klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Halloooooooooooooooooo :)

@Klingeldingeling, waaaaaaaat gaaaahaaaf dat je meisje kruipt en staat en loopt!!! Geweldig zeg!! Och lijkt me zo geweldig om je kindje dat soort dingen te zien doen!! Soms denk ik hier dat dingen te snel gaan – eigenlijk ook omdat iedereen* totirritantsaantoe* continue tegen me zegt dat ik wel moet gaan genieten want het gaaaahaaaat sooooooooooooooo schnell… *zoudenerechtmensenzijndiedenkendatwenietgenietenalszeonsnietzoudenwaardschuwendatwemoetengenieten,zieikerzoonnozeluit ;)*
    Anyway, waar ik met dit gekakel heen wil: elke fase lijkt me zo geweldig!!!!
    Ik kan me nog van de tijd dat mn jongste zusje begon te kruipen/staan bij tafels en banken dat we ineens alles goed moesten opruimen. Niets meer op de salontafel mochten laten staan.
    Tijd om de wijnglazen op te ruimen?? Haha

Over wijn gesproken, jouw stukje heeft mij doen overtuigen dat ik ehhh NA MAAAAAHAAAAAANDEN drooglegging wel weer heel wild… heeeel heeeeeel wild een ehhh wijntje mocht!!!!
    WHAAA!! Maar het werd ‘nog wilder’….
    Ik zal hieronder zo het stap verhaal plaatsen!! ;)

Ohja en ‘milf’ -> Ik liet vorige week hond uit terwijl ik achter de kinderwagen liep… En toen… Toen werd deze ‘MILF’ door een stel stratenmakers nagefloten!!!

Wie??

IKKK???

Jawel!!

Ik, amper 8 week na de werp!! :D

@kinderboerderijkinderdagverblijfje: hoe was het??
    Klinkt namelijk wel erg leuk!!

@puregroenten, zal ik dat eens komen ophalen voor lief dinnetje? Lief dinnetje kan het uiteraard ook zelf eens ophalen, maar mij lijkt het wel eens leuk om joe te sien!

@Wordfeuden, wat is daaaat?? Ben ik soms zo lang afwezig dat ik dingen mis? *snik*
    Ben benieuwd!!

@Emma, 1e FM en dan 15 follikels van 10-12 mm ÉN nog wat kleintjes?? *SHOCK*
    Jij goed te stimuleren breezersletje!! :D

Wauw!! Dát zijn toch eigenlijk echt eierstokjes om trots op te zijn!!! Oh, lees nu ook dat je zondag weer terug moest.. Hmm, heb nog niet gelezen hoe het zondag was. Heb je dat wel geschreven? Ben benieuwd!! Hoop zo op een topvangst en dan hopplaaaa 1e teeepeee hartstikke swang!!

@Bright, ben het zo met je eens (dat over die gekleurde navel!!)
    Wat je schrijft over dat je nu denkt wat je verwachten en toen niet… Hmm, ik dacht altijd dat als het bij mij 1 keer (blijvend) gelukt zou zijn, ik geen zenuwen meer zou gaan hebben want dan zou ik al het allermooiste hebben en nooit meer verdrietig te hoeven zijn en dan zou het niets uitmaken of het nou wel of niet nog een keer zou gaan lukken… Maar nu ik mag ervaren hoe geweldig het is om mama van mijn meisje te zijn…. Kan ik me ineens dondersgoed voorstellen hoe spannend het juist weer kan zijn… Omdat je dan al echt hebt mogen ervaren hóé gaaf het is om te mogen zwangeren/werpen/mama zijn…
    Ik hoop voor je dat je 5 september een prachtige posipower test gaan krijgen. Ik zeg: doe maar een Sil ;)

@Silvia, whahahaha! Nog niet in de nieuwe auto gereden?? Omdat ie te groot is?? Kom op, jij kunt toch wel grote dingen handelen???

*bloos*

Wat zeg ik nou voor smerige dingen??

FOEI!!!

;)

Anyway, inmiddels al wel gereden?? Hoop dat ie lekker rijdt!! :)

Las nu nog wat over knokpartijen…
    Dat is minder zeg!! En de kinderen kotsmisselijk met snoep voeren? Helpt dat ook niet??
    Mijn ouders voerden ons altijd snoep in de auto zodat we stil zouden zijn en niet konden ruzie maken onderling, want dan hadden we onze mond al vol…

;)

@Saskia, je leest dit niet meer, maar ik wil je een hele gave vakantie toewensen!!
    Heb gelezen dat je mannetje de verrassing erg leuk vond!! Nice!!
    @gadgets: hoop dat jullie je in bed vermaakt hebben ;)
    (Whaha Sikki toch!! ;))

@Taliaa, het was niet bedoeld om je te laten balen of om iets in te gaan wrijven… Sorry, niet zo goed over nagedacht toen ik helemaal heppie de peppie het hier kwam krijsen.
    Ik was gewoon zo trots en verbaasd dus vandaar.
    Maar ehh, ik ben vervolgens ff gaan spieken op jouw Hyves om jouw postuurtje te gaan begluren… Maar ik vind dat jij er gewoon hartstikke goed uitziet!! (foto zwanger in wit shirtje waar kettingen op staan!!)
    Dus, jij mag best een zak chips eten ;)

@Loesie, wat ontzettend heerlijk dat je zoontje nu zoooo goed kan doorslapen!! Wauw!! Kan jouw zoon mijn dochter niet ff gaan uitleggen hoe dat moet? Dat doorslapen?? ;)
    Heerlijk trouwens om te lezen hoe trots je bent op je zoontje!! En terecht!!
    Wat ik bij Klingel schreef over de fases van de kindjes had ik ook zo bij jou kunnen schrijven. Alle fases lijkt me zo ontzettend genieten!!

