Mijn schoonmoeder belt of ze even op de koffie kan komen... Dat heeft ze nog nooit gedaan! Óf er is iets, óf ze heeft het licht gezien.
oh meiden, ik ben gek op jullie! lief clubje! @loesie, ik blijf even online tot uitslag, kom je het wel meteen posten??
Al mijn bollen heb ik al aan andere mmmeisjes gegeven (op 1 zielig bolletje in mn maandverbandmandje in de wc na). Ik hoop dat iemand wat naar je kan opsturen. Lijkt me niet dat die ene van mij echt zoden aan de dijk zal zetten Vergelijking met mn vriendin is dat zij hele hoge HCG waarden had bij haar BBZ's. Jij test met 4 week al dat je over de 5 weken zwanger bent. Bij mijn vriendin haar uiteindelijk goede zwangerschap waren ze idd niet abnormaal hoog. Ik vroeg het me toen wel af gezien haar geschiedenis. Maar idd, ruim 500 bij 4.3 weken is niet te hoog. Bij haar vorige zwangerschappen waren haar waardes vele malen zo hoog. De vergelijking met Juulzon zijn afwijkende HCGwaardes. Een ''te lage'' HCG waarde kan verontrustend zijn, net als een ''te hoge''. Ik weet dat de testen van CB slechts een indicatie geven, maar ik maakte me zorgen. Ik hoop echt dat je straks een prachtige waarde te horen krijgt en dat mijn zorgen voor niets waren en ik gewoon een ''stomme trut blijk te zijn die jou voor niets ongerust heeft gemaakt''. Want als mijn zorgen wel terecht zijn geweest, dat lijkt mij echt afschuwelijk.
Sas, moet niet gekker worden met die schoonmoeder van je! Nou ja, als je het leuk vindt dat ze komt koffieleuten dan is het toch goed Taaltje, ik vind jou ook lief!
YES!!! HCG: 370!!! PROG: 102!!!! E2 (al heb ik geen flauw idee wat dat is): 0.71 (edit, ondertussen Sik via whatsapp gesproken en zij heeft op freyasite gekeken en is ook een topwaarde!) Irma gebeld, die zei: nou, volgens mij is dat een prachtige waarde. Ik leg het nog even voor aan dr. S en dan bellen we u terug! Had trouwens nog een donderse blunder: Ik had manlief het recept gestuurd van utrogestan, hij zou dat uitprinten, had er boven gezet: Ha pop, hier het recept!!! SMAK Had ik Irma net aan de tel en die zegt dat ze post van me heeft (ik dacht briefpost) begint ze ineens heel hard te lachen en, vaag te praten en ik snapte er niks van...zegt ze dat het recept faxt (want dat kon wel volgens apotheek)... Dus ineens denk ik, oh f*ck, ze heeft het toch niet over die mail!?!? Kijk ik, heb ik die mail voor manlief naar Irma gestuurd... Zwangerschapsdementie...begint vroeg he?!? Nou, ik ben weer gerustgesteld! Straks naar schoonouders het goeie nieuws vertellen! Heb een nieuw oppasboekje gekocht met een gedichtje erbij vanuit S.iems naam! Die gaan een weekendje weg, dus konden we zondag niet heen! Ga ook nog even kijken of ik een leukere banner kan vinden! SMAK voor jullie en nie voor Irma!
Haha Taaltje, dat zou jouw tekst geweest zijn??? Loesie, hier ook nog een keer WHOEEEEEEEEEEEEEEEI! Ik denk echt dat Claire een onbetrouwbare doos is. Geloof ook heel erg dat je urineconcentratie een heel groot verschil kan maken. Er staat ook niet voor niets in de gebruiksaanwijzing dat je deze MAX 20 seconden in de urine mag houden. Ik had zelf gisteren getest met een hele lichte bijna witte urine na veel te hebben gedronken en toen had ik ook een andere uitslag dan met donkere gele geconcentreerde urine. En als jij maar 2 kopjes thee en 2 kopjes koffie op een dag drinkt..... Veel plezier met vertellen aan schoonouders!
hahaha, wat een stunt! Ik kan me de grijns van Irma zo voorstellen Sas, laat je snel weten hoe groot het licht was?
