Zeg Sik: ben je straks niet bankroet dat we een oproep moeten doen voor babykleertjes voor Sikkitwins? Met al die testen elke dag Maar ze zijn weer prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
NYN bedoel je deze die de hele dag op mijn gezicht zit... Sik wow en dat twee weken na punctie geeft ie 5-6 weken zwanger aan.... 9entwins!! Succes met rondje dussel...ff soja slurpen en de rest... Heb ik al gezegd dat ik blij ben... Sik=Swang! @ emma vandaag bloedtest nog he? Stom...dikke knuf! @ loes weer bekomen van de schrik? @ bright ja pijn is wel weg, alleen nog raar gevoel in oor en piept en kraakt soms nog. Fijn van gevoel lieverd.....moet en sal. @ lauwtje komt die spam nu nog... @ sas balen nog wachten maar voor je het weet. En geeft wel aan hoe je in je vel zit als je zin hebt! Hier meisje op de psz, alexman inde sportschool, heerlijk dus even t rijk alleen...
Zwaai! Heey wat is het hier rustig? Of lijkt het alleen maar zo? Volgens mij heeft zp weer gruwelijk aan Sikki verdient, dus misschien moet ze vragen of zp haar gaat sponsoren! Maar LadyZorra, Lauwtje etc hebben gelijk: Ze zijn weer P-R-A-C-H-T-I-G! Emma: hoest meissie? Ik zie dat je alweer lekker bezig bent met een strijdplan Werkt bij mij ook het beste! Sas: yep! ze weten nu hoe het moet, daarzo in Gent , maar ik zou niet afwachten om testen te kopen. Straks is net de voorraad in het disti-centrum leeg bij de tijd dat jij mag gaan testen. En daarnaast ben je alvast constructief bezig met de poging die pas over 3 maanden gaat beginnen. en @pil: ken het! @banner: geen oude banner! Een nieuwe banner voor nieuw leven is veul beter " Dus dan maar deze" Deuze is veul moojer!. Sikki: succes met infuusjes, bloedafnames en wachten tot een prachtige uitslag vanmiddag en dinsdag! Bright: maandag echo, spannend! Ik hoop ook dat ze lekker ontdooien @Sikki topic GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF @bevallende buurvrouw: ook best confronterend? Maar wel heel bijzonder om al op de hoogte te zijn @proppie in oor: de snorkels zijn vertrokken of heb je nog steeds veel last? @Loesie: wat een STRESSSSSSSS!!!! en wat een debielen bij de pliesie! en bij bejaardenhuizen!!! (nee niet JIJ ). Wel stoer van mannetje, dat ie jullie kwam redden @Syl: hoest met Mathijs? @klingel dr entree vragen... goed plan, zie sponsoring van sikki (stukkie hierboven) Maar eehhhhh de meesten hebben hier geen megapiemel nodig om zwanger te raken! Daar hebben we toch de dokter voor? Maar 1 megapiemel voor het heule babyrinth??? Hoe doe je dat? Jakkes @hier: Maartje beeb is gisteren heulemaal geboend en geschrobd, want uiteraard had ik de eer om een poepluier tot aan de oksels te hebben Goeso Maartbeeb! Laat me maar ff weten dat dit allemaal heulemaal niet zo leuk is, waarvan ik denk dat het wel leuk is. Beide beentjes weer op de grond door poepluier? NEEN! Guster ook beeb aangekleed, geknuffeld, gefotografeerd, en nog meer leuke shit. Ben verliefd! @verder hier: nog steeds last van pijn in buik/benen/liezen (met vlagen), nu 4 dagen na tp. Wat betekent dit nu weer? We houden het spannund
Jaaaahhhhhh onze eerste echte "eigen" ecd-teepee Dus we waren uitgeteepeet met onze eigen emmies, maar we hebben een "idioot" gevonden die zowaar ons wilde helpen Vrijdag was de punctie en ze had 8 eicellen (18 minifollikels op dag 8, 5 grote en 3 kleintje op dag 12, 11 groters en 1 iets kleinere op dag 15 en ineens maar 8 op dag 17 ) En maandag heb ik 2 emmies "zuruck" gehad. Beide waren 8 cellig, klasse 1 en er zitten er 2 ins frier van 7 cellen Maandag en dinsdag bahrmutti schmerzen en sinds woensdag buik/lies en been pijnen Wat voor belachelijks is dat! Gisteren van maartje voor Duwayne en Deliliah wel 4!!! gelukspoppies gehad 1 boeddha, 2 olifanten (voor hopelijk een buik als een olifant?) en een poppie met dikke buik, die je op de plaats moet dragen waar je geluk wilt hebben... zit dus aan mijn onderfuk gespeld . Nee niet als piercing gebruikt, dames... rustig aan So, ben je weer op de hoogte
even grommen hiero; onze dochter was net 2 dgn van haar krentenbaard af na 3 wkn een kuurtje te hebben gehad. Halen we haar vanochtend uit bed en zit ze weer helemaal onder. Nu dus weer een zwaardere kuur. bah, ik vind dat maar niets zo'n antbiotica kuur bij zo; n kleintje. Weet wel dat het niet anders kan maar toch. En nu weer een big smile want...........................SIK IS SWANGER!!!!!!!!!!!
