De diamanten kunnen UIT De klavers in de groenbak En alle tekens kunnen we negeren Het is over en uit Gisteren enorme buikkrampen en meer roodverlies. Vanochtend weer meer rood en de test is lichter geworden. Bedankt lieve meisjes voor al jullie steun. Het was een mooi avontuur maar het heeft weer niet zo mogen zijn. Siklief en ik graven ons even in.
Neeeeeee, is ook t eerste wat bij me opkomt!!!! Wat vreselijk......... Heel veel sterkte lieve sikki. Ik vind de juiste woorden niet. Dikke knufffff en kussssss
Kut! Wat moet ik zeggen? Tranen hier... Vind het zo erg... Zou de hele tent bij elkaar willen vloeken maar goed.. Lieve sik ik denk aan jullie.. Hou elkaar vast.. Knuffel lieverd
Oh nee lieve sikki waarom nou weer. Ik kom hier speciaal voor jou even inbreken Huil lekker met je lief uit. Ik denk aan je Mega dikke knuf. X lisa. .
Neeeee! Dit had niet mogen gebeuren! Wat ontzettend oneerlijk.... Heb er geen woorden voor Dikke knuf
:x:x:x Hier ook geen woorden..... Ik weet echt niks te zeggen, en dat komt niet vaak voor..... Oneerlijk....tranen.....schelden.... Lieve Sik, ik hoop dat jij met Sikkiman in een veilig holletje jullie verdriet kunnen delen en samen er sterker uitkomen.....als dat nog meer kan... Hele dikke digi-knuf..
Wat een vreselijk nieuws weed...dit mag gewoon niet gebeuren..waarom nou????? Mijn hart huilt met je mee lieve Sikki en Sikkilief....
Lieve Sikki en Sikman, ik heb hier geen woorden voor. Wat is dit weer hard en oneerlijk. Zoek de veiligheid bij elkaar. Dit is jullie pijn en verdriet (en oh, wat zou ik het graag even van je overnemen en oh wat gun ik jullie toch anders dan dit). Het spijt me zo voor jullie knufsmak
O neeeeeeeeeeee Ik weet even niks meer te zeggen. Ik kwam voor een dikke felicitatie en nu lees ik dit Bah, wat vreselijk!!! Kippenvel op mijn armen, tranen in mijn ogen... mijn hartje huilt mee voor jullie.
Lieve Sik, heb ook geen woorden Hele hele hele dikke knuff voor jullie. Meer kan ik er even niet van maken....
*breekt alweer in* K*TTERDEK*TTERDEK*TTERDEK*TTERDEK*T Ik heb er geen andere woorden voor. Een hele dikke vette digiknuffel We denken aan jullie... *breekt weer uit*
Sikki, ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat is dit weer wreed en oneerlijk.. Ik had zo gehoopt op mooi nieuws. Helaas heeft het weer niet zo mogen zijn.. Waarom? Heel heel veel sterkte lieverd!