@Lauwtje!! Ik zeg: fotoooooo’s!! :D
    Hoe voel je je??
    Besef je al dat als je volgende week zou starten met werpen dat men het dan niet meer gaat tegenhouden? En dat als je over 4 week zou gaan werpen dat het dan al thuis zou kunnen??
    (Wil je dat eigenlijk, thuis bevallen of wil/moet je in het ZH? En dat je over 7 weken al uitgerekend bent!! :D Al aan het nadenken fantaseren over hoe de werp straks zal zijn en over hoe mama zijn straks dan echt echt echt zal zijn?? :)
    Nog ff… :) :) :)

@Alex, jawel… Wel iemand vergeten….

ME!!

Maar dat is joe vergeven ;) ;)
    Fijna vakantie!!

@Annedore, hoe issie met jou??
    Het schiet bij jou ook op zeg!!
    Ben je al helemaal klaar voor Annedorezoon?? :D
    Had je trouwens nog bij de Prenatal gekeken voor dat paddestoelachtigebordje?? :D
    En mocht je nog rompertjes nodig hebben… Bij de Hema hebben ze de nieuwe collectie binnen!! :D

@Natascha, fijne vakantie!! En je schoonmoeder? Die heeft lekker pech ;)
    Jullie gaan heerlijk genieten van gezinnetje en zonnetje!! Have fun!!

@LadyZ, wat ontzettend rot dat het zo lang duurt!! Ik vind het heel verstandig dat je het zo lang mogelijk afwacht ipv snel curateren!
    Hopelijk mag je dit alles spoedig achter je laten en kun je het een plekje geven.
    Enne jaloers op ‘iedereen’ ivm vakanties en zonnig weer?
    Ik ben loyaal aan jou, ik ga niet naar de zon maar blijf in het regenachtige NL ;)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zo en nu nog maar ff mn ego verhaal doen ;)
    *wordtvervolgd*

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje even heel snel voor ik wegga met de hele bups Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, dan kom ik nog ff ego'en en dus vertellen over mijn weekend!!
    Ik heb echt een geweldig weekend gehad.

Vrijdagmiddag een leuk shirtje en vestje gekocht om een beetje hip de kroeg in te gaan.

's Avonds bij dinnetje afgesproken. Thuis nog ff snel de boobie gegeven. Aangekomen bij dinnetje ff lekker theeleuten en chocoladekoekjes snaaien. Vond het eerst wel ff onwennig, zo zonder mn meisje. Had erg de neiging om mn mannetje te bellen om te vragen of alles wel goed ging (en dus ff stiekem te horen of mn meisje wel of niet keihard aan het gillen was). Maar ik moest van mezelf sterk zijn!!
    Uiteindelijk wel ff een smsje gestuurd. Althans, dat was ik van plan maar kreeg toen al een smsje van manlief dat ons meisje lekker lag te slapen.
    Een uurtje later, net voordat we de kroeg in zouden gaan heb ik wel ff gebeld. Ik hoorde geen gillend kindje, dus op naar de kroeg (maar eerst de boobies leeg gekolfd)

Helaas was het bij de kroeg erg rustig. Er waren ook helemaal geen bekenden. Toen maar ff naar een ander kroegje gelopen. Zelfde verhaal.
    Best jammer dat dat soms in mijn woonplaats het geval is. Maar goed, we zijn toen weer terug gegaan naar het eerste kroegje en we zijn aan de bar gaan zitten haha. Kort overleg: word het een rose of gaan we aan de witte wijn? 'Ehh' zei dinnetje, 'we kunnen ook een cocktail doen'

Ehh...

Denkdenk... Ik heb genoeg melk afgekolfd om de eerste uren echt niet te hoeven voeden........

ehhhhh

ehhhhh

OKE :D

Whahaha, ik heb toen een Mojito gedronken. Ik voelde hem gelijk wel een beetje zitten... Hahaha. Was wel gezelligggg ;)
    En ik wilde het bij 1 drankje houden, maar de barmannen vonden ons wel leuk geloof ik want... Zonder er om te vragen kregen we weer nieuwe, andere coctails!! :D:D:D In totaal heb ik 3 gekregen!! Maar niet alle drie helemaal opgedronken (Cocktail 2 was niet zo lekker ;))
    Echt heel Breezersletje van ons maar ehh ehh we kwamen aardig aangeschoten de kroeg uit maar we hoefden in totaal samen maar twee cocktails af te rekenen ;) hahahahahahaha.

