Ik klaver voor 4 Sikkieieren! *klaver* Zet 'm op de komende dagen Sik! Klinkt idd heel druk! Gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk alvast
Sikki..heel veel succes.... drukke tijden nu dus, maar alles komt dichterbij nu he.... Jullie gezinnetje one way or the other dat die er komt is zeker... ik ga voor de voorspelling die uit komt
*breekt in* kilo's paracetamol!!! @#$%&*(@#$%^&*(@#$& 1 troost, ik ben ooit swang geweest na koorts (echt griep) van mijn husband... Dikke kus en knuffel *met mondkap op en desinfectiemiddel bij de hand* voor Sikki en Sikman *breekt uit*
*breekt nogmaals in* hoe doe je het nu met de prednison ivm de koorts van Sikman???? *breekt alweer uit*
Sikki, denk positief... ze hoeven maar 3 of 4 goeie zaadjes te vinden.... moet goedkomen, toch? Doen jullie ICSI of IVF trouwens? Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmm!
@sikki, wauw, bijna jullie eerste pianoles samen leuk hoor! ben benieuwd hoe jullie het vinden! en ik zeg: 3 eicellen, 2 bevrucht, 1 topper en 1 matige, maar een hele goede teepee! (en verder mogen wij niet speculeren van jou!! SMAK) en drukdrukdruk, jeetje, en het is ook nog zo energievretend!!! SMAKKERDEXTRA dus! @annedore, als je je ei kwijt wil?? mag áltijd he!!!! smakkie!!!
Ooh sik, hoop dat koorts van sikman niet teveel nega effect heeft op kwaliteit.. Ik klaver voor mooie/goede bevruchtingen! Bm heef in ieder geval al een mooi nestje gemaakt voor sikbeeb! Dikke knuffel en succes de komende drukke dagen! *KLAVERRRRRRRRRR*
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik klaver me rot geen nadelig effect van koorts op sikmanzaadjes... paracetamolletjes erin om de koorts te onderdrukken hup hup hup!!!!
Grrrr, hij heeft al 3 paracetamolletjes opgegeten en net ook nog een zetpil er in geduwd, maar de koorts wil maar niet zakken. Nu 38 graden... Nou ja, gunstige omstandigheden heeft ons nog nooit wat gebracht. Misschien helpt dit dan eens Lindinha, wij doen PICSI, dus de beste zullen ze wel weten te vinden.
ooooh lieve sik... wat een (extra) stress weer!! &%^*^$*&%%*^&!!!! :x :x Ik ga je trouwens misschien binnenkort nog ff pb-en met wat vraagjes.. Maar dat zie je dan wel verschijnen
Sikki: ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeel veel klaverpower wensen! K*T van sikkiman koort, maar 38 valt nog mee en wie weet heeft het op zo'n korte termijn voor "de daad" helemaal geen nadelig effect, of zeg ik nu iets heeeeeeeeeeeeel blonT's en doms.....? Ik duim, fik, klaver me suf jullie! Hele dikke knuf!
komop sikman, zet die airco daar beneden maar even op vol! en sik, even elke 4 uur 1000mg p'mol geven. mollen bouwen een spiegel op, dus werkt niet 123
Hoezo moet jij daar om lachen :x Ik snap wel dat Klingel die van mij aanraadt. Ik heb een hele fijne! Roze met ronddraaiende pareltjes! Helemaal babyrinth-waardig!!!
Lieve Ladyz, hoe gaat het met jou? Heeft het bloeden doorgezet? Moet je nog pillen? Wanneer controle? Hoe voel je je?? Trek je het nog een beetje? Knuf meis!