klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lekker dan. Ben ik helemaal klaar om de auto in te stappen (ik ga naar Marjah toe). Is al een hele onderneming als je van alles mee neemt met beeb (die cabaretier heeft gelijk, wat een zooi en tijd kost dat ;))

Maar goed, sta ik dus op het punt om te gaan. LOOPT MIJN MASCARA DANKZIJ SIKKI UIT!!

En bedankt!!!

WHAAAAAAA

Sikki, wat mooi!! Wat een mooie banner!! Wat MOOI!!!

En hoe hij in Marjah haar berichtje je gequoted.... Lieve Marjah... Bij jou moet er ook eentje komen (1 banner, twee beebs!!)

SMAK

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Wat ontzettend mooi Sik.

En die banner staat je goed.

Liefs,

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    whaaaaaa Sikki heeft eindelijk haar wel verdiende banner!!!

Wauwww Sik, staat je goed! :D

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haai!!!

Wat een prachtige banner heb je gemaakt Sikki! Ik hoop dat ie heel snle, maar dag voor dag, mag aftellen naar 0/NUL/ZERO days till the baby is born!
    en echt: What the F***: genieten :D
    en die baby shower gaat er komen voor Sikkie en.... ik hoop vele anderen :D
    @papa en mama: *huil*, wat een mooi kadootje :D
    en idd, nu is het dubbel lekker, zje zus kan echt gaan genieten van haar zwangerschap, maar jij kunt ECHT gaan genieten van de zwangerschap van je zus EN die van jezelf :D WOEHAAAA :D

Emma: och meis wat spannend, ik hou joe handje vast hoor! En ik fikklaverdiamantpiemelenwatnogmeer met iedereen mee voor een nieuwe babyrinthbaby
    *hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop**hoop*
    enneeeeh *hoop*

@havaianakauwende zoon; misschien werkt een door havaiana's gecoute maag wel; goed tegen allerlei virusjes enzo. Best handig :D
    @ziekenhuis en schoon en opgeruimd: Hope SO! Afsluiten die hap! Moe nie mogen

@avatar en Ik denk dat ze je persoonlijk zwanger heeft gemaakt! :$ IEKS!
    Is ze toch onbevlekt ontvangen ;)

@Loesie der testje: Ik stem op ROZE!

(moet trouwens wel wat roze voor mezelf overlaten! Maar is er gewoon te weinig roze geweest de laatste tijd, dus ik denk dat er nog wel wat over is van het potje verf)

@ tokkie outfit: lekker hoor :D, heb zelf dinsdag zo visite ontvangen ;-D
    whahahahah had je mijn collega moeten zien

@foto's: wauw! SPAMMEN!!!!!!!!

@oor en huisarts: BLUB! net zoiets als de SNORKELS met Kapitein Ortega? Of echt SUISSSSSSS

@meds van mmmeisjesdietegoedzijnvoordezewerledensikkiswanghebbengemaakt! HULDE!
    @medsvannuzwangeremeisjesdiedoormedsvanmmmeisjesdietegoedzijnvoordezewerledensikkiswanghebbengemaakt! HULDE! Zijn dat mijn lukkie sjots geweest ?

@Taaltje: ja, mooi onderschrift :D
    Ik hoop dat jullie een wonder kunnen verwachten, hoe dan ook!

@nagellak! Nooit van gehoord, maar goede tip :D
    Nog maar een dikke week en ik heb *hoop ik* ook zulke mooie dingen te lakken :D
    @Sikki samen met Marjah en Emma zwanger!!: Jaaaaahhhhhhhhhh

@failliete kruidvat: wie was er nu niet zo te spreken over bepaalde luiers van een bepaald merk?

@alle Toos Kansloosjes: We gaan actie voeren voor meer roze :D

@kleuren uitzoeken voor het huis: ROZE? is maar een ideetje?

@Clomid: NOOOIT WEER! wow ik kreeg eerder de slappe lach en slapeloosheid (okee en jankbuien)

@Maartje naam: Goeso Klingel, laat maar eens zien wie al dat werk heeft gedaan voor dioe pracht beeb :D
    Maartman gepikeerd....