Om een uur of 3 rolde ik mn bedje in ;)
    Eerst een paar glazen water gehad (werd best fris en fruitig weer wakker). Had eens gelezen dat toen Taliaa cold turkey stopte met BV dat ze toen luiers in dr BH had gedaan... En aangezien we nog wat new born maatje 1 luiers over hadden... Heb ik die in mn BH gestopt en ben lekker gaan slapen. Meisje heeft de eerste voedingen uit de koelkast gehad (volgens een site van alcholpreventie duurt het per drankje 3 uur voordat het uit de BV is ;))
    De luiers in mn BH zaten vol ;)

Zaterdag zijn we naar Bataviastad geweest. Ik heb een hele gave broek bij Indian Rose gekocht. 's Avonds uit eten geweest bij een leuk restaurant. (uiteraard met ons meisje) :D

Zondag zijn we een dagje naar Amsterdam geweest. Ik mocht een cadeau van Maartman uitzoeken!! Heb hele leuke kleren bij Esprit gevonden: jurkje, blazer en een shirtje. Daarna nog bij onze favo Indiaas restaurant gegeten!! Mjammie!!

Voor mn meisje uiteraard ook weer wat kleertjes geshopt, lang leve de H&M ->
    Coole glitter muts: Product Detail | H&M
    Maar ook een té gaahaaaf giletje!! Wit fake bond!! Echt zo gaaf!! En dat over een stippeltjes shirtje!! :D
    Kan het giletje niet op de site van H&M vinden, maar hij is echt heel cool! :D

Ik heb trouwens ook een heel gaaf verjaardagscadeautje van mn meisje gehad... Ze kwam namelijk om half 3 voor voeding en toen pas weer om....

Dik half 8!! :$

:D

Ik voel me gelijk weer een heel ander mens!! :D

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx voor de felicitaties!! :)

Heb echt lang over mn het schrijven gedaan!! Toen ik starte stond het bericht van Blijmeis er nog niet!!

Maar ik ben het helemaal met je eens over het pokkeweer! Ik zat steeds op te scheppen over dat ik dit jaar zo'n lekker lange zomer vakantie (lees: verlof :D) zou gaan hebben... Nou, het leek eerder op een herfstvakantie!! ;))

Succes met je nieuwe baan!! Hoop dat ie zal bevallen!!

@ nieuwe baan: had laatst gebeld om te horen wanneer ik wat kon horen als reactie op mn brief: eind augustus/begin sept. Nou, dat is het nu dus ik wil een reactie en weten of ik op gesprek mag komen!!

SMAK

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vergeet ik nog dit:

1. Wij vermoeden dat ons meisje een paar bewuste lachjes heeft gedaan ipv de stuiplachjes :D

2. Ik wil ooit nog een beeb, hebberd dat ik ben. Het bevalt me ontzettend goed!! Stom!! Nu heb ik hoop dat het ooit nog eens lukt.. Terwijl die kans niet zo heel groot is, maar omdat het nu dus 1 keer gelukt is, heb ik een beetje hoop dat we nu het 'recept' kennen -> prednison bij TP...
    Maar eerst nog maar ff lekker BV'en!!

3. Ik had laatst toch echt mn eisprong toen ik het over woestijnerij had. Ik ben namelijk pre-ongi!! (heb een belabberde LF en heb nu al een paar dagen een beetje bloedverlies.) Echt raar met volledige BV!

4. Punt 2 en 3 zorgt er niet voor dat ik straks een spontaan nieuwtje heb hoor ;)

5. Want ik ben niet met vakantie en ik eet geen stampot in de zomer en heb al helemaal geen zin om me door een hond te laten nemen, getsie!

;)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hey lieverds!!!!

@il, oeioei, knokpartijen op de achterbank. maar nu heb je nog een achterbank? dus kun je de kids beter verdelen??:):)

@blijerd: je kunt het, je kunt het, je kunt het!!!! (kun je in het kader van je nieuwe baan geen leuke baan voor mij regelen??*grijns*)
    echt meid, je kunt het echt! want ik ben er helemaal van overtuigd dat JIJ alles kunt, want jij bent een grote kanjer!
    en huis, oh zwijmel!!! wij hebben gezegd dat als we ooit de 10milj winnen we ook een huis laten bouwen.
    maar goed, dat hebben we niet, haha
    maar super gaaf zeg, en druk. En eng... brrrrrrrrrrrrrrrr

@emma, WAHHHHHHHHHHHHHHH doos! eierdoos!!!*grijns*

@lauwtje, meubeltjes present, super zeg!!! heb je al (bijna) verlof??

@bright....... hoe gaat het???? *denkaanjouW*

@sas, ben je al weg?? geniet ervan!!!

@alex, ohnee, jij bent al weg;) smakkkk

@nyn, hoe is het nu?? ben je al bij de ha geweest?? (of wat er ook in fransenland is). Hoe verlopen je cyclussen? wel gewoon normaal? LF goed enzo?? merk je eisprong?