Zo, bloedtest gehad, vanmiddag de welbekende uitslag . Ik heb alleen helemaal geen zin meer in een maand rust, ik wil doooooor . Maar goed, het kan niet anders. Meteen gevraagd hoe het zit met die 8 cryo's in 5 rietjes. Ze kijken dus de dag na de TP naar de kwaliteit van de overgebleven embryo's. Aan de hand daarvan bepalen ze per hoeveel ze in een rietje worden ingevroren. Meestal is dat 2 maar als ze van hele goede kwaliteit zijn gaan ze per 1. Bij ons dus blijkbaar 2 van hele goede kwaliteit ...hopelijk gaan ze het ontdooien ook overleven . Maar in het VU plaatsen ze standaard maar 1 embryo terug als je onder de 35-36 (?) bent. Alleen als je continu matige embryo's of als het je laatste behandeling is willen ze er 2 terugplaatsen. @Sikki, mooooooooie testen hoor . Ik gok op 2 sojaboontjes . @Marjah, wat een spannende klachten heb jij. Ik ga hard duimen of klaveren of wat dan ook, als het maar geluk brengt . @Loesie, hoes't met jou, voel je al iets?
@emma, hoe zit dat dan als je om "principiële" redenen alles geteepeet wil hebben, "mag" het dan ook niet? En wat zegt je gevoel? Haha, meteen weer door, je klinkt alweer positief RESPECT hoor!!!! smakkerd voor joe!!!!
Emma: ik-als-ervarings-deskundige-van-matige-emmies-en-de-VU: wij hebben gezegd 1 goede of twee matige. En... wij kregen steeds 2 matige terug, terwijl ik toen 32 was. DUZZZZZ.... heb je ooit een formulier moeten invullen voor hoeveel emmies je terug wilt? In mijn oude zh, die dus samenwerkte met de VU, hadden ze iig zo'n formulier. Gewoon 1 superemmie of twee matige! SO! zeg maar dat IK dat heb gezegd
@Marjah, dat is inderdaad het protocol, als ze van matige kwaliteit zijn mogen er 2 teruggeplaatst worden, maar bij ons waren ze deze behandeling van topkwaliteit en vandaar maar 1-tje . @Taliaa, op zich heb ik er wel vrede mee, tuurlijk vind ik het ook wel zonde dat als ze allebei goed zouden ontdooien dat er dan 1-tje wordt weggegooid. En ook omdat je volgens mij toch wel wat meer kans hebt op een zwangerschap als er 2 worden teruggeplaatst. Maar ik heb vertrouwen in het VU, vind ze erg deskundig en daarom wil ik in dit ziekenhuis blijven ondanks hun TP protocol . @Marjah, dus jij bent ook in het VU behandeld? Wat zijn jouw ervaringen dan met het VU? En in welk ziekenhuis ben je nu onder behandeling?
Haai, emma, maar als ze per twee in een rietje zijn gestopt, vanwege de kwaliteit, dan zullen ze dat toch niet zomaar hebben gedaan. Ik zou in ieder geval er op aandringen om beide terug te laten plaatsen. VU: ach... ik ben er weinig geweest, alleen voor 2 tp's. Ik ben er wel zwanger vandaan gekomen, alleen na7 weken ging het mis. Nu zit ik in leiderdorp, maar ik ben nou niet echt onder de indruk van de communicatie tussen assistentes/artsen. De donor moest 2x extra terugkomen, terwijl dat echt niet nodig was. De arts heeft haar tot 3x toe verteld dat haar bloedwaarden goed waren, terwijl ze andere dingen had moeten bespreken... maar dat was ze vergeten. Zowel de donor , als ik moesten overal zelf aan denken/navragen etc. Nog niet zo posi, maar we wachten af... misschien ook hier een posi resultaat. Zucht... een posi resultaat...
