Bright, geen ervaring mee! Misschien is het wat!!! Ik was bij ontdooiïng enz wel heeeeeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig, maar kan nu nog nauwelijks geloven dat ik een cryo in mijn buik heb...het is dat ik het nu zelf lees en type en de foto's zie. Maar vind het weer zo onwerkelijk! Ik ben bang dat het nog wel anders wordt, maar ik hoop dat het niet goed binnenkomt aankomende weken, haha! Laat mij maar zo dwaas! Misschien komt het ook omdat ik er niet zoveel vertrouwen in heb. Omdat hij 's morgens nog maar 2-cellig was (terwijl S.iem ook 2-cellig was en misschien uur voor tp 4-cellig werd of toch die 2-cellige was)... en omdat het er maar eentje is... Met 2 heb je altijd nog een back-up We zullen zien wat de wachtweken ons brengen, misschien verandert het allemaal nog wel!
Jij bent toch ook zo'n schat he! Als iemand ook maar een klein beetje de put in drijgt te gaan, dan heb jij altijd wel iets te zeggen waardoor je je gelijk weer een stuk beter voelt!! Maar, jullie 3 mupskes waren dus ook bij tp 2-cellig?! En was M. vers en L&S cryo?! (staat dat stom he? haha) hhhmmm...dan probeer ik het toch positief in te zien! SMAK
Hi meiden, ff ego-tit-update: Gisteren weer hele harde pijnlijke plekken. Meisje heeft er weer een geslurpt. Daarna heb ik mezelf op eigen verzoek ff door Maartman laten martelen (lees: hij heeft de harde plekken eruit gemasseerd... AU!! Zat er echt bij te janken maar hij moest van mij doorzetten, zelf kon ik het niet masseren, au!!) Daarna mn meisje opnieuw aan de tit, daarna de kolf er op en nu...Heb ik nog maar 1 pijnlijke bult in die tit ipv OVERAL pijnlijke plekken!! Voel me direct weer een heel ander mens!
@Loesie, mijn duimen draaien nu ook overuren voor jou . Mag ik vragen waarom er in DD 2-cellige embryo's/cryo's teruggeplaatst worden? Is dat met een bepaalde reden? In NL zijn ze toch meestal 8-cellig? Ben gewoon nieuwsgierig hoor aangezien ze in DD toch andere inzichten hebben dan in NL.
Emma, in DL mogen geen embryo's ingevroren worden, alleen bevruchte eicellen. (dus nog voor dat ze delen.) En bij ons plaatsen ze ze 2 dagen na punctie/eisprong al terug en in NL ziekenhuis is dat 4 of 5 dagen! Dus dan zijn ze al wat verder doorgedeeld! Hoe voel jij je?! Sil, thanx, M dus ook cryo! Wow! Ik hoop dat ik dan toch ook een beetje een silvia doe!!
Aha, duidelijk Is S.iem eigenlijk een verse TP of een cryo TP? Hoe ik me voel, nou wisselend . Ene moment positief en andere moment negatief. Gister voelde ik helemaal niks en vandaag voel ik dan weer vanalles in mijn buik, alhoewel ik bijna zeker weet dat het m'n darmen zijn .
kom even een knuffel brengen naar jullie kanjers... Sikki, Loesie,Emma,, allemaal in die killing ww...... klavers aan!!