@maartjevantkaartje: wahhhhhhhhhhhhhhh lekker avond weggeweest, lopen pimpelen, gij breezerjoenoowwattus
    ben blij voor je! en heb jij door mogen slapen? want meisje moest toch flesjes? die drinkt ze dus goed?
    en luiers, jaja, ideaal! zoogcompres in het kwadraat zeg maar;)
    en eisprong dus. tja, volledige bv is geen garantie, dus zou zomaar kunnen;) maar bah van weer ongesteld gaan worden, heb ik zo'n hekel aan!
    houd je rekening van overstromingen, want eerste keer na worp!
    en, tja, laten we het erop houden dat ik in zwangerschap lekker in proportie ben, dat de verhoudingen kloppen zeg maar.
    (foto). nu is het echt een uitgelubberde, opgezette ramp. En alle lieve woorden ten spijt: het moet er echt af!
    maar goed. dat zal ik toch zelf moeten doen, want ik voel me er gewoon niet fijn bij! (altijd wijde shirtjes aan, nooit meer mijn fijne jeans aan etc etc)

@loesie, liefste schat: smakkerd voor jou! ik denk dat jij weet van eeuwige strijd in hoofd he? en ook voelt? SMAK
    en wat iedereen al zegt over jullie s. : ik zeg het ook!
    En nu lekker

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieverds,

Heb de afgelopen weken alleen maar snel wat bijgelezen via iphone en niet gereageerd solly!!! Dus ik spring er vanaf nu weer midden in!!

Zo de 2 weken vakantie zitten erop, heb er alweer een halve werkdag opzitten :(....... Hebben heerlijk genoten, lekker geshopt voor mama, papa en baby :D en ja vooral voor de baby. Heerlijk lekker uitgerust ook.

Alles gaat goed hier, vorige week dinsdag pretecho gehad wat echt super was, maar konden geen mooie foto's krijgen van ons mopje. Lag steeds iets anders voor het gezichtje dan een voet?!?! dan een handje, arm, elleboog hihihi en daarna viel het kindje ook nog eens in slaap en had het er echt geen zin meer in. Morgen deel 2, a.s. oma's zijn ook meegeweest en gaan morgen ook weer mee.

Ga nu om de 3 weken op controle bij de gyn en eind september hebben we nog een afspraak voor een groeiecho staan. Alle controles zijn nog steeds goed gelukkig, ben nu in totaal 8 kg bijgekomen en moet nu toch een beetje gaan opletten :) maar ja alles is ook zo lekker!!!!!!! Soms nog wel eens onzeker omdat het kindje de ene dag drukker is dan de andere maar iedereen zegt dat ik me daar niet druk om moet maken dat dat normaal is... Ben in ieder geval altijd weer blij als ik op controle mag.

Zo ga weer back to work maar ben in ieder geval weer meer aanwezig nu!!!

Heb wel altijd en iedere dag aan jullie gedacht!!
    Kusssssssssssss

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dag piemelina's!!!!

Hoe staat het hier!!!???

Als eerste, LIEVE MAARTJEMETHETBLIJEPAARDESTAARTJE!
    Van harte GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!
    Je eerste verjaardag als mamazijnde, hoe leuk is DAT! Geniet geniet geniet! En heerlijk stapverhaal, groot gelijk, je bent vriendinvan, mamavan, maar bovenal ook nog van jezelf! Fijn dat meisjelief je het uitslapen gunde!!!!

BM, mopske toch, NATUURLIJk kan jij het!!! Want u is megatopper! Ze hadden je anders echt niet aangenomen hoor, jij maakt gewoon superindruk!!!

En bouwplannen houden je ook van de straat! Wat zullen jullie na al die rompslomp genieten van jullie paleis! En is badkamer nog heikel punt tussen jullie 2 of tussen aannemer en jullie of?!
    En vertel eens, hoest met grote broer en kleine broer?!

Klingeling, THEE en KOEKJES zijn altijd in huis! (koekjes nie altijd, want die zijn ook weleens op...volgens mij hebben wij hier een kabouter)...Dus u is van harte welkom!

En verdediging S.iem...tja...gijtussenderegelsdoorleesmevrouw...je hebt gelijk.
    Het is eigenlijk net zoiets als je verdedigen waarom je FV geeft ipv BV...het hoeft niet, maar je doet het automatisch toch...
    Ook om het voor jezelf even weer op een rijtje te zetten en het wat makkelijker te maken...want hoewel ik me wel heel erg geen zorgen maak, stiekem doe je dat toch een beetje...
    Want je hoort alleen de verhalen van 'kijkeenswatmijnkindkan' wat heel logisch is en waar ik dol op ben...

Maar dan voelt het alsof ik een beetje de enige ben die moet zeggen, ohmaardatkanmijnkindechtnogniet...terwijl er vast nog meer zijn...snaptgij?

En het rottige is...dat ik over een jaar ws denk, jezus meid waar heb je je druk om gemaakt, had er toch maar van genoten, van zijn ontwikkeling...dus dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk!

EN GIL voor Florine's ontwikkeling zeg!!! Waar is dat kleine bloemetje in de knop gebleven!!!! Is nu al volledig aan het groeien en bloeien! Wauw!

Em, heb ik nou even gemist hoe of wat?! Je moest afgelopen vrijdag terug komen toch?! ppff...ff terugdenken...
    Oh nee, zondag terug, gister dus! VERTEL VERTEL VERTEL!!!!

BM, bedankt voor lieve woordjes, S.iem is ook heeeuuuull knap!!
    En fijn dat jij er een paar kunt noemen die wat langzamer zijn, whaha...sorry, erg he?!
    Regen, ik haat ook regen...geen zon, oké, kou, oké (behalve in de zomer dan) en rest ook oké, maar regen is zooooooooooo irritant! Gelukkig kon ik vanmorgen tussen de buien nog even met S.iem op pad!

