klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :$:x en niemand die mij iets vertelt.:(

:p

2. WAUWIE!!!

Kom je thuis van je eerste dagje school, eerste wat je doet, is achter de flaptop kruipen om te kijken of er nieuws is en JA!
    EN WAT VOOR NIEUWS :D :D :D

SIKKI IS SWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAUW!

Bevestigd en wel met cb digi! WAUW SIK! Ben spontaan niet moe meer, maar hyper!

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Awh nee echt niet? Dacht dat al gebeurd was :( Sorry Sorry!!! :$:)

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Doe ook al? Ik had gewoon files joh onderweg. Al die mensen die elkaar even vertellen van HET nieuws.

:D

5. OH, was DAT de reden! Ik dacht al, waarom sta ik vast! :p :D :cool:

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Muts. Tuurlijk wel.:D

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Whahaha, nyn, ik dacht...als er 1 vast al wel op de hoogte is via whatsapp/sms/twitter/fb oid, dan is NYN het wel!!!!

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    *Breekt toch ff in*

Wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd Sikki!
    En meiden wat zijn jullie mega bijzonder lief voor elkaar!! Krijg er gewoon een brok van in mijn keel!!!!!

*Breekt snel weer uit*

9. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Ook hier even een inbraak.
    Sikki, wat een fantastisch nieuws! Ik hoop dat je de komende 37 weken groeit en groeit samen met je beebje(s). Ook ik fakkel en fik me suf, het is je zo gegund!
    Liefs, Yvonne

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Whieeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Sik is swang!!!

Iphonesmak! :D

Emma: ik DUIMMMMM!!!!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    emma, zoals gezegd: ik hoop nog even door hoor!!!

sikki, heb je je mond kunnen houden? *grijns*
    ik kom morgen meteen weer naar je testje kijken hoor!!

@sil, dank je! Het is ook precies zoals het is! Het is dus niet zo dat we voor een derde biobeeb gaan. Maar we zijn er gewoon uit dat we niks aan ac doen. Voorlopig heb ik beloofd het aan te geven als ik denk dat ik een eisprong heb, dan houden we het kuis, haha.
    En het is gewoon zo, we hebben nog een plekje in ons hart. En wie daar in gaat wonen weten we gewoon echt niet. een biobeebje? een pleegkindje? we weten het niet.
    We gaan iig de komende jaren niet dokteren om swang te kunnen raken, dus een biobeebje zal er niet "zomaar" kunnen.
    goed, nou is iedereen hier weer op de hoogte van onze intiemste details, haha. lekker met de billen bloot.

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Je hebt gelijk hoor lieve Loesie :D. Maar ikke is een negatieve denker :) en zodra ik voel wat ik al 3.5 jaar voel, is er alleen nog maar plaats voor negatieve gedachtes :).
    Maar ik heb mezelf vandaag weer bij elkaar geraapt en probeer te denken zoals jij....geen bloed geeft moed ;). We zien het wel, ben ik vrijdagochtend nog niet ongi dan doe ik een test voordat ik 's ochtends de bloedtest heb. Word ik wel eerder ongi dan ga ik hopen dat 1 van die 8 cryo's bij ons wil blijven ;).

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (16 leden en 1 gasten)
    ‎maartje84, ‎Ckialita, ‎Emma 79+, ‎iso24, ‎kellox, ‎liefprinsesje, ‎meedje, ‎roos38, ‎silvia009+, ‎taliaa+, ‎Wonder 1980, ‎Yvonne73+

Goh, is hier iets aan de hand???

:(:(:(

Oh ja...

Sikki is swang!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Daar ga je al:p

Emma: voor jou duim en fik ik ook nog! Echt je lichaam is eigenlijk een soort clown.... heeft rare fratsen

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Emma: ik duim,fik,klaver en diamant gewoon nog door. 3 uit 3. Het moet en sal.

