klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb een zeer ernstige overstimulatie gehad. Had de hele dag het gevoel of er een riem om mij heen zat, net onder mn borst en kon ook niet liggen. Je kan voor de zekerheid fluimucil halen bij de apotheek, veel blijven drinken en je omtrek van je buik elke dag opmeten, die mag niet toenemen. Sterkte!!!

Sil: jeetje..... heel goed dat je even langs de ha gaat, maar het blijft altijd vreselijk om je mannetje zo te zien... helemaal omdat ze nog zo weinig kunnen zeggen.... Ik hoop dat het meevalt.. Dat ontroostbaar huilen herken ik wel een beetje.. ik dacht dat het ook met een sprongetje te maken had... hij is immers sinds 3 dagen gaan lopen en stapelt ineens heel veel blokjes netjes op elkaar..

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hij lijkt nu te slapen..ben benieuwd... Silman komt eerder thuis zodat ik niet iedereen mee hoef te slepen naar de dokter ;)

Blokjes stapelen doen ze hier niet aan whahaha smijten en proberen op te eten wel;)

zo lief trouwens ...s was m en l cracker aan het voeren vanmiddag hihi ze riep coco coco en L kwam om te happen... geen idee wat coco coco is maar ik.vond het heel vertederend om te zien

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had precies hetzelfde en was zelf heel erg bang voor overstimulatie. Ik bleef maar plassen en dat deed zo'n pijn. Het werd steeds erger...
    Wat bleek, ik dronk juist té veel. Dat kan dus ook.
    Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo is, want overstimulatie kan heel ernstig zijn, dus ben hier waakzaam voor. Veel drinken is dus wel belangrijk, maar zorg ervoor dat je de 2 liter niet overschrijdt.

4. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    dank je wel voor jullie geruststelling en het delen van jullie ervaring

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Getsie Anne, klinkt wel eng waar ze jouw buik van verdachten. Gelukkig was het loos alarm!! Beebje moet nog ff bij jouw blijven...
    Vind het wel spannend voor jou, hoe dicht je nu bij je werpdatum komt!!
    *doet dr oogjes weer ff dicht en zweeft weer ff halverwege juni 2011...* ;)

Emma, ik weet niet of gastouder zijn iets voor mij zal zijn. Ook als ik zo dan Talia hoor over het verdelen van de aandacht. En dan is het ook nog zo dat.. ehh, hoe zeg ik dit aardig??
    Ik vind andermans kinderen niet altijd leuk :)
    Volgens Maartman is dat onzin, want elk kind is volgens hem leuk. Maar toch durf ik te zeggen... Nou ja, alleen hier durf ik het te zeggen en ik hoop maar dat niet bekenden meelezen... Ik vind ons nichtje bijv. niet altijd echt superleuk. Springt continue op bank, wil met dr vingers in meisje haar fontanel prikken, duwt ruw speelgoed in/op mn meisje, verkruimeld haar muffin en smeert vervolgens mn complete huis onder met dr vingers en kruimels, kneed haar taart tot.. ehh ja tot wat? Nou totdat mn hele huis eronder zit, trekt de lampen van de kastjes af, sproeit de complete wc onder als ze met het kraantje speelt... En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Wat als ik van dat soort ongeleidde projectielen in huis krijg?? :(:(:(
    Ohja, volgens Maartman is het een kwestie van tijd totdat ons meisje ook dat soort dingen gaat doen... Nou, ik hoop mn eigen meisje zo op te voeden dat ze zich wel kan gedragen bij anderen. Maar stel nou dat de gastouderkinderen niet zo opgevoed zijn??

Op mn werk kan ik beter tegen dat soort kinderen. Iets met dat soort kinderen laat je daar, iets met deur achter je dicht trekken :)

Bovendien vind ik het wel leuk om collega's om me heen te hebben. MAAAAR mn meisje wegbrengen blijft lastig...

Dilemma: ga ik voor thuis blijven met mn meisje met dus het risico van onopgevoede projectielen door mn huis? Of breng ik mn meisje weg naar een gastouder en werk ik dan dus buiten de deur??

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai lieve meiden,

Sil, hopelijk kan de dokter iets vinden dat snel op te lossen is!!! En dat hij zich snel weer beter voelt! Misschien riep S. L wel!!! Haha, schattig hoor!!!

Maartje, dilemma's...ik vind andere kinderen ook niet altijd even leuk, maar als gastouder heb je, lijkt mij, ook een opvoedtaak, dus misschien kun je er nog wat van proberen te maken, haha!
    Maar ik moest er zelf niet aan denken om de aandacht te moeten verdelen tussen mijn kind en kinderen van anderen...