Alex en Sas zitten nu in de zon...gggrrr! (GENIET!)

Sab/Lauw/Anne, Hoe ist!?! Wauw, alweer over de 30 weken!
    Wat spannend! (sab nog niet toch!?)
    Al heel wat van jullie todolistjes kunnen schrappen!?

Sik, vertel eens, hoe gaat het! Wanneer eerste fm oid?! Weer hotelletje die kant op?! Had jij afgelopen zaterdag niet je verjaardag? Beetje gezellig gehad? Of nu nog kater gezien je afwezigheid?

Taaltje, och die strijd, breek me de bek niet open...de ene keer denk ik: ik ben gewoon tevreden met mezelf, mijn man vindt me hartstikke mooi en ik ben supergelukkig en de andere keer zie ik mezelf lopen achter de kinderwagen in een etalgeraam en dan denk ik, Jeetje, wat een moeke! pppffff...
    En dan heb ik weer allerlei voornemens en dat gaat het een hele tijd goed en dan zie ik dat in een week 0.5kg af ben gevallen en dan denk ik, stik er toch in...
    Daar komt dan nog bij dat ik een man heb die ook een snaaikont is (maar bij hem komt dat er lang niet zo snel bij natuurlijk!) en dat maakt het natuurlijk ook niet makkelijker!
    Dus...dan is de cirkel weer rond...

Dus strijd...ja, ik ken hem...voer hem dagelijks met mezelf...errug gezellig!:D

Nyn, kom jij ook eens vertellen hoe het gaat en hoe het was?!

Lauw, heb je al fotootjes in album?! Ik ga op zoek!!! En zo niet, snel doen hoor! Want ik = nieuwsgierig!

Bright, ik snap je wel! Ik had gedacht dat je ook veel afleiding zou hebben en dat de dagen dan ook snel zouden gaan...hhhmmm...helaas niet dus...ik klaaaaaaaaaver hoor!!!!

Sil, wow, stelletjes boksers bij jullie!!! Balen! Hopelijk is daar een goede oplossing voor!

Ladyz, hoe gaat het? Heeft het doorgezet?!? Knuffel voor jou!

Ego,
    Gister begonnen met ovutesten (dag 8) omdat ik enkele keer ook eisprong op dag 12 heb gehad...vrij licht streepje nog, maar vandaag echt zichtbaar donkerder. Natuurlijk nog niet zo donker als controlestreep, maar ik denk niet dat ik een hele lange cyclus heb dit keer!

S.iem ligt lekker te slapen, meiden, begrijp me niet verkeerd hoor, ben heel trots op ons ventje, het is zo'n knapperd! Dan maar wat trager, boeiend! Als het uiteindelijk maar goed komt!;)

Ik ga ff verder neuzen, collega komt zo met haar zoontje! Is 3 weken jonger en loopt al langs tafels en half los! (en daar word je dus zo onzeker van, haha!)

En nu hou ik op!

SMAK

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ha!

gezellige kletspiemels hier!

@bright:spannend it IS.
    ik zou nu denken dat de poging/TP voor de 2e minder stressy is, omdat de onderliggende angst ' word ik ooit mama ' weg is.
    maar dat denk ik nu, pas als je erin zit (of zij in jou :D) ervaar je het pas echt he.
    je voelt vanalles dus... whoei!
    de uruzgan is gemeen, ben benieuwd of er nieuwe/andere dingen gevoeld worden dan de 1e keer trouwens?

@vakantiesletjes: :x ja ieks zon! jaloers!

nee ik mag niet jaloers zijn, ik heb 3 weken LDFzon gehad :)

@blijmeis: spannend en LEUK en druk en whaaaaaaaaah, dat is de bouw!
    en SO leuk!
    tip: word goede vriendjes met de bouwvakkers!
    als in: een keer in de week friet en kroketten brengen enso!

kan je zoveel opleveren! ;)
    *lampjes in de vloer, glas bij de trap naar de woonkamer (jij weet wel wat ik bedoel hier) enzovoort*

;)

@blijmeis: ja bellen! euh! ik ben geen belleerrrrr huil!
    maar het moet wel want van wordfeuden kletsen we ook niet echt bij he.

@wordfeud wie het vroeg: niet aan beginnen! online scrabble battle.
    of ja wel aan beginnen!
    leuk!

@sab: haai fijn dat je erweer bent! en fijn dat alles goed gaat! ;)
    je gaat lekker snel nu he, of vind je juist nog langzaam gaan?

@zorra vliegende schatje: wueh dus het is zelf aan het loskomen.. jee... pillen hielpen niet, maar nu doet lijf zelf.. :(
    wanneer weer check?

zon vreselijke nasleep voor jullie.. ook in tijd he :(

ben je wel weer ' klaar ' voor nieuwe poging, geen angst?

