Nynke: HIEPERDEPIEP HOERA!!!! van harte meis! Ego: Gerodi loopt los!!!! (ok nog niet overal en hij is niet de snelste, maar ikke = trots!
Snap dat je nu niet belt hoor sil, maar wel doen idd als hij weer koorts krijgt... Beterschap allemaal. Ladyz: jaaaaaaaaaaah!!!!!!!!! wat goed! En leuk! Nou begint het drukke leven echt haha! Goed hoor!
Nyn, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk een hele leuke dag en een heel mooi en lief jaar daarop volgend! *smak* Lady, joehoeeeeee! Nieuwe wereld die open gaat! Leukkkkk!
Ai, Sil MOK Knuffel voor jengel beebs en koortsige koter en payamadagmama en MOK voor lappie! Ladyz: goeso! ja, dat wordt rennen en vliegen ! Maar jij = trots = super BM: sociaal leven? weet je nog wat dat is, dan? Taliaa Knuf voor denkwerk... Ik fik ook bvoor jou voor een wondertje op welke manier ook. Nijnke: gefeliciflapperd Maak er een mooi dag van! ennneeeeeeehhhhh hoor ik daar nou iemand over TAART! Sik: darmpes horen te werken hoor en mogen ze! dit herkennen ze nog niet, zoveel hcg-tjes die door JOU! zijn aangemaakt! Heey, en heb je eigenlijk al je juigklachten geSPAMD? of heb je die (nog) niet Loesie: goeso voor druppie, hulde voor niet testen! Ik ben daar wat meer Sikki in Dinsdag is de dag? Spannund En wat nu lullig? Voorbeeld zul je bedoelen voor al die andere mmmeisjes Maar, wel wat HCG werpen, he! als je eenmaal weer swang bent !!! @test! Jaaaaah WIJ WILLEN TESTJE ZIEN! WIJ WILLEN TESTJE ZIEN! WIJ WILLEN TESTJE ZIEN! WIJ WILLEN TESTJE ZIEN! Lindinha: wel de eerste die reageert, ik was waarschijnlijk de eerste die kwam spieken, maar in reageren had ik (om 3 uur) nog niet zoveel zin in Je bent iig nu iig niet meer de enige hierzo Sikki: Siklief = lief, Siklief moet voor jou zorgen, want jij hebt het gewoon veel te druk! en wat gaaaaaaaf! een piano . Hoe goed ben je al Maartje: wat een fijne dagen heb je gehad, zeg! Heb je ook joe-no-hoe-in-de-snackbar gesproken? @ Nigella's cake! die was van de week op de televee toch? Hoe wastie? @ En dan lieve Martjah!!: Wat is dit nou weer voor een rare naam? wie is dat? Die ken ik niet! @krampies: ja: check! met vlagen doet het zeer en met vlagen dus niet. Word tussen baal-om-krampjes en ieks!-krampjes-zijn-weg geslingerd. Verder: NIKS! geen vreetbuien, zoals toen, niet koud, zoals toen, niet de "hips", zoals toen, nog geen zere boobs, zoals toen, maar wel krampjes, zoals toen... @choco! Waaar! Lauwtje die wacht op losbarstende weeen: alvast Kus!
Nyn lieverd, van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een heerlijke dag zult hebben! Ben trouwens ook wel weer eens naar foto's van la maison! Blijerd, ik kan toch niet blijven testen?!?!?! Maar natuurlijk wel Test was gelukkig wel weer iets dikker dan gisteren. Zo mooi om te zien dat de streep al verschijnt voordat alles is doorgelopen en de controle streep heeft bereikt. Ik wist niet dat dat kon! Taaltje, broed jij maar lekker positief verder. Sil, weer/nog steeds in de ziekenboeg Knuf! Zorra, wat stoer van Gerodi! En nu mama er maar achteraan blijven vangen Loesie, ben jij vandaag niet overtijd?!?!?! ZondagochtendSMAK
Testfoto's laat ik nu toch maar achterwege hoor meisjes. Anders wordt het ook zo'n 'Sikki's testen topic'. Marjah, jij slecht slapen ofzo (om 3 uur hier al spieken?) Ik zeg TEKEN! @piano, Siklief heeft nog nooit muziekles gehad en ik heb vroeger 6 jaar saxofoon gespeeld. Daarvoor nog even blokfluitles en 3 jaar algemeen voorbereidende muzieklessen. Samen hebben we nog 5 jaar op dansles gezeten, dus ritmisch zijn we wel. Allebei geen ervaring met piano, maar schijnbaar pikte ik het volgens de juf aardig op! En ook Siklief ging goed. Lijkt me zo heerlijk om zomaar een stuk Chopin weg te kunnen spelen! Nu naar het ontbijtje die mijn mannetje al weer heeft klaargezet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! SIK! Showen zul je!!!!! Potverdrie!!!! Ik wil ook dikke lijnen zien!!!! Ik overtijd?! Nee, wast maar zo'n feest! Moet nog tot dinsdag! Maar...da's overmorgen, dus wie weet! Weet niet of ik dan (mocht het zover komen) ga testen hoor, want woensdag komt mijn moeder oppassen en wil het toch nog even geheim houden... Ladyz, WOWOWOWOWOWOWWO! DIe knappe Gerodi!!!!! Wat een topper is het toch! Schattig hoor, die waggelkontjes!!!! Marjah, heen en weer geslinger over gevoel, heel herkenbaar hoor, vooral bij de pogingen voor S.iem! Hoop dat het heeeeeeeeeeeeeel veel goeds betekent! Taaltje, er spookt van alles door je hoofd he lieverd!!!! Vind het zo mooi omschreven zoals het in je onderschrift staat! Ik hoop dat dat plekje in je hart nog opgevuld gaat worden ooit!!!! Ik ga ff inpakken! Straks op kraamvisite bij Mosa! (ook lid hier!) SMAK
