klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    .......................

Heerlijk die rust.
    En dus wacht ik RUSTig af tot de meubeltjes komen..
    :D

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Verveel muh!!!!!!! *huil*

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sielig!!!

Kindjes nog aan het slapen?

Heb je helemaal niets te doen?

Taart bakken?
    Boek lezen?
    Fotoalbum maken?
    Wordfeud ;)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Wordfeud slaapt iedereen denk ik
    Kindjes slapen nog
    Taart ga ik morgen bakken en zaterdag decoreren
    Boek lezen hmmmmz ben ik niet meer zo van
    fotoalbum maken is geen begin aan met 1000enden foto's die ik heb
    wasmachine en droger draaien beide
    afwasmachine uitgeladen en ingeruimd
    huisvrouwen al gedaan

dus nee niks te doen *huil*]

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben even in shock, heb zo'n vreselijk nieuws gehad net :(
    Mijn vorige bazin is vorige week geopereerd aan een hersentumor. Ik wist al een paar weken dat ze een hersentumor had. Ze had opeens epileptische aanvallen en na onderzoek bleek er dus een tumor in haar hoofd te zitten. Ze konden opereren en dat zag ik als iets positiefs. Ik heb haar nog een berichtje gestuurd voor de operatie en dat vond ze heel erg fijn. Ik kon het ook goed met haar vinden, ze was altijd geïnteresseerd en lief. Ze had ook haar mindere kanten, maar welke baas/bazin heeft dat niet ;)
    Verder word ik op de hoogte gehouden door oud-collega's.
    De operatie was goed gegaan en vandaag kreeg ze de uitslag van de tumor.
    Het blijkt een graad 3 te zijn. Dat betekent dat het een kwaadaardige tumor is die altijd weer terugkomt. Een hersentumor zaait niet uit, maar als er sprake is van kanker komt hij na verwijdering altijd terug en vaak ook heel snel. De prognose is dat er binnen 5 jaar weer een tumor zit (en 5 jaar is in het positiefste geval). Voor een tweede keer opereren is vaak geen optie, maar als dat wel zo is dan is de tumor daarna binnen een jaar terug. In het beste geval heeft ze dus nog 6 jaar te leven. In het slechtste geval is ze binnen een jaar dood.
    Bah, vreselijk gewoon! Ik heb er zo'n naar gevoel van! Onvoorstelbaar is het... net alsof ze met een bom rondloopt en geen idee heeft wanneer die afgaat maar wel weet dat ie afgaat... :(
    Jakkes!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Saskia wat een verschrikkelijk nieuws zeg kan me voorstellen dat je daar even van ondersteboven bent

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    He bah Sas, wat een verschrikkelijk naar nieuws. Wat vreselijk voor die vrouw om dit te weten *huil*

Knuf voor jou

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, echt verschrikkelijk!
    Haar tweelingbroer heeft in dezelfde week dat zij te horen kreeg dat ze een hersentumor had, te horen gekregen dat hij lymfkeklierkanker heeft in zo'n vergevorderd stadium met uitzaaiingen dat hij nog maar even te leven heeft. Wat bizar hè! Vreselijk gewoon!
    Ze zijn allebei pas 43 :(

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ah nee, dat meen je niet. :(

Wat ontzettend ontzettend verdrietig...:(

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sjonge jonge, gekkenhuis hier in het babyrinth vandaag zeg :$

;)

Nou ja, ik vermaak me ook wel zonder jullie :p

De Meursault zit er weer in voor vandaag!
    Evenals een heule boel ander lekkers :D

Morgen vroeg op want morgen ga ik Sikkifamilie ophalen van Schiphol!
    Eindelijk iedereen weer terug uit Indonesië!

Heb ze toch wel gemist...

Truste!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi CHICKIES!!

Sik, veel plezier met je familie te knuffelen en snuffelen!!! :)

Saskia, wat afschuwelijk nieuws voor jouw oud leidinggevende en haar broer... Afschuwelijk ook voor die ouders... Wetende dat ze over 6 jaar in ieder geval beide kinderen zullen komen te verliezen... Kippenvel...