@loesie: ik snap je wel hoor. onwillekeurig spiegel je alles aan je eigenste beeb.
    maar ik heb echt nog NOOIT over een andere beeb gedacht ' so die is langzaam ' en ik denk dat niemand dat doet.

dat de meeste mensen, zoals altijd ;), alleen maar met zichzelf/hun beeb bezig zijn en onzekerheid over wat ' ze ' denken dus eigenlijk zo zonde is...

das de theorie dan he! :D

@loesie: wie wat zondag terug komen? *kijkt blond*

@loesie: thee lekker! koekies hoeven niet hoor! Ik ben niet zo zoet aangelegd! :p

@maartje: gefeliiii! :)
    en wat een leuk weeekend, lekkere COCKtails en mooie kadootjes! goeso!

leuk mutsje! :D

@annedore: hoest met jou en de finanzorgen trouwens? beetje minder donker?

@taliaa de diafragma: inderdaad, lieve woorden helpen denk ik in deze niet. het zit in jezelf, en alleen jij kan ervan af komen.
    hoe en of en wanneer je dat doet, met of zonder hulp (en steun van ons!) dat is aan jou.

maar we zijn errrrrr!

@sikki: hoest in 9ent? KNUFFFFFFFFF

@emma: hoest met jouw junkerij? het lijkt heel mooi te gaan he. qua aantallen!

@nyn: hoest op de campingggggg? smak!

@ehhhh

@natas: fijne vakantie ook!

@lauw: smak op joe seg! en wanneer kom je eens langs! :x

@maartje: das inderdaad ' snel ' van ongi, lijkt het?
    hopelijk geen dip, maar met zoveel als jouw productie zal dat wel niet!

@luiers in BH: PROEST!

@BH: ik ben weer ontpamelaat trouwens. gewoon weer een b' tje volgens mij! :D

@beetje: hier probeer ik florine aan de beker te krijgen, en zodoende de BV van 1500 te laten vallen.
    t kind is bijna 11 maanden en krijgt nog 4,5 keer BV, alleen omdat ze op geen andere manier wil pimpelen.
    dat moet toch wel eens een keer een beetje anders, anders zit ze tot dr 23e nog aan de tit en kan ik nooit langer dan 3 hele uren weg!

en dat wil ik zo nu en dan toch wel eens een keer, al is het maar de gedachte dat het kan.

GOH dat ik dat zomaar durf toe te geven hehhehe!

@florine: ze loopt niet hoor! alleen zijwaarts als een krab bij de bank(leuning)

@florine: vannacht LUXE! geslapen van 20 tot 04 tot 0615 tot 09!
    en ik dus ook!

waar is de marathon!

;)

;)

@maartje: puregroenten, kan allemaal. je mag langs komen zeilen, ook met haar, zij mag ook, alles mag, ik ben zon makkelijk sletje! :p
    ze moeten wel deze maand op zijn, die groenten geloof ik.

kan ze ze dan nog gebruiken?
    zo zonde! zijn zulke gigadure groenten! :(

@ovutesten: slim, loesie!

@ehhh volgens mij ben ik wat vragen vergeten te beantwoorden. ieks!
    weet niet meerrrr...

en peer m weer even!

ohja inrichten: we hebben de gigabank een kwart gedraaid, zodat hij nu ehhhh ja hoe moet je dat uitleggen,
    anders staat :D

nu kijkt ' de lange kant ' (een U is het) naar de haard en is er achter die lange kant een groot speelveld voor florine gecreeerd.
    hopsa, eigen kastje met speelgoed, keukentje, kleed, en de hele shit, en spelen maarrrrr!

@traphekjes: 8 :$ nodig, maar eerst maar eens de 2 belangrijkste (woonkamer) installeren.

@sil: is het ' zo erg ' ja tussen 2ling en grote broer?
    vertel?

en ga es in je oto rijden seg! :x

@

ieks!
    ik ga even wegrennen hoor!
    sorry voor wiek vergeet!

maar niet voordat ik jullie allemaal vertel dat ik van jullie swaffel en dat ik een grote piemelknuffel bij jullie inbreng!

SMAK!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag lieve schatten!

Maartje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En goed te lezen dat je je vermaakt hebt dit weekend!

Blijerd, lekkere eerste werkdag ;):D
    Of ondertussen ook met de tekeningen bezig?
    Manlief zegt ook altijd, het is makkelijker een bestaand huis te verbouwen dan alles nieuw van tekening te moeten bouwen.
    Lijkt me echt heel leuk, maar ook vreselijk moeilijk!

En heb je echt ELKE DAG regen gehad :(

SIELIG!!!

Ik had weer mazzel afgelopen zaterdag.
    Op het moment dat iedereen kwam hield het op met regenen.
    We konden de bbq aansteken, de kindjes hebben zelfs gezwommen en we hebben een heerlijke middag/avond in de tuin gehad.

Had ik met iets anders maar ook eens zoveel mazzel...

Wij zijn namelijk weer terug uit het Gentse.
    Vanochtend de eerste FM.
    En het hield weer niet over.
    Rechts 2 mini follies van 11 en 9 mm.
    Links 3 grote van 18, 17 en 14 mm en nog 1 of 2 mini's van 9 mm.
    Dus echt weer op z'n Sikki's onregelmatig.
    Dus misschien 3 eitjes en hopelijk 1 of 2 meer.

Ik heb besloten om me er niet te druk om te maken.
    Heeft me namelijk toch nog nooit wat gebracht.

