klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    :( :( wat een ellende zeg....
    Heel veel sterkte en pletsmak.
    Denk aan joe!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, goed hè dat ik het nog steeds volhoud! Sasman weet echt nog van niets... :D
    Ik vind het wel heel moeilijk worden nu hoor. Vrijdagavond gaan we uit eten en dan ga ik het vertellen en geef ik hem een heel lief kaartje en een collage van de bestemming.

@ Emma, ik kan me ook goed voorstellen dat ze dat graag wil. Maar jij wil graag swang worden en daar is een punctie voor nodig die je niet kunt plannen. Ik weet dat mensen daar geen snars van begrijpen, maar het valt gewoon niet te plannen.
    Heb je er al met je leidinggevende over gesproken? Misschien is er wel een andere oplossing.

We vertrekken maandag heel vroeg in de ochtend naar Zakhyntos. Zondagmiddag gaan we richting schiphol en ik heb daar een overnachting in een trendy kamer óp schiphol. Zo kunnen we toch nog een beetje uitslapen. Schiphol is zonder file namelijk 1,5 uur rijden voor ons.
    Nu is het om 4 uur ons bedje uit, om half 5 inchecken, daarna ontbijten en om half 7 vliegen :D

@ Silvia, die ooievaars zijn dus in ieder geval in mijn provincie te vinden. Nu nog de weg hiernaartoe ;)
    Maar ook dat gaat goedkomen. Gent gaat ons een baby bezorgen, daar geloof ik in!

@ Maartje, was jij ff heul actief op zp toen maartman alleen met maartmeisje op pad was haha :D
    Maar ik snap het wel hoor meis. Ik denk dat je gevoel heel normaal is en echt bij mama zijn hoort. Ook al weet ik niet echt hoe het voelt, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik vind het al moeilijk als ik op aan het passen ben om Sasman alleen met de beeb te laten hahahaha! Ik weet wel dat het goed gaat en ik vertrouw hem helemaal (hij zou een geweldige papa zijn!), maar dat is gewoon het moederinstinct en dat neemt alles over.

@ Zorra, och meiske toch :( Wat een gedoe allemaal. Dat is net iets wat je er niet bij wil hebben, bah bah!
    Knuf voor joe!

@ Alex, voor ons duurt het nog even. Pas in december aan de hormonsters. Duurt wel erg lang ;)
    Maar goed, eerst genieten van de vakantie en Sasman zijn 30ste verjaardag. En dan is het nog maar een maandje voordat we weer terug mogen naar Gent. En dan nog maar 2 maanden voordat we weer mogen starten.
    Dat wordt aftellen na de vakantie.

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, jij bikkel!
    Ik denk aan je!
    KNUFFEL!!!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lady knuffel meis . wat ontzettend klote dat het allemaal niet wil zoals jullie willen dat het gaat *huil*

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel,

Lieve vliegende Zorra. wat ontzettend naar dat het nu gewoon niet wil met die pillen. Knuf voor jou en jouwen.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.247
    113
    Brabant
    lieve Z, meid toch:( wat klink je sterk, maar wat maakt dit het toch allemaal nog erger dan dat het al is!!! SMAK

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    LadyZ, even voor jou een hele dikke knuffel....wat een ellende meis!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, slaap je op Schiphol in CitizenM?

Slapen wij ook altijd als we vroeg op Schiphol moeten zijn.
    Is zo leuk!!!
    Ik zou op tijd naar bed gaan, want met de gadgets die je vanuit bed kunt besturen kun je zo uren zoet zijn...

Nee, niet DIE gadgets :D

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee Sik, ja wij slapen in CitizenM :D Het zag er zo leuk uit en nog best betaalbaar.
    We zorgen dat we er op tijd zijn zodat we flink gebruik kunnen maken van de gadgets hahahaha :D

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaaiiii!!!

Bright, B&J on board! Wat spannend!! Ik klaver gezellig mee!

Loes, ook weer in the runnning! Natuurlijk klaver ik ook voor dich! :D

Emma, hoe staat het ervoor met het junken? Vrijdag eerste fm? Spannend!

Sikki, nog gefeliciteerd met je b-day! Lekker gecocoont met siklief.. En weer gestart met een nieuwe icsi. Wat een spanning weer en wat eng! M'n megaklaver staat voor je aan. Ik hoop echt ontzettend hard dat je volgend jaar je verjaardag viert met sikbeeb(jes)!

Dus, 4 dames weer vol in spanning.. ik EIs dat jullie alle 4 lekker swang zijn straks! *klaverrrrrpowerrrrrrr*!!

Sil, je pampermobiel inmiddels al in bezit? En bevalt ie?

Annedore, hoe istiii?? Bijna verlof he!? Lekkerrr!! Helemaal niks geen verplichtingen of wat dan ook. Gewoon lekker chillen en 'rustig' afwachten tot annezoon zich meld. :D

Alex, lekker vakantie! En bijna naar de zon! Heerlij vooruitzicht!

Natas, ook bijna vakantie! Lekker naar italie! Ijsjes eten! Mmm.. :p
    Wat sneu voor jullie meisje van krentebaard. Hoop dat ze gauw opknapt!

Ladyz, het zit je ook niet mee he? Zou fijn zijn als het er nu eens uit kwam. Knufje!

Mamamaartje, alweer druk aan het sporten voor sexy mamalijf! :D daar helpt die reep chocola niet bij he? :p maar wel begrijpelijk. Zo je meisje heul ver weg van jou.. Gelukkig was ze in goede handen!

Sas, ook lekker op vakantie naar de zon! Stoer en knap dat je het zo lang geheim weet te houden voor sasman. Ik had me al 10x versproken denk ik!

Hoe is t met de rest??

Hier alles ok. Morgen komen de meubeltjes!! :D

*gaat nu eerst aardappels halen bij de super*

SMAK!!

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*

CitizenM is leuk! Fijne vakantie Sas en wat knap dat je zoiets geheim houdt!

*breekt uit*

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag ik het EINDELIJK vertellen aan Sasman :D:D Ben zo benieuwd naar zijn reactie hihihihi!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Echoooooooooooooooooooooooo

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    put

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    whahahaahahahahahahaha

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    T is stil ja...

Hier druk met voorbereidingen en huis poetsen.

Sas nog 1 dag!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Zeg, houden jullie je eens even stil. Ik ben aan het genieten van mijn rust in dit stille doolhof. Tssk

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een snelle huisvrouwsmak!!
    @ Alex, jaaaaa nog 1 dag :D:D:D:D Dat hou ik nog wel vol denk ik ;)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nou pfffff Silman weg Tweeling op bed Mathijs kijkt tv en slaapt ook bijna en ik verveel muh!!!!!!!
    prachtig weer en ik zit thuis grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Deel Deze Pagina