Breekt ff in om liefNyn een dikke knuffel te geven. Voor nu misschien de beste keuze maar wel eentje die niet leuk is en pijn doet. Maar wie weet wat het najaar/ de winter brengt. Dikke kus! Liefsik, ik denk aan je en hoop zo intens dat deze poging de beste poging allertijden wordt met het meest prachtige resultaat! Smak!
Whoepsie! Te druk geweest om ff te schrijven dat ik heb gelezen dat Sikki 2 bevruchtingen hebt!! Kut van slechts 2 van de 7. Whoehoe van toch 2 bevruchtingen!! Moet wel zeggen dat ik me blijf verbazen hoe groot jouw bevruchtingspercentage is!! Als je maar 3 rijpen had... Dan is toch -in percentage- een hoop bevrucht!! Maar snap je boehoebaal goed! Laatste poging had ik ineens 11 eicellen, nou jippieyeah!! Totdat ik hoorde hoeveel bevruchtingen... 2!! Dan zakt de moed je ook wel ff in de schoenen! Helaas, bieden mijn behaalde resultaten geen garanties voor andere meiden die het zo graag zouden willen, maar ik hoop, klaver, diament en FIK alles bijelkaar!! 3 x 3 is...??? Laat het een wonder zijn!! SMAK (PS je pure groente ligt nu waar het moet zijn)
*Breekt ff in* Sikki: 2 bevruchtingen en een soja-infuus! Ik duim voor je dat het uitmondt in 2 koters die alleen maar van soja-melk en soja-burgers houden! Ik duim voor je! xxx Hypo *Breekt weer uit*
Lieve Nyn ik wil nog even heel kort op jouw verhaal reageren....... Ik vind het heel erg dat jullie in een crisis beland zijn. Maar ook heel erg knap dat jullie er zo goed over kunnen praten en samen besloten hebben de wens op een laag pitje te zetten. Ik vind het ook heel knap dat je aangeeft dat je liever een gelukkig gezin hebt met 3 kinderen dan een ongelukkig gezin met 4 kinderen... ik wil even zeggen dat ik ontzettend veel rspect heb voor jou en hoe jij je staande weet te houden zo ver weg van famillie en vrienden in een vreemd land. respect voor jou als moeder en echtgenote.... wat ik gewoon wil zeggen is dat je een topper bent..... en ik weet dat jij voor veel meiden hier in het doolhof een steunpilaar bent geworden.... smakkerd op jou
Bright Shit neeeeeeeeee Het voelde zo goed waarom is het nu niet gelukt Dikke knuffel lieverd... *schuift een heet kopje thee het holletje binnen met een reep chocolade*
Bright......knuffel lieverd!!!! Wat vervelend dat je gevoel je zo voor de gek heeft gehouden. Vertrouwen in eigen lichaam is ff helemaal weg...*schuift nog meer thee en chocoladekoekjes naar binnen* Sil, lief gezegd tegen Nyn, ben het helemaal met je eens!!!! Lauw, bijna 34 weken!!! WAUW!!!! Sik, aan het voorbereiden op de tp?! Ik hoop zoooooo dat dit hem wordt voor jullie! Dames...ff kort jullie mening, want we gaan zo richting mijn ouders. De digitale ovulatietest wordt maar niet positief, maar heb jullie gister foto laten zien van die andere test. Die heb ik vanmorgen ook weer gedaan en lijkt lichter te worden. Heb rekbaar slijm/buikpijn en temperatuur gaat langzaam omhoog. Toch maar vanuit gaan dan dat ik gister piek had en vandaag eisprong?! Als je die digitale uit elkaar haalt werden de streepjes steeds donkerder. Die van gister was iets lichter dan de controlestreep en