Sikki, waaaauw!! Wat een goed nieuws, 7 eicellen mooie sikkiscore! Daar moeten toch wel 2 mooie bevruchtingen uit komen, daar klaver ik me suf voor in ieder geval! Klinkt goed dat soja infuus. Je zit ook aan de prednison nu toch? Hoop dat al deze dingen jullie eindelijk jullie sikbeeb(jes) brengt! *klaverklaverlaverklaver* Hoe was zaad van siklief ondanks koorts? Emma, spannend morgen!! Zijn vast een mooi aantal bevrucht! Klaver ik ook voor! Mijn buik was flink opgezet toen ik overstimulatie had en verging van de buikpijn! Je gewicht ook even in de gaten houden, en vooral rustig aan doen! *proest* om gilverhaal!! Annedore, yaaayyy voor geen zwsuiker! En wat een prutser die prikker! Loes, ooh wat heerlijk dat jullie knappe mannetje zo lekker uit slaapt! Ovutesten is toch pas echt posi als teststreep net zo donker is als controlestreep? Dan lijkt me dat ei in de buurt is maar nog niet op knappen staat. Maar kan er ook helemaak naast zitten, ben geen expert op dat gebied.. Oohhwwww jaaa IK HEB VERLOF!!!!!!!!!!
Lauwtje, denk ook niet dat hij al 'positief' is hoor!!!! Maar was benieuwd of jullie ook zagen dat het donkerder werd! Heerlijk verlof!!!!! Heb trouwens lang gedaan over bericht, dus zie dat ik ondertussen veel gemist heb!!! Emma, whaha, over gilverhaal!!! Kan me goed voorstellen dat manlief behoorlijk schrok! Gevoel ken ik hoor, dat is volgens mij heel normaal!!!! Anne, fijn dat alles goed is!!! Idd sufferds!!! Smak!
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO SIK!!!! Wat een geweldig nieuws!!! 7 eicellen!!!! En nu maar wachten op nieuws over bevruchtingen. Beterschap voor Sikkiman lieverd. Arme schat toch. KLAVERDUIMFIKBIDENZ @Loesie, Awh wat fijn van doorslapen van Siem en lief van schildermeneertje!! @Annedore, WOEI voor geen zwangerschapssuiker!! @Lauw, YAY voor verlof!! @Emma, Bij overstimulatie vooral letten op gewichtstoename. Bij kilo toename per dag dan direct bellen. Ook bij erge buikpijn en duizeligheid. Enne, van die 18 eicellen zijn er vast een stuk of wat bevrucht voor TP @rest SMAK!! @hier, Morgen testen halen en dan zondagochtend testen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat al mijn klachten van de progynova en de bollen komen. Maar ja, iedere keer is het anders he?? Zucht, nog maar even afwachten. SMAK
Loes, ik zie idd ook dat ie donkerder wordt! ei moet en sal komen! Bright, spannend zondag testen! Kun je wel tot zondag wachten als je morgen de testen al in huis hebt?? die kwaaltjes die jij voelt komen idd niet van de bollen enzo maar van jullie beebje die zich lekker aan het innestelen is!
@Sikki: ik heb je al gesproken maar ook hier nog even: ik duim,fik,klaver en diamant. 3 x 3 = @Emma: spannende dag ook voor jou morgen. Ik klaver voor mooie bevruchtingen. @Anne: het duurt even maar dan heb je ook wat. Geniet van je chocolade. @Bright: ik hoop so met je mee. @Lauwtje: hoera verlof!!!!!!!! @Loesie: gewoon even doortesten. Hij wordt wel steeds donkerder vind ik als leek Even heel ego: ik ga vanaf morgen weer aan de pil. Manlief heeft veel twijfels. Ik snap zijn argumenten wel al kijk ik hier zelf net even anders tegen aan. Maar voor hem wegen ze nu even heel zwaar en omdat hij al even slecht in zijn vel zit heb(ben) ik/we deze keuze gemaakt. Mocht ik wel zwanger zijn geweest was het natuurlijk welkom geweest maar dan had de natuur de keuze gemaakt. Ik vind het zeker wel jammer en ook moeilijk,maar ik heb drie super kinderen en een lieve man en dat ga ik niet op het spel zetten. We gaan in November weer praten en zien dan wel verder. Waarom dan de pil en geen condooms? Omdat we in het heets van de strijdt die dingen gewoon weg vergeten.
