klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    *breekt in*

dikke vette knuffel voor de www-ers
    Ow sikki, wat een narigheid, he... je voelt van alles, en het kan twee kanten uitpakken. Ongizeur vanwege ongi, maar ook ongizeur vanwege.... SWANG! Hoop op laatste :)
    en ik ga ook uit van 100%! SO!

*breekt uit*

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel dikke megaswaffelknuffelpiemelsmak voor al mijn lieve babyrinthdinnetjes op het wachtbankje!!!

DUIMFIKBIDKLAVERDIAMANTAANENZ!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #2463 maartje84, 10 sep 2011
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
    Hi lieverds,

Wat is het weer spannend... Zoveel lieve meisjes nu zo in spanning...
    Ik houd jullie handjes vast!!

En ongi-gevoel...Brr, kan 2 kanten op, maar toch zo vreselijk eng.
    Hoop alleen dat de Prednison voor heel veel pret in huize Sikki zal zorgen.

Lig net in bedje na feestje. Maartman is daar nog, ik lig met beebje aan tit in bed, luisterend naar het noodweer buiten.
    Ben blij dat ik thuis ben :) Vind onweer prachtig, maar niet als ik buiten/onderweg ben.

Op het feestje ging een 1 of andere kerel die ik niet ken mijn auto voorrijden (Maartman was dat ene aan het doen wat hij wel vaker 's avonds doet dus kan de auto niet halen) zodat ik niet met beebje in draagdoek door de keiharde regen/onweer hoefde te lopen. Lief he. Alleen... Toen ik in het donker naar de auto liep (3 meter) toen... Stapte ik in een enorme regenplas waardoor ik enorme kletspootjes had ;)

Was trouwens wel een 'bitch' op het feestje. Iedereen wilde met zijn/haar poten aan beebje zitten. No way dat vreemden/vage kennissen dat mogen *bloos* Kreeg nog de opmerking: ''zo was ik nooit met mijn kinderen. Komt bij jou vast omdat je zo lang op haar hebt moeten wachten''

Bijzonder hoor, dat als je in een poep en een scheet zwanger zou zijn geraakt laat je wel iedereen waarvan je geen idee hebt wat ze net met die handen hebben gedaan je kind in zijn/haar gezichtje aanraken?? Bijzonder....

;)

Heb trouwens bijna geen last meer van mn borsten.

Trusten!!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ben trouwens wel benieuwd:

Laten/lieten jullie dat toe? Beebje aanraken door Jan en alleman?
    Of denken jullie dat als het ooit gaat lukken dat jullie daar makkelijk in zullen zijn??

Zou het feit dat je langer op een kindje hebt moeten wachten hier iets wel/niet mee te maken hebben??

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, wat verschrikkelijk die UW :( Dat kan inderdaad zomaar ineens toeslaan. Ik heb je linkeroor vast!

@ Maartje, ik heb nog geen beebje maar ik ben er nooit een voorstander van geweest om een baby op een verjaardag van hand tot hand te laten gaan. Ik vind het iets anders als er visite komt. Heeft niks te maken met lang wachten maar ik kan me er gewoon aan ergeren als een baby bij 15 verschillende personen per se op schoot zou moeten ;)

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Dikke pletkuf voor de dames op t wachtbankje!
    Spannend en eng!
    Heb jullie alle 3 vast! En ik ga ook voor die 100%!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ja, 100%.....dat zou wat zijn!

Loesie, ik heb me gisteren echt in de winkel misdragen :)

Een grijs wollen rokje, een bruin leren rokje, een bruin jasje, een grijs/roze lang gebreid vest, een kort roze katoenen vestje, een bruine legging, een rood shirtje met rode bloem broche en de klapperrrrr een wit t-shirtje met bambi erop! (Siklief vond die echt verschrikkelijk :D maar de verkoopster en ik waren er helemaal verliefd op).
    En heb vervolgens nog een leuk rood sjaaltje met blauwe stippen en 2 andere basic shirtjes gekregen.

De verkoopster vroeg nog of we voor de zekerheid wijde dingen moesten uitkiezen (ze kent me goed en weet dat we weer in Gent bezig waren), maar ik heb de goden niet verzocht en ben voor aansluitend gegaan!

Ik kan weer helemaal leuk de herfst in!

Jammer dat de zon schijnt :p

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, verschrikkelijk weer die UW :(.
    En nu dus al ongizeur in buik, heb je dat bij de voorgaande TP's ook steeds gehad? *zucht* wat een onzekerheid....

Hier ook al sinds vrijdag af en toe een ongikramp, maar vandaag continue ongizeur in buik en andere ikgaongesteldworden kwaaltjes....denk zomaar dat het voorbij is :(. En dat maakt me dan weer geirriteerd :x. Ik heb nu het gevoel dat dit hele circus weer een gebed zonder end gaat worden *zucht*.
    Maar ja, ik had het kunnen weten, hoe groot is nou de kans dat het de 1e keer zou lukken, en tóch hoop je dat je tot die lucky groep behoort ;).

@Sil, veel plezier vandaag met de workshop en meeting :).

Zeg, ik mis Taliaa de laatste tijd, is ze op vakantie of zit ze in een holletje?

9. @Maartje..

