25 mei is trouwens wel een heeeeeeeeel speciale datum. 25 mei 2012 zijn Silman en ik alweer 5 jaar gelukkig en gezegend gehuwd... 21 mei onze tweeling geboren onder het sterrenbeeld tweeling Mathijs was uitgerekend op 5 mei 2008 maar besloot op 28 april te komen...
Ik gok toch op 2 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/24562-albums5440-picture27390.html Dit was mijn test met 4 week en 2 dagen Wedden dat die van jou straks veel donkerder is op die dag
Het allermooiste verjaardagscadeau wat Siklief zich maar kan wensen... WAUW, ik vind het zooooo geweldig!!!!! Krijg helemaal zin om naar Gent te gaan
Ja Sas, dat begrijp ik! Ik ben ook zo blij dat ik ben overgestapt naar Gent! Nu twee pogingen daar gedaan en de vorige poging een licht positieve test en nu een vet positieve test. Wat ik van deze laatste poging zo bijzonder vond is dat de tp helemaal vlekkeloos ging. Ik heb niet eens in de gaten gehad dat ze ze er in schoof! In DD had Uber S altijd strijd om de emmy's er in te krijgen. Allerlei hulpmiddelen had ie dan nodig en het deed mij altijd zeer en ik had ook vaak wat bloed aan de katheter. In Gent nu 2 x pijnloze en supermakkelijke tp's gehad. En Prof. De S. gaf ook wel aan dat juist in tp's ook een groot verschil in slagingspercentages zit tussen artsen. Lieverd, je bent daar echt in heel goede handen! En ze zijn allemaal zo verschrikkelijk lief! En ook de punctie is daar super te doen en dat terwijl ik verwend was met de narcoses in DD.
Wie had het hier vandaag over patat speciaal???? Krijg ik dus niet meer uit mijn hoofd he Kan degene die er schuldig aan is dat ik straks een patatje speciaal ga eten zich melden? Ik wil graag iemand anders dan mezelf de schuld geven
Lieve, lieve Sikki! Gefeliciteerd met je zwangerschappppppp!!!!! Nu je het zelf hebt geschreven mag ik het ook zeggen en ook een dikke smakkerd voor jullie erbij! Ik blijf wel doorduimen/fikken etc voor jullie hoor op een echte heuse plakbeeb of 2
@Anne je mag Sabrien de schuld geven. En eetsmakelijk Dark angel ik herken je onderschrift maar kan niet op je oude naam komen. Hint?? Het hele bbr kleurt roze en dat speciaal voor Sikki. *huil* hoe mooi is dat...
Hahahaha hier is de schuldige!!!!!!!! Heb voor vanavond al Alles klaar aardappels, verse sperziebontjes en gehaktballen. Zo geen zin in!!!!!!!!!! Krijg dat heerlijke bakje frietjes ook echt totaal niet uit mijn hoofd.....annedore hoe laat zal ik bij je zijn? Hihihi
Sik wat staat dat gaaf in jou bericht, gewoon ff zelf zeggen dat je swang bent! Whaaaaa! hoe lang duurde het voordat je op de 'reactie versturen' knop klikte?? Hiiiiiii! Okeee, dan ga ik ook even officieel doen: Lieve sik en sikman, GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!! Ohh en mijn zere tittn en overige kwaaltjes kwamen pas met een week of 6/7. Dus... Emma, hoop dat je sik snel achterna gaat en vrijdag positest hebt! Knufje! Anned, whaaaaa volgende maand mogen we al werpen ja wow! Kun je het je al voorstellen? Ik echt nog niet, zo bizar! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het best eng vind nu het dichterbij komt. *gaat weer verder met babywasjes draaien*
*Breek even in, zoals al tig anderen me voor waren* Lieve Sikki, volg je al zo lang en heb altijd gehoopt op dat wonder voor jou.....Laat um dit nou zijn!
Ik heb het net op Kwam ook wel goed uit ivm dat we zo weg moeten naar borstvoedingsvoorlichting en ik iets te veel aan de nesteldrang had toegegeven met vette pijn als gevolg. Koken kon ik dus niet meer Arme ik Ach, jouw kind is je vast dankbaar voor de gezonde boontjes. Ik ben ontaard
@Lauw: dat ik volgende maand met mijn benen wijd in de verloskamer lig om mijn knulletje op de wereld te zetten kan ik me zo NIET voorstellen Zou eigenlijk wel grappig zijn als wij op dezelfde dag bevallen. En dan op mijn uitgerekende datum. 21 oktober. Want dat is ook Florineverjaardag Of had u de grote werp graag iets eerder gewild? (ik stiekem wel hoor. 38-39 weken lijkt me wel mooi zat eigenlijk )
Maar wat spannend allemaal weer!! 2 aankomende geboortes, een heleboel (hoop ik!!!!) zwangere, en dan vanaf mei weer een nieuwe geboortegolf! Is een mooie maand! Sik je kan ook altijd nog op 2 mei, Gerodi zn verjaardag bevallen!
Oh wow WOW WOOOOOOWWWWWWWW Sikki: *tromgeroffel* *officiele tik tik op de microfoon* *kuch* GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!! Oh oh oh ik ben zo blij!!!