@ Anne Das even schrikken!!!! @ Klingel, jij bent een mama naar mijn hart Hup, kindje mee en laten slapen bij vrienden. Wel jammer dat Florine daar nu even geen zin in heeft en ik snap dat je niet wil dat ze daarna helemaal van slag is omdat ze een slaapje heeft gemist. Dan is het inderdaad even schipperen. Maar ook dan zijn er mogelijkheden. Zoals jij al zegt, dan maar wat eerder weggaan. Dat komt straks als ze ietsje ouder is vast wel weer helemaal goed! Ik denk dat het ook belangrijk is om je kindje(s) flexibel te 'maken'. Voor jezelf, voor je omgeving, maar ook voor je kind zelf. Wat schattig dat Florine nu ontdekt heeft van de vogeltjes en er geen genoeg van kan krijgen hihihihi @ Marjah, ik fikklaverduimerdeduim volop voor je!
Ola!! Allereerst: Loesie gefeliciteerd!!! Wat super!!!!!!!!!! Sas: Gerodi ging en gaat ook overal mee naar toe. Hij sliep toen ie jonger was echt heel goed in de mc/ kinderwagenbak. Dus hoppa, spullen mee en gaan. Ook heeft hij nu 4x bij mijn ouders geslapen. Bedje staat op hun kamer, zo schattig. Ik heb echt het idee dat we er veel profijt van hebben dat we daar al zo vroeg mee begonnen zijn, want hij is heel makkelijk nu. Anne: ieuw! Niet zo laten schrikken! Gelukkig alles goed. Sik: Hier ook he, geen tittenpijn... Misschien is dat wel HET teken! Kling: ik zie wat jij beschrijft ook heel erg terug in mn vriendinnetje. Zij is gek op Gerodi (en baby's in het algemeen) maar ik vind het zo knap van haar. Gerodi is natuurlijk maar 5 dagen ouder dan haar (RIP) kleine mannetje.... Gister is dat ding uit mn oog gehaald, nou..... NOOIT meer. Enorme spuit erin, klem erop en snijden maar JAKKIE! Nu snel even Gerodi banaantje geven, hij is niet lekker... arm schaapje... SMAK!
Waar kan ik tekenen? @Loesie, ik had ook liever gezien dat het 3 uit 3 was geworden, maar helaas . Maar het zou ook te mooi zijn geweest als het zo was gegaan Ik denk trouwens dat alle spanning van deze 1e behandeling er nu uitkomt, ben zo ontzettend moe, heb het gevoel alsof mijn batterij op nul staat. Voel me ook met vlagen down, chagrijnig en gefrustreerd. Nou ja, ik geef er maar even aan toe, uiteindelijk klim ik wel weer uit dit dal. Denk dat ik toch echt téveel hoop heb gehad deze 1e TP, maar alles zag er ook zo goed uit, maar ja dat zegt dus blijkbaar helemaal niks....
*huil* Emma, ja waar tekenen Was het maar zo makkelijk. Maar ik weiger te geloven dat het niet gaat lukken! Alleen wanneer...... Dus ik HOOP dat jij in de volgende ronde zit. Down snap ik. Gewoon aan toegeven! Het moet er uit en je wilt dat niet meezeulen bij een volgende tp. Dus nu even lekker cocoonen en daarna weer omhoog. KNUFFEL! Zorra, jij hebt ook altijd van die ENGE dingen. Nu weer snijden op/in oog. Hoest eigenlijk met lies en eng ding daar?
