klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, heel veel succes vandaag!!!

Jullie kanjers zijn vast mooi ontdooit!

Ik werd bij een cryo tp een keer de dag voor de tp gebeld dat de cryo het ontdooien niet overleefd had, dus het komt vast allemaal goed!

Hier gisteren op kraamvisite geweest bij de buren.
    Een IVF-tweeling.
    Zaten Siklief en ik allebei met zo'n uk op de arm.
    Wat een rijkdom!

En dat op de dag dat we 4 jaar getrouwd waren.

Zou het geholpen hebben???

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dankje lieve Sikki,

Was misschien bang dat ze er dan wel meerdere zouden ontdooien en dat daar het er eentje wel van overleefd had, maar dat ze vandaag zouden bellen dat hij/zij vannacht niks had gedaan en niet doorgedeeld zou zijn.

Maar hebben tot op heden niks gehoord. Om 11.45 wil ik S.iem naar mijn schoonmoeder brengen. (die denkt dat ik studiemiddag heb) dus ik ben rond 11.30! SPANNEND!

Hoe is het met jou lieverd?! Trek je het nog een beetje?! Als ik het al zenuwslopend vind, hoe moet het voor jou dan wel niet zijn!!!??? Hele dikke knuffel! Er branden hier heel wat kaarsjes! Voor ons allemaal!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh, Sik, lees nu pas het onderste deel goed! Wow...idd een rijkdom, 2 kindjes via IVF! Ik hoop echt dat het weer één van die mooie tekens is!

En 4 jaar getrouwd gister, nog van harte gefeliciteerd!!!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Loesie: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!! DIAMANT AAN!

Sikki: nog gefeliciteerd! Hoe gaat ie meis??

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Net gebeld, ze hebben 1x2 ontdooid en er was er 1tje niet doorgedeeld, dus krijg er straks 1 terug!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij natuurlijk, maar vind het ook eng, want bij 2 heb je nog altijd het idee, als er eentje niet blijft plakken, dan hebben we die anderen nog, haha!
    Nu MOET deze gewoon goed gaan, anders houdt het op!

Wel fijn dat we er nu gewoon nog 3 in de vriezer hebben!

Ik ga S.iem uit bed halen en naar mijn schoonmoeder brengen! Rond half 1 vertrekken we! Met volle blaas, pppffff! :D

Liefs!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, super!
    Veel succes!!!

Zorra, hier erg onrustig ;)
    Maar ja, dat hoort er bij he.

Mijn gedachten gaan gewoon heel erg met me op de loop.
    Waaronder...als dit 'm wordt dan zou het kindje als sterrenbeeld tweelingen krijgen...

:D

En hoe is het nu bij jou?
    Wanneer weer controle?
    Voel je al iets werken van de pillen?

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

Sikki ik kan je vertellen dat tweelingen geboren met het sterrenbeeld tweelingen hele lieve en knappe kindren zijn ;))))

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    JA, ik snap dat het onrustig is.... 2 weken is ook gewoon TE lang... En die vreselijke onzekerheid... Oh en die "berekeningen" herken ik wel;)

Pillen hebben niet erg veel gedaan, 15 september weer terug. En als ik dan nog niet schoon ben (klinkt wel heel raar:cool:) dan wil ik echt dat ze serieus over andere medicatie gaan nadenken, want ben er echt klaar mee nu.. Zou al over de 12 weken zijn.... Vind dat ik het nu wel lang genoeg heb volgehouden.

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Loesie, whoeeeeeee wat een goed nieuws. Heeeeel veeel succes vandaag !!!!!!!!!!! De komende 2 weken duim ik me sufffffffff.

Sikki, gefeliciteerd met jullie 4-jarig huwelijk :D. En inderdaad wat een rijkdom bij jullie buren!! Vindt nu wel heel veel tekens wijzen op tweelingen ;). Ik hoop het toch zoooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
    Denk echt iedere dag aan jullie.