Thanx Sil, lief van joe!!! Emma, irritant is dat he! Dat je echt tussen hoop en vrees wordt heen en weer geslingerd! Het stomme is, het kan iets, maar ook helemaal niets betekenen! Hoeveel dagen na de tp zit je ook alweer?! S.iem is een verse embryo! Hij en nog een embryo zijn teruggeplaatst 2 dagen na de punctie. Toen was er eentje 2-cellig en die ander was vlak voor de tp doorgedeeld tot 4-cellig. Maar ja, je weet natuurlijk niet wie er is blijven zitten, haha! Pluck (= werknaam van dit mopske) was één van de 5 cryo'suit dezelfde poging van S.iem. Eentje is dus niet goed doorgedeeld en ik heb er dus nog 3 in de vriezer. 3x1! Ik hoop dat ik ze voorlopig niet nodig heb!! Liep vandaag in de drogist, langs die potjes enz en dacht ineens, verrek, foliumzuur!!! Had daar nooit meer aan gedacht! Ook maar gelijk mee begonnen! Zal ik jullie nog eens wat ergs vertellen?! Ik ben 2 doosjes utrogestan kwijt!Ik moest woensdag beginnen en mijn moeder paste die dag op, dus is het verstopt...maar we weten niet meer wie het verstopt heeft en het ergst is nog, waar het verstopt is! Heb nu nog 2 strips, maar moet toch echt op zoek! Pppfff...stom he!? SMAK
Rustig hier, haha! Wil ff melden dat de bolletjes er weer zijn! En ik had gelijk, manlief had ze verstopt! Hij wist zeker dat hij er niet aan gezeten had, maar toen ik vanavond zei waar ik ze gevonden had, kwam er toch iets van herkenning van hem, haha! Zwaaaaaaaaaaaaaaaaai Loutjejou, hoe is het met je wonder?!?!
Even een snelle zwaai en een dikke smak! Een extra dikke smak voor de lieverds op het wachtbankje, Emma, Sikki en Loesie! Spannend meiden, ik denk aan jullie.
Lees net het berichtje van Jo. Wat fijn meid!!! Je 'klinkt' helemaal happy, super zeg! Ik gun je dit geluk zo, en ik ben blij dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Daar twijfelde ik eigenlijk ook niet aan. Je hebt je hart gevolgd en dan is de keuze altijd goed.
Breekt in. Wil alleen even aan alle dames op wachtbankje laten weten dat ik voor jullie hoop,bid en duim. Ik denk aan jullie. Groetjes draga. breekt uit.
Sas en Draga, dankjewel!!!! Jullie zijn LIEF! Wisten jullie trouwens dat Klingel en ik op wordfeud niet doen wie de meeste punten haalt, maar wie de meest schunnige woorden kan bedenken!?! Ze doet wel alsof ze zo maagdelijk is, maar jeetje SEG, wat een woorden!
Brrrrrr..... Sinds gisteren al menstruatiezeur in buik. Ik dacht ik er nog redelijk relaxed onder was, maar wat kan de paniek dan toch ineens toeslaan Heb uit pure nood maar weer mijn favo kledingshop leeggekocht Emma, hoe is het bij jou? Loesie, bij jou de bibbers ook al aan het toeslaan? Ik zat nog te denken, zo'n 30% raakt zwanger van ICSI. Dat zou betekenen dat in ieder geval 1 van ons 3-en positief test...
Ach lieve Sik toch! Kan me die paniek goed voorstellen hoor! Maar we gaan er nu nog even vanuit dat het een andere oorzaak heeft!!!! Goed dat je even weer flink geshopt hebt! Vertel eens, wat heb je allemaal gehaald?! Ik heb nog niet zo de kriebels nee, ik heb nog steeds niet het gevoel dat er iets in mijn buik zit! Lag net ook op de grond met S.iem op de buik en was met hem aan het donderjagen en dan denk ik ineens van, oh ja, laat ik voorzichtig zijn, want er er zit een cryo'tje in mijn buik! (niet dat dat heel erg veel kwaad kan, maar het idee)... Laten wij eens gek doen en laten we eens voor 100% gaan! 3 van de 3! En als er dan toch ééntje af moet vallen, dan doe ik dat wel, maar dan mag ik de volgende ronde! Vanavond voetbalavondje, bah! Heracles-Ajax...
Ik ga ook voor 100%.... Hier de hele dag gehuil en gekrijs gehad Maar.... morgen een workshop taart (what else :-/) en dan is er een babyrinth meets twentemeiden meets augustusbus word vast en zeker gezellig!!!! ik heb er in ieder geval al heel veel SIN IN