Loesie, jij al weer bijna de eisprong in zicht!
    Je hebt er zin in he :D

Ik hoop dat we samen op het wachtbankje kunnen.
    Morgenavond weer richting Gent voor de tweede FM op woensdagochtend.
    En dan wellicht vrijdag of zaterdag de punctie.

En jouw S.iemmetje is een hartstikke lekker ventje!
    Die het ook hartstikke goed doet!
    Niet zo je kop gek laten maken lieverd!

En mama is geen moeke, maar een hele lieve en mooie mama! SO!

Emma, hoe was de FM gisteren???

Bright, jij al aan het bibberen meisje!
    Snap ik wel hoor.
    Elke keer is en blijft toch spannend.
    Ik bibber iedere poging ook meer en meer!

Taaltje, lekker genieten van je weekend meisje!
    Hoest met rug?

En strijd in hoofd :x
    Ik snap dat wel hoor, dat hou je toch niet tegen.
    Hoeveel mensen ook zeggen dat je mooi bent zoals je bent, je moet er toch zelf vrede mee hebben.
    Knuf!

Zorra, lieverd, het komt langzaam los :(
    Sterkte meissie.
    Zal toch even eng zijn en confronterend.
    Maar hopelijk ook een opluchting omdat je daarna verder kan.
    KNUFFEL!

Sil, nu al wel in oto gereden?
    En vandaag weer begonnen met werken :(
    Nou ja, hoef je je niet meer te vervelen ;):D

Klingel, was je nu hier afgelopen zaterdag???
    Volgende keer doen we echt wel even gillen hoor!
    En knuffelen ja!
    Mag ook MET baby :)

Maar ja, ik moest nu natuurlijk alles in gereedheid brengen voor het grote cadeau's ontvang moment.
    Heb m'n allereerste anti-rimpel oogcreme mogen ontvangen :D

Trouwens, manlief heeft zaterdag een heuse gezinsbak besteld.
    We zijn dus uiteindelijk niet voor de TroosT oto gegaan.
    Want linksom of rechtsom, dat gezin komt er, dus daar hoort een passende oto bij!
    (maar wel een snelle variant :D)

Nyn lieverd, hoe is het met jou?
    En met huis?

SMAK voor alle meisjes!

En op de dikke buikjes van Lauw (kamerspam graag!) en Anne en Sabrien!
    En de vakantiemeisjes Alex, Natas en Sas!

Ik ga maar eens eventjes aan het werk!
    Vanuit huis ja ;);)

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    sik!

hmeuh van opbrengst... :(
    wel een beetje gevreesd, en ik heb nog hoop voor 2 erbij misschien?
    blijft stimu gelijk????

fijn dat je zaterdag ' overleefd ' hebt.

nu een domme vraag: cadeautjes, je was toch niet jarig he?
    antirimpelcreme!

:x

welk merk? i love cremepjesjes.

@sik: enscheday was super.
    beste vriend, lekker stad in, en florine zo relaxt dat we gewoon lekker *op de dansvloer* bij fellini hebben gegeten. super!

knuffel met baby?
    mag ook zonder?

HA!
    ik wil zonder.

WAT VOOR OTO! ik wil het weten ik wil het weten!
    een dikke station denk ik zo.

ook een volvol?

hm, ik denk een audi eigenlijk.

seg!

@werk vanuit huis: niet teveel werken!

ohja

@blijmeis: werk vanuit huis: niet wordfeuden dan!
    :x

*rent*

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik was vorige week jarig, maar toen zat Sikkifam nog in Indonesie.
    Dus afgelopen zaterdag bbq wegens Sikkiverjaar.

En wegens kindergevaar in grote tuin bij schoonouders met zwembad.
    Alle 8 kids in het zwembad en gillend door de tuin rennen en wij lekker rustig kunnen bbq-en.

Bij ons krijg je anders zo'n echo ;):D

Creme van Sisley. Love it!

Oto is station ja :)
    Maar geen Audi :p

Siklief doet business met Renault en dus rijdt de hele toko in Renault.
    En dus is het een Renault Laguna Estate geworden.

Nu de kids nog en klaar is de burgerbak! :D

Fellini gegeten?
    Zat ik vorig weekend nog!
    Wel makkelijk met kids daar.
    Gelukkig ook een betere kaart nu dan voorheen.

En knuffelen mag uiteraard ook zonder beeb :D

Nu echt aan het werk!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @sik, hmm... weet je, niet druk maken, goed idee, maar lekker onhaalbaar.
    Maar zoals mijn mama altijd zegt (tegen mij, de drukmaker) :"als drukmaken zou helpen, zou ik het ook doen voor je".
    Smakkerd voor joe, gij sterke vrouwe!!!!
    Oja, doen ze dan dadelijk flushen? (zo heet dat toch, bij de punctie? om ook de kleinste eruit te halen?)

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, shit weer van ongelijke groei :(.
    Voelt dan best moeilijk dat ik hier kom vertellen over mijn follikels :) terwijl ik jou zoveel meer gun dan dit.
    En tja, je niet druk maken, hoe doe je dat. Maar wat je zegt, het druk maken erom heeft je eerder nog niks opgeleverd. Ik duim dat die kleinere toch nog een spurtje gaan trekken.
    Knuffel meis....

@Maartje, leuk stapverhaal :), fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

GEFELICITEERD met je verjaardag :).