Lady Z, wat ontzettend )#*#&$ dat de pillen nog hun werk niet goed gedaan hebben, zucht.......... Trek je het allemaal nog wel?

Emma, hoe is het met jou? Nog last van buikje?

Gisteren pretecho deel 3 gehad maar ons spookje wilt echt niet meewerken, hebben toch een leuke dvd meegekregen met een paar leuke foto's. We hoefden maar de helft te betalen dus dat vonden we wel netjes. Och zo hebben we toch nog 3 keer naar ons wondertje mogen kijken!!!!!!! Kindje weegt 1260 gram en heeft al haarjes van 1 cm lang :$ hihihihihi..... Dus het wordt een pipi langkous of bob marley hahahahahahaha.

Nog 3 uurtjes werken, dan jaargesprek (blehhhh) en dan lekker naar huis en weekend!!!!!!!! :D

SMAKKERDESMAKKERDESMAK!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden.

Ik ga zo ff kijken of ik weer wat kan teruglezen en kan plonzen.
    Afgelopen dagen gaat het ietsjes minder met mij. Heb het gevoel dat ik tegen een borstontsteking aan zit te hikken, steeds pijn en bulten in tit.
    Probeer zo goed mogelijk de tit steeds leeg te krijgen, bulten weg te masseren, maar de bulten blijven terug komen. Voel me ook vreselijk moe. Maar het gaat vast wel over voordat ik een jongentje word ;)
    Maar dan weten jullie why ik zo weinig hier ben.
    Op FB reageer ik wel steeds een beetje... Dat is wel te doen op mn zij liggend met tit in meisje ;)
    Laptop is dan wat lastiger. Zo. Zijn jullie weer op de hoogte.
    Bis schnelll!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #2431 Emma 79, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    @Hé JO, daar was u weer een keertje :). Wat ontzettend fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat, dat je weer helemaal HAPPY bent!!

@Loesie, SPANNEND vanmiddag TP!!! Ik ga weer duimen, klaveren of weet ik veel, maar ik heb je vast hoor ;).

@Sikki, toch weer die vervelende zenuwen :(. Knuffel meis.
    Er zijn wel weer wat mooie tekenen voorbij gekomen!

@Maartje, MOK van waarschijnlijke borstontsteking.

@Sabrien, haha nu al een eigenwijs kindje, dat wordt nog wat voor jullie :p.

Hier gaat het wel oké. Buikpijn van de punctie is gelukkig weg, maar nu voel ik ook echt helemaal NIKS meer. Ja, een volle darm, k'heb obstipatie *zucht*. En ik durf gewoon niet te persen, ben veel te bang dat het slecht is voor een eventuele innesteling :).
    Ik ben gewoon erg onzeker, wil zo graag dat het goed gaat....
    Ik vind het best moeilijk om positief te blijven :). Denk steeds van misschien is het allang 'dood' en zit ik hier voorzichtig te doen en niet te persen en die bollen te schieten voor niks :).
    *zucht* was het alvast maar volgende week vrijdag....

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Loesie heel erg veel succes strakkies ik sta klaar met mn paraplu aan de rode loper!!!!!

Sikki...gewoon een knuffelllllll wel een mooi teken weer maar ja we willen geen tekens we WILLEN gewoon een SIKKIBEEB!!!! oh so

Emma spannend he... de wachtweken zijn wel het allerergte van de hele mmm vind ik, dat is wat je echt op gaat breken,,je bouwt hoop op en je bouwt negatieve gedachten op, alles loopt door elkaar heen en je weet soms met jezelf geen raad meer :(
    Maar aan het einde van die twee weken stijg je tot ngekende hoogte als je een positieve test hebt.....maar je kan ook keihard crashen bij een nega test :(
    hoe dan ook we hebben je allemaal vast....

