Ooo Loesie, jij maakt het echt spannend! Maartje, ik ook op feud Ik heb net iets heel geks gedaan. Ik heb me net aangemeld bij MvM! IEKS IK! Dat kan toch helemaal niet
ha, sikki, idd, dat kan toch helemaal niet!!! *smak* en succes met die stinkpotten! (die ik met liefde voor alle mmmeisjes heb volgepiest hoor)
Wouw Sikki, wat voor spannende acties haal jij allemaal uit! Weet je wel zeker dat je zwanger bent, want straks komt die MvMmevrouw voor noppes! Mafketel! wat een super hcg heb jij, zeg! en verdubbeld gewoon volgens het boekje hoor ik had op week 4.1 (ochtend) 54 en op 4.2 (avond) 111 (eindigde helaas in mk) Maar met VIJFHONDERDZOVEEL!!!! Nou dan moet het goed komen . Dat is gewoon 5x zoveel als ikke toen had
Zo schattig, Siklief wil ook bij de afspraak met MvM zijn Hij wil graag ALLES meemaken. De schat! Marjah, welke dag zit je nu? Het wordt spannend seg! Taaltje, stinkpotten Ik heb me nog wel voorgenomen de volle 10 weken mee te doen. Heb er namelijk zelf ook genoeg van geprofiteerd. Hmmmmm
Jaah... Vieze stinkpotten!!!! Er zit een of ander vies chemisch goedje in die potten om joe pies langer goed te houden, aangezien ze 1x p.w. opgehaald worden. Maar heb het ook met liefde gedaan hoor!
@Stinkpotten: ik heb het ook drie keer met alle liefde gedaan maar wat stinken die potten seg!! @Sikki: Die test van MvM gaat knallen. Sikkilief=lief. Mijn lieve dinnetje Maartje06 komt vrijdag. Het was lang onzeker maar nu toch eindelijk duidelijkheid! ZO BLIJ!!
Ook ik sluit me bij de stinkpotten aan Maar alles voor het goede doel!! En sik, goed gedaan dat je je aan gemeld heb. Ook hiervan genieten want dan gaan jullie weer zo'' n knaltest krijgen! En nog wat andere leuke dingetjes erbij.
Er is geen ontkomen meer aan liefNyn! Geen dokter, baas, auto, vliegtuig, meer die mij tegen kan houden! @Loesie en Marjah; succes met de UW! Ik duim voor jullie! @Babyrinth; als jullie Nyn missen tussen vrijdag en woensdag; SORRY! Das mijn schuld. *houdt haar vingers gekruist achter haar rug*
Knuffel Nyn maar extra stevig ook namens Sikki! Veel plezier! Nyn, voor de herfst begint bij jij al helemaal platgeknuffeld met al dat bezoek
@Stinkpotten, Jups, zeker weten. Gewoon niet met je neus er boven gaan hangen @Sikkilief die bij MvM wil zijn, TE LIEF!!! Goed van hem!! @HCG waarde, Jij bent gewoon swang van twins @bezoek aan Nyn door Maartje06, HAVE FUN!!!! @Loesie kop in het zat stop poesie, Dat jij dat kunt seg, jeetje!!! Ik duimfikbidklaverdiamantaan voor je. @Mila, Zo oneerlijk... @taarten van Sil, Ze zijn prachtig meis!!! @rest Weet het niet meer Nu bedje opzoeken!! SMAK
*Breekt in* Sikki: Wat zie ik nu (via Klingel haar onderschrift)???? Heel erg gefeliciteerd! Super zeg!!! *Breekt direct weer uit*
Sikki, ik zit nu op dag uhmmmmm 3 weken en 3 dagen en mijn pies was bijna pregnyl vrij (heb pregnyl bijgespoten), dus nu gaat het er om spannen Woeha... ik kan me al bijna niet meer inhouden (lees, ik wilde vanmiddag bijna nog een keer testen...) Nynke en Maartje: veel plezier Kussie to all
Ow sikki, wat fijn om te lezen dat je toch de raadsgesprekken zo kunt waarderen. Ik vond het ook heel bijzonder om te doen, je staat echt even stil bij jezelf, je partner en je wensen enzo. Je wordt wel ff lekker een spiegel voorgehouden, op een goede manier.
Spannend Marjah! Ik duim voor je! Ik ga lekker naar bedje. Ben best wel moe van alle spanningen de afgelopen 1,5 week. Morgenochtend dan ook voor het eerst in 2 weken niet testen Afkicken!!!!! Maar....uiteraard heb ik nog 1 CB digitaal met indicator en 1 fruitkatje achter het handje Truste lieverds!
Uiteraard is het nog veel te vroeg! Daaromook nog geen achter "Wisten jullie al dat OMO door en door schoon wast..." Wat niet is, kan nog komen Bedacht me net wel dat ons sterretje een jaar zou zijn geworden en dat maakt mij nog wel verdrietig. Vooral als ik marjahman verdrietig zie zijn
@marjah,het is nog te vroeg dus.maar nu,weet he iig dat je streepje straks niet vd pregnyl ofzo komt.