@ Emma, super super naïef maar ik blijf toch altijd nog hopen op een mega groot wonder! En zelfs met die zeer lage aantallen van Sasman. De kans is natuurlijk ontzettend klein, maar toch... ik zou de eerste niet zijn denk ik dan soms wel eens. Maar meestal denk ik: wonderen gebeuren bij anderen en niet bij mij Wij verwachten de punctie half januari pas. Duurt dus nog wel even
Mijn vroegere buurmeisje is bijna zeker aan het bevallen hihihi! Ze is 39w2d zwanger en toen mam en ik toenstraks van het dorp terug kwamen, zagen we haar moeder (de buurvrouw van mijn moeder, nog steeds) en haar in de auto. Ze zat helemaal onderuit gezakt met 2 handen op haar buik en keek er heel moeilijk bij. Ze reden richting ziekenhuis. Nu is haar moeder tussendoor een keertje thuis geweest, heel eventjes. Haar vader heeft snel de hond uit gelaten en ze zijn meteen weer vertrokken. Spannend!!!! Ik denk dat het kleine manneke er zelfs al is...
heeee, psssstttttttt ladies... wisten jullie het al? Ik las het vandaag bij forum Ik ben zwanger SIK IS ZWANGER! ! ! ! ! !
@Emma: dikke knuffel voor jou. Gewoon omdat het echt KUT is. En idd raar invries beleid. Ik zou juist zeggen per 1 invriezen en indien die ene niet goed ontdooit de volgende ontdooien. Maar ja wie ben ik @Loesie: hoest met S.iem en met jou? Ben ik trouwens de enige hier die de hele dag zo kijkt?? En waarom: omdat Sik swang is!! Bizar toch??
@Emma, Wat een raar beleid zeg. Hier plaatsen ze bij cryo's sowieso 2 terug, mits je dat echt niet wilt. Wij hadden alles per 1 ingevroren. Hmmmm bijzonder. @Loesie, Och meis wat ontzettend naar!!! Arm jonkje en arme mama. Nu weer goed? @Nyn, Nee hoor, hier ook één die de hele dag @Alex, Oor nu weer beter en pijnvrij?? @rest SMAK!! @hier, Niet veel nieuws hoor hier. Aanstaande maandag echo voor BMS en dan maar weer verder kijken. Heb wel een veel positiever gevoel over deze poging. Op naar ons laatste ijsdwergje!! Hopen dat ie het ontdooiproces goed overleeft en dan lekker 9 maanden bij mij blijft plakken SMAK
YES!!! Sik wat moooooooooooooooooooooooooooi!! En ook al die 4-5 weken zwanger terwijl je vandaag 4 weekjes bent!! Is erg snel! Wanneer is het bloedprikken?????slechts een formaliteit he??? 9ent al gebeld trouwens???? We willen een echoafspraak!! Smak
Sik, had jij die banner ooit al eens uitgezocht??? Dat je dacht, als ik ooit zwanger ben dan neem ik deze banner??? Had ik toen wel namelijk!!
3 testen maar?? Succes met je infuus en het bloedprikken. De uitslag lijkt mij wel duidelijk. De vraag is meer: zijn het er één of twee? Spring op je roze wolk en believe it: zwanger
Mooi he Nee Loesie, een banner had ik nog nooit uitgezocht. Ik had vorig jaar in mei heel even een banner die ik heel leuk vond, maar die kan ik nergens meer vinden. Dus dan maar deze. Echoafspraak staat nog niet. Pas na de bloedafname hier zal Gent mij bellen met de resultaten en het vervolg. Dat zal dus dinsdag zijn. Zometeen gaan we richting Dusseldorf voor een rondje soja en laat ik daar ook bloedprikken ivm de prednison. En ik heb gelijk gevraagd om een hcg check
Een andere banner dan vorig jaar mei is ook veel beter. Het is gewoon weer een teken dat je die van vorig jaar niet meer kan vinden. Deze zwangerschap gaat namelijk wel goed aflopen, fikfikfik klaverklaverklaver! En die testen, daar word ik vrolijk van Jij hebt er wel voor gezorgd dat ik nu niet meer kan wachten om te beginnen hahaha! En ik moet nog ruim 3 maanden wachten tot ik kan gaan spuiten
Haha,iedereen begint zijn dag goed,met die mooie testen van je! Lekker ad soja dadelijk en je hcg zit wel goed! @emma,hoe is t meid?? @loesie,en met jou?hoe is je gevoel?
Sikki mooi rij testen! Elke ochtend kijk ik als eerst in het babyrinht om de steeds mooier wordende testen van sik, wordt daar helemaal van! Sas, gent gaat jou ook zo'n reeks testen brengen! Ga maar vast sparen en bel de kruidvat ook even dat ze tegen die tijd een pallet fruitkrat testen in moetenslaan Loes, sjeetje, wat een verhaal. Stom van dat mokkel aan de telefoon om pas na een kwartier haar collega's in te lichten! Wel fijn dat die wel lief waren en gelukkig alles goed met s.iem en mama.