sikkiiiiiiiiiiiii, wauwie!!!!!smakkerd!! annedoreL gelukkig alles oke!!! nyn, liefnyn... hmm... dikke knuffel!!!!!!!! nog dikkere knuffel!!! moet zo moeilijk voor je zijn!!!! emma: denk aan je!!!!! ll, ben dit weekend er even tussenuit. heb slimphone mee, dus lees wel de belangrijke dingen! smakkerd
Sikke, wat een fantastisch nieuws!! Ik duim morgen vroeg voor je, mooie bevruchtingen en dan zondag of maandag lekker je kleintjes ophalen. Gr. Fenny
Ik klaver ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bbbrr...ik vind het als dondersspannend, dus hoe zouden jullie je wel niet moeten voelen! Nyn, knuffel voor jou, idd een hele dikke knuffel...sterk van je dat je voor manlief en kids gaat en een wens opzegt...is het dan echt definitief of is het voor nu?! Bright, heel veel testen inslaan he?! Heb je straks een mooi rijtje met 2 streepjes!! Hier, nog steeds geen positieve digitale ovulatietest... *$(@*#zooi! Word er helemaal kriebelig van! De streepjestesten zijn op, dus kan ook niet zien of het duidelijker wordt...en als hij morgen positief is, dan hebben we woensdag tp, dus wordt het moeilijk om het stil te houden, aangezien mams er dan is! Straks misschien ff naar de kruidvat, om toch nog wat streepjestesten te halen...ppfff... Ik ga even met ons manneke spelen op het kleed!!! SMAK
Meiden die in spanning zitten, denk aan jullie!!!! Heb net kv ovulatietesten gehaald en de teststreep is bijna even duidelijk, het hangt er echt tegenaan! Irma gebeld, want die kon ik maar van 9 tot 12 bereiken en moet nog eventjes doortesten, als hij lichter wordt, heb ik morgen mijn eisprong en moet ik maandagochtend vroeg bellen en gaan ze meteen ontdooien, als hij morgen nog donkerder is, dan heb ik maandag mijn eisprong en moet ik ook bellen, maar dan gaan ze dinsdag ontdooien! Ik zat een beetje in mijn maag met als hij later vandaag positief is, dan kan ik niet meer bellen, maar als ik dus maandagochtend belde, dan was het nog vroeg genoeg om te ontdooien! Ik ben gerustgesteld! Foto van test: Bekijk bijlage 180503 In het echt is het verschil echt nihil, op mijn tel krijg ik hem mooier, maar weet niet hoe ik hem dan hier moet plaatsen! Jeetje, wat kun je er weer mee bezig zijn, Bright, ik snap wat je bedoelt nu! Hoe gaat het trouwens daar?! Hoeveel dagen na tp?! SMAK
@Loesie, Spannend he!!! Gelukkig maar dat je maandag ook nog kunt bellen, scheelt weer wat stress @Nyn, Ook hier een dikke knuf voor jou. MOK op starten weer met pil. @Emma en Sik, Ik duimklaverbidfik me rot voor jullie!! @Taaltje, Hoop dat je een fijn weekend hebt!! @hier, Ups en downs, brrrrr. Straks als Juweeltje wakker is even naar de Fruitkat en dan maar hopen dat ik de verleiding kan weerstaan tot morgenvroeg. Ben zo bang voor een nega test, dan kan ik ook niet meer op mijn gevoel vertrouwen..... Vanmiddag familiebbq, dus dat helpt wel om af te leiden. Gelukkgi mooi weer erbij dus alle kindjes kunnen bij ons op het grasveld spelen. Juweeltje heeft haar eerste paar schoentjes gekregen, met flex zool. Ben benieuwd... SMAK
Taal, geniet van je weekend!!!! Bright, spannend, gewoon heeeeeeeeeeeeeel veel drinken, dat houdt je vast tegen om te testen! Lekker vanmiddag bbq, superweer! SMAK
Zoals verwacht waren er van de 7 maar 3 eicellen rijp en 2 daarvan zijn bevrucht. Toch een beetje teleurgesteld, maar natuurlijk ook blij dat er een tp is. Nu hopen dat ze ook beide goed blijven delen. Emma, ik ga er vanuit dat jij beter nieuws hebt! Wat een giller trouwens dat gil verhaal Loesie, het komt eraan!!! Bright, veel plezier vandaag! Anne, gelukkig geen suiker! Fijne dag meisjes!
Sik, toch HOERA voor een dubbele tp!!!!! En ik snap dat het rot voelt dat als je met 7 begint er zoveel afvalt en er 2 overblijven! En nu klaveren op 2 toppertjes die dol zijn op SOJA!!!! Wanneer richting Gent?! Ik ga, mams is jarig vandaag! Liefs
Sik, ondanks balen toch een uitrEIking!!! Ik leg mijn glitterjurk alvast klaar voor de TP van 2!!! SMAK
Sik ik snap dat je teleurgesteld bent, Maar je wist dat er er maar 3 of 4 eicellen zou den zijn, toen waren het er al 7 als een wonder..maar onrijp helaas omdat de eiblaasjes nog te klein waren. Maar van de 3 goede eicellen zijn er wel eventjes 2 bevrucht!!! dat is meer dan de helft dat is al een hele mooie score op zich lijkt mij.... Nu op naar een mooie tp en idd van die calimero's die van soja houden klaver aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whoeeee, er komt een tp van 2 kanjers!!!!!! Wat ontzettend spannend!!!! Ik klaverfik ook keihard door. Kussss
Nyn, voor jou een megadikke knuffel! Sikki, snap dat t toch een teleurstelling is. Toch 2 bevruchtingen uit 3 eicellen! Ik klaver keihard dat ze beide mooi doordelen en natuurlijk voor de teepee van 2! Loes, dus volgende week tp! Spannend! Klavertje staat uiteraard ook voor jou aan! Bright, als jij de spits nou eens afbijt morgen met mooie posi test?! en dan mag, nee MOET de rest volgen! Ik klaver voor een babyboom in het babyrinth!! Taaltje, fijn weekend en have fun! Derest ook allemaak fijn weekend verder! Smakje!
Lieve sik... Ik snap de ietwat teleurstelling maar toch super dat er 2 bevrucht zijn! Zeker als er eerst maar zicht was op 3 eitjes.. Ik ga heel hard voor je duimen. En als ik hier wat stil ben.. Weet dat ik aan je denk! Lieve Emma wat een superscore!! Spannend hoor morgen! (toch? ) Ik duim ook enorm hard voor jou! Liefnyn, ik heb je al gesproken.. knuf..