Op naar 5 september ja! Test van Bright, TP van Loesie en laatste werkdag van mij En nu weer op naar de bank (geen beste dag) SMAK
Wooohoooo voor 5 september!!! Enne, misschien nog ten overvloede, alsjeblieft alleen hier ernaar vragen of iets over zeggen. Hyves, FeeBee en vogelkooi is verboden gebied voor dit onderwerp
BRIGHT!!! Schatje!! B&J (the best there is! ) im bauche! wat gigaspannend weer meisie!!! Oei oei oei... Ik klaver en duim en fik en bid voor je schatje! IEKS!!!! Dag lieve meisjes! Tot later!
Bright!! Spannend!! Hoop dat je een mooie Sil gaat doen Enne over het sporten gesproken: vandaag nog in schnellZug tempo een pokke end gewandeld met meisje. En zaterdag... Dan ga ik weer een keertje hardlopen!! Ik wil behalve een trotse mama ook een sexy mama zijn ghighgi dus ik moet straks mn skinnie's weer kunnen dragen En behalve dat... Het is ook wel weer lekker om na bijna een jaar weer te gaan sporten. Vanaf eerste spuit in buik deed ik namelijk niets, maar dan ook niets meer aan sporten
Lieve ladyz hoe is het nu meis nu je wel de goede pillen hebt?? Denk aan joe! Liefkling waar is u? Mis je schatje! Nyn jij druk met de schoonmams op bezoek?
Alexandra Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh voor vakantie...de eerste dag van 4 weken vrij heerlijk!!!! geniet ervan meid je hebt het meer dan verdiend!
Bright, lekker broeden jij! Zorra, hoe is het met jou ja? Denk aan je! Jaah Alex, eindelijk vakantie! Wanneer gaan jullie weg? Loesie, fijn dat je alles geregelt hebt. En nu dus eierenzoeken! Sil, hoe is de oto? Verjaardag zondag was niets bijzonders. Geen bezoek (want ik vier het pas zaterdag), maar daardoor ook geen afleiding en dus ruimte voor piekeren, 4 jaren voorbij en nog geen klap verder... Siklief had wel slingers voor mij opgehangen en lekker gekookt, dus dat was wel weer lief
Lieve Sikki, knuffel meis...alweer 4 jaar . Hier komt de 4 jaar ook al langzaam in zicht.... Wat een lieverd is Sikkilief om lekker koken en slingers voor je verjaardag .
4 jaar...het zou toch eigenlijk verboden moeten worden...Elk jaar dat je met deze kl*tenzooi bezig bent is er één te lang...wat zeg ik, elke maand, elke week, elke dag is er één te lang! Knuffel voor jullie meiden! Alex, vakantieeeeeeeeee, whoei!!!! Geniet ervan!!! Hier is manlief weer begonnen, dus ook mijn vakantie zit er al een beetje op, ook al heb ik nog 1,5 week! Emma, zeg eens, hoe gaat het met jou!? Sil, hehe, eindelijk ja! Zit ik gister met smacht te wachten op mijn antwoord! Ik kon er nie van slapen vannacht, hihi! Maar, ik ben uit mijn lijden verlost! Hoest met alle andere chickies...?!?
Liefsik toch...vier jaar Vreselijk....t zou niet mogen. Verd*mme. Kutzooi ook. Lief van siklief en dit weekend nog vieren. Hoe was jodate? Heb je dr geknuffeld van ons? Zondag vertrekken we richting la douce france...heb zon zin in! Loesie spannend he allemaal weer Emma voor jou ook knuf. Ook bijna vier jaar.
@Owhhh Alex, ikke is totaal niet jaloers hoor dat jij zondag lekker naar Frankrijk gaat! Is er nog een plekje vrij in de auto....vind het helemaal niet erg om in de achterbak te moeten hoor . @Loesie, jeetje zijn over 1.5 week die 6 weken vakantie van jou alweer voorbij . Wat vliegt de tijd...als je plezier hebt . @Met moi gaat het wel goed hoor. Had ik tijdens de deca spuiten nergens last van, nu ik er Gonal-f bij spuit heb ik iedere dag hoofdpijn. En dat terwijl ik op internet veelal lees dat hoofdpijn meestal wegtrekt als je eenmaal met Gonal-f bent begonnen . Verder voel ik niet zoveel. Ik ben wel héél benieuwd wat er nu gaande is in mijn buik, groeit er wel iets en hoeveel dan... Vrijdag weten we meer .
Emma, lijkt het je gezellig om samen met MIJ in de kofferbak van Alex te zitten?!?!? ! Vervelend dat je nu juist hoofdpijn krijgt! Er zijn altijd uitzonderingen he! Met Alex erbij dan! Heb Ipod op (heb net badkamer schoongemaakt, schoonmaken MOET moet muziek) allemaal oude liedjes (heb geen I tunes meer, dus kan er niks nieuws opzetten, ja zal wel kunnen, maar weet niet meer hoe dat moet) Hoor nu: It's a fine day, people open windows, the're leave there houses, just for a small walk....nananananadidadada... ooooooh mooi, doet me denken aan de vakantie in Blankenberge met vriendinnen...zucht! Zo, ff broodje gegeten ondertussen, nu maar weer aan de bak! Vakantie van manlief zit erop, dus het snaaien is ook afgelopen sinds gister, was vanmorgen 1,5kg afgevallen, whahaha! Mijn lijf weet niet wat haar overkomt met een dag zonder suiker! Oh, nu U2, it's a beautiful day...(fine day/beautiful day, 1 pot nat!) Ben trouwens 2 (?) jaar geleden naar een concert van U2 in de Arena geweest!! Zooooooooooooooooooooo mooi!!!!! SMAK
Zwaai!! @Sikki en Emma, He bah vier jaar... Dat zou niemand mogen doormaken... *huil* @Loesie en Emma, opschuiven in de kofferbak van Alex, want ik ga ook mee!!! @Alex, Fijne vakantie lieverd!! @Nyn, Alles goed daar? Hoe is het zo zonder kids? @BM, HIER JIJ!!! Vertel eens wat meer over hoe het bij jullie gaat? @Klingeldingel, How's life in school? @Maartje, Hier nog geen donder, maar wel erg donkere lucht. Enne respect hoor voor je lichamelijke inspanningen. Ik neem het mezelf iedere keer voor, maar komt er niet van @Taaltje, Liefmeisje kan al staan!! Waar blijft de babytijd.... *huil* @rest SMAK @hier Dag 1 voorbij...... Ben heel blij met Ben en Jerry, voelt zo eigen al. Ben zo trots op deze embryootjes dat ze al zo lang in de vriezer lagen en toch goed ontdooid zijn. Raar he? Nog 1 week en 6 dagen wachten te gaan.....