Ja LadyZ, dat vraag ik me ook af, hoes't met dat ding in je lies? @Sikki, ik geloof er ook nog steeds in hoor , het is inderdaad alleen de vraag wanneer dan . En dat wanneer dan is juist datgene wat mij frustreert :x Zo'n maandje rust is dus toch wel goed, kan ik mezelf weer een beetje opladen voor de volgende ronde . Terwijl ik eigenlijk heel ongeduldig ben en door wil
Hallo zeg, ben ik er weer om bij te lezen, maar liefst 6 pagina's!!!! Dus ik vermoedde het al: Wauw, nog een zwangere. Super Loesie!!!!! Ondanks mindere gevoel wat je had toch een hele mooie test!!! @emma: dikke knuf voor jou, en inderdaad wat sik zegt, down-gevoel over je heen laten komen en even niet een masker opzetten want het moet er toch uit. @sas: wij gaan hier ( vind ik zelf ) wel relaxed om met partijen en verjaardagen ondanks dat wij een zeer prikkelgevoelig kind hebben ( dat zei de cb-arts al bij 2 maanden maar ze heb wel gelijk ) maar ons voordeel is dat ze overal slaapt dus het campingbedje gaat altijd mee. In grote groepen gaat het soms wat minder want dan vind ze het erg druk en lijkt dit niet te kunnen verwerken. Verder hebben wij als 'vaste oppas' 2 opa's en oma's en zus van mijn man die graga oppast, ze loopt zelf ook in de MMM helaas
oja, loes: we willen de CB test natuurlijk ook voorbij zien komen. Je hebt namelijk nog wat in te halen ivm onze swang-sik. nog testje of......20 Trouwens toch wel vreemd he dat zowel wij als manlief zijn zus en man in de MMM zitten / zaten.......Maar hun vinden het wel 'prettig' dat ze weten dat ze altijd bij ons terecht kunnen, ook juist omdat we ook weten hoe het voelt.
Goeismorgens ehh ik bedoel goeiemiddagggg WHAAAA Loesie!! Ook hier maar dan in het heel groot ROZE: Van harte gefeliciteerd!! (Vind jou nu wel een breezersletje hoor eerste poging brusje al raak!! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je in een dronken bui leuke dingen met de anaconda hebt gedaan Pfff tis dat je me vertelde dat het van je opa was... ) Saskia, lullig van je zus zeg. Hmm. Ik weet niet of ik wel een echt goed vergelijkingsmateriaaltje ben... Ik ben namelijk pas net mama en ik sleep mn meisje overal mee naar toe. Men zegt wel hoe ouder een beebje wordt, hoe lastiger het meeslepen/slapen gaat worden. Anywee... Ik heb beebje toen ze op de dag af 3 week was meegenomen naar een verjaardag. We waren er om 8 uur 's avonds en we gingen weer naar huis om 3 uur 's nachts Beebje sliep gewoon in arm en in wandelwagenbak. Verders ben ik om nog wat voorbeeldjes te noemen donderdag naar Marjah geweest. Marjah woont 5 kwartier rijden bij mij vandaan (nou, ja... normaal 5 kwartier. Marjah de laatste keer dat ze bij mij vandaan kwam deed ze er minder dan een uur over ik deed de laaste keer er 2 uur over wegens lullige wegwerkzaamheden en een falende TomTom). Ik was er om een uur of 12 en ging om kwart voor 10 's avonds weer weg. De dag erna ben ik op een feest bij een vriendin geweest uut dorp van aaaafkomst. Doe ik een uur over. Ik was er om 9 uur (eerst ff spontaan bij iemand anders langsgegaan die daar ook in de buurt woont). Ben er blijven slapen en de volgende dag pas om half 6 weer naar huis gegaan. En zo heb ik nog 1000 voorbeelden van wat ik uitspook, ook nu ik dus mama ben. Ben een paar weken terug ook al met liefste din in de kroeg geweest... Cocktails drinken (had melk afgekolfd ) en ga ook soms met of zonder beeb naar vriendin, ook ;s avonds. Maar goed, misschien dat ik minder flexibel wordt als mn meisje wat ouder wordt?? Emma, lief van je hoe lief jij reageert op alle zwangerschappen nu terwijl jij ook zo graag wilt en dat de hoop zo groot was... Weet dat wij allen heel erf hard voor jou duimen!! Marjah lieverd, ik las dat je vanochtend niet getest hebt ivm ontbreken van testjes in huis... Ach, slaap je nog wel?? Vind het nu wel serieus heel erg engspannend worden!! Niet dat dat het eerst nog niet was... Nee, het is de heletijd al zo retespannend!!! 0800-marjahmoetswangzijn!! Gastouder heeft net het contract gebracht. ENG!! Ze zei btw weer iets wat ze al 2 keer eerder tegen mij ook heeft gezegd: waarom word jij ook niet gastouder? Je hebt het niet naar je zin op je huidige werk en je wilt je meisje het liefst niet wegbrengen... Volgens haar zijn de verdiensten goed.... En ze zou zo een paar wachtlijstouders naar mij toe kunnen schuiven en ik heb er de papieren voor...
