IEKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (thnx bright, exact t goede woord!!) sikki toch. wat doe je nu?? Hij is haast net zo donker als 6/9??? Allemaal rond dezelfde tijd gedaan?? En nu blijf je doortesten?? en showen hier! wij kijken allemaal mee!!!! Ik houd je vast moppie. kan alleen maar zeggen het streepje er nu echt is! en donkerder is geworden! Hoeveel dagen na tp zit je nu?? smak
Taaltje had ze al gepost: Nu wil het zo dat er maar geen omo test komt. En sinds gisteren ...dag 11 na pregnyl ...dag 9 na punctie ...dag 6 na TP wordt het streepje niet meer lichter...
HA! nogmaals grote powerbibberknuffelhouvastsmak!!!!! want nu hebben we extra klaverpowerduimdiamantpiemelkracht nodig he! UW! *en goedemorgen iedereen* binnenvalsmak!
@SIKKI, zou het nu dan toch echt zo zijn.....GIL...KRIJS....WAUW!!! Ik straal alle posipower jouw kant op, dat het streepje maar héél donker mag worden!
@bright, haha overheen gelezen. of nouja, was helemaal in shock door die foto!! hoe zit dat, moet je tellen na punctie (dus 14 dagen na punctie staat gelijk aan 14dpo?) of na tp?? bbrrrrrrrrrrrrrrrrr bibbert mee
O echt bibber hoor meisjes!!! *bibber* Tja, vandaag is dan dag 10dpo. Want de punctie was vrijdag. Kweenie of ie dan wel donker genoeg is daarvoor? *bibber* Hoop zo dat deze wél blijft plakken! En Taaltje, is iedere dag rond dezelfde tijd getest. Siklief vindt dat we het nog nooit zo positief hebben gehad... Op 1 keer op dag 17 na TP na dan. *bibber*
Lieve Sikki... Wat spannend...ik wil je niet nog meer hoop geven, maar mijn test zag er 11 dagen na de ovitrelle er ook zo uit....en ik had enorme ongiepijn daarvoor gehad en diarree...ik wist zeker dat het niet goed ging,maar toch zie mijn banner!! Ik hoop het zo voor je...als ik het iemand gun ben jij het wel!! Wat zijn jullie sterk!!Succes
Streepje is voor dag 10 dpo hartstikke goed joh!!! Volgens mij had Sil op dag 8 na TP zo'n streepje bij de twins
Dus diarree is niet erg? Ben zo bang dat dat juist fout is. Heb zo'n felle buikpijn er van gehad dit weekend. En gisteravond liep ik helemaal leeg. Nu nog enorme zeur in buik maar verder niet. O ja, en dat er eens in de zoveel tijd heel veel vocht ergens uitloopt
Ik zal je vertellen..ik heb op dag 4 en 5 enorme steken in mijn baarmoeder gehad,echt pijnlijk...daarna 1 of 2 dagen diarree...ik testte zodat ik die poging "achter"me kon laten...Buikpijn was echt heftig, heb er echt van op de bank gelegen... Ik heb echt goede hoop voor je...ik duim duim...en deze 2(!!!) blijven lekker plakken in Sikkibuik!!
Ik had ook diarree zonder dat ik me echt ziek voelde. En ook een keer ontzettende buikpijn gehad, wat langzaam wegtrok na een warme kruik er tegenaan. Oh enne uitlopend vocht ook heel herkenbaar Ik zeg, dat klinkt goed!!!
*bibber* Ben zo blij dat ik dit met jullie kan delen he! Scheelt echt in de stress. Maar ik durf nog niet te blij te zijn en te veel te hopen en en en ENG! Morgen weer testen Liefprinsesje, jouw verhaal klinkt echt wel vergelijkbaar...
Sikki, whaaaaaaaaaaaaaaaa hier ook nog even gillen en schreeuwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOOOOOO Wat gebeurt er vandaag toch allemaal! Milla uit de bus test na jaren eindelijk positief en Sikki heeft een streepje wat steeds donkerder wordt! *valt weer achter over* *staat weer op want moet verder gaan met duimen/klaveren/fikken/posi power sturen * WAUWWWWW!!!
Lieve Sikki, Ik las het net al in de Babyachtbaan!! Pfoeeee, mn hartje slaat gewoon wat sneller!! Ik hoop zo dat ik straks op je officiele testdatum EN straks over zo'n dikke 8 maanden mag zeggen: Prednison? I told you SOOO!!! Ohhh Sikki, wat is dit vreselijk spannend zeg!! Hoe is het op werk? Zeker niet echt werkbaar nu? Alleen met hoofd in de beplaste stickies?? Ohhhh Ohhhh Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Wat zou het toch mooi zijn als we straks echt keihard mogen gillen: 3 x 3 = niet 9 MAAAAAAAAAR: 3 x 3 = zwanger Ik weet het, ik loop nu nogal hard van stapel, maar wat hoop ik het gruwelijk! SO!
Ik zie um, ik zie um, ik zie um!!!!!!! Hoewel geen IVF, maar mijn testjes gingen ook zo! Steeds donkerder ipv lichter! Oooohhh.....dat ie over 4 dagen maar mag knallen Sik! Ennuh....die buikpijn en diarree komt ook mij heel bekend voor Klavert door dat de voorspelling maar mag uitkomen!!!!
GILLLLLLLLLLL!!!!!! Sikki, streepje wordt echt donkerder he?!! Jeeeeetje zeg wat is dit spannend! En eng ook! Sil had toch ook op 10dpo posi test van dduo?? Ik heb je heel hard vast hoor liefsik!
* Inbraak * Ik durf eigenlijk niet in te breken voor Sikki want na mijn vorige felicitatie is het niet goed gegaan...maar ik doe het lekker toch Ook ik zie de streepjes van lichter naar donkerder gaan! Ik durf je nog niet te feliciteren gezien vorige ervaringen van je maar mn hart maakt al wel een sprongetje voor jullie! Wihoeeeeeee!! * Uitbraak (maar ik blijf je volgen) *