klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!1

Gefeliciteerd lieve Sikki en Sikkiman!!

Ik zat te wachten op je eigen bevestiging en daar is ie dan. Je bent swang!!!
    Kippevel en traantjes hier. Zo even weer gezicht in de plooi en dan mijn kamer uit hier op kantoor ;)

SMAK

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieve babyrinthmeisjes en in het bijzonder onze lieve ZWANGERE SIKKI!!!

JAAAAAA Ze heb 't gezegd!! Ze heb't gezegd!! SIKKI GEEFT TOE DAT ZE ZWANGER IS!!
    Trouwens, je had best wat eerder mogen testen vanmorgen/vannacht!!
    MOK!! Toen ik namelijk om half 4 op ZP keek stond er nog geen SIKKI-update!! Had ik voor niets tijdens het voeden mn telefoonlichtje aan gedaan. Deed me toch pijn in mn ogen ;)
    Alles deed trouwens vannacht pijn in mn ogen, aangezien mn meisje het nodig vond om DRIE keer mij te gaan wekken!! :$:p:D
    Tjonge tjonge, ben toch best verwend dat ze mij al een weekje 1 a 2 keer per nacht wekt. Dan is 3 keer toch wel weer heftig ;)

Vanmorgen bij de gastouder langs geweest.
    Zolang het me niet lukt om ander werk te vinden gaat mn meisje 3 dagen per week naar haar toe. JANK! Hoe lief ik haar ook vind, ik vind het afschuwelijk, Afschuwelijk met een Hoofdletter. Ben er nog lang niet aan toe, maar goed... Het moet... SNIK!
    Gastouder is zelf trouwens niet afschuwelijk, integendeel. Gastouder is een lief mensje. Maar Toch...
    Afijn, andere mama'tjes hier kunnen me vast wel volgen.

@anderwerkvinden: gisteren gebeld over een andere baan. Potentiele werkgever klonk erg enthousiast en zei dat ik gezien mn opleiding en werkervaring zeker een brief moest schrijven. Maar goed, dát heb ik wel eens eerder gehoord (en toen 59 andere sollicitanten ook, MOK!)

@mn meisje: ze is de allerliefste en de allermooiste!! En ze is ECHT!!!
    (Net zo echt als dat oa Sikki en Marjah hun twin's straks ook zijn... *huiltje*

@consternatiebureau. Fenks voor meedenken en reacties. Oke (oa) Blijmeisje heeft ook wel gelijk... Ze zijn vast niet allemaal zo... :)
    Maar dat was wel de ervaring die ik op mijn consternatiebureau heb mogen opdoen. Heb trouwens gisteren na jullie 'zou de HA morgen maar ff bellen'-reacties toch maar ff gegoogled (wilde ik eigenlijk niet doen om mezelf maar niet bang te maken) en nu blijkt dat meer kinderen dit na de DKTP prik hebben... Dus ik denk dat ik het idd wel ff mag aankijken... :)
    Als die stomme muts op het bureau dat me gisteren had gezegd (dat meer kindjes dit hebben en niets is om me zorgen over te maken) dan was ik niet zo pissig op dat mens geweest... Gewoon dat ze zo vaahaag doet vind ik irri, Irri met de hoofdletter I!

So.

*beeb huilt, ff de tit er in*

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wauw Sikki!!!!!!!! Je zegt het zelf, je zegt het zelf, je zegt het zelf en wat je zegt ben je zelluf :D ;).

SIKKI IS SWANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, whoeiiiiiiiii.......
    En wat fijn van vrijdag al bloedtest!!!!!!!

Leuk gisteren aan schoonouders vertelt (gefluisterd) en vandaag aan jouw ouders!!! Tuurlijk is en blijft het eng maar je moet ook genieten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh ja ik ren effe snel naar hans en frietje hihihi, mmmmmmmmmm hahahaha Klingel!!!!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ook ik kom sikke feliciteren!!

GEFELICITEERD!!! GENIET ER VAN MEIS

:)

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik kom ook even Sikki feliciteren ik hoorde namelijk de tam tam rond gaan :D

Supergefeliciteerd meid!

Ik hoop dat het gevoel van geloof en vertrouwen snel groeit net als jullie beeb in jouw buik!