@Postcode: ja nu heb je cupmaat nog wel.... maar straks? Heb je die weer voor maartbeeb twee!

@hierzo: opzitten en pootjes geven, want MAART EN MAARTBEEB komen vandaag :D
    Nog ff kijken voor wat voer voor vandaag, want ik moet toch een beetje voor Maartje zorgen.

Gisteren had ik me ineens bedacht dat ik de embryo van een ander in mijn lijf heb. :$
    Wat nu :D. Hebben die idioten de verkeerde in mijn bahrmutti geplant?

*grijns*

Wat gek, he? Ik heb hiervoor nog niet eerder dat gevoel gehad. Het is gewoon nu al echt mijn embryo(s)! WEIRD!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.206
    113
    Brabant
    Auw.... Die streep knalde van mijn telefoon af zeg.....wauw....

Emmaaaa,waar ben je lieverd?

En loes,op welke dag zit jij???

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    *JAAA!! Daar is ie dan al :). daar zat ik nu nog op te wachten!! Ik vind 'm PRACHTIG!! :) WAUW!!*

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sik; als Bambi niet meer past........:$
    :D:D:D:D:D:D:D

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Sikki, wat een prachtige test weer!
    En ik moest echt even huilen bij de reactie van je familie. Ik zie zo mijn eigen familie voor me, huiltje!
    Supermooie banner met supermooi onderschrift!!

@ Emma, spannend lieve schat! Ik hou je rechtpink heel stevig vast!

@ Zorra, succes lieverd :(

Meisjes, Gent belde net. Afspraak is verzet... naar voren :D:D
    29 september zaadanalyse en 30 september gesprek met prof. de S.
    Das al over 2 weken!!! :$

Nu lekker met mama het durp in. Shoppen en lunchen :D
    Het gaat goed met Sas, echt echt waar :D:D:D
    Ik voel me goed! Ik zit lekker in velletje, zelfs met ongi die er bijna is.

Hoe dat kan, snap ik trouwens ook niet.
    We hebben echt KEI vaak gesext op vakansie en mij ei was in vakansie en mijn vriend heb zelfs de hond genomen maar ik ben nie swanger. Ik snap er niks van...

:p

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sikki: die banner staat je ZO goed! Fuck dat 'despair' bordje in je avatar! Jij gaat een heeeeel andere kant op! :)

@Annebeeb: net weer echo en controle gehad. Alles goed. Niks aangekomen :( Beeb wel flink gegroeid, geschat nu ergens tussen de 6 en 7 pond :D Nog niet ingedaald, maar gelukkig zijn kop wel beneden :D

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *zucht* test van vanochtend was OMO.....witter dan wit......:(

Ik MOEST het vanochtend gewoon weten, ik had echt geen zin meer om weer een hele dag tussen hoop en vrees te leven. Nu weet ik het en kan ik alle spanning los laten. Kan er niet eens om huilen voel me alleen maar opgelucht dat deze 2 k.u.t weken voorbij zijn. Nu kan ik tenminste weer aan andere dingen denken dan alleen maar aan dat stomme zwanger worden. Ik ga een maandje genieten van de rust, geen spanning of we misschien zwanger zijn.
    Morgen nog bloedtest maar het antwoord weet ik al....dat antwoord wist ik eigenlijk maandag al ;).

Lieve meiden, bedankt voor het duimen, jullie zijn lief.....

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nee Emma!

Echt waar...

Ik word er stil van...

Ik had echt goede hoop.
    Zo'n topembryo.

Wat KUT!!!

Je gaf het ook al aan dat je echt het gevoel had dat het niet goed ging.
    Maar stiekum hoopte ik er op dat je net als ik dat ongigevoel had terwijl er dit keer wat anders gebeurde.

Lieverd, als je wilt mag en moet je hier echt je gevoel hier delen hoor!
    Want rationeel kun je wel zeggen het is pas de eerste tp en blablabla, maar emotioneel is het heel anders!

En zo'n eerst IVF en eerste tp geeft zoveel hoop.
    Een nieuwe weg.

Ik vind het echt heel erg voor je.

DIKKE KNUFFEL!!!