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ja Sil, jullie weten er natuurlijk alles vanaf...ik ook nu ;). Ik vind deze wachtweken toch echt vele malen spannender dan toen we het nog zelf probeerden. Nu weet je gewoon dat er iets heel kostbaars in je baarmoeder zit, zo ver zijn we waarschijnlijk nog nooit geweest en oh wat wil je dan graag dat dit kostbaars bij je blijft.

Even een vraag hoor. Wat doen/deden jullie aan obstipatie. Ik wil in ieder geval vanavond even die roosvice laxo gaan halen. Ik ga ook nog ff googlen ;)

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, pillen dus weer niet gewerkt :(
    Ik kan me voorstellen dat je over gaat op 'zwaarder geschut'.
    Je wilt toch verder lijkt me en nu blijf je zo hierin hangen.
    KNUF!

Maartje, smak op tit!

Sabrien, 3 x pret voor de helft van het geld!
    En een echte rasti rostelli!
    Cool!

Sil, stijgen na ongekende hoogte na de 2 vreselijk wachtweken?
    Bestaat dat?!?!
    Ik geloof al bijna niet meer dat dat bestaat.
    Maar toch...

Emma, vreselijk he.
    Jij heb vandaag al de eerste week na de punctie er op zitten!
    Gelukkig dat je buikpijn eindelijk weg is.
    En niet willen persen herken ik ;)

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Emma, Sikki, en Loesie ik heb jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeel stevig vast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hihihi Rasti Rostelli, die man vind ik zo eng brrrrr hahahaha.....

Emma, fijn dat je buikpijn weg is en dat van niet willen persen is zo herkenbaar ;). Wat is nog te doen aan obstipatie? peperkoek, jus d'orange, zwartbrood....... wat vervelend zeg! En inderdaad die roosvice laxo heb ik ook al veel goede dingen over gehoord!!!

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Haha, Rasti Rostelli :D

@LadyZ, ben ik jou gewoon vergeten in mijn rea :):(.
    Wat een ellende toch. Kan me voorstellen dat je andere medicijnen wil. Ben je nog wel steeds aan het bloeden?
    Anders al de 12 weken voorbij geweest.....:(

@Loesie, zit je eskimo lekker warm?

17. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haiiii!!

Sikki, zoveel tekens! Je zou er bijna iets van denken.. Oohh ik hoop het zo he! Het is jullie ook zo ontzettend gegund! Zo lang al aan het vechten voor een wonder, het MOET nu toch ook eens jullie tijd zijn?! Ik heb je stevig vast in ieder geval..

Emma, whaha ik durfde ook niet te persen na de tp! Bang dat ik de emmy er ook uit zou persen ;) alsof dat kan...
    Mooi dat buikje beter is.

Loes, hoe is tp gegaan? Mooie emmy in buik nu? De diamanten klaver staat nu ook voor jou aan!

Jo, wat fijn om weer wat van je te horen! Helemaal heppie zo te lezen, super!

Maartje, aii ai, beginnende borstonsteking? Schijnt niet fraai te zijn! Hoop dat t niet te erg wordt!

Sabrien, lekker eigenwijsje jullie beebje hihi.. Nouja toch 3x kindje kunnen zien voor de helft vd prijs, ook niet verkeerd ;)

Ladyz, wat een lange nasleep he je toch. Getsie zeg! Hopen dat andere meds wel wat doen! Knufje!

Sil, hoe is t in huize sil? Met de zieke?
    Beterschap daar!

Bright, hoe is t met jou? Alweer op weg naar nieuwe crypoging?

Annedore, jaaaaa eindelijk verlof! Heerlijk!

Klingel, aaahh heerlijk die doorslaapnachten van florine! Houden zo bloempje!!

Blijerd, lekker druk dus? Goed om te lezen dat alles heppie gaat!

Nyn, nogmaals knuf voor jou!

Sas, nog aan het nagenieten van vakantie? Wanneer beginnen jullie weer met nieuwe gentse poging?

