klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    soooo, nog 3 dagen werken en dan 3,5 week vrij en lekker naar italie :p Maar.....onze dochter was vrijdagnacht gepikt dor een mug, 3 keer en gisteren werden dat opeens een soort van puistjes ( zo leek het ) schoonmoeders gekeken en die had gehoord dat krentenbaard er ook zo uitzag :$
    Dus vanochtend zaten er ook plekjes op der armpjes en nog 2 erbij op gezicht dus meteen langs de huisarts. En ja hoor, die zei al meteen toen ik ging zitten dat het krentenbaard was...Gelukkig zijn we er vroeg bij en heeft ze er ( nog ) geen last van maar nu zit ze dus aan de antibiotica. Gelukkig mogen we wel gewoon op vakantie maar als het donderdag niet beter eruit ziet krijgt ze wel zwaardere kuur mee, omdat we dan dus 2,5 week weg zijn.
    We duimen op een goede afloop maar daar vertrouwen we wel op. Nu zei de huisarts wel om zoveel mogelijk ervoor te zorgen dat mw niet meer gestoken word of iets van een schaafplekje oploopt want dan begint het weer opnieuw en waarschijnlijk in heftigere vorm ;)
    Maar tot nu toe blijven we hier gewoon lekker aftellen voor de VAKANTIE!!!!

speciale dikke knuffel voor sik en brightje, en een 'gewone'knuffel voor de rest ;)

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK niet raar BRIGHT!!!
    Het zijn je kindjes to be hopelijk! Tuurlijk ben je daar trots op!!!!
    En ik geloof in goed gevoel, als jij je goed voelt, voelen je kleintjes daar ook goed binnen! Dus dan blijven ze:D!

Maartje, ja het flitst hier en dondert hier ook flink...ben alleen, hou d'r nie zo van...

WOW FLITS/BENG HELLLUUUUUUP!!!!!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sorry, ik heb echt de helft (nog niet eens denk ik!) maar bijgelezen. Heb het zo druk de laatste paar dagen voor de vakantie en zeker het geheim houden voor Sasman valt me nu een beetje zwaar omdat die knurft allemaal dingen in de was aan het gooien is die hij waarschijnlijk mee wil nemen op vakantie ;) Dus allemaal snel uitwassen en strijken en tussendoor een lijstje maken en nog wat boodschapjes. Plus, hoe dom eigenlijk ook, snel een grote schoonmaak tussendoor om met een schoon en fris huis op vakantie te gaan. Waar slaat dat eigenlijk op ;)

Anyway... lieve Sikki, 4 jaar alweer! Wat een tijd... :( Zo lang staat je leven al in het teken van. En hoe en wanneer het eindigt, dat weet niemand :(

@ Emma, ik had ook hoofdpijn van de gonal.

@ Bright, YEAH! Ben en Jerry in de buuk :D:D

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O, en Alex... FIJNE VAKANTIE :D:D

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bright, snaptrotsig gevoel best wel boel!! :D
    Ze hebben lang in het ijshotel gezeten (las die term gisteren bij iemand op Hyves ;)) dus idd knap dat ze dat hebben doorstaan. Hoe voel je je, emowijs-gezien? Veel hoop gezien jouw meisje ook 1 van twee cryo's was? En hoeveel cellig waren je cryoooooootjes? Want je schreef nog 1 week en 6 dagen te gaan en neeeheeee begrijp me niet verkeerd ;) ik wil je heus niet aanzetten tot illegaal eerder testen, maar ik neem aan dat je cryooooootjes ouder waren dan 1 dag na punctie (-vriezertijd ;))
    @ bewegen: mag jij nu niet doen hoor!! Jij moet de voetjes omhoog en je laten bedienen, laat het sporten nu maar ff aan mij over ;)
    Ik doe het bewegen echt noodgedwongen maar ook wel een beetje omdat ik behoefte aan wat beweging heb. Noodgedwongen in de zin van dat ik mezelf niet echt ubersexy vind met al die overtollige kilo'tjes ;)

Natascha, wat schrikken van de krentenbaard. Lukt het je meisje om een beetje van de plekken af te blijven? Hopelijk hoef je geen antibiotica mee op vakantie. Met (zware) AB mag je namelijk niet in de zon.. Best lastig op vakantie ;)

Loesie, jij bent een grote meid en naw ben je niet alleen, je stoere zoon is er om mam's te beschermen tegen de enge donders ;)
    (maar snap je angst wel een beetje hoor ;))

