* Sikki zie dat je inmiddels weer aan de start staat van icsi 9. Spannend weer, maar ook vast en zeker vermoeiend slopend en bovenal hopend dat het deze keer dan toch eindelijk eens moet gaan gebeuren!! Wens je weer heeeeel erg veel succes meid!! Hebben we helaas al te vaak moeten doen....maar weet wel dat het recht uit m'n hart is. Ik spiek hier dus zo af en toe weer even mee op jullie gezellige babyrinth . Voor vandaag van harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je het even van je kan afzetten allemaal en een leuke dag hebt. Die zéker gevierd moet worden omdat er een leuk, dapper, lief en sterk persoon een jaartje ouder is . Knuf Majo *Die weer uitbreekt*
Sikki: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een mooi jaar waarin je droom uit mag komen. Taartsmak!
Dank jullie wel lieve meisjes! Vandaag een dagje met Siklief samen en verder geen bezoek. Mijn halve familie zit in Indonesie en mijn halve schoonfamilie is ook weg. Dus zaterdag ga ik het pas vieren. Vandaag lekker cocoonen. Gisteren ongi geworden en de eerste deca weer gezet. Morgen de Menopur er weer bij. Doodeng allemaal weer! Het wordt weer een slopende maand. Zelfs Siklief geeft het nu toe. Laten we hopen dat het dit keer wat brengt.
Majo, ik las van jouw afgebroken poging Wat ontzettend balen meid!!! Knuffel! Hoe slecht is het toch verdeeld. De een te veel eieren en de ander te weinig...
Lieve Sik, Idd heeeel erg oneerlijk verdeeld allemaal . Jij wilt er graag wat meer en geef mij er maar minder want er zijn w.s. toch maar een handvol zaadjes (als die er dan al zijn), dus hoef er helemaal niet zoveel... Hoe vervelend ik het voor mezelf nu even vindt, ik vind het voor jou zooooooveel vervelender (en dan is dat zacht uitgedrukt). x
Lieve Sikki, gefeliciteerd met je verjaardag, lekker cocoonen samen met Sikkilief en energie opdoen voor de poging die begonnen is. we denken aan jullie en steunen jullie waar we kunnen/waar jullie ons toe willen laten. Liefs!
sikkie: proficiat en maak er dan as zaterdag maar een flink feest van!! Inderdaad weer een spannende, slopende, hopende maand voor julie. Maar alle meiden hier gaan jullie weer steunen en hopelijk met een super resultaat!!!
Lieve lieve Sikki, Een hele dikke verjaardagszoen! We houden voor deze nieuwe poging en sowieso dit hele nieuwe levensjaar je hand weer vast.. Drink er vandaag maar een lekker glas wijn op! (of 2... ) SMAK
Meiden die in DD lopen of gelopen hebben, hebben jullie ook weleens 's middags een terugplaatsing gehad!?! Ik ben nl net aan het tellen en waarschijnlijk komt mijn eisprong of op de maandag of de dinsdag (als de positieve ovulatietest op dag 13 of 14 is)...maar dat is net de week dat ik weer begin met werken...Ik heb een klas met kinderen en dan kan ik toch niet gelijk die maandag (dinsdag zou evt nog kunnen) niet op komen dagen en ze met een invaller 'opzadelen'... Ook al wil ik het de adjunct wel vertellen, (en dan moet ze tegen de rest zeggen dat ik ziek ben) vind ik het nog vervelend om die maandag er direct niet te zijn... Als ik nou 's middags die terugplaatsing kan krijgen, dan kan ik iig 's ochtends nog...dat is dan al iets minder erg... Weten jullie dat?! Bij S.iem had ik de tp om 12.30, maar ivm de reistijd wil ik graag iets later...zou dat kunnen denken jullie?! ppff...stress weer! SMAK
SIK...je bent jarig!! (dacht schrijf t maar even in jouw kleur )...meis, gefeliciteerd!!! Heerlijk met mannetje thuis, lekkere hapjes, vino's en feel good movies?? geniet er lekker van! Je loopt een dagje voor Sik, gun jou ook de eerste test ....maar eerst die weken weer door, lieverd, het lukt je. Killing, nerve wrecking as it is, gillend, mokkend, hopend, gelovend, komen jullie er doorheen..ik houd je hand vast! Kus, Koos
Lieve Sikki Zoveel mooie woorden voor een nog veel mooier mens. Gefeliciteerd meis...! Lekker saampjes vandaag. En weer begonnen. Eng maar we zijn er en houden je vast Dikk knuf! Alex