Oh echt niet!!! Een zwangere Sikki ben ik pas zat als je een zeurzwangere gaat worden!!! Alhoewel... Lijkt me ook wel weer grappig in jouw geval.... Haha want dat betekend dan zwangerrrrr en niet zo'n beetje zwangerrrr ook!!! Whaaaa!!!! Dus kom maar op met je stickie van vanmorgen!!! X
Wow lieverd!! Echt Wow met een hoofdletter W! Telkens als je denkt, zo, die is echt duidelijk, volgt er weer 1 die nog knaller is!! Helemaal Super!!! Iik ben zoooooooooo blij voor jullie!! Seg, hebben jullie trouwens gehoord dat kruidvat failliet gaat????? De grootste afneemster van de testen is zwanger en omdat zij straks stopt met testen kopen, omdat ze beter beebkleertjes kan shoppen, gaan de jaarcijfers te veel achteruit! SMAK
Joh, ga eens in je onderschrift optellen, sommetjes beantwoorden: 3 x = vegatarische twins!!! Whaaaaaaaaaaa!!! Lieve Sikki, ik had je nog niet gefeliciteerd.... (eng!!) maar nu weet ik het zeker: ik mag Joe hartstikke feliciteren !! Bij deze!!!! Zoals ik wel vaker zeg... Soms wint de aanhouder... Wat ben ik toch godsgruwelijk blij dat julli ook zo jullie tanden erin hebben gezet!!! Sikki, zwanger en wel! Yessss!!! Weer iemand van het Toos Kansloos groepje (lief bedoeld!!! Ik rekende mezelf daar ook onder ) Z w A n G e R!!!! Het is jou zoooo gegund!!! X
Gelukkiig voor het kruidvat verkopen ze ook spullen van het merk bambino (geweldig die sokken, zakken niet af haha), kraammaandverband (jaja twee naast elkaar en over elkaar heen dragen want over 8 maanden zal Sikki zo ontzettend dat nodig hebben!!! ) en Zoogcompressen en luierdoekjes en luiers..... Whaaaa!!! Sikki gaat niet lang van haar nieuwe kleertjes genieten en zal op zoek moeten naar zwangerschapskleren!!!
*huil* Jullie zijn allemaal stuk voor stuk even lief!!!!!! Maar meisjes laten we in deze hysterie Emma niet vergeten. Emma die zo UW is. Maar die nog geen bloed ziet. Maar die wel ongikrampen heeft. En morgen bloed mag prikken. En die we het ook zo ontzettend gunnen! Emma, ik hoop echt dat je mij mag volgen en dat we dan samen hier kunnen blijven gillen. SMAK!
Sikki samen met Marjah en Emma zwanger!! Het moet!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA Sikki, je bent 'gewoon' ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Sikki een prachtige knaltest meis.... ga je nog een cb doen? denk dat je al 2-3 zwanger krijgt....gewoon vanwege de twins in je buik..... geniet er lekker van....wat zeiden je ouders trouwens??????
@Emma: nog geen rood?? Ik klaver en diamant gewoon door. Hopelijk mogen we morgen ook zo gillen voor Jou!!! @Sikki: vind het maar een vaag streepje hoor.
oja Sikki, smeer je wel je testjes in met doorzichtige nagellak? Dan blijven ze net zo mooi als dat ze nu zijn. Anders vervaagd het met de duur op een gegeven moment En je moet je natuurlijk straks wel inplakken in de foto albums van de beeb's
Mag ik stiekem ook nog meeliften op die wolk? Heb Emma gister via sms gesproken...het is echt verschrikkelijk spannend!!!! Volgens mij wilde ze voor de bloedtest zelf nog testen, maar dat wordt dan morgen denk ik!!!! Flink klaveren en fikken!!!!