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Emma!!!!

wat K**! Geen woorden voor en SO SO SO SO oneerlijk :(
    Het zou verboden moeten worden :(

Een dikke vette knuffel uit lalalaH, en alvast ook van Maartje!

en sikki heeft gelijk, welke tp het ook is, het blijft K**!
    en dat mag je best zeggen.

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hé meiden, even een vraagje hè, en dan kijk ik vooral naar Maartje en Sikki ;). Voor een volgende keer wil ik graag dat mijn lichaam zo optimaal mogelijk is om een cryo te ontvangen. Ik slik nu alleen zo'n multivitamine pil waar foliumzuur in zit (Puur Mama van VSM). Maar vertellen jullie eens wat jullie slikken/slikten. Ik zou ook weleens wat bloedonderzoek willen laten doen naar vit.B12, maar wat is nog meer van belang om te weten?

Misschien een beetje voorbarig maar ik heb geen zin om dit soort dingen pas te onderzoeken als ik al mijn cryo's al op heb gemaakt ;). En daarnaast, als ik vitaminepillen moet gaan slikken moet je daar toch een beetje rap mee beginnen.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Emma: neeeeeeeeeee, wat k.ut.er.dek.ut.k.ut.... Dikke knuf vanaf hier.. KNUF!!!

Sik: NICE!!!! Staat je goed zo'n banner!

Jaaaa, schooldeet en babyshowerdeet! Super leuk!

Nou hier terug uit zh. Het ziet er nog rommelig uit (en ik ben altijd zo opgeruimd ahum) Dr. dacht dat ik al wel een eisprong gehad had, dus bloed geprikt. Als dat zo is dan hoopt ze dan de rest van de stolseltjes etc er met de aankomende menstruatie eruit komen. Daarna nog een check en dan mogen we evt de menstruatie daarna weer starten.

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Emma: wat kan ik doen dan er de zoveelste kut aan toevoegen: KUT! Want dat is het ook :( Knuff

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oké LadyZ, dus waarschijnlijk wel weer een cyclus? Hopen dan dat het er met de menstruatie uitgewerkt wordt en dan eindelijk weer verder!

17. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Emma, :( Wat ongelofelijk klote!!! Had het zo graag anders willen zien..
    Dikke knuffel lieverd, want dit is gewoon kut!

Ladyz, nog steeds rommelig dus? Maar misschien wel ei gehad? hopen dat bij volgende ongi alles eruit komt. Daar klaver ik voor!!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( dat was zo niet de afspraak lieve Emma. Wat kan je dan toch weer op je lijf vertrouwen helaas. MOK ik ben er helemaal sip van. :(

PLETKNUFF

@Sikki: staat je prachtig die banner. Gelukkig mag hij nog ruim 8 maanden blijven staan. Zo ergens tot 17 Mei 2012;)

@LadyZ: moet ik even komen opruimen??:D Ik hoop dat je eisprong hebt gehad en de rest er met je ongi uit gaat komen.

@Anne: beeb weer oke. Helemaal fijn.

@Loesie: jij woensdag testen? Spannend.

@Schooldate: zodra ik 100% weet dat we komen laat ik dat weten.

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja Nyn, kan je even dweilen???? whahahahaha

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Emma, wat ontzettend Kaa Uu Tee. :(
    Ik had zo gehoopt dat je gevoel het mis zou hebben, maar helaas. Op naar je ijsdwergjes na eerst even rust.

Lieve Zorra, he bah nog rommelig? Hopen maar dat het met de ongi eruit komt en daarna weer met frisse moed beginnen.
    wat trouwens betekend dat jij ook 3 maart die babyshower gaat hebben ;)

Lieve Sikki, je banner staat je echt prachtig!!

Lieve Alex, succes bij de HA.

Lieve Loesie, voor jou komt het ook al dichtbij zeg!! Nog een paar dagen in spanning. Hoe is je gevoel>?

Lieve Klingel, wat een knappe dochter heb jij. Wel lastig in de winter straks ;)

Lieve rest, ILYA!!!! Geen tijd en weet het ook niet meer sorry!! Zit op mijn werk.

SMAK

Deel Deze Pagina