wel alle hysterische piemels in een doosje! :x wat lees ik hier nu weer allemaal voor gekrijs. en mooi gekrijs! ik ga iets heel raars doen; ik ga niets meer zeggen over de ' waarschuwactie ' van maartje, gewoon omdat er al heul veul gezegd is. en omdat loesie gerustgesteld is, terecht. (hoop ik.. zoiets plant toch een zaadje van pieker ) enne, @maartje: mooi dat je toch inziet dat je misschien.. enzovoort. @loesie, slangenverslindster van me, je bent gewoon lekker enthousiast aan het BROEDEN en dat gaat in jouw geval, net als bij vele anderen, gewoon gezellig SCHNELL en zonder rare klachten die op iets engs kunnen wijzen. tuulk, er KAN vanalles mis gaan en mis zijn, dat weten we pas als beebje(s) eruit zijn geworpen door jouw eigenste doosje. tot die tijd gaan we niet zwart, maar roze kijken. so! en nu gaak een hysterische bollenbrief op de post doen. mag hopen dat je een andere postbode dan sil hebt anders zegt ie misschien zn baan wel op!
tjonge jonge 14 meelezerts, het is hier toch geen soapstory! ga toch allemaal ATWT kijken bij taliaa op schoot!
Loesie van harte gefeliciteerd. het word hier een ware babyboom. Super mooi nieuws. Geniet er van. Veel liefs Draga.
@Saskia: ik hoop dat sm gewoon voor de gezelligheid komt. @Loesie: is heel gewoon zwanger en gaat weer verder op haar roze wolk. @Sikki: die uw-t een hel eind weg. Eerst voor morgen en daarna voor 3 oktober. @Taliaa: is zelf heul lief!! @Klingel: @Maartje: ik ga wel wat zeggen en dat zal je niet leuk gaan vinden dus wil je het niet lezen zou ik het onderstaande stuk over slaan. Ik weet dat je het allemaal goed bedoeld en dat het niet je opzet is geweest om Loesie ongerust te maken. MAAR dat is wel gebeurd en in mijn ogen geheel ontrecht. Dat jij andere ervaringen hebt dat kan maar om die dan gelijk om Loesie te betrekken is niet terecht. Loesie is nog geen 5 weken zwanger en toch zegt de test 3+. Kan, het is maar een indicatie zo'n test. Er is buiten een 3+ test geen enkele indicatie dat er sprake kan zijn van een bbz. Loesie schiet mega in de stress en wordt bang gemaakt voor niets. Sorry waarschuwen prima maar dit ging echt te ver. Dat je je zorgen maakt kan maar de manier waarop is, zoals je zelf ook al zei, niet helemaal slim. Eerst even nadenken voor je iets schrijft en vooral dan over de manier waarop je iets kan zeggen. Dat voorkomt paniek. Maar dat geld voor meerdere opmerkingen van jou. Iedereen aan de prednison, geen vit c, geen combinatie test. Prednison is een middel dat KAN helpen maar is ook niet geheel zonder gevaar. Het beste is nog om prednison te gebruiken in combinatie met ab en onder streng toezicht van je arts. Vit c is voor sommige mensen juist wel aan te raden of kan anders niet veel kwaad. Zoals jij je mening verkondigd over vit c slikt iedereen vergif en raken ze daardoor niet zwanger. (heel zwart/wit) Combinatietest: dat JIJ er voor kiest om dit niet te doen is je goed recht. Ik heb het zelf ook nooit gedaan. maar waarom zo fel reageren op mensen die het wel doen?? Of zelfs een steekje na geven als de eerste uitslag niet goed bleek en later toch alles goed was?? Je mening geven over iets mag maar dan wel graag genuanceerd en sprekend vanuit jezelf en niet alsof je arts bent. Laat mensen in hun waarde zoals jij ook graag in je waarde gelaten wilt worden. (denk aan het verhaal over inleiden.) Je hebt veel kennis over bepaalde zaken en kennis delen is juist goed. Maar kennis opdringen wordt wat minder gezellig. Hier zal ik geen vrienden mee maken maar dat zij dan zo.
Lieve Loesie, Ik wil je toch ook even hier feliciteren Ik ben zo ontzettend blij voor jullie! En gewoon in één keer raak, echt super! Zondag had je mijn meisje nog in je armen, over 8 maanden wil ik jouw baby'tje wel in mijn armen houden Liefs, Mosa
Whoei voor uitslag hcg en de rest van loesie. Hup terug op de roze wolk jij! Veel plezier met vertellen!