Lady wauw Gerodi loopt los geweldig... ik kan niet wachten to ze hier beginnen met lopen... scheelt een hele hoop blauwe knietjes denk ik zo. vind alleen doodeng hoe die kinderen hun voetjes neerzetten, helemaal overdwars brrrrr. ben met Mathijs zelfs naar de kinder orthopeed geweest omdat ik het niet vertrouwde whahahaha arme man snapte niks van mijn paniek. maar schijnt normaal te zijn die over flexibele gewrichten bij kindjes. Laptop heel vaag al mijn programmas gewist favorieten gewist twitter gewist alles gewist behalve windows zelf en mijn d schijf is ook nog intact lang leve het feit dat ik mijn fotoś daar op sla Manlief straks maar naar kijken, Mathijs temp nu 37,4 een droge cracker op en een stinky luier ben ieuwd naar straks maar echt veel fut zit er nog niet in ligt steeds op de bank..... Ik last van maag (zuur) rug en buik (darmen) buikgriepje mishien op komst.... of geoon veel stress gehad vanacht in mn dromen kan ook nog whahahahaha Wat leuk trouwens dat zoveel meiden hier wel eens gemeet hebben met een ander doolhof dame we zijn gewoon een gezellige club ik heb gemeet met 2 busmeiden ook heel erg leuke meiden oei tweeling word wakker ik ga broodjes maken en hopen ddat alledrie de kids het op eten vandaag....
Sik, echt super van piano hoor!!!!! Ben benieuwd wat het wordt! Hoop dat je straks voor dikke buik chopin kan spelen!!!! SMAK
Sik! Doe niet zo idioot! Hoeveel testen van ons heb jij al niet bekeken! Hoppa! Kom maar doorrrrrr...
@Nyn, GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Maak er een mooie en gezellige dag van Dikke verjaardagszoen!
Wij willen testen zien ja! Dus kom maar op Sik! Enne leuk piano...mijn mams is muziekdocent dus bij ons met paplepel ingegoten.Kan zelf dwarsfluit, keyboard en piano spelen. Al is piano denk wel wat weggezakt... Enne we doen de poging bij geertgen in combi met dussel. Het fijne knusse gevoel in combi met lab van dussel. Dus AH imsi etc is allemaal mogelijk. Evenals alles invriezen. Loesie wat maak je het spannend.....ah leuk op kraamvisite. Veel plezier! Enne jeuj voor tandje van Siem! Whoei voor lieve Gerodi! Terecht trots ladyZ! Knappe kerel...dat wordt rennen voor mama. Maartje leuke dagen gehad zo te lezen Marjah pff spannend he...duimerdeduim! Blijmeis je klinkt ook blij. Echt super lieverd! Straks lekker kerst in het boshuis...heerlijk! Baan gaat ook goed he?? Emma hoe is t meis?? Lauwtje en Anne tjeempie volgende maand al uitgerekend...tijdvliegt! Taaltje knuf op mijmelarij...hier ookde revuegepasseerd die gedachte. Maar ben zo bang voor immens verdriet als pleegje weer weg zou moeten... Hoe is het met ziek meisje? Sil mok op laptop. Hoera voor fotos nog. Zo heb ik me de hele week ook gevoeld...nu eindelijk stuk beter... Knuf voor jou en Mathijs Lief bright lekker van het weekend aan het genieten schatje? Klingeling jij ook lekker aan t slapen enzo. Bloemenmeisje vrolijk aan de kruipsta? Hoe is t met schilderij?? Natas balen weeeer aan de ab. Hopelijk is het snel over. Lindinha jij gaat ook hard zeg. Gaat alles goed? Sabrien heb je nog frietjes gezien?? Hier laatste vakantiedagje alweer. Pfff ik heb zo geen zin weer te moeten werken morgen. Nog ff vakantie relaas... We hebben het heerlijk gehad. Weer was super. Koudst was het 28 graden. Tot s avonds laat zelfs. 1 avond vestje aangehad...1 buitje gehad. Meisjelief vond het geweldig. Zwemmen in de zee of zwembad. Echt een waterratje. Hebben veel gedaan, plaatsjes bezocht, reservaat geweest, aquarium geweest, vlindertuin en roofvogelpark. Hebben ontzettend veel ooievaars gezien...denk minstens 100. Eentje zelfs op 1 meter afstand liep ineens pardoes voor ons. Teken??? Hebben veer meegenomen van een olievaar zoals meisjelief ze noemt... Hopen dat ie geluk brengt. En gezellig Nyn en gezin op bezoek gehad. Was echt super gezellig en voelde alsof we het elke week deden haha. Mijn meiske was helemaal blij dat ze kon spelen met andere kindjes want die waren er niet zoveel. Ze was ook erg verdrietig toen ze weggingen. Dat heeft ons doen besluiten tesamen met de poepproblemen en heimwee om twee dagen eerder terug te gaan. Het was goed. We hebben fantastische twee weken gehad. Fotos komen nog wel op fb .