En nog 8 cryo's. Dat had ik even gemist. Hopelijk mogen ze nog lang blijven zitten waar ze zitten.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Emma, wat fijn dat je 8 cryo's hebt!! Wauw!! Dat zijn er echt veeheel!!
    Zijn ze per 2 ingevroren??
    Ik hoop dat je ze pas uit de vriezer hoeft te laten halen voor beeb2!
    Nog ff de spannende dagen uitzitten... Brrrr rotwachtweken!!
    Hoewel je uiteraard je eigen lijf het beste kent, zegt het nog helemaal niets. Zo voelde ik mij vaak hartstikke zwanger... En ik kan je zeggen: dat ben ik niet vaak geweest ;) Dussssss gevoelens van wel/niet zwanger zijn zegt geen enkele scheet!

Taliaa, mooi gezegd van hart en huis en wens enzo.
    Ik hoop op een wonder!!
    (Eet je wel (rijst)stampot? Heb je al een hond op het oog? Of de hond jou? Wanneer ga je met vakantie? Goh, nu je twee maal zwanger bent geweest weet je lichaam vast hoe het moet. Gaat nu vast helemaal goedkomen, zolang je er maar niet, ik herhaal NIET aan denkt ;))
    (mag ik deze grap wel maken? Zo nee, spank me dan maar ;))

Vandaag weer naar het constRERNatiebureau geweest... Zucht!
    Ik wilde mn meisje ff laten wegen én vooral ff navraag doen over die hele harde schijf die ze nu in haar ene beentje heeft na de prik van 2 week terug.
    Wat een DOMME mensen daar. Ik herhaal: wat een onwijs domme lui daar...
    1. Weet je zeker dat die plek van de vaccinatie komt? Daar hoor je namelijk niet te spuiten.
    (ehh ja, ik weet toch wel waar ze mn meisje hebben geprikt en ze had voor de vaccinatie daar nog geen plaat in haar beentje. Uw collega heeft haar geprikt, u was de 30e immers ziek)
    2. Nou ja, in principe is er niet verkeerd geprikt.
    (heel fijn, eerst zeggen verkeerde plek en nu de ass van je collega zien te redden?!... Ik zei dit niet, maar inwendig kookte ik)

Toen vroeg ik wat we er mee moesten.
    3. Ik wil het nog ff twee weken aankijken. Dan kom je toch weer voor controle?
    (Wat gaat u dan doen mocht de schijf er nog zitten?)
    4. Dan kijken we ff.
    (Goed, en als de schijf er nog zit, gaat het dan uiteindelijk vanzelf weg of wilt u dan er iets aan doen? Ik vind het fijn om hier duidelijk antwoord op te krijgen. Ik kan niet zo goed tegen vage dingen)
    5. We kijken gewoon wel ff.
    (Ja ik snap dat u over twee weken weer ff wilt kijken, maar mocht die schijf er nog zitten: WAT gebeurt er dan precies?
    6. Over twee weken kijken we wel weer ff.
    (Dat snap ik, maar wat doet u dan NADAT u heeft gekeken en die schijf er nog zal zitten?)
    7. Dan stuur ik je door naar de HA.
    (Denkt bij mezelf, hoezo doorsturen? Maar goed...
    Wat zal een HA dan doen, bestaat er de kans dat het niet vanzelf weg gaat?
    8. Dat weet ik niet.

(GRRRR wat een domme mensen!! Lijkt me dat als je arts op zo'n bureau bent wel iets van kennis over dit soort plekken moet hebben. Kan me niet voorstellen dat mn meisje de eerste is. Maar ze is wel MIJN eerste, dus ik wil gewoon goed geinformeerd worden.

Hierna: had je over andere onderwerpen nog vragen?
    (Wat denk je zelf? was mijn gedachte, maar ik zei vriendelijk: nee hoor...)

Pff. Mij is het al duidelijk: ik hoef niet te intelligente dingen van hen te verwachten.