Ben ik nu gepromofeerd van Lady Broccoli naar Lady Enge Dingen...? Jullie lijken mn vriend wel, die begon daar ook alweer over... Ik ben een beetje klaar met al die zh bezoeken Ding in lies zit er nog, maar is niet levensbedreigend ofzo.... Misschien over een tijdje... Iemand interesse in een ik-moet-eigenlijk-slapen-maar-lig-te-zingen- dreumes
Lady sorry maar heb zelf zo'n ik moet slapen maar vind het te leuk om mama de hele nacht wakker te houden dreumes die bij oma gewoon vrolijk doorging toen mama was werken en mama dus een telefoontje kreeg of ze aub naar huis wilde komen omdat dat oude mens zich geen raad meer wist...de lieve schat zoooo bezorgd om Luuk... ..Maar ja Luuk is zooo ontzettend moe van de hele nacht huilen en spoken dat hij gewoon helemaal op is... nu dus thuis met zijn allen en dan ga ik zo proberen om hem op bed te leggen en anders een zetpil erin... maar ja nu speelt hij weer heel lief en heeft hij lol *zucht* waar is de gebruiksaanwijzing gebleven???
JAAAAA ikke, ikke, kies mij, kies mij *steekt hand zover mogelijk omhoog* Klinkt zo schattig een zingende dreumes
Ach gossie.... arme Luuk.... Maar ehhh jij hebt toch 3 gebruiksaanwijzingen, stuur dr eens 1 op Ik denk 's nachts weleens, als ik weer voor de tigste keer een speen moet zoeken in het donker, ik geef m een dvd recorder met baby tv Maar goed, denk niet dat dat heel erg verantwoord is whahahahahahaha *hij slaapt ondertussen, knock on wood*
ik heb vandaag een nieuwe thuistelefoon aangeschaft, zit een gebruiksaanwizjing bij, is ook niet overdreven zo'n dikke. Wil je die sil???
@maartje, tja gastouder. je moet er wel het type voor zijn. Lijkt me erg moeilijk namelijk om aandacht te verdelen tussen gastkindjes en eigen kindjes, zeker als eigen kindjes zo klein zijn nog. maar als je tips/ervaringen/vragen wilt/heb; mijn schoonzus is zzp gastouder dus schiet maar
Vanmiddag melden bij de Huisarts met L... ineens weer hoge koorts en ontroostbaar huilen nog steeds :S ik weet het nu echt niet meer hoor meiden zit echt even met mn handen in mn haar....
hoi meiden, ik wil jullie om advies vragen ik heb afgelopen vrijdag een tp van 2 emmys gehad. sinds tp heb ik menstrutie krampen en last van obstipatie(ik let op wat ik eet en drink veel) ook moet ik steeds plassen en voelt het pijnlijk ,stekend.ik heb een opgezette buik die ik niet kan intrekken ik heb de kliniek waar ik in behandeling ben al gebelt en die vroegen of ik last had van kort ademigheid of duizeligheid dat heb ik niet.kan ik alsnog last hebben van overstimulatie ik heb het op een icsi topic gevraagd maar krijg geen antwoord hoop dat jullie mij kunnen helpen