We hebben ons vandaag stil weten te houden tegenover mijn moeder. Erg moeilijk, maar ook wel leuk zo'n geheimpje!!!
    Zondag gaan we daar naartoe (onder het mom van, dan ziet opa hem ook weer even) en morgenavond gaan we naar mijn schoonouders, want die zijn dit weekend weg!

Gebeld met DD, Irma vond het heel leuk voor ons en echo mocht ik NL. Weer recept gekregen voor utrogestan en daarna Deventer gebeld. 10 OKTOBER ECHOOOOO!
    Spannend, want dan ben ik 6 weken en 3 dagen! En de vorige keer zei hij toen ik 6 weken en 4 dagen zwanger was, dat hij nog niet dacht dat we een hartje gingen zien...

Dan nog even tegen 16.45/17.00 twee testen gedaan, 1 kruidvat en 1 digitale en dit is het resultaat:

Bekijk bijlage 184735

Ik heb bij S.iem nooit een teststreep gehad die duidelijker is dan de controlestreep en in het echt is dat wel zooooooo! En 3+!!!:$
    Het is dat ik weet dat er 1 is teruggeplaatst, maar anders...

Ik ga een mooie banner uitzoeken!

SMAK

7. bereke

bereke Niet meer actief

Lieve Loesie, bij mij was er ook maar eentje terug geplaatst hé ;):D.

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, Bereke, ECHT?!?!?!?!:$:$:$
    Dat zou wat zijn!

9. bereke

bereke Niet meer actief

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Mooie testen lieverd!!! :D:D:D:D:D:D

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    .aAaAaA mooi lieverd!! :D :D
    Gewweldig...en spannend!!!

Rest swaffelsmakje...
    Drie. Dagen gewerkt
    Nu verjaardag papa...hij is bij mama en mn zussen en wij zijn er.
    Altijd dubbel...

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Loesie, Loesieman, en S,
    Gefeliciteerd,
    een broertje of zusje, geweldig!

Lief dat jullie ook aan de meelezers, en wens-mama's denken.
    Jullie zijn allemaal erg meelevend, en stuk voor stuk geweldige meiden.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Loesie breek even in hoor..! Wow gewoon +3 hoe goed zeg..!! Wat fijn zeg.. Nu aftellen tot de 10de..:) Nogmaals super gefeliciteerd.!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    whaaaaaaaa dat is super gaaf bereke waarom wist ik dat niet????

Loesie nou ja je weet het he in de stress voor weer een mogelijke twin whahahaha ik had op dag 14 na tp een test 2-3 weken zwanger ;) en ik had een twee eiige tweeling ;)

15. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    loes: pracht-testen en welke prachtbanner heb je gekozen voor je 2 (!) wondertjes??? 1 wonder loopt al rond, ander volgt over maandje of 8...........

als ik dat zo allemaal lees begint t toch ook weer te kriebelen hoor maar we willen begin november weer gesprek met gyno.

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Anne: wat een schrik! Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat en dat je zo nog een paar weekjes door kunt :D

Sas: jemig, ik kan me niet voorstellen dat ouders zo kunnen zijn... maar ja, ik weet uiteraard wat deze gek gaat doen, als de beeb er eindelijk is! Nu heb ik makkelijk praten, maar zo gauw die hormoontjes om de hoek komen kijken ;)

Loesie: hihi, zo herkenbaar, dat niet slapen :D
    Goed teken iig.
    En dan die teeeeeeeeeeest :D

Klingel: oe wat geweldig, dat je kleine meid zo lief reageert op haar kamertje :D, maar ja, jij hebt de kamer vast TE interessant gemaakt voor haar :D. Echte vogels in glittervogelhuisjes! Geweldig !

Sikii: hoera voor (.)(.) :D

Emma; knuffie en ik zal ff zorgen dat ze je een windmolentje sturen om je batterij op te laden.. zonnecellen werken niet zo goed op dit moment :D
    Op naar een volgende TP en mooie roze strepen. De aanhouden schijnt te winnen, kijk maar naar sikki :D

Lady Zorra: een wat op je oog :$
    brrr klinkt eng... en ranzig!
    of zeg ik nu wat doms?
    Okee, dat zal wel ;)

Sil: getver, wat nu weer met die hoge koorts :(
    het zit nou niet bepaald mee :(

Cilek: secces meid... klinkt naar allemaal.