---

Zo! Ik ben al gedouched en aangekleed! Net als beebje!!
    Huh? Zullen sommigen misschien denken: wat is daar nou bijzonders aan om 10 uur? Nou.... Omdat ik soms pas om 12 uur begin met douchen en badderen!! *bloos*
    Maar vandaag dus ff lekker vroeg. En dat heeft een reden... Ik kan 's middags steeds niet echt slapen. Nu dacht ik: als ik lekker vroeg op sta, lukt een slaapje 's middags misschien wel en dan..... dan ben ik vanavond niet zo brak als ik....

als ik.......

als ik......

als ik....

.................IN DE KROEG STA TE ALCOHOL-VRIJ-LALLEN!!

:$

Waaaaaaaaaaaaaaat ga ik doen??? :$

Lieve hemel, hoop dat ik vanavond het lef heb!! :(:$

Heb met mn beste en liefste dinnetje afgesproken om old school naar de kroeg te gaan!! Plannen: even voor 9 uur de boobie te geven. Daarna op naar de kroeg en niet op de klok te kijken.... Ik zorg er dan voor dat er in ieder geval 1 flesje afgekolfde melk in de koelkast klaar staat...
    En ik neem mn kolfapparaat mee (din woont boven de kroeg) zodat ik eventueel als de druk erg groot is mezelf tussendoor ff kan gaan melken.

Nou, dit alles schrijf ik wel heel stoer en dapper maar ik vind het doodeng!! Ik heb dinnetje beloofd te gaan kroegen omdat ik
    1. vind dat onze vriendschap niet alleen mag gaan inhouden dat we kletsen over mn beebje terwijl beebje in onze oren krijst.
    2. denk dat het ook wel goed is voor de verhouding Maartman/Maartje: ben ik ook eens degene die wat leuks buiten de deur doet ;)
    3. denk dat het ook wel eens fijn voor Maartman kan zijn om eens te gaan rondstruinen in huis, in zn eentje terwijl hij in zn eentje de verantwoordelijkheid voor beebje draagt.

Maar ik vind het doodeng!!
    Heb tegen Maartman gezegd (lees: op zn hart gedrukt!! oftewel van hem geeist dat hij mij ECHT ECHT ECHT moet bellen als mn meisje te lang huilt en niet stil te krijgen is... (Dat gebeurt namelijk regelmatig... Dan gilt ze als een keukenmeid terwijl Maartman hartstikke lief voor haar is, lekker aan het knuffelen, op vingertopje mag sabbelen etc etc. Maar dat ze dan maar blijft krijsen... Totdat ik haar in mn armen neem...

;)

Pff retespannend dus!!
    Maar vanmiddag dus ff een poging tot vooruit slapen doen!!

SMAK

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    maartje: spannend en leuk! :D

een goede oefening voor beide denk ik, en ook HEEL goed om op die manier de vriendschappen met dinnen te onderhouden.
    juist ook zonder beeb!

zeker met dinnen zonder beeb.

trouwens, als jij flesje kolfmelk gaat laten geven, dan mag je ook wel heel wild een wijntje!

ben je meteen dronken :p

of denk/vrees je dat beebje het niet pikt, flesje van maartman ipv spuittiet?

;)

veel plezier in elk geval!
    lekker optutten!

*denkt aan haar eerste uitje toen ze meteen ' MILF ' werd genoemd :$ :D*

ik ga vanmiddag kijken naar een HEUL liefleuk (denkhoop ik) kinderboerderijkinderdagverblijfje.

kleinschalig (zit hier ook een gigagrote, maar ik wil ze allebei zien natuurlijk en dit voelt nu beter) en cute.

net kwartier met leuk mens aan de lijn gehangen hehe.

wrom?

omdat florine zo onwijs enthousiast wordt van elk kindje/baby die ze ziet dat we denken dat t heel leukleerzaam voor haar is *als ze eens fatsoenlijk uit flesbeker kan BVen :x ;)* om een (half) dagje daar rond te nieuwsgierigen.

ha!

op termijn hoor, eerst maar eens verjaardagstaart eten :p

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ohja, ik wil mijn pure groente uit de koelkast hebben....
    wie kent lieve mmmeisjes die het niet meer uit de verzekerde winkel kunnen shoppen????