Sik: KOM OP!! Heb je het al gefilmd? Carulli had (of heeft??) het in dr onderschrift staan. Vanaf het moment dat ze de urine erop druppelt, dat je ziet hoe gaaf dat dan tevoorschijn komt! Alex: jakkie, vakantie voorbij.... Nog 1 dagje relaxen! Sil: ahhh arme Matthijs..... Hier ook over flexibel, maar hij waggelt heel schattig..! Loesie & Marjah: spannend!!
ff een kort berichtje, aangezien ik hier eigenlijk nooit meer kom.Maar ik las het berichtje van Sikki en MOEST gewoon reageren:YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!EINDELIJK!!!!Ik ben zo blij voor je, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
@liefnyn! gefeliciglitterknuffel!!!!!! hoop dat je een tres belle en ook zonnige jour hebt! met jouw lieve mooie gezinnetje, smak! @zara: hee lief! ik vraag steeds naar je want ik mis je. maar ik snap dat je er niet meer bent... wil je vertellen waar je mee bezig bent, qua kinderwens? of nu even niks? of? KNUF en weet dat we aan je denken! @rest: regenachtigezondagsmak met warmeopenhaardgloed.
Lieve Zaar, dank je wel! O wat gun ik jou dit ook!!! Hoe gaat het met je? Hoe was je huwelijksdag? Dikke knuffel!!! Zorra, wat een gaaf idee van dat filmpje! Dat heb ik nog niet gedaan maar dat ga ik dan morgen ofzo nog wel even doen Maar vooruit dan, nog eeeeeeeentje. Ik maak me er dus wel zorgen over dat die teststreep nog niet even donker of zelfs donkerder is dan de controlestreep. Of hoeft dat nu nog niet bij 4 weken en 2 dagen? Het verschil per dag is nu niet zo groot meer als in het begin. Onzekere muts dat ik ben Ook mijn buikpijnen helpen er niet bij. Maar ik moet er maar op vertrouwen dat dat mijn darmen zijn. Hier het laatste rijtje!
@sik: MUTS! :x je testen zijn superdupergeweldig! vette strepen ! ze hoeven niet nog vetterder te worden, echt! maar ik snap je onzekerheid hoor, dat zal ook nog wel even zo blijven. je BENT het nu eindelijk en nu val je meteen in nieuwe angsten. blijf je het, is het gezond, eet het genoeg, komt het wel om 04:00 thuis uit de kroeg, enzovoort! heb je nog nieuwe HCGprikdate? of MVMtestdate? en of? SMAK op joe en ik eis wel mijn dagelijkse ochtendfoto hoor! :x
Morgenochtend bloedprikdate in MST. Daarna worden de gegevens via mijn ha naar Gent gefaxt. Ondanks dat er op het Gent formulier staat dat de uitslag voor 12 uur binnen moet zijn denk ik dat Gent mij dinsdagochtend zal bellen. Zo ging het de vorige keer ook. Ze zijn hier niet zo snel Ik moet zorgen dat ik om 7.30 uur bij de prikpost ben, want daarna moeten we als een dolle door naar Zwolle voor het tweede raadsgesprek. Gek, spannend, eng en bijzonder tegelijk. En vanuit Zwolle dan door naar het werk waarna ik hier weer een update kan doen Ik twijfel wanneer ik MvM zal inlichten. Vind het nog zoooooo eng! Wanneer heb jij die ingelicht?
Sikki: vanaf 5 weken komen ze testen van MvM, en dan mag je vanaf 6 weken starten. Ik was bij Gerodi 5w3d en afgelopen keer 4w6d (kwam zo uit). Met zulke testen springt straks je MvM test er ook zeker vanaf! En mag jij ook lekker in die stinkflessen piesen! whahahahaha
@LiefSikki: maak je nou maar geen zorgen om die teststreepjes! Mijn teststreep is op KV nooit even donker/donkerder geweest als de controlestreep. En toch echt klopt mijn banner wel Wij blijven je voorlopig gewoon nog even vasthouden, want we begrijpen natuurlijk dat het nog erg spannend is! @Nyn: ik begrijp dat je jarig bent? Van harte gefeliciteeeeeeerd!!!! NesteldrangSMAK voor jullie allemaal