Na sms naar siklief ga ik toch nog even heeeeeeeeeel hard schreeuwen hier! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Jeetje Sik, mijn computer slaat ervan op hol!!!!!! Zo, ff weer rustig...adem in...adem uit! Maar wijffie, wat is dit toch fantastisch en wat zou dit toch supergeweldigmegaprachtig zijn als nu die testen heeeeeeeel snel donkerder worden!!! Wauw!!! Ben er hyper, maar ook stil van!!!! Heb het vanmiddag toen ik thuis kwam, gelijk aan mijn praatgrage man (daar weet Sik alles van) vertelt en ook hij was superhyper! haha! Kan haast niet wachten tot morgen, weer een test, YES! En die streep wordt gewoon knaller dan die van vandaag! Hier heb ik de kaarsjes voor gefikt en hier hebben we met z'n alleen zo voor geklaverd!!!! En nu hopen dat het door zet!!! Maar het ziet er toch positief uit!!!! Dan door naar lieve lieve Emma...wat kl*ten dat je zo'n rotgevoel hebt...wat Sik zegt, gevoel zegt veel, maar ook niet alles...ik had zelfs 13 dagen na tp, toen ik nog niet ongesteld was, het gevoel dat ik nooit een positieve test zou krijgen...dacht, zal vast wel utrogestan komen dat ik niet ongesteld ben... Ik ga toch heel hard fikken nog voor jou hoor!!!! Lieve Sjak, ben jou laatst ergens anders tegen gekomen...?!?! Fijn dat je even lekker gehuild hebt, dat lucht op he! En natuurlijk is het hartstikke kl*ten voor je dat het nog niet gelukt is! Hoop dat Gent jullie je langverwachte wondertje gaat brengen! Marjah, JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een prachtige emmy's met prachtige namen! Maar ik sta erop dat als ze allebei blijven zitten ze ook die namen krijgen als ze geboren worden!!!! Allelievenepinbreeksters *zwaai*...wat een lieve woorden allemaal! Echt ontroerend!!!! En natuurlijk ook super dat we mensen opvrolijken hier en dat er zelfs aan de eettafel over ons gepraat wordt! Ga weer lekker bankhangen! Hier gaat het goed, voel nog niet veel, maar dat kan natuurlijk ook nog niet! De dagen gaan op dit moment heel snel...zoals gezegd, sta er heel anders in en we zien het wel! Eerst zorgen dat mijn dinnetjes hier ons allemaal volgen!!! SMAK
KRIJSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! Kan een vrouw niet eens meer een dag haar werk doen seg! :x Wat lees ik nou?!?! SIK!! IEKSSSSSS!!!! Wat spannend!! (zo nu ga ik eerst even lezen.. Dit was het enige wat ik net zag hhihi..)
holy smoly wat is hier aan de hand. Dit noemen we nou een achtbaan van emoties... ja dames, zo noemen WIJ dat.. Jeetje sik... wat flik je me nou? Wat doodeng! Wat hoopgevend! Wat verschrikkelijk, dodelijk, idioot spannend... Weet niet wat ik moet zeggen. Er gebeurt IETS! En laat dat IETS alsjeblieft een prachtige wonderbeeb worden zeg! Of beebjes natuurlijk, dat maakt dan allemaal niet meer uit Gut meisje, ik ben er helemaal stil van.. Ik fik de wereld voor je af!! Lief lief emma... Wil je alsjeblieft in al dit gil-geweld jezelf niet wegmurmelen! :x Ik kan me zo goed voorstellen dat JUIST die 1e tp zooooooooooo hoopgevend en dus zoooooooo eng is en dus zooooooooooo kut als je denkt/voelt/bang bent dat het niet gelukt is! Je weet dat het allemaal niks zegt en dat zelfs gevoel soms niks zegt.. (denkt aan liefbright ) maar een klote gevoel erover is gewoon altijd naar.. Ik fik ook voor JOU LIEF EMMA de hele wereld af! En OOK VOOR LIEF LOESIE!!! Jeetje wat een spanning en sensatie... Maar wat staat daar de pijn van de andere meisjes schril tegenover.. Lieve Lady waar het maar niet ophoudt.. lieve Bright waar het opeens wel ophield.. Lieve Nyn waar het ook even opeens ophield Ook dikke knuffel voor jullie schatjes! Iedereen zegt zulke lieve dingen... huiltje en al die lieve inbrekers die iedereen hier zo veel harten onder de riem steken terwijl zij zelf net zoveel harten kunnen gebruiken! Voor jullie ook alle duimen, fikken, klavers en wat al niet meer liever meisjes! huiltje... *rent snel naar bus voor ander roze nieuws*
*knuffelt Blijerd en rent babyrinth weer uit* Op naar mijn bedje, lekker slapie doen met de wind die door de bomen waait.... Hmm, er komt een liedje in mij op Okies, smakkerdesmak en welterusten!!