PB!?

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Goedemorgen :)

Eerst even ego-nieuws: vanochtend 1e FM gehad, in totaal 15 follikels van 10-12mm en daarnaast nog wat kleintjes. Zondag weer terug.

@Sas, wat een vreselijk nieuws :(. Lijkt me zo erg om te weten dat je er hoogstwaarschijnlijk binnen 6 jaar niet meer zal zijn....
    En dan dat nieuws van haar tweelingbroer, hoe bizar en vreselijk is dat :(.

Vanavond aan Sasman vertellen van verrassingsvakantie toch? LEUK :)

@Sil, verveel je je vandaag ook? Ik heb hier nog wel een huis waar je mag huisvrouwen als je je verveelt :p.

@Bright, hoe voel je je?

@Klingel, haaaaaiiiiii :). Florine al aan het staan en stappen langs de bank...wat KNAP!

@Maartje, leuk weer een avondje met vriendinnen stappen. Alvast heel veel plezier :).

Voor de rest een dikke knuffel...

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Emma,
    WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO, dat klinkt hartstikke goed meis!!!! Op naar zondag. Voel je je goed?

@Klingel,
    Dikke knuf voor jou. Trapjeshekjesterreur, ik dacht al toen ik al die 8 trappen zag van......IEKS!!!
    En yay voor Bloempje dat ze al stapt langs de bank!!

@Maartje,
    Heel veel plezier vanavond. Het zal heel erg eng en spannend zijn, maar ook fijn om eruit te zijn denk ik. En even weer Maartje te zijn, i.p.v. mama.

@Sas,
    Vandag toch Sasman vertellen? Ben benieuwd naar rea.

@Vliegend meisje,
    Hoe is het nu? Vandaag weer heen toch?

@Alex,
    Genietend van je vakantie?? Inpakken al klaar?

@rest
    SMAKKER De SMAK!!

@hier,
    Gaat goed hier. Veel en veel spannender dan bij Juweeltje!!!! Denk nu te weten wat ik kan verwachten en dat had ik toen totaal niet. Ongi gevoel begint wat te komen en ook onderrug begint pijnlijk te worden. Kan dus weer mooi beide kanten op gaan...... blegh!!

Ik blijf bij mijn standpunt dat vrouwen gewoon een gekleurde navel moeten krijgen bij zwanger. In plaats van die stomme wachtweken... tsssk

SMAK

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Emma dat klinkt heel erg goed :D op naar een mooie fm een goede punctie een mooi aantal bevruchtingen en een nog mooiere beeb(S)

Lady dikke knuffel en heel veel succes vandaag en sterkte!!!!

Klingel hoop dat je het droog hebt vandaag in Enske hier net pikkedonker en wat gerommel en regen , maar nu weer licht en droog.

Bright zo naar de wachtweken he. vond het ook verschrikkelijk pfffffff en dan had ik ook nog niemand waar ik ermee over kon praten (secret mission) echt afschuwelijk....

@Nieuwe oto hij staat mooi te glimmen voor de deur heb er nog geen meter in gereden erg he wel in mn oude baby benz hihihihi...

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Maartje, heel veel plezier vanavond! Ik snap dat je het eng en spannend vindt, maar de redenen die je noemt zijn precies de goede :)
    Geniet ervan!

@ Klingel, daar was joe weer! Wat goed dat Florine kruipt en staat en maar vooruit blijft gaan :D:D Gaat snel allemaal!

@ Emma, 15 follies is goed!!! :D:D Dat is een mooi eierdoosje!

@ Bright, spannend die wachtweken! Het kan inderdaad beide kanten op, lekker frustrerend!
    Ik hoop dat ik na mijn vakantie prachtig nieuws ga lezen hier!