nu wordt hij dus weer lichter...dus moet mijn piek al geweest zijn... Vanmiddag nog een keer testen, maar ga er denk ik toch maar vanuit dat ik gister mijn piek had! Wat denken jullie!? S.iem is bij paps en mams en mijn moeder belde vanmorgen dat hij koorts had...39.2...hij is verder prima te pas alleen zijn oogje is wat vies en zijn 2e tandje LIJKT door te komen! (mijn moeder wist het niet helemaal zeker!) We gaan er zo lekker naar toe! Morgen weer aan het werk, joepie! Liefs
Bright lieverd, wat een teleurstelling! Heeft je lichaam je dan zo voor de gek gehouden? Zou het dan echt door die stomme medicatie zijn gekomen? Dikke knuffel schat! Loesie, ik durf het niet te zeggen. Heb totaal geen ervaring met streepjes ovutesten. Zelf wilde ik die onzekerheid nooit en gebruikte altijd de smileytesten. Altijd duidelijk. Ik zou in ieder geval vanavond nog even testen als ik jou was. Succes! Emma lieverd, waar ben je? TP gehad gisteren? Is alles goed gegaan? Knuffel voor jou!!! Wij gaan richting Eindhoven naar zwanger dinnetje. En daarna door naar Gent. Ik hoop maar dat de emmy's morgen mooi gedeeld zijn. En idd Maartje, wij hebben altijd een heel hoog bevruchtingspercentage. Maar ja, dat zegt dus ook niets... Fijne zondag meisjes!
@Bright: kus op omo-verdriet Wat kun je je verslagen voelen wanneer je gevoel je zo misleidt... @Sikki: Ondanks hoop/vrees een fijne dag bij vriendinnetje. En ik klaver hard door dat jullie morgen DE tp zullen hebben die de voorspelling zal doen uitkomen. @Nynke: wat verdriet lieverd Ik weet niet goed wat te zeggen. Je hebt het even niet gemakkelijk, maar wat ben je dapper met het maken van je keuzes. Sterkte met verwerken, want je geeft niet zomaar iets op... @Loesie: ik heb er weinig verstand van, maar mijn gevoel zou idd ook zeggen dat eisprong is of is geweest. Sterkte met S.iemmannetje en doorkomen tandje. kussmak
Snel op ipad: Bright, heel erg kut zeg!! Nynke, vind het heel verdrietig om te horen. Hoop dat jij en nynman dichter naar elkaar toe zullen komen. Loessie, ik durfde het gisteren niet te schrijven, maar doe het nu maa toch... De kruidvat ovulatietestjes zijn de meest onbetrouwbare die er maar bestaan... Ik heb ze ook wel eens gebruikt, ook tegelijkertijd met een ander merk (controlfreak) én tegelijk met FM's... Ik durf met zekerheid te zeggen datdie testen niet sporen. Ik zou met een cryo tp dus niet op die dingen te vertrouwen... Sorry! Is niet wat je wilt horen... De CB testen zijn de meest betrouwbare die er maar zijn. Als die aangeeft dat jij je ei niet hebt, zul je dat toch eigenlijk moeten geloven....... Ik snap datje zo snel mogelijk de tp wilt hebben, maar als je op een verkeerd moment tp't...... Sorry sorry sorry! Dit is echt een kutbericht, maar wel hoe ik er over denk... Google er anders ook eens naar. Nadat ik had ontdekt hoe bagger die dingen waren heb ik er ook naar gegoogled... Dan kom je meer van dit soort verhalen tegen.... Nogmaals, sorry! Dit zijn niet de berichten waar je op hoopt als je net voor een cryo tp zo'n vraag stelt... Ik snap dat je gewoon op positieve bevestigng vraagt... Smak!