Ik denk niet dat je ervoor in de MMM hebt hoeven zitten ;)
    Bij onze eerste had ik ook gigantische moeite om haar van arm naar arm te laten gaan.. Niemand mocht aan haar zitten, niemand mocht wat doen met haar, want ik kon het toch beter en voelde haar toch beter aan naar mijn idee :p

Bij de tweede MOEST ik wel, want mijn man lag na 5 dagen gigantisch ziek in het ziekenhuis, dus daar ging ik ook veel heen en dan liet ik ze beide achter bij de kraamhulp of bij visite ;)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @emma, daar ben ik hoor:):) niet in een holletje of wat dan ook. alleen mijmerlarij (misschien op twitter gelezen?)

en vind ik moeilijk om hier te droppen. maar onderschrift zegt genoeg denk ik.. en hoe wat wanneer weet ik niet...(natuurlijk niet duhhh) maar goed..
    mijmerlarij dus...

en verder leef ik ONZETTEND met de uw-meiden mee en weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen?
    Ik bedoel, sik, wat moet ik zeggen lieverd? Ik hoop dat je kleren dadelijk niet passen? of, joh, heb je in ieder geval leuk kleren? alles is verkeerd en ongepast. want niks strookt met de angst en verdriet waar jullie mee leven.
    Ik hoop, hoop zo ontzettend...
    Voor allemaal hoor!!!

En dan weet ik gewoon even niet wat ik moet zeggen.
    Ik kan heel leuk meekeuvelen met klinkel als ze een brakke nacht heeft gehad, want dat ken ik.
    Met de zere tieten van maartje, dat ken ik ook. (ik was trouwens heel makkelijk met uithanden geven, dus aan mij heb je niks. Alleen bij de 2e waren we wel voorzichtiger, mn door haar bevalling enzo. Maar ik moest wel he, ik kon niet eens voor mezelf zorgen..)
    met lauwtje die op het laatst loopt, want dat ken ik ook.
    Met alles en iedereen, maar niet met die verschrikkelijke UW. want mijn uw was anders, snap je..

dus, geen holletje of wat dan ook, alleen soms geen zin om verkeerde dingen te zeggen. snappen jullie?

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Taaltje, jij hebt nog NOOIT iets verkeerds gezegd!

Jouw woorden leggen altijd een warm dekentje over mijn hartje.

ECHT!

En mijmer...ik begrijp!
    Ik droom ook nog steeds van een groot gezin :)
    En mag en moet dus ook ECHT hier!

SMAK!

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Taliaa, ik ga helemaal mee in de mooie woorden van Sikki ;).

SMAK

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Taaltje, jij zegt altijd de juiste dingen en dat siert je enorm!! Ik hoop dat het plekje in jullie hart nog een keer gevuld mag worden.

Lieve wachtbankje meiden, wat een angst en UW. Ik denk aan jullie.

Maartje, ik heb juweeltje amper uit handen gegeven. En al helemaal niet op verjaardagen. VOlgens mij heeft dat niks met MMM te maken hoor. Ik vond dat gewoon te druk voor haar, al die verschillende gezichten en indrukken. Maar goed, dat wist ook iedereen al op voorhand van mij dus niemand deed daar raar over. Tenminste niet in mijn gezicht ;)

SMAK

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Knuffel voor al jullie uw meiden..... ik heb jullie vast waar jullie maar willen...
    jullie zijn altijd in mn gedachten ...

workshop/meeting was zooooo leuk zoveel lol gehad en gewoon gezellig gekwebbeld daardoor liep de workshop ook mooi uit :p
    een aantal foto's staan in het anaconde topic op smoelenboek ;)

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Taaltje, ik sluit me aan bij Sik. Jouw woorden zijn altijd warm en fijn. Je bent een schat :)
    En ook ik hoop dat jullie hart nog een keer gevuld mag worden. Echt echt echt!

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Even een snelle SMAKKERD voor jullie!

Ik houd de wachtende meisjes vast hoor! Waar is er nog plek? Aan tepel? Dan zal ik niet te hard knijpen ;):D

Nu racesjees naar tandarts!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieverds,

Zoals jullie weten test ik al een week lang om te kijken wanneer de pregnyl uit mijn lijf is.

Nu wil het zo dat er maar geen omo test komt.
    En sinds gisteren
    ...dag 11 na pregnyl
    ...dag 9 na punctie
    ...dag 6 na TP
    wordt het streepje niet meer lichter...

maar zelfs iets donkerder...

IEKS :$

En vanochtend hoefden we zelfs helemaal niet meer te teuren.

*bibber*

Nu zijn we nog heel bang hoor, want zo'n streepje hebben we vaker gezien.

Alleen nog nooit zo vroeg...

Maar ja, ik heb ook nog nooit zo vroeg getest.

Dus hij moet komende dagen dikkerder worden.

Duimen jullie mee?

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En de hele reeks.

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik vind het doodeng.

Heb last van mijn buik.
    Ben sinds gisteren ook aan de diarree :$

En de dikte van het streepje hebben we natuurlijk al veel vaker gezien.
    Dus als het op deze dikte blijft hangen dan hebben we nog niets.
    Als ie over 4 dagen hetzelfde aangeeft dan is het gelijk als de vorige keer.

*bibber*

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    IEKS SIKKI!!!!!!

Ik zie het ook!!!!! IEKS IEKS IEKS!!

Ik duimfikklaverbiddiamantaan en de rest voor nog donkerder wordende streepjes!!!

En dit is misschien niet wat je wilt horen, maar ongipijn en diarree waren ontzettende klachtjes bij mij ;)

Deel Deze Pagina