Kan iemand me vertellen wat wordfeuden is???? Dat heb ik denk ik gemist hahaha!

Vanavond inderdaad vertellen aan Sasman. Ik ga nu heul snel omkleden en tutten want over 3 kwartier is mijn mama hier die ons wegbrengt naar het restaurant zodat we lekker kunnen drinken :D:D
    Ik ben echt zenuwachtig joh!
    Ik heb een hele leuke kaart gekocht en daarin een collage gemaakt van Zakynthos en een lief verhaaltje geschreven. Ik ben heel benieuwd...
    WORDT VERVOLGD

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *KRIJS*

IK KRIJG OP EEN NORMALE MANIER M'N FAVO SKINNY JEANS AAN!!

Dát ga ik vieren met een wijntje!!! :D

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @maartje, *jaloers* maar geniet ervan!!
    *kijkt balend naar half lege zak chips*

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Niet balen schat, je mag ook weleens genieten van lekkere dingen hoor!!! Die eeuwige strijd, daar word je toch gek van? Wij hebben nu eenmaal die pech dat alles wat we eten er ook 3x zo hard bij komt, ook al zijn we de hele dag druk en lopen we de benen onder ons lijf vandaan, maar dat betekent niet dat we dan ook maar alle geneugden des levens aan de kant moeten gooien!!!!

Wij zijn gewoon mooi zoals we zijn, pondje meer of minder! SO!
    *kijkt streng naar Taal en probeert het voor zichzelf ook te geloven*

Sas, hoe reageerde je mannetje?!?!?

Bright, spannender dan bij Juweel?! Vertel? Ik heb juist het idee dat ik nu relaxter ga zijn omdat de druk er af is..?! Of ben je nu juist steeds op zoek naar dingen die je bij L ook voelde?!

Emma, wauw, mooie score hoor!!!!! Ben je zelf ook tevreden?!

Kling, jij mag wel afentoe zonder mp hoor, maar te langus!
    SO! En was je in R ja, geen tijd meer om naar O te knallen! Zonduh!
    En bloempje ook al aan het stappen, jeetje, ik heb echt een sloom dondertje! (maar wel een heeeeeeeeeeeeeeeel lief sloom dondertje!:D)

Lady, hoe is het gegaan lieverd?!

Alex, geniet van je vakantie!!!!! En kom heelhuids weer thuis!

Jo, knufferdeknuf!

Zaar, knufferdeknuf!

Sik, ook weer aan de spuit!? Bbbrr...enge tijd komt er weer aan meid, we hebben je vast!

Sil, uitverveeld!?
    Geniet van je mooie oto! Wel sigtig doen he!!!

Kling, hoe was het lieve leuke boerderijtje!? Klinkt schattig! Waar zit dat!???? Misschien wil S.iem ook wel!

Hier,
    Vandaag naar pijnpoli geweest, krijg as dinsdag TENS aangemeten, hopen dat het wat doet!
    Manlief is buitenkant huis aan het schilderen dus het komt, als hij thuis is, ook op mij neer en dat doet het de rest v/d dag ook, dus ben heerlijk kapot 's avonds!
    Daar komt bij dat S.iem een heerlijk ritme heeft gevonden en nu s avonds tot 19.00 wakker kan blijven en de fles krijgt en daarna doorslaapt tot 7.15/7.30! Da's veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de 5.45/6.00 van eerst!!!!:D

Verder is het een schatje, is heel enthousiast, is fijn motorisch heel goed bezig en kletst aardig wat af...alleen tijgeren is nog steeds om zijn as en achteruit, whaha...zitten gaat wel heel stevig en als hij wil staan kan hij ook een paar pasjes zetten, maar dan houdt het wel op! Maar ik is wel trots!:D

We gaan slapen!!! Heb met manlief de deal gemaakt dat hij Ajax mocht kijken vanavond en dan mocht ik zaterdag EN zondagochtend uitslapen! (kwam hij zelf mee!) Lekker toch!!!

Sleep well allemaal en smak voor de meiden die ik niet genoemd heb!

Liefs!

Deel Deze Pagina