SIK! is swanger! so. @sas: haha, ja aanstekelijk he, die sik. hoop dat jij meteen mag volgen! @emma: hm, al bekend wat al bekend is? @marjah: wow, een donor gevonden? zomaar zegmaar? klinkt onverwacht bedoel ik? duim! @marjah: even een directe vraag zoals u misschien nog niet, maar de rest al wel van me gewend bent: je praat onwijs blij over het bv zien/verzorgen/knuffelen van maartjebaby. maar, heb je er ook niet (ondertussen) moeite mee, naast plezier? @emma/TProtocol: in NL zijn ze gewoon te streng, maar ja. als uit de toppers ook een beebje komt is het prima natuurlijk! ik moet alleen steeds aan de kids van sil denken als ik lees dat ze matige weg gooien... je zou er bijna de politiek voor in gaan, of een hoge pief worden in de medische sector. ja, das beter! @nyn: alle dozen al ingepakt? bijna verhuizen: GIL! @rest: zwaai en swaffel!
@ klingel: NEEN! echt niet! Maartje maakte zich ook al 34x zorgen en heeft het 888x gevraagd. Maar echt NEEN! ik ben dol op baby's en baby badderen. Okee de eerste keer was met beste vriendinnetje en toen heb ik een traantje gelaten. Ik ben nu alleen maar blij als er mensen in mijn omgeving zijn, die mij (MIJ!) dichtbij hun baby laten. Er zijn er namelijk genoeg, die niet begrijpen dat ik het echt leuk vind. Maar dan moet ik wel de kans krijgen om echt ff te knuffelen. Niet alleen op een afstandje. Een vriendinnetje heb ik ooit gevraagd of ik haar kind mocht komen knuffelen/verzorgen/voeren of wat dan ook... Het kwam voor haar "toevallig" niet uit. "een ander keertje misschien?". Die keer is er nooit gekomen. En dat doet meer pijn. Ik realiseer me ook, dat zwanger zijn nooit voor mij weggelegd zal zijn. Eeen kleine beeb ook niet. Ik neem dus genoegen met al die kleine momenten en hoop ooit op een eigen kindje... ik welk maatje/kleurtje dan ook. Maar ja, bij adoptie mis je die eerste maanden, he! Daarom! Ik ben dol op baby's Ik haat zwangeren Sorry Sikki! Je bent gewoon een trol NOT!!! want er zijn uitzonderingen.
@ah Marjah, als je het zo bekijkt snap ik je . Maar volgens mij zijn de embryo's die per 2 zitten ook nog goede embryo's aangezien ze in NL matige toch helemaal niet invriezen (?). Ach, ik weet het ook niet, voorlopig heb ik er nog vrede mee . @Uitslag bloedtest: niet zwanger, maar dat wisten we al .
Heey! Emma, maar proberen ze te overtuigen kan altijd! Toch K** voor bloedtest! Fruitkat had je moeten foppen....
@Marjah: ik ben dement denk ik, dacht dat ze wel in jou zaten, die TALISAYA en DJOHRDAN. maar helemaal een draagmoeder nee dat mag toch niet ik snap niet! enne, goed om te lezen dat je er wel echt tegen kan. en dat je er geen mixed feelings bij hebt. wauw! @emma: het blijft kut, gewoon het te horen al wist je het al.. knuf! @sik: ja je bent een zwangere sloerie, precies wat marjah zegt! nou ja ze zei trol maar daarvoor ben je iets te knap. maar een breezersletje ben je wel. beetje er WEL mee bezig zijn trouwens, zonder hond nog wel, en dan niet eens op vakantie tsk!
Ik vind baby's eigenlijk ook nog steeds heel erg leuk en ik ben ook dol op knuffelen met baby's! Soms, vooral als ik een mindere dag heb, vind ik het dan ná het knuffelen erg zwaar. Dan voel ik mijn eigen leegte weer. Maar ik moet zeggen dat ik nog steeds dol ben op lieve schattige baby's! En peuters vind ik trouwens ook geweldig