Saskia, ik snap jouw schoonmaakdriften wel haha
    Is toch lekkerder thuiskomen dan wanneer je in een chaos thuis komt ;)
    Bovendien, ik neem aan dat je buurtjes de planten water gaan geven? Ik zorg er ook altijd voor dat het er een beetje schoon uitziet als ik aan het werk ben en mijn buurtjes overdag mn hondje komen halen ;)

Ik ben M O E!!! Volgens mij heeft dochterlief een sprongetje??? als dat nu zou kunnen? Ben er nog niet zo thuis in maar ik herken mn lieve meid bijna niet vergeleken met de afgelopen dagen. Ze heeft van 3 a 4 uur 's nachts tot aan 11 uur afgezien van korte slaapjes op mn borst niet geslapen. Drinkt de hele tijd kleine slokjes. Gelukkig heeft ze nu net wel ff geslapen. Hoor net dat ze weer wakker wordt, dus ik zeg: Adios ;)

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden even een ego-vraagje:

Hoe zag jullie stimulatiefase qua tijd eruit. Hoeveel dagen spuiten en na hoeveel dagen punctie. Ik zit nl met een probleempje op mijn werk ;). Ik denk/hoop volgende week ergens de punctie te hebben. Ik had dus al mooi gezorgd dat er collega's op kantoor zijn die mijn afwezigheid kunnen opvangen. Maar nu mailt net mijn directe collega (we doen dit werk met z'n 2-en) dat zij volgende week een weekje vrij wil. Maar dat betekent dat ik dan geen collega op woensdag heb die mij kan overnemen. En wat nou als die punctie net op woensdag valt....*zucht*. Maar om nou tegen die collega te zeggen je mag geen vrij want ik heb MISSCHIEN een punctie op woensdag. Het kan net zo goed donderdag of vrijdag worden :cool:.

Een collega zei nog tegen mij 'goh, dat ze je pas zo laat kunnen vertellen wanneer die punctie is, kunnen ze dat niet wat eerder van tevoren inplannen?'.............;):cool:

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, toevallig zat ik ook net met mijn agenda te puzzelen.

Punctie was bij mij heel verschillend.
    Op stimulatiedag 8(1x), dag 9(1x), dag 11(2x), dag 12(2x) en dag 14(2x).

Kortom, kan dus alle kanten op en niet planbaar :(
    Na je eerste FM kun je het waarschijnlijk beter inschatten.

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ja, er valt inderdaad nog niks te plannen Sikki. Eerst maar eens die 1e FM afwachten. Er valt nu gewoon nog niks over te zeggen.

Ik baal alleen een beetje dat die collega net uitgerekend volgende week vrij wil. Nou ja, het komt vast wel goed en zo niet hebben ze pech, mijn punctie gaat voor ;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Maartje, mijn mama geeft de plantjes water. Mijn ouders wonen in dezelfde straat. Wel zo handig :)
    Maar het is inderdaad niet fijn om in een chaos thuis te komen. Dus daarom maar lekker aan de poets. Net de bbq schoongemaakt. We hadden zaterdag ge-bbq-t en ik had er nog geen tijd voor gehad om dat ding schoon te maken. Of ja, eigenlijk gewoon geen zin ;) Maar nu is ie weer schoon :)

@ Emma, bij mij was het allebei de keren 13 dagen na stimulatie. Maar dat is zo wisselend.
    Lastig is dat met werk. Persoonlijk vind ik dat je collega dan dus gewoon pech heeft en maar begrip moet hebben. Kan ze niet een weekje vrij nemen en woensdag komen werken als jij de punctie hebt. Dat weet je maandag wel.

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, manlief weet nog steeds niet dat jullie op vakantie gaan???

Ben ook benieuwd wat hij er van vindt!
    En knap dat je het zo lang voor je hebt gehouden!!!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    schnell (ben ik nog niet naar de supermarkt)...

Voor de punctie mag je je ook ziekmelden en bij een ziekmelding moeten bedrijven ook last minute wat bedenken...

Is niet echt 'werk-vriendelijk' maar aan jou vragen of ze jouw punctie niet wat vlotter kunnen inplannen is niet echt 'Emma-vriendelijk'.... Dusssssss ;)

Ik ga nu ECHT naar de KV en de AH

;)

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, ze kan op de valreep met een ander stel een weekje naar Portugal. En ik kan me voorstellen dat ze dat erg graag wil.

Wanneer gaan jullie nou precies op vakantie? En waar gaan jullie ook weer naartoe? Het is voor mij te lang geleden dat je geboekt hebt om de bestemming te onthouden :D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    8 Ooievaars gesignaleerd op de kerktorens van Maren-Kessel (brabant) ze zijn dus allemaal onderweg naar die lieve meiden hier!!!!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Brrr ff van me af schrijven:

Maartman moest ff naar een vriend van hem om ff wat dingen te regelen enzo (ivm idd datgene wat hij vaak 's avonds doet) en hij stelde voor om ons meisje ff mee te nemen....