lieve meisjes!!! ik volg jullie al heeel heel heeeeeeel erg lang!! maar zit nu onder een andere naam ik wil jullie heel veel succes wensen met jullie schattige beebs, zwangere buikjes! beebs to be! en die onmenselijke zware behandelingen. meiden jullie zijn een onwijs leuk en close groepje, super altijd om dat te lezen!!
*dweilt het babyrinth en deelt zakdoekjes uit* *huil* gets wat een spanning hier. Lieve Sikki: het moet en sal. 3x3=............! Ik duim,fik,klaver en bid. Lieve Emma: ondanks je gevoel duim,fik en klaver ik gewoon nog even door. En wel je gevoelens blijven uiten hier hoor. Mag en moet!! Wat zijn wij toch een bijzonder clubje mensen. En met hele lieve en speciale meeleeflezers. MEGAPLETKNUFF
LIEFFF!!!!!! hier bibber zometeen proberen te slapen en dan morgen *bibber* Kan iemand me gewoon een week knock-out slaan???
*kloink* *pakt Sikki op en legt haar op bed, sluit een katheter aan om morgen wel een mooier streepje te kunnen zien* Slaap zacht lieverd!! Kus.
*Breekt "laat" op de avond ook nog even in* Sikki, wat een onwijs duidelijke test nu al.. natuurlijk je bent er nog lang niet.. maar wat een hoopvolle test! Ik duim gigantisch! Emma en Loesie, ik denk ook aan jullie!! *breekt snel weer uit*
*gaapt, wrijft ogen uit en strompelt het babyrint binnen, opent 1 oog,ziet nog geen siknieuws, dondert over alle lieve inbrekers die zijn blijven hangen hier en besluit dan maar even IN het babyrinth verder te tukken! Snurk*
Ik ben er wel hoor! Heb geen oog dicht gedaan. Was om 4.00 uur klaar wakker en moest nodig piesen. Maar dat wilde ik natuurlijk niet omdat dat 2 uur eerder zou zijn als andere dagen. Maar ja, als je eenmaal de pies in het hoofd hebt... Dus om 4.00 uur opgevangen en zojuist mee getest. Vandaag dag 8 na tp en dag 11 na punctie. Wat vinden jullie?
Jaaaaa!!! Hij wordt echt echt echt donkerderrrrrrrrr!!! Oh Sikki... het begint er meeeeer en meeeeer op te lijken Whaaaaaaaaa!!! Sikki!!!! Nu kom je vast helemaal niet meer aan werken en slapen en 'normaal' functioneren toe!!! Ik vind het zo gaaf!! Al begrijp ik de UW!! Spannend!!!
WHEK!!!! Dan is het toch maar goed dat ik hier ben blijven tukken, heb ik je niet gemist iig! Ik werd helemaal uw toen ik je naam zag staan! En wat ik vind, ik zeg KNALPOSITIEF voor 8 dagen na tp!!!!!!! Las eerst die 11, begon toen wat te twijfelen, maar dat is na punctie! Dit is een test van 8 dagen na tp! Ik heb 14 dagen na tp getest voor het eerst en mijn streepje was ook nog vrij licht toen! WHOPPA!!!! Dit ziet er goed uit meid! Vond die van gister al duidelijk, maar deze is NOG mooier! En van pies van 2 uur eerder! Natuurlijk bibber je en we bibberen allemaal met je mee! Maar dan wel met een grote glimlach op ons gezicht! Een klein vreugdedansje! Onze lieve Sik, zou het dan eindelijk!?!?!!?! SMAKKERDESMAKSMAK!
Ik huil... Serieus! De tranen rollen over m'n wangen. Ik twijfel echt niet meer... Sikki is zwanger!! wat geweldig! Eindelijk!!! Lief Sikkilijf... Vasthouden!!! Lief Sikki embryo.... Blijf plakken!!!! Sikki is zwanger!!! Als cb het zegt... Jaaaaaa!!!! Ik wil je zo graag feliciteren... mag dat al of wil je nog een slag om de arm houden tot aan NOD? Whaaaaaaaaa!!!!!