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nog weer donkerder!!
    En geen tit pijn had ik ook he! 0 cupjes gegroeid tijdens zwangerschap:x
    Ik ga vast een datum prikken voor de babyshower, lekker Gooisch:D

Klingel: ik wil je er wel vanaf helpen, maar dat kan alleen onder het genot van een flesje of ..... en een heerlijke schaal sushi!:D
    Nee, vlieg nog niet en ga ik voorlopig ook niet doen ivm vervolg van ons tp-traject. En ik pas nog niet in mn uniform

Emma: hoe gaat ie?????

8. wishwish

wishwish Nieuw lid

13 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    meelezer breekt in:

Sikki van Gefeliiciteerd!!!

Alle anderen die nog in spanning zitten, heel veel succes!!

meelezer breekt weer uit

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *huil*

terug van vakantie en lees nu dit goede nieuws!!!! SIKKI WAUUUUW echt kippevel en tranen hier!!!!!!!!

Dit moet en zal goed gaan! PUNT!

Sikki:
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!!!!!!!!!

10. natjes

natjes Niet meer actief

*struikelt het rinth binnen*

Aaaaaaahhhh Sikki is zwangerrrrrr!!! :D

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    lieve sikki ik was aan t wachten met feliciteren totdat je zelf zou zeggen ik ben zwanger!!! en daar zag ik je tekst!!!!!! dus bij deze... van harte gefeliciteerd meid! eindelijk is t zover! super!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Huiltje! Wat een prachtige test en ook zo ontzettend duidelijk. Daar kunnen we niet meer omheen!
    En ze heeft het nu zelf gezegd :D:D YEAH! (ik kreeg trouwens hele erge kippenvel toen ik het las hihihi)

Lieve Sikki en Sikkiman!
    Eindelijk eindelijk eindelijk, daar issie dan... die o zo duidelijke positieve test! Je bent ZWANGER!

Gefeliciteerd!

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve lieve Sik, wat is dit toch spannend!! Snap dat je niet te hard van stapel wil lopen en nog niet te veel durf te hopen en erop vertrouwen dat het goed is. Het klinkt heel raar, maar bij mij had ik deze keer vanaf het moment dat ik positief teste het gevoel dat het wel goed zit. Ook nadat ik paar keer bloed-/bruinverlies heb gehad bleef dat gevoel er gewoon.

En wat betreft dat gesprek met de Raad... lekker laten staan hoor, gewoon doen alsof je gek bent... ben je natuurlijk ook wel een beetje... maar vooral niks laten weten! Hebben wij toen ook niet gedaan. Ohhh.... hoe moeilijk, want je wilt het wel van de daken schreeuwen, maar toch....

Denk aan joe!!
    X

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nee Lindinha, wij gaan tegen de Raad echt niets zeggen.
    We gaan gewoon verder t/m de BT en misschien wel tot op de pre-wachtlijst (mits ik dan nog geen buik heb ;)).

Siklief en ik zeggen ook tegen elkaar, zwanger zijn geeft nog geen garantie op een kindje.
    Pas als er een kindje is zullen wij ons van de wachtlijst laten halen.

Ja, er geloof in hebben...
    De testen zijn zo duidelijk, dat ik het langzaam ook een beetje krijg.
    Maar toch.......het is zo eng!

Tis nog zo pril!

Ik ben nu 3 weken en 5 dagen :$

:D

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sik, even om je uit de bbz-mood te halen...
    Dit was mijn test met 3w5d van deze zwangerschap, en ik kan je zeggen: die zit zo vast als een huis:D:cool:

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    En jij hebt er natuurlijk 2!! Ben en Jerry!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jip en Janneke hoor worden een jongen en een meis... op 28 april 2012 oh soooo

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Grapjas :D

Maar dat is tegelijk ook leedvermaak :(

Wanneer had jij nu weer een afspraak?

Heb je vast al verteld, maar ben ik in de gekte waarschijnlijk vergeten :)

Enne, die dikte qua streep van mij verschilt niet eens zo veel met die van jou.

Tis er vast 1 ;)

En voor de speculerenden onder ons.
    De calculator zegt 25 mei 2012.

En Siklief is op 13 mei jarig.
    Dus wellicht heb ik al een verjaardagscadeautje!

19. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    *breekt in*

Heel af en toe spiek ik nog eens op zw.pagina en dan vooral in het Babyrinth. En waarvoor? Voor zulke goede nieuwtjes, Sik is swang!!
    Gefeliciteerd!!!!

*sluipt weer weg*

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Denk dat je zowiezo een mooi kadootje hebt voor hem... een mooie buik waar hij al heel lang niet meer gerekend had ;)

Deel Deze Pagina