Mijn mamahartje zei: ,,neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze moet hier bij MIJMIJMIJJJJ MIJ MIJ MIJ blijven...

Alleen mijn mondje zei:
    ,,is goed schatje, ik vind het moeilijk maar ik weet ook wel dat jij goed voor haar zorgt en dat jij dat aankunt enzo. Alleen... Ik vind het wel ff moeilijk. Maar ik weet zeker dat het goed gaat, dus neem haar maar ff mee''

Meisje is nu door Maartman ff in de auto meegenomen naar de andere kant van de stad. Meisje heeft een vol buikje... Maar toch....
    Maartman heeft al wel een aantal keren meisje in zn uppie meegenomen met hond uitlaten, maar dit is de eerste keer dat mn meisje bijna 5 km verderop is...

Ik wéét dat het gewoon goed gaat, maar toch. Bah, mn maag draait zich om.

Adem in, adem uit.

(en van de stress gewoon een reep chocolade opgevreten... :)
    Morgen maar weer skeeleren)

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bedenk me nu dat toen ik met fiets weg was ik ook wel een stukje van huis en dus van mn meisje weg was, alleen toen was meisje wel gewoon thuis. Nu ben ik degene die alleen thuis zit en is meisje zo ver bij mij vandaan. Blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Muts dat ik ben.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Btw, is dit herkenbaar voor de andere mama's?
    Ik bedoel, dat het een beetje moeilijk is voor het mamahartje om je beebje ff (voor het eerste) met je man mee te laten nemen?

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wilde ook nog ff vertellen dat ik vandaag (bij 1 voeding!!) zonder te kolven toch weer bijna 50 cc melk aan mn voorraadje heb toegevoegd!

Ik heb zulke goede toeschieters dat als ik mn meisje voed, uit mn andere borst zoveel melk stroomt dat een zoogcompres niet toereikend is. Gisteren bedacht dat ik het zonde vind om steeds de melk in een spuugdoekje te laten lopen en dat ik het beter kan opvangen met een flesje eronder. Ik wist wel dat ik steeds leegliep, maar nu ik zag dat het gewoon bijna 50 cc was, was ik wel in shock!! Dat is veel kostbare melk wat ik normaal weggooi!! :O Ik voed haar toch nog wel 8 a 10 keer op een dag!!
    Nu ga ik dus voortaan het maar gewoon opvangen en in de koeling zetten ;)

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @liefbright tuuurlijk ben je trots.... Ze zijn van Jou en nu in jou je ben en jerry. Ze hebben ijstijd overleefd, de ontdooievaar heeft goed werk verricht en dan nu weer dat vreselijk gruwelijk spannende wachten.
    Spui maar lekker hier of elders ;). Hebben je stevig vast en hopen duimen fikken en klaveren!

Loesie schoonmaakwoede gaan liggen? Wie weet is ei eerder of later. Wel fijn dat je werk zo reageert. Op naar vijf september...dan verwacht ik ongi hahaha en de ongi erop begint het voor ons ook weer...

Sikki hoegaat spuiten? Nu de meno erbij?? Wanneer fm in gent??

Sas ooo jij ook bijna. Ook jij geniet! Echt knap dat sasman nog niks weet zeg. Enne hier ook schoonmaakwoede hoor. Wil straks in schoon huis thuiskomen.

Natas ach arm meiske. Krentenbaard. Hopelijk lukt het met de ab en is het snel weg.

Emma bij mij wisselde het maar heb twee keer op dag 13, 1 keer 14 en1 keer dag 15 de punctie....

Zeg blijmeis hoe is t met jou dan ;) met mij goed hoor. Zin in vakantie, voor de rest denk ik nog ff nergens aan, komt na vakantie wel ;)
    Begonnen met nieuwe baan?

Lieve Sil knuf op jou. Wow mooie ooievaars...

Sabrien lekker vakantie?

Lauwtje zijn je meubeltjes er??

Klingel waar hang je uit schatje? Op de kwetter ben je ook stil :(

Maartje zeer herkenbaar. Proces van loslatenn. Ik vind t nog steeds moeilijk. Ben 1 keer een nachtje zonder meiske pas geweest en ze heeft nog nooit gelogeerd * bloost *
    Wow wat een tsr zeg! Slim zo opvangen!
    Hihi leuk filmpje!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden even een snelle zwaai!
    Dag 3 en 4 van mn pillen hebben wederom niet geholpen..... Op naar vrijdag, dan maar een paardenmiddel....

KUS!

Deel Deze Pagina