Kan niet eens fatsoenlijk vakantiespul opruimen...ben helemaal overdonderdhyperjankblij voor lievedoorzettervechterSik
Oooo lieverds, wat een reactie's! Zijn die echt voor mij? Ik kan het niet geloven.... En toch proberen we het gewoon. Gewoon even er in geloven. Waarom ook niet? Als we weer vallen dan vallen we toch wel. En opkrabbelen hebben we wel geleerd de afgelopen jaren. We lichten verder nog niemand in, want het is natuurlijk nog veeeeeeeels te vroeg. En er kan nog vanalles misgaan. Maar Siklief heeft me vanochtend nog wel even met een klein gezamelijk ontbijtje verrast. Gewoon, omdat het toch best een speciale dag is. We zingen de hele week al Paul de Leeuw met Blijf bij mij (en wij zingen dan ons), dus Siklief zette die even bij het ontbijtje op. *huil* Maar morgen is weer bibber en overmorgen en de dag daarna en en en...
owh hier weg echt tranen over mijn wangen.. "blijf bij ons" och meid toch. het MOET!!! het SAL!!!! Vandaag is een HELE bijzondere dag! en morgen weer!!!! Wanneer mag/moet je Gent bellen??? hai alle lieverds onderin!! *zwaai* wat een lekker clubje zijn we toch he?? Oja, isa vraagt:"mama drietig"? Nee, schat, mama is blij, heeeeeeel blij!!! jeetjemineetje!!!!! 3 maal 3 is negen, ieder zingt zijn eigen lied. 3 maal 3 is neeheegen en sikki zingt haar lied: blijf bij ons! blijf bij ons!!!!!! smakkerd!!!!
Zit met een klas met kids hier en moet echt moeite doen om niet in janken uit te barsten! Blijf bij ons...ach gos...*pinkt toch stiekem traantje weg, die rotlenzen ook* Lekker voor jullie zelf houden meid!!!! Heerlijk zon geheimpje en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat is allemaal voor jou, die reacties!!!! *vliegt verder achter sikki's roze wolk aan!*
*sterk spul he, fishermans friends* *jankje* (mag ik ook een kleine jodelalie in de het babyrinth gooien: ben ongesteld!!! hip hip hoeraaaaaa voor taliaalijf)
Sik Lieverd Je bent swang!!!!!!!! YEAH!!!! Die test is hartstikke duidelijk en dat al 11 dagen na punctie, wauw! Ik zeg: tweeling Tranen krijg ik er van, maar wel tranen van blijdschap! Ik klaver de komende 37 weken heel hard door, dit moet en sal onderhand is goedkomen!!! @ Taliaaa, thanks voor je sms Enne super van Taliaaalijfje!!! Hoe is het met Loesie en Emma? Ik heb nog niet teruggelezen, er is zoveel geschreven inmiddels.
*ik moet toch ook weer wat zeggen...* Wat ongelooflijk gaaf Sikki!!! Hier ook tranen over mijn wangen van blijdschap voor jou! Wat een mooie testen ook en ze worden donkerder, en dan de digi met ZWANGER!!! Zo gaaf! Heel veel liefs!
OMG! SIKKI!!! Kippenvel over mijn hele lijf! (wist niet dat je voorhoofd ook kippenvel kon hebben!) Er staat 'gewoon' echt dat je zwanger bent! En dan dat streepje! Ik ga je niet knock-out slaan, maar wil je wel even knijpen hoor Kan me voorstellen dat dit een soort droom lijkt voor jullie. Laten we er dan maar vanuit gaan dat dit jullie droom is die eindelijk uitkomt!
Lieve Sikki, wat een geweldig nieuws....je bent zwanger!!!!!!!!! Wat moet dit voor jullie een bijzonder moment zijn meis...eindelijk, EIN-DE-LIJK mogen jullie ook op die roze wolk klimmen....en wat hebben jullie het verdiend met z'n tweetjes.
Whaaaaa liefsik!! Zie ik eerst een donkerder wordend streepje, krijg ik vervolgens een cbtest op mn scherm met ZWANGER!! *jank* Oohhhh sik Eindelijk! Hoe pril ook, je bent ECHT swang! Ik heb je nog steeds vast en hoop dat sikbeeb(jes) dat ook doen de komende 8mnd!
Ik krijg trouwens niet alleen kippenvel en traantjes van die prachtige testen... maar ook van die prachtige woorden van alle lieve meiden hier! Toch geweldig hoe we allemaal meeleven met elkaar!!!
Eeeeejjjjjj wisten jullie al dat... Sikki zwanger is??? Gut, kan de hele dag al bijna nergens anders meer aan denken haha
Lieve Sik... Dit is toch ongelofelijk...je kan er niet meer omheen. De CB zegt zwanger, streepje wordt donkerder, je bent zwanger!!! Deze twee blijven plakken, dat moet gewoon!!! Wat zullen jullie je raar en vol ongeloof voelen!!
Lieve sikki, Ik had je al gepbt maar wil je hier ook nogmaals van harte feliciteren! Eindelijk is het zover maar nu moet het deze keer zeer zeker goed gaan! Je testen zijn heel mooi duidelijk wauw
*huil* Wat lief allemaal! Ik vind het wel eng hoor! De euforie van vanochtend is weer weg en de UW weer terug. Ook voel ik mijn buik steeds en denk ik dat ik elk moment ongi kan worden. *bibber*
Loop ook al de hele dag met een smile rond !!!! Sikki, ik heb ook tot zeker een week of 10/11 heel veel ongipijn gehad, vooral de eerste weken kan ik me nog heel goed herinneren. Mijn gyn zei toen dat dit te maken had met de innestelling en het ontstaan van de zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus niet al te druk om maken hoor, dit hoort erbij. Zo ontzettend spannend om maandag te gaan bloedprikken!!!!!! Brrrrrrr kan me dat moment nog zo goed voor de geest halen................... Natuurlijk wordt dit een hele spannende tijd maar weet dat we jou en sikki beebje(s) heeeeeeeeeel stevig vasthebben!!