Iemand hier trouwens bekend met grote harde platen in beentjes na vaccinatie?
    Ik heb zelf nooit twee weken een harde plaat in arm of buik of kont gehad na spuiten...
    Iemand wel? Ging het uiteindelijk vanzelf weg? Of moest je het op wat voor manier dan ook laten behandelen??

Vandaag nog ff iets kuttigs: staat mn thuiskapster mn geverfde haar in de keuken in wasbak uit te spoelen, staat ineens de hele keuken blank!!
    Zij was zo slim om te adviseren dat ik de plinten weg moest halen om te kijken waar het vandaan komt. Gelukkig zitten die los dus dat lukte me wel... ALLES onder de keuken zeiknat! Én de overgang van gang naar woonkamer ook... Kapster haar conclusie: boiler stuk??

Hoofdkraan dichtgedraaid en een hulpdienst ingeroepen (zwager want Maartman was nog aan het werk). Die is gekomen en heeft de boiler weggehaald zodat de lekkerij ophoudt. Nu ff geen warm water in keuken tot dat we een nieuwe boiler hebben (hij kwam tegen zessen hier dus helaas niet ff een nieuwe kunnen halen). Wat heel erg kut is is dat er ook water onder onze parketvloer is terecht gekomen. Niet dat we parket in de keuken hebben, maar de keukenvloer (tegels) loopt over in Parket van de woonkamer en bij de drempel/overgang gang/woonkamer kwam het water omhoog!! :$ Dat is een paar meter verderop vergeleken met keuken... Dus het moet daar onderdoor zijn gelopen...
    We wonen niet inofficieel 7 jaar samen, officieel 6.5 jaar... Volgens mij komen de 7 magere jaren er aan....

Fuckerdefuck!
    We zijn wel verzekerd voor de vloer, maar wat en gedoe kan dat gaan worden...

Maar goed. Eigenlijk heb ik niets te klagen... ;)
    Morgen maar ff

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ow Maartje, wat klote van wateroverlast en onder parketvloer zou wel balen zijn :cool:.
    Bij ons dus wel laminaat in de keuken (zat er nog in van de vorige bewoners) en dat ging op een gegeven moment op bepaalde plekken bol staan. Wij die vloer eruit getrokken en de hele keukenvloer was zeiknat. Bleek de afvoer van de wasmachine lek te zijn en dat liep lekker onder de laminaatvloer zonder dat wij daar erg in hadden ;).

En tja consultatiebureau...ik heb er geen ervaring mee maar je zou toch verwachten dat ze daar wel enig verstand moeten hebben over waar ze mee bezig zijn :D:x.

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    En ja, 8 cryo's...ben er best trots op en heel blij mee ;).
    Nu natuurlijk hopen dat ze ook zo mooi willen ontdooien ;), maar da's voor latere zorg ;).
    Ze zijn verdeeld over 5 rietjes, maar ik vraag me af of die 5 rietjes niet een typfout is. Ander VU dinnetje had er nl ook 8, verdeeld over 4 rietjes. Dus zou dat bij ons ook verwachten. Ga het vragen bij een volgende afspraak ;).

19. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ok wat zie ik nu. Ben er stil van. Wat een ongelofelijk goed nieuws,snik snik.
    Ik heb er kippevel van.
    Oh lieve Sikki het is jullie zo gegund.
    Ik ben zo blij voor jullie heb er geen woorden voor. De aanhouder wint. Van harte gefeliciteerd en dat het alleen maaar gaat stijgen.
    Geweldig.

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hoi, ik breek ook even in!

Een tijd geleden volgde ik het verhaal van Klingel en nu leef ik al weer een tijd van een afstand mee met Sikki. Wat spannend en wat een fijn nieuws! Ik ken je niet maar toch heb ik een piepklein beetje het gevoel van wel omdat ik je verhaal al zo lang "volg". Ik duim heel hard voor je, Sikki. Dat je liefste wens in vervulling mag gaan.

*breekt weer uit*

Deel Deze Pagina