@Loesie, Matcare en Sensitest zijn heel erg betrouwbaar als dipsticks voor ovutesten. Die kun je bestellen. En anders misschien in ziekenhuis in de buurt echo laten doen?? Liefs
Ik hebnooit gegokt met ovutesten heb gewoon fm laten doen elke keer... zodat ik 100% zeker was dat ik niks verkeerds kon doen........ Verder vandaag bij mijn ouders geweest....*zucht*
Dames LadyZ vroeg me of ik even wilde doorgeven dat ze aan jullie denkt, maar G heeft haar pc gesloopt dus ze kan niet meer online komen ze denkt vooral aan lieve Bright en lieve Sikki en geeft jullie een dikke knuffel
Liefjes snelle wifi vanafsstrandzwaai Denk aan jullie allemaal Maar even speciale knuf voorliefbrigght Wwhoei voor sikki vanaf hier leef ik mee Emma emmy in buik? Liefnynwat verdrietig...zie je snel voor liveknuf! Loesie succes meis! Rest denk ook aaan jullie hoor maar wifi is niet je van het... Wij genieten!
Lieve ladyz ook voor joueen dikke knuf! Kanniet zien hoe het is maardenkaan je! Maartje kling lauwtje sabrien taaltle blijmeis anne en lieve sil....pletsmak
Wat een wonderbaarlijk lieve groep meiden schrijven hier toch.... Iedereen gaat weg op vakantie , maar zodra er ergens een wifi is dan komen ze toch allemaal een knuffel en een zwaai brengen aan de thuisblijvers... whatsappen , sms, wordfeud alles word gebruikt om ook buiten zp een persoonlijke band op te bouwen.... meiden jullie zijn gewoon te gek en ik ....... ik hou van jullie allemaal
smakkerd!!!! ook ik heb via smartphone jullie gevolgd, maar in hotel was het zooooo sloohooom dat reageren niet werkte. maar: sikki, 2!!! 2 is genoeg! niet veel, maar genoeg lieverd!!!!! ik denk aan je! zwaai je zo even? *grijns* smak!! bright, och nee toch: *schuift glaasje baileys in t holletje*. bah, rotlijf wat je zo voor de gek houdt! ik ga voor volgende keer GEEN symptomen!! SMAK silliepillie, och jouw STOMME familie ook! je bent vast van de melkboer! SMAK op jouw lieve hoofdje!!! emma, hoe is het met jou dan???? wanneer hoor jij iets? blijerdje, hoe gaat het? lees ik tussen de nietzoveelregels door dat blijerdje niet lekker in velletje zit? of is dat ENORME inlegkunde? @llemaal, next time gaan we naar hotel van klinkel hoor! ehm nouja, van haar tips. we hebben wel een ENORM lekker weekend gehad! gister naar park hoge veluwe geweest en gefietst op een tandem, wahahahaha, burgerlijk. filmpje gepakt, gegeten, veel te laat naar bed, maar goed, we konden uitslapen he? maar hotel was niet echt glitter waardig. maja, t bed lag HEERLIJK! om 1500 waren we alweer terug, dus de kindjes PLATgeknuffeld!!!! Liefss, taliaa (nu wachten op de friet shoarma)
Hey... Sik en emma!! klaver voor jullie!!! Ladyz, dikke knuffel, balen van laptoppie/computer! Alex, haaaaaaaaai, lekker genieten daar?! Taal, ook lekker weekend gehad?! Weer was ook lekker of niet! Lekker burgelijk, whaha! Heerlijk toch! Sil, jij bent wel een trage wordfeudspeler hoor, whahaha! Blijerd, smak! Bright, nogmaals knuffel.. Maartje, ik wil de waarheid, klaar...dus 'ik weet dat je dit liever niet wil horen' klopt dus nie helemaal... Ik snap dat jij er geen goede ervaringen mee heb gehad en heb gegoogeld, maar wat ik tegenkom is dat die slechte ervaringen gaan over 5/6 dagen achter elkaar positief testen...en dat is hier niet zo. De testen worden nu weer lichter (heb er tegen 18.00 nog één gedaan, dus lijkt me dat de piek is geweest. Daarnaast temp ik en temp stijgt nu langzaam, heb veel vruchtbaar slijm en vandaag ook aardig wat buikpijn gehad. Dus alles vertelt me, dat mijn eisprong vandaag is (geweest)... Echobureau is niet open in het weekend, ds als ik morgen ga ben ik te laat...tja, ik weet het nog niet...Slaap er nog even een nachtje over...