Hier alles goed! Gister weer controle gehad bij vk. Frits groeit goed en is al ingedaald! Nu over 2 weken weer een date, vriend ook mee want we gaan het over de bevalling hebben.. Komt echt dichtbij!! :D
    Volgende week de kleertjes maar eens wassen en enveloppen bestellen en schrijven. Zinin!!

Smak!

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ff snel, heb een mooie cryo in mijn bauch!
    Dr S was zoals altijd kort van stof, dus weinig over kwaliteit gehoord, alleen dat het vanmorgen 2-cellig was...tja, tp was om 15.00, is het dan nog 2-cellig...kon ie nie vertellen...

Dus weer op het wachtbankje, wat lijkt dat lang geleden!

Emma/Sik, ik klaver me suf voor jullie!

Ladyz, het heeft idd nu toch wel lang geduurd voor jullie...ppffff...knuf meid!

Lauw, wauw, ingedaald alweer! Whoei, nu gaat het echt op het eind lopen!

Sil, jij hebt een prachtige tweeling, SO!

Sik, wat een mooi iets weer he! Een tweeling met sterrenbeeld tweeling, geweldig! Misschien doe jij wel een Silvia, hier kan het niet meer! (of de cryo moet zich doordelen, whaha)

Blijerd, vandaar dat ik het vaag hield, ivm herkenbaarheid! Ik hou me stil hoor, hihi!

Klingel, heerlijk dat Floortje doorslaapt!!!! Dan lijkt de hele wereld anders he!;)!

Maartje, oei, voorzichtig he!? Goed aan jezelf denken, wij nemen genoegen met af en toe een schreeuw op fb!

Weetje wat grappig is, kreeg net via de mail een uitnodiging... G.B (mijn vader!!!!) nodigt je uit om vrienden te worden op facebook! Whahaha! Mijn vader is echt STOER!

Lauw, ja als je over de bevalling gaat beginnen dan weet je dat het einde in zicht is!

Sas, were is u!

Alex, wanneer ben jij terug?!

Bright, hoest in je holletje!? Kom je er al langzaam weer uit of hakt het er echt in!? Smak voor jou!

Nyn, hoe gaat het meis?!

Sab, jammer dat jullie kindje zich niet goed liet zien! Maar wel fijn dat je nog een dvdtje hebt meegekregen! Over een poosje ga je hem of haar gewoon in het echt zien en dan kun je hem of haar lekker aan alle kanten bekijken, haha!

Em, ik durfde ook niet goed naar de wc hoor! Vond het al eng dat ik net weer na de tp naar de wc ging! pppfff! haha!

Anne, heerlijk verlof!!! WHOEI!

Ga ff lekker bankhangen met Pluk! S.iem slaapt nu lekker!

SMAK

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Whaha loes, mijn vader is ook een g.b! Maar niet zo stoer als de jouwe met zn facebook! Haaa :D

Weer op t wachtbankje, spannend! Niet wetend hoe de kwaliteit is.. Als ie maar blijft plakken zo'n 9maandjes! *klaverrr*

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *kruipt uit holletje*

Hey skatjes

Dikke knuf voor UW van Sikki, Emma en Loesie. Alle 3 in de verschrikkelijke wachtweken. En Loesie, snap je nu wat ik bedoelde met erger dan bij juweeltje?? ;)

Ook dikke knuf voor Zorra voor pillen die niet helpen en hopen da het nu uit zichzelf is verdwenen :(

En voor de rest ook allemaal een dikke knuf. Ik spring er hier weer in met jullie goedkeuring ;)

@hier,
    Dinsdagavond ontrekkingsbloeding en gisteren weer begonnen met progynova. 19 september voor uitgangsecho. Moet dit keer Lutinus gebruiken i.p.v. utrogestan. Iemand ervaring mee??

Deel Deze Pagina