@hier: wel getest vanochtend, maar ik had alleen OMO in huis :(. Ik hoop dat Ariel morgen toch de OMO gaat overrulen!
    Verder ben ik ZEN, zonder UW. Meer een soort van berusting. Ik wordt anders gewoon ad-optie mama!
    Okee dat zeg ik nu, maar wacht nog een paar dagen en ik dan dweil ik toch door de kamer, als de test neg blijkt te zijn.
    MAAAAAAR! Ik heb iig nog 3 dagen te gaan om een positest te krijgen en mijn hcg van 1,5 terug op dag 15 te verbeteren :D
    Dus alle kans nog!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, wat een prachtige testen!!!!

Met zulke mooie testen hoef je niet bang te zijn dat het fout zit!
    Ik heb de laatste dagen zoooooveeeel opgezocht over hcg en wat het niveau kan betekenen.
    Bij een laag hcg rn bloedverlies kun je je nog wel eens zorgen moeten maken, maar een hoog hcg kan alleen maar 2 dingen betekenen: een tweeling of snelle hcg aanmaak!

Ga er lekker van genieten meid!

Enne, wie weet zijn het er idd 2 geworden :D

Ooo zo leuk samen met mij swang!
    Wie had dat nog ooit gedacht!

Marjah, ik klaver en duim stug voor je door!

Alex, knuffel op papadag :(

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, waar blijft die banner?

Enne je zegt echo op 10 oktober en dan 6.3 swang? Maar meer toch?
    Jij loopt toch niet precies 1 week achter op mij?
    Maar iets iets minder?
    Want ik heb op 3 oktober de echo en dan ben ik 6.3.

Ik heb trouwens nu geen diarree meer maar juist het tegenovergestelde :)

Maartje, wat een dilemma.
    Ik zou het niet kunnen denk ik, gastouder zijn.
    Maar als je het wel kunt is het natuurlijk ideaal!
    De vrouw van een ex-collega heeft het ook zo gedaan.
    Bij haar ontstond het omdat zij geen oppas kon vinden.
    Toen is ze zelf maar gastouder geworden.

Cilek, fijn dat de meisjes je hier konden helpen.
    Succes!

Sil, hoest met L?
    En met mama zelf?

Emma, knuffeltje voor joe!

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Loesie en Sikki zijn zwanger!!

@Loesie: jij ook al van de vage testen seg. :D

@Sikki: *bibber* En gaaf van piano. O, kon ik de tijd maar even vooruit spoelen. Maar jij bnet en blijft de komende 8 maanden hartstikke zwanger!!

@Alex: dikke knuff voor papa verjaardag.

@Sil: beterschap voor L.uuk.

@taliaa: jij is lief!!

@Natas: nov is bijna. ;)

@Saskia: knuff

@Emma: kon ik maar in de toekomst kijken en je een datum geven waarom jij zwnger raakt. maar het moet en sal!!

@Klingel: nu snap ik waarom Florine niet wou slapen, ze had last van vogels.:D

@Blijmeisje: hoest daar?? Met kindjes, huis en nieuwe werk??

@Bright: had jij niet een echo binnenkort??

@Marjah: ik klaver stug door. Met die snelle hcg aanmaak van Sikki en Loesie duurt het bij jou gewoon iets langer.

@Anne: hoe is het nu met buikje??

@LadyZ: fijn dat dat enge ding bij oog weer weg is. waarneer verwacht je nu je ongi?

@Maartje: ik persoonlijk zou zelf geen gastouder willen zijn. Kijk gewoon hoe het gaat en hoe je je voelt als je aan het werk bent. Je kan altijd nog wat anders gaan doen.

Hier erg druk en sorry dus voor mijn korte reactie's. Ikea heeft vandaag alle meubels en de keuken geleverd. De schilder is heel druk met de plafons bezig en hoopt vrijdag alle slaapkamers af te hebben zodat we kunnen gaan schilderen.
    Verder komen mijn ouders morgen en mijn lieve dinnetje vrijdag. Allemaal leuke dingen dus.

KUS!!!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Domme muts ben ik, bedoel nie 10, bedoel 7! Was eerst 10, maar dat is een werkdag, vandaar teruggezet naar 7! Dat is 6.3!

Ik ga banner zoeken!:D:D:D:D

Nyn, geniet maar lekker van je leuke dingetjes!!!!:D:D

En meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!!! Doet me erg goed!!!

Liefs

Deel Deze Pagina