@2e FM zondag: de follikels in rechter eierstok waren groter dan in de linker. Maar in totaal zo'n 15 follikels van 15-16mm en aardig wat kleintjes. Gister bloed laten prikken, en vandaag van 112,5 IE naar 75 IE Gonal.
    Morgen 3e FM!

Ik begin het nu wel heel spannend te vinden hoor! Ik zie echt heel erg tegen de punctie op, ben zo bang dat het vreselijk pijnlijk is.
    Als ik eraan denk krijg ik de zenuwen :D:).

@Loesie, maak je niet te druk over dat S.iem misschien minder vlot is dan andere kindjes. Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn manier en dat is goed ;). Maar ik zou er ook de kriebels van krijgen hoor als andere moeders alleen maar vertellen wat hun kind allemaal al kan.

@BM, succes met je nieuwe baan...en je kan het meis!!!

Sorry, ik vergeet de helft maar vanaf m'n werk is het op iedereen reageren niet zo gemakkelijk. Ik moet een beetje oppassen dat er niet ineens iemand achter me loopt ;). Het zp'en onder werktijd is en blijft nogal ali-illegali :D:).

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hallo, ik leef nog :) Spijtig genoeg maar puf om 1 pagina te lezen.

@Sikki: 3 eitjes, wat Kling zegt, misschien nog 2 erbij? Mag ik daar voor klaveren? Wat een spanning weer, ondanks dat je zo'n 'die hard' bent.
    Smak op follies!

@Loesie: ook u weer in spanning. Voor het 2e meesterwerk dan wel, maar toch....heel spannend!!!!

@Sabrien: 8 kg, ja, misschien wel opletten ja, want de laatste weken gaat het heel hard ineens ;) Jammer dat je geen mooie foto's hebt, maar ja....het echie is straks toch beter :)

@Klingeling: hoe dichter ik bij werpdatum kom, hoe dichter jouw meiske richting haar 1e verjaardag gaat, bedenk ik me net. Goh, time flies! :)
    FinanzorgEN zijn nu nog finanzorgJES :) Beter dus :)

@Maartje: gefeliciteerd!!!! :) Met EN verjaardag EN lachjes van je lytse meiske.

@iemand vergeten? Sorry dan, heb er nogal een middag opzitten in het ZKH ;)

Gisteren hele dag geen leven gevoeld :$ Alleen 's avonds toen ik ging porren kreeg ik reactie, maar niks uit zichzelf. Vanochtend ook niks :(
    Moest vandaag bloedprikken, dus ging gelijk even vragen op verloskamers of ik me zorgen moest maken, omdat ie dus wel reageerde bij porren in buik. Moest ik naar de poli gyn gaan. Daar bleek het heel druk, terwijl verlos geen enkele patient had :(
    Dus ik weer terug naar verlos voor CTG.
    Toen weer met status terug naar poli. 3 kwartier wachten tot er een arts kwam om CTG te beoordelen. Zag er goed uit. Wel afspraak voor woensdag laten staan en als ik me weer zorgen ging maken moest ik bellen. Okee....

Dus nu, ben ik moe. Want ochtend had ik gewoon gewerkt. Dus nu, snel stofzuiger door huis, hangkleren aan en hangen maar. Moet ook ooit nog eens eten maken, maar dat wil manlief misschien ook wel even saampjes doen :)

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Och lieve Emma, jij moet het niet moeilijk vinden om te vertellen over je megaeierdoos :D
    Het is toch super fijn!

En lieverd, je moet het echt jezelf het meeste gunnen hoor!
    Dat is heel normaal en gezond!

Ik denk natuurlijk wel, jeetje we zijn even oud, dus mijn stokkies hadden hetzelfde kúnnen doen.
    Maar dat doen ze dus niet ;)

Dus ik ben gewoon blij dat de puncties met maar 3 eieren voor mij dan weer een eitje zijn ;):D

Taaltje, idd weer met flushing.
    Follies nog het leegzuigen spoelen zodat áls er een eitje in zit deze ook zeker weten er uit komt.
    Heeft de vorige keer ook goed gewerkt, dus wie weet wat het dit keer gaat brengen!

Anne, wat een enge vermoeiende middag meid.
    KNUFFEL!

Heb vanmiddag een leuk broekje en shirtje van Z8 gescoord voor mijn zwangere dinnetje.
    We willen er mogelijk dit weekend langs en ik vond het wel tijd dat ik iets voor de baby meenam.
    Liever nu, dan over 2 weken met mogelijk slecht nieuws achter de kiezen...

Moet ook nog 2 kraamvisites doen en ik denk er over om die ook gelijk maar voor de komende 2 weken te plannen.
    Onder het motto, nu Sikki het nog aankan...

18. Pff Sik, wat klink jij altijd sterk meid!

Ik hoop / duim / bid, wat dan ook met je mee dat er uit deze poging toch echt een kindje voor jullie samen komt! Dat je samen met je dinnetje kunt shoppen voor beebkleertjes!
    Je hebt zooooveel tekens gehad. Laat het nu dan toch ECHT!

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Knuffel terug op Sikki. Moet niet gemakkelijk geweest zijn om babykleertjes (weer) voor anderen te kopen.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    swaffelsmak!

Deel Deze Pagina