Hele dikke knuf voor alle mmmeisjes met baby/kindjes gemis.... Zooo oneerlijk allemaal.... En ik begrijp jullie, want wij als stel al bijna 10 jaar samen en toendertijd al ruim over de 30.... ja dan blijven die vragen komen... En weet je wat zo raar is... ik dacht SO ik ben er vanaf, maar nu krijg ik steeds de vraag: wil je nog een 2e... Dus we beginnen gewoon weer van voor af aan.. Sik: is beta-hcg anders??? Ik vind het sowieso een superscore, maar heb geen idee hoe het in elkaar zit!
* breekt in * woh Sikki, wat een superscore. Dat worden er vast twee ! Ga maar lekker op de blauw/roze wolk(en) zitten ! Ik heb vandaag een mail van Dr. Pheiffer gehad en hij adviseert mij ook prednison, dosering afhankelijk van nieuwe testresultaten. Dus ik ga ook zeker binnenkort bij hem langs. En zo'n soja-papje lijkt me ook wel iets. Ik denk dat ik maar gewoon om een 'sikki-treatment' vraag * breekt uit en leest voorlopig weer stiekum mee (ben niet zo'n schrijvert) *
Zorra, beta-hcg is wat er altijd gemeten wordt. Emma, bijzonder zeker, maar ik kan het niet bevatten. *zucht* wat had ik dit ook voor jou gewenst! En voor de rest van de wensmeisjes!!!
Ik moet gewoon nog wat langer geduld hebben, maar m'n gevoel zegt dat het goed komt . Sikki, ik hoop niet dat je gek wordt van mijn vragen via PB over die vitamines . Maar voor mijn gevoel ben jij wel een ervaringsdeskundige die een hoop weet over dit soort dingen.
Emma, helemaal geen probleem! Maar weet wel, ik ben ook geen expert en heb de wijsheid niet in pacht. Ik zou ook niet durven zeggen waarom het nu wél gelukt is. Het zal een combinatie van factoren zijn. Blij te horen dat je gevoel zegt dat het wel goed komt!!!
Wat een drol van een vent Ik had de arts teruggemaild of ie het echt wel goed had. Nu mailt hij terug dat z'n iPad er ook maar wat van maakte en het moet 202 zijn. Nou ja, ook prima
@Sikki, tuurlijk weet je niet alles maar jij bent wel iemand die veel info vraagt of opzoekt, je doet niet zomaar iets . En ik heb niet de illusie dat het ineens gaat lukken met die vitamines, maar alle beetjes helpen . En dat het goed komt vind ik best moeilijk om zomaar te zeggen hoor, kan over een maand weer heel anders voelen. Maar nu wil ik graag positief erin staan, POSIPOWER . En jij als voorbeeld geeft ook weer hoop
Nou ja, inderdaad wat een drol! Gelukkig nog steeds een mooie uitslag ondanks zijn van slag geraakte IPad.
Het is net alsof ik dit zelf heb geschreven Ik heb namelijk precies dezelfde zus lijkt wel haha! Zij vraagt ook altijd mijn ouders. En ik heb een tijdje terug ook tegen Sasman gezegd dat ik vrienden mis zonder kinderen Vrienden worden??
Sikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Wat goed En wat een gek gevoel lijkt me dat! Je bent gewoon zwanger, echt zwanger! Kun je het al geloven?
Wow Sik wat een super mooi HCG! Swang Swang Swang!! * egootje * Maandag kliniek bellen omdat ik een week voor verwachte ongi afspraak moest maken voor medicatie enz. Dus dat betekent dat we over twee weken weer in t circus zitten.... Eng... Bibber
Alexandra wat spannend allemaal weer geeft niks van spanning wij houden je allemaal vast.....wij zijn daar zeer bedreven en ervaren in de laatste jaren we slepen jou er ook doorheen net als Sikki Sikki is swang!!!!!!!!!!! van een twin
Emma, ik wil je ook een dikke knuffel geven! Het is gewoon klote een omotest en dan ook nog de bevestiging met de bloeduitslag. Denk aan je en leef met je mee
Hee Sik... Waar blijft de test?! Ik bedoel die test van gister vond ik niet zo heeel duidelijk. En Hcg van 200? Is dat niet wat weinig? Wat ben jij ONGELOOFLIJK ZWANGER zeg!!!
Ja...je krijgt er haast afkickverschijnselen van he!!!! Toen ik vanmorgen 1 ook open deed, ook gelijk de telefoon gepakt, maar niks hoor! Of zouden ze weer samen romantisch 'blijf bij ons' galmen bij het ontbijt, die hebben helemaal geen tijd voor ons joh!! SMAK
Gekke wijven Maar om testen blijven vragen. Wie test er nu zo veel IK!!! Maar ik denk dat ik er maar eens mee moet ophouden, want ik word er eigenlijk alleen maar onzekerder van. Dan vind ik dat het streepje niet donkerder genoeg is geworden enz. Alhoewel ik het ook wel weer een stunt vind om gewoon meer positieve testen in mijn leven gehad te hebben dan negatieve En ik heb nog 3 fruitkat testjes liggen dus......
Oh en Alex, spannend joh!!!!!!! Ik fik/klaver/duim zoooooo dat er nog een broertje of zusje voor N. bij mag komen!!!! Emma, wil nog m'n excuses aanbieden voor het (wel goedbedoelde) 'geen bloed geeft moed...jeetje, dat was wel erg afgezaagd zo hier in de mmm he!? Je gevoel zegt vaak al anders en ik had daar niet met zo'n oneliner overheen moeten walsen...mea culpa daarvoor!!!! Er is vandaag Jaarmarkt hier, mams en zussen komen zo, dus we gaan er lekker even overheen straks! Fijne dag! SMAK
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA SIK!!!!!! Geweldig rijtje weer hoor!!!!!!!! En wat jij zegt, daar zat ik ook al aan te denken! Want dat had ik nl, dat het testje naar mijn idee niet donker genoeg was en weer alles bij elkaar zat te stressen! MAAR DIT!!!! Dit is echt een superdesuperknaller!!!!! Kan haast niet donkerder! En na die 3 testjes, maar snel stoppen!!! Maar euh...ga je elke keer naar een andere winkel of haal je dan gewoon 10 pakken in 1x?! Ze zullen wel denken, haha!